Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis pitääkö naisenemmistöisillä palstoilla keskustelua ohjata joidenkin ihmeen kruunujen avulla? :D

Vierailija
06.10.2017 |

Ihan kuin tarhassa oltaisiin. Eikö naisia pidetä aikuisina?

Kommentit (93)

Vierailija
1/93 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kruunut ovat miesten takia, jotka yöllä nostavat palstan täyteen ulosteaiheisia juttuja ja lapsiin liittyviä kyseenalaisia ketjuja. Kruunujen avulla palstasta saadaan vähän kivamman näköinen kun miesten mieleltään sairastunut sikailu saadaan alemmas.

Vierailija
2/93 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kruunut ovat miesten takia, jotka yöllä nostavat palstan täyteen ulosteaiheisia juttuja ja lapsiin liittyviä kyseenalaisia ketjuja. Kruunujen avulla palstasta saadaan vähän kivamman näköinen kun miesten mieleltään sairastunut sikailu saadaan alemmas.

Naiset eivät pettäneet. Tähänkin oli syynä mies! :D On varmaan tosi ihanaa olla nainen, kun mistään ei tarvitse koskaan olla vastuussa. Kaikki on aina muiden syytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/93 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noita pinnattuja viestiketjuja on vähän joka foorumilla. Ap:n eka päivä internetissä?

Vierailija
4/93 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset palstaili täällä yli kymmenen vuotta rauhanomaisesti ja asiallisesti, mutta sen jälkeen kun miehet tuli tänne, on jouduttu ottamaan käyttöön sanktiota toisensa jälkeen. Kuvastaa yhteiskuntaa aika hyvin muutenkin.

Vierailija
5/93 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä noi kruunut on?

Vierailija
6/93 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset palstaili täällä yli kymmenen vuotta rauhanomaisesti ja asiallisesti, mutta sen jälkeen kun miehet tuli tänne, on jouduttu ottamaan käyttöön sanktiota toisensa jälkeen. Kuvastaa yhteiskuntaa aika hyvin muutenkin.

Niin, mammat menivät ihan sekaisin, kun miesviha ei enää ollutkaan yleistä ja hyväksyttä ja siitä alkoi tulla miesten toimesta ihan kunnolla runtua. Hyvä kehityssuunta, seksismiä ei pidä sallia.

Kaikki miesviha mitä täällä mahdollisesti nykyään on, on miesten itsensä törkeällä käytöksellään aiheuttamaa. Mutta tällaisia on kiusaajat aika helposti muutenkin. Ryhtyvät kiusaamaan, ja sitten itkevät kun kiusaamisen kohteet alkavat antaa takaisin. Nyt onneksi moderoinnin ansiosta misogynistien spämmi on saatu hallintaan.

Vierailija
7/93 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät pettäneet. Tähänkin oli syynä mies! :D On varmaan tosi ihanaa olla nainen, kun mistään ei tarvitse koskaan olla vastuussa. Kaikki on aina muiden syytä.

Varmaan ihana olla mies, kun aina voi halveksia naisia mistä syystä tahansa. Jopa siitä, miten joku keskustelupalsta päättää moderoinnistaan. Eikä ihmekään, ovathan naiset pelkkiä pinnallisia lompakkoloisia, jotka ovat samalla kateellisia siiderivalaita, joita ei kukaan huoli, ja joiden pitäisi silti käydä kaivamassa jokainen syrjäytynyt poikarassukka, joka ei elämässä pärjää, sieltä vanhempien nurkista ja pelastaa se seksillä.

AMEN.

Vierailija
8/93 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mammat menivät ihan sekaisin, kun miesviha ei enää ollutkaan yleistä ja hyväksyttä ja siitä alkoi tulla miesten toimesta ihan kunnolla runtua. Hyvä kehityssuunta, seksismiä ei pidä sallia.

Kaikki miesviha mitä täällä mahdollisesti nykyään on, on miesten itsensä törkeällä käytöksellään aiheuttamaa. Mutta tällaisia on kiusaajat aika helposti muutenkin. Ryhtyvät kiusaamaan, ja sitten itkevät kun kiusaamisen kohteet alkavat antaa takaisin. Nyt onneksi moderoinnin ansiosta misogynistien spämmi on saatu hallintaan.

Kuten sanottua, se miesviha rehotti palstalla paljon pahemmin ennen miesten saapumista. Mutta kyllä seksisti seksismilleen aina tekosyyt keksii sen sijaan, että kasvaisi ihmisenä.

Vierailija
9/93 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on hyvä juttu. Moni nainen kuitenkin pyörittää perheen arkea ja tekee niin paljon kotitöitä, ja kun lopulta pitää hengähdystauon voi sitten lueskella kiinnostavimmat keskustelut ilman että käyttää aikaa palstan selailuun.

Vierailija
10/93 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on hyvä juttu. Moni nainen kuitenkin pyörittää perheen arkea ja tekee niin paljon kotitöitä, ja kun lopulta pitää hengähdystauon voi sitten lueskella kiinnostavimmat keskustelut ilman että käyttää aikaa palstan selailuun.

Ihanaa, ei tarvitse ajatella itse :) Joku muu päättää, mikä on minun mielestäni kiinnostavaa :)

Vierailija
11/93 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että nainen kertoo oman parisuhteensa kipukohdista ei ole miesvihaa. Mutta koska nämä palstalle pesiytyneet miehet ovat alinta kastia ja pahinta laatua miehenä, he kokevat kaiken karmeisiin miehiin kohdistuvan arvostelun kohdistuvan miehiin yleensä - ovathan he itse juurikin ketjuissa kuvatun kaltaisia gusipäitä.

Vierailija
12/93 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku seksisti näköjään heti ilmiantamassa seksismiä kritisoivia viestjä. :D

Vierailija
13/93 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että nainen kertoo oman parisuhteensa kipukohdista ei ole miesvihaa. Mutta koska nämä palstalle pesiytyneet miehet ovat alinta kastia ja pahinta laatua miehenä, he kokevat kaiken karmeisiin miehiin kohdistuvan arvostelun kohdistuvan miehiin yleensä - ovathan he itse juurikin ketjuissa kuvatun kaltaisia gusipäitä.

Vanha kunnon "palsta ei ole miesvihaa" -sössötys ja sekstiset yleistyksen vielä perää. Tässä ei ollut nyt puhe mistään "parisuhteiden kipukohdista" vaan miesvihasta.

Vierailija
14/93 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen miesinvaasiota täällä ei ollut tarvetta tuomioon johtaneille rikosilmoituksille, moderoinnille, lapsilukolle öisin ja lopulta yökirjoittamisen lopettamiselle kokonaan, ei kielletyille sanoille ja tiettyjen aihepiirien kategorisille poistamisille. Mutta näinhän tämä meidän yhteiskunta toimii ihan yleisellä tasolla. Missä mies, siellä ongelma.

Vierailija
15/93 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen miesinvaasiota täällä ei ollut tarvetta tuomioon johtaneille rikosilmoituksille, moderoinnille, lapsilukolle öisin ja lopulta yökirjoittamisen lopettamiselle kokonaan, ei kielletyille sanoille ja tiettyjen aihepiirien kategorisille poistamisille. Mutta näinhän tämä meidän yhteiskunta toimii ihan yleisellä tasolla. Missä mies, siellä ongelma.

Tässä huomaamme esimerkin mammapalstan normalisoidusta seksistisestä yleistyksestä. Intersektionaalisuus puuttuu täysin.

Vierailija
16/93 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten on vaikea ottaa itseensä mitään negatiivista, vaikka miesten omat paltat rehottavat yhäkin konservatiivisia näkemyksiä naisista, näiden esineellistämistä ja arvostelua. Siihen verrattuna naisten vastaava on aika pientä - varsinkin kun se yleensä on jotenkin aiheeseen liittyvää kun taas naisten "huonot puolet" voi ottaa esille vaikka missä aiheessa.

Vierailija
17/93 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten on vaikea ottaa itseensä mitään negatiivista, vaikka miesten omat paltat rehottavat yhäkin konservatiivisia näkemyksiä naisista, näiden esineellistämistä ja arvostelua. Siihen verrattuna naisten vastaava on aika pientä - varsinkin kun se yleensä on jotenkin aiheeseen liittyvää kun taas naisten "huonot puolet" voi ottaa esille vaikka missä aiheessa.

Mitä yrität sanoa? Seksismi on salittua jos se on "aika pientä"?

Vierailija
18/93 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies, enkä ole koskaan ulissut miesvihasta. En koe, että olisin alinta kastia ja pahinta laatua miehenä. Täällä kuitenkin pörrää kaikenlaista sovinisteja ja rasisteja, joita ei voi edes miehiksi kutsua.

Vierailija
19/93 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanha kunnon "palsta ei ole miesvihaa" -sössötys ja sekstiset yleistyksen vielä perää. Tässä ei ollut nyt puhe mistään "parisuhteiden kipukohdista" vaan miesvihasta.

Sinulle naisia vihaava, vainoava, kyykyttävä, alistava ja hakkaava idari = mies, koska olet itse juurikin sellainen. Ja sen takia saat aina hepulin, kun näitä kritisoidaan ja koet todistavasi "miesvihaa".

Höpö höpö, ei pidä paikkaansa. Muutenkin jotenkin ala-arvoista yrittää kutsua seksismiä kritisoivaa miestä alistajaksi ja hakkaajaksi. Tuo on vain perusteetonta ad hominem -argumentoitia ja seksismiä itsessään. Mielestäni olet minulle anteeksipyynnön velkaa. Minä puhun oikeasti miesvihasta nyt. 

Vierailija
20/93 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulle naisia vihaava, vainoava, kyykyttävä, alistava ja hakkaava idari = mies, koska olet itse juurikin sellainen. Ja sen takia saat aina hepulin, kun näitä kritisoidaan ja koet todistavasi "miesvihaa".

Höpö höpö, ei pidä paikkaansa. Muutenkin jotenkin ala-arvoista yrittää kutsua seksismiä kritisoivaa miestä alistajaksi ja hakkaajaksi. Tuo on vain perusteetonta ad hominem -argumentoitia ja seksismiä itsessään. Mielestäni olet minulle anteeksipyynnön velkaa. Minä puhun oikeasti miesvihasta nyt. 

Sinä kirjoitit aloituksen jolla oli tasan yksi tarkoitus, kyykyttää palstan naisia. En usko että anteeksipyyntöjä alkaa sadella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi