Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***ELOihmeiden perjantai***

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennään täältäkin. Ja nykyään saa saman äitiys- ja vanhempainrahan kuin edellisessä raskaudessa jos tuo edellinen mukelo ei ole kerennyt täyttämään kolmea vuotta ennen vauvan syntymää. Ei siis koske tietysti niitä jotka ovat olleet töissä välissä ja saaneet palkkoihin indeksi ym. korotukset jolloin he ottavat tietysti sen mukaan mikä heille taloudellisesti paras ;)

Vierailija
22/25 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta se on, täälä kaakkois-suomessa aurinko paistaa täysillä, ja lämmittää mukavasti usean lämpöasteen voimin. Oltiin pojan kanssa toista tuntia ulkoilemassa.

ELO22: täällä kohtalotoveri! Kaksosia odottelen, ja viikkoja on tasan 22 tänään.

CALATHEALLE onnea hyvistä ultra kuulumisista, ja voimia odotella vielä lisätutkimuksetkin.

LAHJOISTA on ollut puhetta. Meillä lahjat on yleensä osunut nappiin, eli kun toiveet muotoilee hyvin tarkkaan, erehdyksiä ei pääse sattumaan :) On tullut jo tavaksi, että kerron miehelle, mikä olisi kiva lahja, mistä sen saa jne. Kukkiakin ostelee, harvoin tosin, mutta kerran pari vuodessa kuitenkin.

VIRPOMINEN, täälä suunnalla suomea virpominen on aika yleistä. Meillä noidaksi pukeutuminen ei liity virpomiseen, otetaan vaan koristellut oksat kainaloon ja käydään sukulaisilla ja naapureilla virpomassa. Meillä 4-vuotias jo innolla odottelee sunnuntaita.

UIMISESTA joku taisi kysellä. Uimista voi ilmeisesti jatkaa niin pitkään, kunnes erikseen kielletään. Ja ilmeisesti halli parempi kuin järvi. Tälle mammalle uinti alkaakin olla ainut urheilulaji, jota voi edes joten kuten harrastaa. Kävely alkaa olla jo vähän tuskaista taaperrusta, maha painaa ja supistelee ja pissittää jne. Uinnissa ei moisia vaivoja onneksi tule (ainakaan vielä!).

Hauskaa loppuviikkoa! Toivottavasti aurinko kurkkisi muillekin :)

Babybel ja muksut rv 22

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan alkuun onnea Calathealle hyvistä uutisista. On varmaan huiput fiilikset. Hyvä homma! Toivottavasti sulla, ja kaikilla muillakin menee loppukin hyvin=)

Mun pitää nyt kehua itseäni. Olin nimittäin tänään ahkerana ja siivosin talon katosta lattiaan, lakanatkin vaihdoin ja muutenkin puunasin joka paikan! Se on multa nimittäin melkoinen saavutus, kun täs raskausaikana on vaan imuroinut ja mopannut pikaiseen tahtiin. Olihan kyllä jo sotkuistakin. Mutta nyt kelpaa olla! Ihanaa. Huomenna ollaankin lähdössä Vuokattiin, mut sunnuntaina vois sitten jatkaa siivouksen merkeissä ja ruveta tyhjentään tota tulevaa lastenhuonetta, joka on ollut tehokkaasti varastokäytössä.. =) Siellä on mielettömästi tavaraa, minkä kans tulee ongelmia, mm. mieheni itse tekemät kaiuttimet, ne kun ei kestä autotallissa talven yli- säilytystä. Pitänee yrittää kehittää jostain niille lämmintä varastotilaa.

Mutta mä painun nyt koiran kans lenkille ja sitten saunomaan. Oikein mukavat viikonloput kaikille!!

Ikarus

Vierailija
24/25 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oi että vein tytön hoitoon tänään,on se niin vaikeeta jättää kun toinen itkee...:(

nyt tässä yksikseen kökötän ja ootan et ukko pääsis töistä,pääsee hakee. onko muilla tullu väsymys takaisin?! mä oon nyt ollu muutamanpäivän tosi väsy jo kasin aikoihin :O

tai sitte oon touhunu liikaa:D

no ei kait mulla sen ihmosempia...

viikonloput kaikille!

k.h.p& tärppi 19+5

Vierailija
25/25 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut Calathealle hyvistä ultra uutisista :)

Äp rahasta piti kysyä: Onko kukaan kuullut, että se olisi nousemassa 90%tuloista? Koska niin tulee käymään jos se pitää paikkansa? No eipä sillä, ei taida koskea meitä.

Esikoisen hoidosta: Meillä esikoinen jää minun ja vauva kanssa kotiin heinäkuun alusta. itse tässä mietin kuinka aikaisin uskallan sanoa hoitopaikan irti? Vaikka sisimmässäni uskon kaiken sujuvan raskaudessa hyvin niin vähän jännittää kuitenkin. Mitäs jos jotain meneekin pieleen niin kuinka nopeasti saan uuden paikan pojalle jos sitä sitten syksyllä tarvitseekin???

Kuten tästä voit päätellä Jamssa niin kyllä meitä muitakin jännittäjiä löytyy.

Taisi olla viimeinen kerta kun ER:n katsoin. Kamalan pahamieli tuli siitä vauvan kohtalosta. Täytyy tunnustaa, että oikein itkeä piti. Onneksi mies oli töissä niin sai rauhassa vetistellä.

Jospa sitä siirtyisi katsomaan ilman johtolankaa. Jos sen jälkeen itken niin täytyy laittaa harkintaan tv-lakko.

pubu ja Unski rv21