Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko jo suunnitellut halloweenbileitä?

Vierailija
05.10.2017 |

Syömisiä ja juomisia jne.

Kommentit (97)

Vierailija
81/97 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hell yes, Halloween on mun juhlien ykkönen ollut kersasta asti niin tottakai sitä pitää juhlia😂 Miehen kanssa järjestetään frendeille über partyt. Alotellaan himassa ja siitä sitten Halloween vermeissä yökerhoon.

Rekvisiittaa tullut jo haalittua. Ihan perus ilmapalloja, mustia ja oransseja, pääkalloilla ja seiteillä höystettynä, musta-oranssia serpentiiniä, Happy Halloween viiri, kurpitsa viiri, kurpitsa lyhty löytyy, ja perusnaposteltavaa. Booli tehdään kans.

Vierailija
82/97 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hell yes, Halloween on mun juhlien ykkönen ollut kersasta asti niin tottakai sitä pitää juhlia😂 Miehen kanssa järjestetään frendeille über partyt. Alotellaan himassa ja siitä sitten Halloween vermeissä yökerhoon.

Rekvisiittaa tullut jo haalittua. Ihan perus ilmapalloja, mustia ja oransseja, pääkalloilla ja seiteillä höystettynä, musta-oranssia serpentiiniä, Happy Halloween viiri, kurpitsa viiri, kurpitsa lyhty löytyy, ja perusnaposteltavaa. Booli tehdään kans.

Minä päivänä pidätte juhlanne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/97 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta kiva olisi viettää Halloweenia ja pitää bileet ja päästää lapset karkki ja kepposkierrokselle. Mutta kun suomalaiset ei edes tiedä milloin on halloween. Satunnaisia karkkikeräiljöitä on molempina viikonloppuina halloweenin ympärillä. Monet pitävät pyhäinpäivää halloweenina, ja silloin toivotellaan esim. fb:ssä hyvää halloweenia ja monissa baareissa on naamiaisbileet. Jos lapsi lähtee silloin 31.10 keppostelemaan niin ihmiset on että mitä vittua.

Ei jouluakaan juhlita 17.12 tai juhannusta heinäkuun eka viikonloppu. Koska suomalaiset ei osaa niin unohtakaa koko juttu.

Vierailija
84/97 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko joku ihana kertoa minä päivänä Halloweenia tänä vuonna juhlitaan, kun varsinainen juhlapäivä sattuu keskelle viikkoa.

Miten vaikeeta tämä on tajuta? Ne ketkä juhlii, juhlii 31.10 Ei ole mitään muuta päivää. Jenkeissä se juhlapäivä on just silloin. Oli se tiistai tai lauantai.

Vierailija
85/97 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ollaan hiukan ajoissa. Lauantaina pidetään 28 päivä, koska silloin se sopii kaikkien aikatauluun🤔 Mutta ei haittaa!

Vierailija
86/97 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ollaan hiukan ajoissa. Lauantaina pidetään 28 päivä, koska silloin se sopii kaikkien aikatauluun🤔 Mutta ei haittaa!

Miksi alapeukkua? Esimerkiksi mulle ei arkena sovi ihan töiden takia niin siksi viikonloppu.

Vierailija
87/97 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En malta odottaa, että pääsen tekemään kepposia karkinkerjääjille.

Vierailija
88/97 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä leivotaan jo täysillä Thanksgivinkiä varten. Miksi se ei ole Suomessa vapaapäivä?

Vierailija
89/97 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me emme juhli halloweenia. Kunnioitamme kuolemaa ja vainajia, emme irvaile ja pilkkaa näitä asioita. Olen kyllä joka vuosi varannut karkkia ympäristön lapsille, jos joku sattuisi tulemaan. Parista kolmesta perheestä yleensä tullaan karkinkerjuulle. Kaikkein typerintä on se, kun tullaan prinsessaksi pukeutuneena ja lauletaan Tuiki tuiki tähtönen... siis mitvit? Miten ne liittyvät halloweeniin?

Vierailija
90/97 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka aamu on Halloween kun katsoo itseään peilistä. Kurpitsan tykkään kaivertaa ulos, siinäpä se.

Vierailija
91/97 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko joku ihana kertoa minä päivänä Halloweenia tänä vuonna juhlitaan, kun varsinainen juhlapäivä sattuu keskelle viikkoa.

Me juhlimme 28.10., koska tiistai on vähän huono bilepäivä näin arkena töissäkäyville. Pyhäinpäivä ei ole sama kuin halloween, joten emme halua juhlia 4.11. Silloin viemme kynttilän muistolehtoon ja hiljennymme muistamaan rakkaita.

Vierailija
92/97 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me emme juhli halloweenia. Kunnioitamme kuolemaa ja vainajia, emme irvaile ja pilkkaa näitä asioita. Olen kyllä joka vuosi varannut karkkia ympäristön lapsille, jos joku sattuisi tulemaan. Parista kolmesta perheestä yleensä tullaan karkinkerjuulle. Kaikkein typerintä on se, kun tullaan prinsessaksi pukeutuneena ja lauletaan Tuiki tuiki tähtönen... siis mitvit? Miten ne liittyvät halloweeniin?

Mitä mahdat tarkoittaa irvailulla ja pilkkaamisella? Prinsessaksi pukeutunut pikkutyttökö pilkkaa kuolleita laulullaan? 

Halloweenina pukeudutaan naamiaisasuun. Meillä ei kukaan karkkikierroslainen ole laulanut mutta enpä siitä todellakaan mieltäni pahoittaisi jos joku haluaisi laulaa. Mukavahan tuo olisi saada "vastalahja".

Vierailija
93/97 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mahdat tarkoittaa irvailulla ja pilkkaamisella? Prinsessaksi pukeutunut pikkutyttökö pilkkaa kuolleita laulullaan? 

Halloweenina pukeudutaan naamiaisasuun. Meillä ei kukaan karkkikierroslainen ole laulanut mutta enpä siitä todellakaan mieltäni pahoittaisi jos joku haluaisi laulaa. Mukavahan tuo olisi saada "vastalahja".

Halloween on karnevaali, jossa pilkataan kuolemaa ja vainajia pukeutumalla irvokkaisiin asuihin. Pikkutyttöjen prinsessaleikit eivät mitenkään kuulu halloweeniin sen enempää kuin pyhäinpäiväänkään tai pääsiäiseen. Vappukarnevaaliin ennemminkin.

Vierailija
94/97 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halloween on karnevaali, jossa pilkataan kuolemaa ja vainajia pukeutumalla irvokkaisiin asuihin. Pikkutyttöjen prinsessaleikit eivät mitenkään kuulu halloweeniin sen enempää kuin pyhäinpäiväänkään tai pääsiäiseen. Vappukarnevaaliin ennemminkin.

Höpöhöpö mitään pilkata. Ja prinsessaleikit voi kuulua vaikka jokaiseen päivään. 

95/97 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään Halloweenia vastaan, mutta olen joka vuosi samoihin aikoihin viettänyt Día de los Muertos isovanhempieni luona Meksikossa. Niin teen myös tänä vuonna.

Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona

Vierailija
96/97 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
97/97 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin mutta kukaan ei ikinä ilmesty paikalle vaikka kutsun. En jaksaisi aina olla se joka matkustaa. Pitäisi varmaan etsiä uusia kavereita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä