Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis pitääkö naisenemmistöisillä palstoilla keskustelua ohjata joidenkin ihmeen kruunujen avulla? :D

Vierailija
06.10.2017 |

Ihan kuin tarhassa oltaisiin. Eikö naisia pidetä aikuisina?

Kommentit (93)

Vierailija
21/93 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis palstalla ei ole miesvihaa, mutta  jos siitä on eri mieltä, tulee kutsutuksi hakkaajamiehejsu? Tuo on mielestäni selvä esimerkki puhtaasta miesvihasta.

Vierailija
22/93 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että nainen kertoo oman parisuhteensa kipukohdista ei ole miesvihaa. Mutta koska nämä palstalle pesiytyneet miehet ovat alinta kastia ja pahinta laatua miehenä, he kokevat kaiken karmeisiin miehiin kohdistuvan arvostelun kohdistuvan miehiin yleensä - ovathan he itse juurikin ketjuissa kuvatun kaltaisia gusipäitä.

Vanha kunnon "palsta ei ole miesvihaa" -sössötys ja sekstiset yleistyksen vielä perää. Tässä ei ollut nyt puhe mistään "parisuhteiden kipukohdista" vaan miesvihasta.

Sinulle naisia vihaava, vainoava, kyykyttävä, alistava ja hakkaava idari = mies, koska olet itse juurikin sellainen. Ja sen takia saat aina hepulin, kun näitä kritisoidaan ja koet todistavasi "miesvihaa".

Höpö höpö, ei pidä paikkaansa. Muutenkin jotenkin ala-arvoista yrittää kutsua seksismiä kritisoivaa miestä alistajaksi ja hakkaajaksi. Tuo on vain perusteetonta ad hominem -argumentoitia ja seksismiä itsessään. Mielestäni olet minulle anteeksipyynnön velkaa. Minä puhun oikeasti miesvihasta nyt. 

Sinä kirjoitit aloituksen jolla oli tasan yksi tarkoitus, kyykyttää palstan naisia. En usko että anteeksipyyntöjä alkaa sadella.

Tämä ei ole minun aloitukseni. Jään odottamaan onko sinulla kanttia mennä itseesi ja pyytää anteeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/93 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten on vaikea ottaa itseensä mitään negatiivista, vaikka miesten omat paltat rehottavat yhäkin konservatiivisia näkemyksiä naisista, näiden esineellistämistä ja arvostelua. Siihen verrattuna naisten vastaava on aika pientä - varsinkin kun se yleensä on jotenkin aiheeseen liittyvää kun taas naisten "huonot puolet" voi ottaa esille vaikka missä aiheessa.

Mitä yrität sanoa? Seksismi on salittua jos se on "aika pientä"?

Yritän saada esille vähän suhteellisuuden tajua. Itse olen nimittäin ollut "ok" noiden mies palstojen kanssa, olkoon mitä olkoon, mutta se kyllä ärsyttää että joku tulee sitten tänne valittamaan miesvihaa kun miehet yhtäkkiä satutaan ottamaan negatiivisesti esiin jossain välissä. Ehkä jotain passiivis-aggressivisuutta minun osaltani että katson läpi sormien miesten puuhastelua omissa ryhmissä ja silti joku tulee vielä siihen päälle itkemään tänne.

Vierailija
24/93 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että nainen kertoo oman parisuhteensa kipukohdista ei ole miesvihaa. Mutta koska nämä palstalle pesiytyneet miehet ovat alinta kastia ja pahinta laatua miehenä, he kokevat kaiken karmeisiin miehiin kohdistuvan arvostelun kohdistuvan miehiin yleensä - ovathan he itse juurikin ketjuissa kuvatun kaltaisia gusipäitä.

Vanha kunnon "palsta ei ole miesvihaa" -sössötys ja sekstiset yleistyksen vielä perää. Tässä ei ollut nyt puhe mistään "parisuhteiden kipukohdista" vaan miesvihasta.

Sinulle naisia vihaava, vainoava, kyykyttävä, alistava ja hakkaava idari = mies, koska olet itse juurikin sellainen. Ja sen takia saat aina hepulin, kun näitä kritisoidaan ja koet todistavasi "miesvihaa".

Höpö höpö, ei pidä paikkaansa. Muutenkin jotenkin ala-arvoista yrittää kutsua seksismiä kritisoivaa miestä alistajaksi ja hakkaajaksi. Tuo on vain perusteetonta ad hominem -argumentoitia ja seksismiä itsessään. Mielestäni olet minulle anteeksipyynnön velkaa. Minä puhun oikeasti miesvihasta nyt. 

Sinä kirjoitit aloituksen jolla oli tasan yksi tarkoitus, kyykyttää palstan naisia. En usko että anteeksipyyntöjä alkaa sadella.

Tämä ei ole minun aloitukseni. Jään odottamaan onko sinulla kanttia mennä itseesi ja pyytää anteeksi.

Niinhän sinä väität. Mutta minä en usko.

Vierailija
25/93 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten on vaikea ottaa itseensä mitään negatiivista, vaikka miesten omat paltat rehottavat yhäkin konservatiivisia näkemyksiä naisista, näiden esineellistämistä ja arvostelua. Siihen verrattuna naisten vastaava on aika pientä - varsinkin kun se yleensä on jotenkin aiheeseen liittyvää kun taas naisten "huonot puolet" voi ottaa esille vaikka missä aiheessa.

Yritän saada esille vähän suhteellisuuden tajua. Itse olen nimittäin ollut "ok" noiden mies palstojen kanssa, olkoon mitä olkoon, mutta se kyllä ärsyttää että joku tulee sitten tänne valittamaan miesvihaa kun miehet yhtäkkiä satutaan ottamaan negatiivisesti esiin jossain välissä. Ehkä jotain passiivis-aggressivisuutta minun osaltani että katson läpi sormien miesten puuhastelua omissa ryhmissä ja silti joku tulee vielä siihen päälle itkemään tänne.

Eli siis et käsitä sitä, että jotkut ottavat seksismin vakavammin kuin sinä ja puuttuvat siihen paikassa kuin paikassa? Tämä taitaa olla siis ihan oma henkilökohtainen ongelmasi, luulisin.

Vierailija
26/93 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan anteeksipyynnön mieheltä, joka kirjoitti tämän aloituksen vain alistaakseen ja kyykyttääkseen palstan naisia. No?

Vierailija
27/93 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sinä väität. Mutta minä en usko.

Et tietenkään. Se vaatisi sinulta sisäisten valtarakenteittesi ja etuoikeuksesi tarkastelua ja sen käsittämistä, että miesvihasi pelaa vain patriarkaatin pussiin. Mutta mikäpä siinä. Kai se on helpompaa toistella itselleen vain sitä, kuinka palstalla ei ole miesvihaa.

Vierailija
28/93 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan anteeksipyynnön mieheltä, joka kirjoitti tämän aloituksen vain alistaakseen ja kyykyttääkseen palstan naisia. No?

Mutta aloituksen tekijähän oli selkeästi nainen. Niin minä uskon, joten se pitää paikkansa!

Vierailija
29/93 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta aloituksen tekijähän oli selkeästi nainen. Niin minä uskon, joten se pitää paikkansa!

Miltä tuntuu kun omat aloitukset on sellaisia ettei niitä voi tunnustaa omiksi? Miten meni noin omast mielestä tämä? Onko voittajaolo?

Vierailija
30/93 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein jokainen ketjuun tähän mennessä osallistunut on naisia vihaava lassukka. Ei oikeasti normaalit ihmiset voi olla näin typeriä, tällä yritetään vain mustata naistan mainetta. :D

Vierailija
31/93 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset palstaili täällä yli kymmenen vuotta rauhanomaisesti ja asiallisesti, mutta sen jälkeen kun miehet tuli tänne, on jouduttu ottamaan käyttöön sanktiota toisensa jälkeen. Kuvastaa yhteiskuntaa aika hyvin muutenkin.

Mites tämä on vahvistettu että täällä aiemmin oli vain naisia? Jaa niin miehet ei pysty asialliseen keskusteluun.

Vierailija
32/93 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä tuntuu kun omat aloitukset on sellaisia ettei niitä voi tunnustaa omiksi? Miten meni noin omast mielestä tämä? Onko voittajaolo?

Tässä huomaamme tosiaan sen, että kun seksistit laitetaan ahtaalle, niin ne eivät pysty mitenkään järjellisesti vastaamaan. Yrittävät vain henkilökohtaisesti hyökätä sen sijaan, että edes yrittäisivät kasvaa ihmisinä. Patriarkaatti kiittää sinua.

Vierailija
33/93 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset palstaili täällä yli kymmenen vuotta rauhanomaisesti ja asiallisesti, mutta sen jälkeen kun miehet tuli tänne, on jouduttu ottamaan käyttöön sanktiota toisensa jälkeen. Kuvastaa yhteiskuntaa aika hyvin muutenkin.

Mites tämä on vahvistettu että täällä aiemmin oli vain naisia? Jaa niin miehet ei pysty asialliseen keskusteluun.

Sekstiset yleistykset ovat sallittuja, jos ne koskevat miehiä.

Vierailija
34/93 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli siis et käsitä sitä, että jotkut ottavat seksismin vakavammin kuin sinä ja puuttuvat siihen paikassa kuin paikassa? Tämä taitaa olla siis ihan oma henkilökohtainen ongelmasi, luulisin.

Miksi ihmeessä aloittaa naisista kun ongelma on selvästi syvempi tuolla miesten puolella sitten. Naisethan ovat pääosin aloittaneet kaikki muutoksen pyrkivät liikkeet. Aloita siivoaminen miesten puolelta ja tule sitten tänne. Muutoin minä oletan että sinulla on jokin muu agenda kuin aito halu seksismin poistamiseen.

Vierailija
35/93 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netti on paljastamassa ihmisille sen että miehissä on tietty osa joiden harjoittaman kaltaista häiriköintiä ei yksinkertaisesti naisista löydy juuri lainkaan. Joitakin naisiakin on, mutta miehillä tämä tuntuu olevan ihan huolestuttavan usein nähty käyttäytymispiirre.

Vierailija
36/93 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä huomaamme tosiaan sen, että kun seksistit laitetaan ahtaalle, niin ne eivät pysty mitenkään järjellisesti vastaamaan. Yrittävät vain henkilökohtaisesti hyökätä sen sijaan, että edes yrittäisivät kasvaa ihmisinä. Patriarkaatti kiittää sinua.

Älä jaksa. On oikeasti väsyttävää, ettei aikuinen mies ownaa omia juttujaan.

Vierailija
37/93 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä noita pinnattuja viestiketjuja on vähän joka foorumilla. Ap:n eka päivä internetissä?

Pinnaus ja kruunut ovat eri asia. Pinnatut pysyvät ylhäällä koko ajan, kruunutketjut vaihtuvat, mutta viisi kruunua pysyy aina ylhäällä. Menehän nyt nurkkaan häpeämään noita eka päivä -hölinöitäsi.

Vierailija
38/93 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netti on paljastamassa ihmisille sen että miehissä on tietty osa joiden harjoittaman kaltaista häiriköintiä ei yksinkertaisesti naisista löydy juuri lainkaan. Joitakin naisiakin on, mutta miehillä tämä tuntuu olevan ihan huolestuttavan usein nähty käyttäytymispiirre.

Lähde?

Vierailija
39/93 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä aloittaa naisista kun ongelma on selvästi syvempi tuolla miesten puolella sitten. Naisethan ovat pääosin aloittaneet kaikki muutoksen pyrkivät liikkeet. Aloita siivoaminen miesten puolelta ja tule sitten tänne. Muutoin minä oletan että sinulla on jokin muu agenda kuin aito halu seksismin poistamiseen.

Miten niin "aloittaa"? Seksismiin puututaan sitä mukaa kun sitä tulee vastaan eikä keskitytä vain toiseen sukupuoleen.  Ei siinä pitäisi olla mitään ongelmaa, että sukupuolia kohdellaan tasavertaisesti ja kaikkien ongelmakäytös otetaan suurennuslasin alle.

Vierailija
40/93 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein jokainen ketjuun tähän mennessä osallistunut on naisia vihaava lassukka. Ei oikeasti normaalit ihmiset voi olla näin typeriä, tällä yritetään vain mustata naistan mainetta. :D

Tuo termi "lassukka" on hyvä osoitus siitä miten hyväksyttyä miesviha on tällä palstalla. Ei moista haukkumasanaa ja leimakirvestä ikimaailmassa sallittaisi naisista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi