Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko jo suunnitellut halloweenbileitä?

Vierailija
05.10.2017 |

Syömisiä ja juomisia jne.

Kommentit (97)

Vierailija
1/97 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En ole ikinä moisissa bileissä ollut ja vähän vaikea järjestää kun ei ole yhtäkään kaveria.

Vierailija
2/97 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Oletko hakeutunut ihmisten pariin saadaksesi kavereita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/97 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isossa omistusasunnossa asustava ystäväjärjestää joka vuosi eli ei tarvitse itse rehkiä. Mulla on käynyt säkä kun kaveripiirissä on paljon Halloween-intoilijoita!

N28

Vierailija
4/97 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on niin ettei tuollaisella jenkkihapatuksella naista saa.

Vierailija
5/97 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isossa omistusasunnossa asustava ystäväjärjestää joka vuosi eli ei tarvitse itse rehkiä. Mulla on käynyt säkä kun kaveripiirissä on paljon Halloween-intoilijoita!

N28

Tarkoitat varmaan jenkkien perseiden nuolijoita.

Vierailija
6/97 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteinen suomalainen joulu on ainoa juhla jolla voi naista kuvitella saavansa.

Vierailija
7/97 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Miksi ihmeessä viettäisin jotain jenkkijuhlaa tai  ylipäätään järjestäisin bileitä? Parikymppisten opiskelijoiden touhua tuollainen

Vierailija
8/97 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Miksi ihmeessä viettäisin jotain jenkkijuhlaa tai  ylipäätään järjestäisin bileitä? Parikymppisten opiskelijoiden touhua tuollainen

Niimpä! Aidot suomimiehet vetää kännit vaan jouluna

Vierailija
9/97 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan joo suunnittelemassa, ja meinataan tehdä tästä vuotuinen perinne kaverien kesken :)

Aika pienellä budjetilla yritetään pärjätä, mutta silti tehdä hyvää ruokaa ja koristella koti tunnelmaan sopivaksi!

Vierailija
10/97 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen suomalainen enkä amerikkalainen, niin miksi minun pitäisi järjestää jotkut älyttömät amerikkalaiskekkerit. Ei tule pieneen mieleenikään. Jos viljelisin maata, niin voisin ehkä järjestää sadonkorjuujuhlan, jossa tarjoaisin oman pellon ja puutarhan antimista laitettua ruokaa ilman ensimmäistäkään koverrettua kurpitsaa irvistelemässä kynttilä sisällään tai kakaroita kolkuttelemassa karkin toivossa "karkki tai kepponen"-syyllä.

Vierailija
11/97 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kekriä voisin harkita.

12/97 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelin tänään kaivella koristeet esiin. En itse järjestä mitään juhlia. Tänä vuonna voiskin osallistua jos joku kaveri pitää pippalot, koska/jos ne on viikonloppuna. Varsinainen päivähän on viikolla ja silloin haluan olla kotona, noita akka asu päälle ja karkkukulhon kanssa etuterassille. Meidän katu suljetaan autoliikenteeltä halloweenina joten tänne tulee aina paljon porukkaa. Parhaana vuonna meni 10kg karkkia.

Vierailija
13/97 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

en muists

Vierailija
14/97 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan kysy palstan jokavuotista vakiokysymystä: Milloin Halloween on tänä vuonna?

Vierailija
15/97 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheen kanssa vietetään, lapsi tykkää kun on hassuja pukuja ja kummitus/kurpitsaherkkuja.

Vierailija
16/97 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan kysy palstan jokavuotista vakiokysymystä: Milloin Halloween on tänä vuonna?

Toivottavasti kaikki ovat jo oppineet, että se on joka vuosi lokakuun viimeinen päivä. Tänä vuonna osuu tiistaille.

Vierailija
17/97 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot myöhässä, oli ja meni :D

Viime viikonloppuna pidettiin ekat

Vierailija
18/97 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kyllä kiva järjestää kaveriporukassa teeman mukainen leffailta/illanistujaiset, mutta kavereissani ei ole yhtään kauhu/jännitysleffojen katsojia. Perhana. 

Vierailija
19/97 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeaoppusestihan päivä on 3.11. Suomessa

Vierailija
20/97 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Me pidetään sellaiset koko perheen naamiaiset. Nyyttärit, eli kaikkea ruokaa ei tarvitse itse miettiä, omat jo suunniteltu. (Dippikastiketta ja dipattavaa.)

Lisäksi koristeita tilattu ja ohjelmaa mietitty. Tulee pakohuone-tyylinen mysteeri, "kummitustalo", karkki vai kepponen ja askartelupiste ainakin.

Oman asunkin olen jo valinnut, mutta en vielä toteuttanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi