Mua ei kiinnosta olla yksin vastuussa lapsistani tai ilman lasten isää lasteni seurassa eikä hoitaa heitä
Miksi tämä on joistakin ihmisistä jopa ahdistavaa? Jos omaa äitiäni ei olisi kiinnostanut olla kansani olisin ollut vain tyytyväinen.
Kommentit (420)
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Äitisi asetti sinulle rajoja. Se oli oikein.
Sinä sensijaan pahoinpitelet perhettäsi. Haukut. Solvaat. Kiusaat. Haluat itsellesi kaiken. Huomion. Rauhan.
Olet paha
Asetti rajojakin, joo, ei siinä mitään. En ole ikinä valittanut siitä.
ap
Siis onko joku tosiaan luulleut kaikki nämä pari vuotta, että mä valitan vittuilevasta äidistä? Ei hyvää päivää.... "vittuilu on välittämistä" juu en ajatellut vaihtaa vittuiluun lasteni kanssa!
ap
Enkä mä kaipaa sääliä, vaan tukea, ja jos joku katsoo, ettei voi tukea minua niin jo nyt on kumma, että pitää alkaa haukkua, ja vittuilla mulle! Silläkö luulet minusta välittäväsi? En tiedä, millälailla laiminlyöty pitää olla, että pitää vittuilua tuen antamisena. Ainakaan en ole samoin lyöty laimin, onnneksi. Mulla on muut ongelmat.
Mutta jos et osaa sääliä, niin älä turhaan syyllisty, en mä sääliä ole ikinä kaivannutkaan. Tuki ei ole sääliä.
ap
Miksi joku haluaisi tukea tällaista saastaa suoltavaa? Halveksunta ja ihno on lähempänä
No voin käsi sydämellä luvata meidän kaikkien mammojen puolesta ettei sinua kukaan sääli😂😂 Miten voit edes kuvitella että nämä sinun vuodatukset herättäisi kenessäkään sääliä SINUA kohtaan?! Elät ihan jossain absurdissa omassa maailmassasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta seuraavaksi minä etsin miehen, jota minä rakastan, humaaniudesta viis. Ja siitä, luokittaako se äidistä minusta sen paskan, jaksi hän aina väitti. Tai enhän minä mitään etsi, jumala tai maailmankaikkeus tai intuitio tmv lähettää sellaisen, joskun katsoo ajankohtaiseksi, tarpeelliseksi tms.
apVarmasti löydät miehen johon rakastut mutta vastarakkautta voi olla turha odottaa. Lapsensa hylännyt katkera mielipuoli voi herättää suuria tunteita mutta tuskin positiivisia.
Kuule ei miehiä naisessa kiinnosta kenet nainen on hylännyt. Nehän on vain onnellisia, ettei lapset sitten ole ainakaan tiellä!
ap
Ai sinä etsitkin "miestä" tollasilla kriteereillä. No sellasen voit vaikka löytääkkin. Olisittepahan ainakin yhtä viallisia molemmat. Tosta sun teksistä sai sellasen kuvan että odotat että syliisi tipahtaa ihan normaali kunnon mies ja sitten sitä vaan rakastutaan puolin ja toisin. Jos ei muuten niin ihan vaan äitisi kiusaksi. Ja ikää muuten oli mitä? 15 vee?
Eikun sun äiti koitti vittuillen saada sut tajuaan ettei kaikki ole sinulle, sinua varten, sinua kohtaan.. Kun maailmassa pitää käyttäytyä tietyllä tavalla ja tehdä tiettyjä asioita jotta pärjää yhteiskunnassa.
Kasvattaminen ja vittuilu kasvattaa lasta siihen, ettei niistä tulisi tuollaisia kuin sinä.
Äitessäs se vaan meni siinä vikaan et se kasvatti hullua, ehkä tietämättään, ehkä tiedostaen.
Vierailija kirjoitti:
Siis onko joku tosiaan luulleut kaikki nämä pari vuotta, että mä valitan vittuilevasta äidistä? Ei hyvää päivää.... "vittuilu on välittämistä" juu en ajatellut vaihtaa vittuiluun lasteni kanssa!
ap
Älä sinä nyt vaihda lastesi kanssa mihinkään. Pysy aikuisten seurassa jos pakko.
Ja et sinä ole lapsi.. Sun äiti koitti sua kasvattaa mut eihän luonnevikaista voi kasvattaa.
Ehkä sulle ei vaan oo vittuiltu tarpeeksi jos et tiedä miten ollaan ihmisiksi-- kun sä kerran väität olevasi ihan normi masentunut....
Vierailija kirjoitti:
Eikun sun äiti koitti vittuillen saada sut tajuaan ettei kaikki ole sinulle, sinua varten, sinua kohtaan.. Kun maailmassa pitää käyttäytyä tietyllä tavalla ja tehdä tiettyjä asioita jotta pärjää yhteiskunnassa.
Kasvattaminen ja vittuilu kasvattaa lasta siihen, ettei niistä tulisi tuollaisia kuin sinä.
Äitessäs se vaan meni siinä vikaan et se kasvatti hullua, ehkä tietämättään, ehkä tiedostaen.
Ei vittuillut todellakaan, nuo asiat kykenee kunnon vanhempi opettamaan rakkaudella, ei vittuilulla, mutta ethän sinä sieltä mistä tuletkaan voi sitä tajuta.
ap
Ei kai se nyt vaan lähtenyt " tekeen ruokaa" sinne kotiinsa ja sekoileen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apÄlä sinä nyt vaihda lastesi kanssa mihinkään. Pysy aikuisten seurassa jos pakko.
Ja et sinä ole lapsi.. Sun äiti koitti sua kasvattaa mut eihän luonnevikaista voi kasvattaa.
Ehkä sulle ei vaan oo vittuiltu tarpeeksi jos et tiedä miten ollaan ihmisiksi-- kun sä kerran väität olevasi ihan normi masentunut....
Ymmärrän kyllä, että tuollaiseksi ahdasmieliseksi kuin sinä kasvaa kun lapsille vittuillaan rakastamisen sijaan. Oska vanhemapsi eivät ole kyenneet. Rakastamaan siis. Vittuilemaan, oi kuin mahtavaa!
ap
Vierailija kirjoitti:
No voin käsi sydämellä luvata meidän kaikkien mammojen puolesta ettei sinua kukaan sääli😂😂 Miten voit edes kuvitella että nämä sinun vuodatukset herättäisi kenessäkään sääliä SINUA kohtaan?! Elät ihan jossain absurdissa omassa maailmassasi.
Kyllä se siltä tuntuu, että kun ei kykene säälimään, niin alkaa vittuilu.
ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku haluaisi tukea tällaista saastaa suoltavaa? Halveksunta ja ihno on lähempänä
T sitten tiedä miten ihmiset paranee ongelmistaan? Saavat tukea.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta seuraavaksi minä etsin miehen, jota minä rakastan, humaaniudesta viis. Ja siitä, luokittaako se äidistä minusta sen paskan, jaksi hän aina väitti. Tai enhän minä mitään etsi, jumala tai maailmankaikkeus tai intuitio tmv lähettää sellaisen, joskun katsoo ajankohtaiseksi, tarpeelliseksi tms.
apVarmasti löydät miehen johon rakastut mutta vastarakkautta voi olla turha odottaa. Lapsensa hylännyt katkera mielipuoli voi herättää suuria tunteita mutta tuskin positiivisia.
Kuule ei miehiä naisessa kiinnosta kenet nainen on hylännyt. Nehän on vain onnellisia, ettei lapset sitten ole ainakaan tiellä!
apAi sinä etsitkin "miestä" tollasilla kriteereillä. No sellasen voit vaikka löytääkkin. Olisittepahan ainakin yhtä viallisia molemmat. Tosta sun teksistä sai sellasen kuvan että odotat että syliisi tipahtaa ihan normaali kunnon mies ja sitten sitä vaan rakastutaan puolin ja toisin. Jos ei muuten niin ihan vaan äitisi kiusaksi. Ja ikää muuten oli mitä? 15 vee?
Saa olla parempikin, ja taas olet keksinyt asioita joista haukkua minua ihan omasta päästäsi.
ap
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi joku haluaa vahingoittaakaan ihmistä, joka tekee ketjun siitä, että hänen äitinsä koittaa tunkea hänelle kylään, vaikka ketjun tekijä on ilmoittanut äidilleen, ettei halua enää pitää yhteyttä? Silloin jos ei osaa sääliä, eikä tukea, niin pitäisitte ne kitanne kiinni, niin ette mene loukkaamaan sellaista kysyjää!! Mutta eeeei, pitää vittuilla ja osoittaa, miten toinen on teille kärpäsen paska!
ap
Nyt oon laittamssa ruokaa perheen kotona btw. Hähhähhää, ärsyttääkö? Täytyyhän sitä esikoisen lempiruokaansa saada.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitessäs se vaan meni siinä vikaan et se kasvatti hullua, ehkä tietämättään, ehkä tiedostaen.Ei vittuillut todellakaan, nuo asiat kykenee kunnon vanhempi opettamaan rakkaudella, ei vittuilulla, mutta ethän sinä sieltä mistä tuletkaan voi sitä tajuta.
ap
Lapsi ja lapsi. Et kai enää lapsi ole?
Vittuilulle on monta synonyymia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitessäs se vaan meni siinä vikaan et se kasvatti hullua, ehkä tietämättään, ehkä tiedostaen.Ei vittuillut todellakaan, nuo asiat kykenee kunnon vanhempi opettamaan rakkaudella, ei vittuilulla, mutta ethän sinä sieltä mistä tuletkaan voi sitä tajuta.
apLapsi ja lapsi. Et kai enää lapsi ole?
Vittuilulle on monta synonyymia.
Nyt en ymmärrä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apÄlä sinä nyt vaihda lastesi kanssa mihinkään. Pysy aikuisten seurassa jos pakko.
Ehkä sulle ei vaan oo vittuiltu tarpeeksi jos et tiedä miten ollaan ihmisiksi-- kun sä kerran väität olevasi ihan normi masentunut....Ymmärrän kyllä, että tuollaiseksi ahdasmieliseksi kuin sinä kasvaa kun lapsille vittuillaan rakastamisen sijaan. Oska vanhemapsi eivät ole kyenneet. Rakastamaan siis. Vittuilemaan, oi kuin mahtavaa!
ap
No joo, siis mun vanhemmat on tehneet ja eläneet miten on..
Mulla on ollut tosi väkivaltainen ja ikävä, viinanhuuruinen koti.
Mut nyt tullaan siihen pointtiin.. Mä en ole hullu, eikä ole mun veljetkään.
Me ollaan menestyviä ja meillä on hienot kodit ja fiksut lapset ja hyvä parisuhde.
Ei olla paljo missään tekemisissä vanhempien kanssa.
Meillä on ihan oma elämä. Tajuatko?
No sinulle nyt on aika turha vastata, mutta siis tuo ei ole vielä minun miellyttämistäni, on olemassa oikeasti rajoja, joita vanhempi voi asettaa sen tarkoittamatta että jos miellytät minua saat rakkautta.
ap