Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ei kiinnosta olla yksin vastuussa lapsistani tai ilman lasten isää lasteni seurassa eikä hoitaa heitä

Vierailija
08.10.2017 |

Miksi tämä on joistakin ihmisistä jopa ahdistavaa? Jos omaa äitiäni ei olisi kiinnostanut olla kansani olisin ollut vain tyytyväinen.

Kommentit (420)

Vierailija
301/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli aina minun syyni. Koska minä olin maailman paskin ihminen. Sellaisen kuuluu ansaita muiden rakkaus, mutta viesti sisälsi myös sen viestin, että sitä minä en ikinä tulisi tekemään. En saavuuttaisi koskaan muiden rakkauden ansaitsemisen tilaa. Olin niin hirveä. Ja niin väärärssä kaikessa. Niin itsekäs. Niin pahoja mielipiteitä. Huhheijaa.

ap

Entä jos lähtisit ajatuksesta, ettei äitisi ollut oikeassa, vaikka tällaista viestitti. Ja sitten siitä, että jos joku on tehnyt sinua kohtaan väärin, ei ole tarkoituksenmukaista kostaa sitä itsellesi tai omille lapsillesi. Ole armollinen itsellesi niin myötätunto herää myös muita kohtaan.

Mitä jos lähdettäis välillä siitä että ap.n äiti oli täysin oikeassa?

Kuten kaikki muutkin jotka on olleet kauhuissaan tämän ihmisen käytöksestä..

Vittuilu on välittämistä, ap. Ja ihan oikeasti.

Vierailija
302/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menitkö sä nyt sitten niitten mukuloittes luo kun olet sekoillut täällä koko päivän?

Mies palasikin kotiin. Pitäisi mennä tekemään yksi ruoka, mutta en oo vielä mennyt. Tää rakkauden ansaitsemattomuus mietityttää nyt niin hirveästi. Ja oon ollut kyllä tosi tyhmä, kun en oo tajunnut toimivani lapsiakin kohtaan niin. Mutta eihän mulla sitä tunnetta nyt sene enempää ole, kuin ennenkään, että oon minkään rakkauden arvoinen. En vain enää yritä ainakaan toivottavasti ansaita sitä keneltäkään.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli aina minun syyni. Koska minä olin maailman paskin ihminen. Sellaisen kuuluu ansaita muiden rakkaus, mutta viesti sisälsi myös sen viestin, että sitä minä en ikinä tulisi tekemään. En saavuuttaisi koskaan muiden rakkauden ansaitsemisen tilaa. Olin niin hirveä. Ja niin väärärssä kaikessa. Niin itsekäs. Niin pahoja mielipiteitä. Huhheijaa.

ap

Entä jos lähtisit ajatuksesta, ettei äitisi ollut oikeassa, vaikka tällaista viestitti. Ja sitten siitä, että jos joku on tehnyt sinua kohtaan väärin, ei ole tarkoituksenmukaista kostaa sitä itsellesi tai omille lapsillesi. Ole armollinen itsellesi niin myötätunto herää myös muita kohtaan.

Ei vittuilu ole välittämistä, jos sen kohde kokee sen vittuiluna. Eikä luonnehäiriöinen vittuile, hän on aivan normaalisti ihan hirveä.

ap

Vierailija
304/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Siis luuletko sä luonnehäiriöisen käytöstä vittuiluksi?????

ap

Vierailija
305/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos tää kivikissahenkilö?

Mahtaa olla hyvällä tuulella lastensa kanssa, kun on ensin kiukutellut täällä.

Ihme että isä edes kutsuu tämän lastenvahdiksi. Vanhemman oikeudet pois mokomalta.

Vierailija
306/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnehäiriöinen tai narsisti ei kyllä todellakaan vittuile 😧

ap

Vierailija
307/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuilu ei muutenkaan ole mitään hyvää ja lasta arvostavaa lastenkasvatusta, vaikka sillä ois mitkä tarkoitukset tai tavoitteet ikinä.

ap

Vierailija
308/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mun mieheni ei ole joutunut ansaitsemaan vanhempiensa rakkautta, niin jonon otsaa antaa mun kärsiä siitä, että minun pitää ansaita kaikkien rakkaus tässä maailmassa! Eikä tolkuttaa, ettn mä edes voi ansaita sitä, koska mun vanhemmat on sekopäääääitä ja saaaairaita!!

ap

Sairasta.

Vierailija
309/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menitkö sä nyt sitten niitten mukuloittes luo kun olet sekoillut täällä koko päivän?

Mies palasikin kotiin. Pitäisi mennä tekemään yksi ruoka, mutta en oo vielä mennyt. Tää rakkauden ansaitsemattomuus mietityttää nyt niin hirveästi. Ja oon ollut kyllä tosi tyhmä, kun en oo tajunnut toimivani lapsiakin kohtaan niin. Mutta eihän mulla sitä tunnetta nyt sene enempää ole, kuin ennenkään, että oon minkään rakkauden arvoinen. En vain enää yritä ainakaan toivottavasti ansaita sitä keneltäkään.

ap

Varmaan kivempi heille jos tilaavat vaikka pizzat. Voin vaan kuvitella kuinka ahdistunneen sunnuntai illan sinä jätät jälkeesi vierailusi jälkeen. Ei taida edes "äidin rakkaudella" laittama kotiruoka olla sen arvosta..

Vierailija
310/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mun mieheni ei ole joutunut ansaitsemaan vanhempiensa rakkautta, niin jonon otsaa antaa mun kärsiä siitä, että minun pitää ansaita kaikkien rakkaus tässä maailmassa! Eikä tolkuttaa, ettn mä edes voi ansaita sitä, koska mun vanhemmat on sekopäääääitä ja saaaairaita!!

ap

Sairasta.

No niin onkin, siis vaikka oon tota mieltä, että miksei mies auttanut, niin kyllä mä tajuan samalla, että ei varmaan voi sellaista olettaa. Se, että mä oisin sen tarvinnut on sairasta, mutta ei se johdu minusta.

ap

Vierailija
311/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos joku vittuilee, niin hänhän tietää silloin tekevänsä pahasti, eikö? Eihän se ole vittuilua, ellei a) tarkoitus ole satuttaa ja b) tiedostaa että teen tai tahdon pahaa, eli vittuilen.

Niin eihän narsisti tai luonnehäiriöinen ikinä sitä niin ajattele.

ap

Vierailija
312/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi päivä jolloin hullu oikeuttaa huonon käytösensä. Sama syykin kuin ennen. En yritä ansaita kenenkään rakkautta. Käyttäydyn ilkeästi. Siihen minulla on oikeus

Kuten siihen että on luvannut mennä tekemään ruokaa. Ei vaan nyt viitsi. Eikä viitsi miettiä onko perhe syönyt. Itse kun ei syö. Syömishäiriö estää näkemästä, että kello on neljä. Koululaiset edelleen ilman lounasta

Vierailija
313/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän liikkuu aikuisten oikeesti terapeutin päässä joka joutuu kuuntelemaan näitä tilityksiä ja vielä esittämään sympaattista? Ihminenhän se vaan hänkin on.

Vierailija
314/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Eihän sitä nyt kostakaan, vaan homma menee niin, että jos luonnehäiriöinen saa uskoteltua lapselleen, että tämän pitää ansaita rakkaus, mutta sitten tämän yrittäessä ja epäonnistuessa vielä kaikenkukkuraksi syyttää, ettet sinä sitä keneltäkään ikinä voi ansaitakaan, niin kyllä siinä jo kehittyy sen tasoinen paha olo, ettei kauheasti tartte koittaa kostaa kellekään mitään, vaan kyllä se tapahtuu ihan itsestään.

Muut ihmiset voisivat olla siitä sen verran vastuussa, etteivät hyväksy sellaista, että joku koittaa ansaita heidän rakkautensa, mutta aika moni tykkää siitä, kun joku nuolee persettä kieli ruskeana.

ap

Mutta itse hyväksyisit sen lastesi kohdalla kuitenkin...?

Vierailija
315/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teidän kiltit "narsistivanhemmat" siis vittuilleet? Hehe, eivät oo narsismia nähneetkään. Ilkeitä ja itsekkäitä ovat voineet olla ja sillälailla tulla kutsutuiksi narsisteiksi, mutta aito narsistihan ei myönnä tai ei kertakaikkiaan heijasta itseensä mitään noin ankeaa tai surkeaa, kuin vittuilu. He eivät kovin helposti itsekään ymmärrä vittuilua. Heille ei ole vittuilua. Sinä olet vain hankala.

ap

Vierailija
316/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Eihän sitä nyt kostakaan, vaan homma menee niin, että jos luonnehäiriöinen saa uskoteltua lapselleen, että tämän pitää ansaita rakkaus, mutta sitten tämän yrittäessä ja epäonnistuessa vielä kaikenkukkuraksi syyttää, ettet sinä sitä keneltäkään ikinä voi ansaitakaan, niin kyllä siinä jo kehittyy sen tasoinen paha olo, ettei kauheasti tartte koittaa kostaa kellekään mitään, vaan kyllä se tapahtuu ihan itsestään.

Muut ihmiset voisivat olla siitä sen verran vastuussa, etteivät hyväksy sellaista, että joku koittaa ansaita heidän rakkautensa, mutta aika moni tykkää siitä, kun joku nuolee persettä kieli ruskeana.

ap

Mutta itse hyväksyisit sen lastesi kohdalla kuitenkin...?

No olen siis koittanut välttää vaatimista, että on miellytettävä minua ja siksihän mä oon sitten kotona niin pahoin voinutkin. Mutta siis oon tajunnut, että lasten on silti terveempää saada kasvaa jollain muulla tavalla. Ja siis jos en ole ansainnut rakkautta, niin se lienee toinen pahoinvoinnin ja pahan olon syy kotonani, minun oli vaikea olla siellä sen ongelman takia.

ap

Vierailija
317/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äidille voi vittuilla ihan rauhassa, eikä äiti miellä ollenkaan vittuiluksi, vaan tosiaan "mä oon taas niin hankala". Ikinä ei tartte herätä millään keinoilla miettimään, että suututan tuon toisen hulluksi asti. Ja siis tiedän, että olen tehnyt sitä täällä palstalla, mutta tajuan kyllä, että mulle vittuillaan, mutta koska ette ole äitini ettekä lapseni, niin en hae sopua sinänsä täällä, vaan ihmissuhteiden käytäntöä. Vaikea selittää! Siis normaali ihminen nolostuisi vittuilusta, tai ehkä pahastuisi, ja menisi pois, ehkei meillä täällä ola varaa sellaiseen ylellisyyteen. Vielä.

ap

Vierailija
318/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän liikkuu aikuisten oikeesti terapeutin päässä joka joutuu kuuntelemaan näitä tilityksiä ja vielä esittämään sympaattista? Ihminenhän se vaan hänkin on.

Niin, toivottavasti ihminen joka ymmärtää syy- ja seuraussuhteita sekä jotain persoonallisuuden rakenteista. Ja tarpeeksi ammattitaitoinen erottaakseen omat tunteensa työstään ja tarvittaessa kyvykäs käsittelemään niitä.

Vierailija
319/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai vältit pakottamista. Ei saa leikkiä. Ei saa kysyä. Ei saa häiritä. Ei saa kitistä. Kaikkien piti miellyttää sinua koko ajan. Ja palkaksi sai raivoa ja vihaa.

Et pärjännyt kotona koska ärsyynnyit sinua miellyttämään pyrkivien olemassaolosta. Olit itsekäs, laiska ja ilkeä.

Parempi kaikille että pysyt poissa.

Kukaan ei voi asua virtahevon kanssa. Pääseväät vähemmällä passaamisella. Laiska paska

Vierailija
320/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, toivottavasti ihminen joka ymmärtää syy- ja seuraussuhteita sekä jotain persoonallisuuden rakenteista. Ja tarpeeksi ammattitaitoinen erottaakseen omat tunteensa työstään ja tarvittaessa kyvykäs käsittelemään niitä.

No ihan ehdottomasti. Vai luuleeko joku todellakin terapeutin olevan vain ihan joku tavis, joka on vain tavallista kiinnostuneempi ihmisten mielistä tai ongelmista? Hehe.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi