Oletko jo suunnitellut halloweenbileitä?
Kommentit (97)
^ Oletko hakeutunut ihmisten pariin saadaksesi kavereita?
Isossa omistusasunnossa asustava ystäväjärjestää joka vuosi eli ei tarvitse itse rehkiä. Mulla on käynyt säkä kun kaveripiirissä on paljon Halloween-intoilijoita!
N28
Kyllä se on niin ettei tuollaisella jenkkihapatuksella naista saa.
Vierailija kirjoitti:
Isossa omistusasunnossa asustava ystäväjärjestää joka vuosi eli ei tarvitse itse rehkiä. Mulla on käynyt säkä kun kaveripiirissä on paljon Halloween-intoilijoita!
N28
Tarkoitat varmaan jenkkien perseiden nuolijoita.
Perinteinen suomalainen joulu on ainoa juhla jolla voi naista kuvitella saavansa.
En. Miksi ihmeessä viettäisin jotain jenkkijuhlaa tai ylipäätään järjestäisin bileitä? Parikymppisten opiskelijoiden touhua tuollainen
Vierailija kirjoitti:
En. Miksi ihmeessä viettäisin jotain jenkkijuhlaa tai ylipäätään järjestäisin bileitä? Parikymppisten opiskelijoiden touhua tuollainen
Niimpä! Aidot suomimiehet vetää kännit vaan jouluna
Ollaan joo suunnittelemassa, ja meinataan tehdä tästä vuotuinen perinne kaverien kesken :)
Aika pienellä budjetilla yritetään pärjätä, mutta silti tehdä hyvää ruokaa ja koristella koti tunnelmaan sopivaksi!
Koska olen suomalainen enkä amerikkalainen, niin miksi minun pitäisi järjestää jotkut älyttömät amerikkalaiskekkerit. Ei tule pieneen mieleenikään. Jos viljelisin maata, niin voisin ehkä järjestää sadonkorjuujuhlan, jossa tarjoaisin oman pellon ja puutarhan antimista laitettua ruokaa ilman ensimmäistäkään koverrettua kurpitsaa irvistelemässä kynttilä sisällään tai kakaroita kolkuttelemassa karkin toivossa "karkki tai kepponen"-syyllä.
Aattelin tänään kaivella koristeet esiin. En itse järjestä mitään juhlia. Tänä vuonna voiskin osallistua jos joku kaveri pitää pippalot, koska/jos ne on viikonloppuna. Varsinainen päivähän on viikolla ja silloin haluan olla kotona, noita akka asu päälle ja karkkukulhon kanssa etuterassille. Meidän katu suljetaan autoliikenteeltä halloweenina joten tänne tulee aina paljon porukkaa. Parhaana vuonna meni 10kg karkkia.
Eikö kukaan kysy palstan jokavuotista vakiokysymystä: Milloin Halloween on tänä vuonna?
Perheen kanssa vietetään, lapsi tykkää kun on hassuja pukuja ja kummitus/kurpitsaherkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan kysy palstan jokavuotista vakiokysymystä: Milloin Halloween on tänä vuonna?
Toivottavasti kaikki ovat jo oppineet, että se on joka vuosi lokakuun viimeinen päivä. Tänä vuonna osuu tiistaille.
Oot myöhässä, oli ja meni :D
Viime viikonloppuna pidettiin ekat
Olis kyllä kiva järjestää kaveriporukassa teeman mukainen leffailta/illanistujaiset, mutta kavereissani ei ole yhtään kauhu/jännitysleffojen katsojia. Perhana.
Oikeaoppusestihan päivä on 3.11. Suomessa
Joo. Me pidetään sellaiset koko perheen naamiaiset. Nyyttärit, eli kaikkea ruokaa ei tarvitse itse miettiä, omat jo suunniteltu. (Dippikastiketta ja dipattavaa.)
Lisäksi koristeita tilattu ja ohjelmaa mietitty. Tulee pakohuone-tyylinen mysteeri, "kummitustalo", karkki vai kepponen ja askartelupiste ainakin.
Oman asunkin olen jo valinnut, mutta en vielä toteuttanut.
En. En ole ikinä moisissa bileissä ollut ja vähän vaikea järjestää kun ei ole yhtäkään kaveria.