Nainen kerro miten härskisti olet pettäny miestäsi?
Eli miten rumasti olet pettäny miestäsi ja kuinka lähellä on ollu kiinni jääminen?
Kommentit (117)
Pettäminen on mitä halpamaisinta huoraamista kumppania kohtaan ja luottamuksen menettämistä.
Pettäjät pettää aina.
Oma vaimo jäi kiinni pettämisestä, sai lähteä.
Tyytyväinen sinkku ja parisuhdetta ei enää tule.
Se oli suhde h3lv3tistä, kun päädyin pettämään ja tajusin,e ttä se on ainoa oikea ratkaisu.
(Ex kertoi useana eri kertana suhteen alussa, että hänestä pääsee heti eroon, jos pettää, että sellaista hän ei suvaitse). Oli sellainen tyyppi, että ei osannut yhtään kuunnella toista, vaan oletti ihan kaikkeen rivien välit, joka teki suhteestaa hyvin rasittavan. Oli muitakin pahoja eroavaisuuksia, joten ymmärsin etten voisi jatkaa suhdetta enää. Olin todella ahdistunut tuon miehen kanssa melkein kaikesta. Puhuin asiasta ihan asiallisesti ja toivoin, että lopetamme suhteen. Sain kuulla vastaukseksi "minä en jätä kumppaniani". Muistin sitten hänen sanansa pettämisestä, menin ja petin ja järjestin asian niin, että myös jäin siitä kiinni "vahingossa".
Ei kaduta yhtään. Sain suhteen loppuumaan, kun pelkkä pyyntö sen lopettamisesta ei auttanut. Miehelle, jonka kanssa petin, kerroin mikä on toinen motiivini olla hänen kanssaan, jotta hän voisi itse päättää, että haluaako tässä tilanteessa aloittaa suhteen kanssani. Se toinen motiivini oli halu saada pitkästä aikaa edes hiukan seksuaalista tyydytystä. Tuon exäni kanssa sekään puoli ei toiminut, koska hän koki, että se mikä on hänelle riittävä, on tottakai myös toiselle riittävä.
Tuo suhde ahdisti muutenkin niin paljon, että taisin itkeä kaksi viikkoa pelkästä helpotuksesta, kun se vihdoin oli ohi. Ensimmäisen kerran hajosin tuon "pettämiskumppanini" sylissä, kun sain orgasmin. Ihan siis aloin vollottamaan täysillä kun se ahdistus purkautui ulos.
Otettiin liftari poika matkailuautoon ja miehen piti viedä yksi paketti Postiin vähän matkan päähän. Mä viettelin tuon pojan ja panin sen kanssa.
eräs vaimo oli ollut ilman 5 v seksiä kun mies ei ollut enää halukas vaikka nainen 40v, nooh sin sen jallitettua himoamaan itseäni nopealla sormetuksella ja orkun annolla ja tapailtiin sen asuinpaikan nurkilla aina joskus. kerran se sai olla pois kotoa ja oltiin vuokrattu rantasauna jossa saunassa ensin hieroin sitä ja sormetin uutaman orkun sille ja sitten tuvassa panin sitä ja se imi munaa kivasti
Asuin vähän aikaa halvassa rivitalo yksiössä. Naapureina noin 40 v mies ja noin 30 v nainen. Mies oli juoppo ja nainen joi lähinnä viikonloppuisin. Outo pari jos minulta kysytään. Yhtenä viikonloppuna se alkoi. Nähtiin takapihoilla kuten usein koska tupakka ja kalja. Pyysivät seuraksi juomaan. Nainen kertoi siinä miehensä kuullen ettei tuosta ole naimaan. Siinä heti miehensä nähden oli ensimmäinen kerta. Monesti kävi kylässä kun halusi naida.
Ei se ole niin kivaa kuin luulisi. Muutin aika äkkiä siitä muualle.
Vierailija kirjoitti:
Se oli suhde h3lv3tistä, kun päädyin pettämään ja tajusin,e ttä se on ainoa oikea ratkaisu.
(Ex kertoi useana eri kertana suhteen alussa, että hänestä pääsee heti eroon, jos pettää, että sellaista hän ei suvaitse). Oli sellainen tyyppi, että ei osannut yhtään kuunnella toista, vaan oletti ihan kaikkeen rivien välit, joka teki suhteestaa hyvin rasittavan. Oli muitakin pahoja eroavaisuuksia, joten ymmärsin etten voisi jatkaa suhdetta enää. Olin todella ahdistunut tuon miehen kanssa melkein kaikesta. Puhuin asiasta ihan asiallisesti ja toivoin, että lopetamme suhteen. Sain kuulla vastaukseksi "minä en jätä kumppaniani". Muistin sitten hänen sanansa pettämisestä, menin ja petin ja järjestin asian niin, että myös jäin siitä kiinni "vahingossa".
Ei kaduta yhtään. Sain suhteen loppuumaan, kun pelkkä pyyntö sen lopettamisesta ei auttanut. Miehelle, jonka kanssa petin, kerroin mikä on toinen motiivini olla hänen kanssaan, jotta hän voisi itse päättää, että haluaako tässä tilanteessa aloittaa suhteen kanssani. Se toinen motiivini oli halu saada pitkästä aikaa edes hiukan seksuaalista tyydytystä. Tuon exäni kanssa sekään puoli ei toiminut, koska hän koki, että se mikä on hänelle riittävä, on tottakai myös toiselle riittävä.
Tuo suhde ahdisti muutenkin niin paljon, että taisin itkeä kaksi viikkoa pelkästä helpotuksesta, kun se vihdoin oli ohi. Ensimmäisen kerran hajosin tuon "pettämiskumppanini" sylissä, kun sain orgasmin. Ihan siis aloin vollottamaan täysillä kun se ahdistus purkautui ulos.
Niin sinullahan ei oikeutta tietenkään ollut kumppanistasi erota, vaan pettäminen oli se ainoa "oikea" ratkaisu.
Mentiin mieheni kanssa luokkakoukseen. Mieheni ei ollut käynyt siellä koulua, mutta kutsu oli puolisoineen.
Siellä oli myös kouluaikainen heilani myös vaimonsa kanssa.
Sitten illemmalla päätettiin verestää muistojamme kuinka käytiin koulun vessassa panoilla.
Eipä mieheni tainnut aavistaa mitä tarkoitin kun sanoin sille, että oli todella hauska tavata vanhoja koulukavereita ja oli ihan samat jutut kuin silloin aikoinaan.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisen kerran hajosin tuon "pettämiskumppanini" sylissä, kun sain orgasmin. Ihan siis aloin vollottamaan täysillä kun se ahdistus purkautui ulos.
Itkuorkut onkin kaikkein parhaita. Etenkin jos miehenä voi jatkaa lykkimistä, kun nainen vollottaa kurkkusuorana ja nytkähtelee.
Minä sain kaksi aviossa olevaa naista kerralla. Olivat puutteessa sovittiin tärskyt. Toinen oli ollut vain 2kk ilman toinen sentään yli puolivuotta. Molemmilla sama tarina, ukko laukeaa liian nopeasti eikä käytä sormia/kieltä.
No minä annoin heille molemmille kaikkea sitä ja enemmänkin mitä saattoivat vain uneksia ja toivoa.
Oli ihanaa ja todella kiihottavaa katsoa kahta vain pikkuhoususillaan olevaa naista sängyllä, toinen oli valmiiksi jo peppunsa sängyn päätyyn tuonut, menin polvilleen lattialle ja aloin nuolemaan hänen pilluaan todella kiihkeästi oli nätti ja siro pillu täysin posliini. Toinen valui siihen viereen ja sille laitoin sormea pyöritellen klitorikselle, sitten siirryin toisen naisen pillua nuolemaan ja toista sormetin samaan aikaan, molemmat olivat vierekkäin sängyn päädyllä peppu ulospäin, he näkivät kuinka kaluni oli juhla kunnossa , menin selin heidän eteensä vuoronperään imivät kyrpääni, sitten hyppäsin sängyn päätyyyn ja aloin naimaan toista takaapäin, oli todella tiukka, piti laittaa liukastetta että sain vietyä sisään, hän sanoi ei jumalauta minä halkean , lopeta elä lopeta lopeta elä lopeta :). Siinä lykin molempia sen minkä kerkesin sessio kesti noin 1h yhteensä. Molemmat naiset sai orgasmin ja molemmat olivat tyytyväsiä. Sanoivat että on kerrankin naitu olo.
Vierailija kirjoitti:
Minä sain kaksi aviossa olevaa naista kerralla. Olivat puutteessa sovittiin tärskyt. Toinen oli ollut vain 2kk ilman toinen sentään yli puolivuotta. Molemmilla sama tarina, ukko laukeaa liian nopeasti eikä käytä sormia/kieltä.
No minä annoin heille molemmille kaikkea sitä ja enemmänkin mitä saattoivat vain uneksia ja toivoa.Oli ihanaa ja todella kiihottavaa katsoa kahta vain pikkuhoususillaan olevaa naista sängyllä, toinen oli valmiiksi jo peppunsa sängyn päätyyn tuonut, menin polvilleen lattialle ja aloin nuolemaan hänen pilluaan todella kiihkeästi oli nätti ja siro pillu täysin posliini. Toinen valui siihen viereen ja sille laitoin sormea pyöritellen klitorikselle, sitten siirryin toisen naisen pillua nuolemaan ja toista sormetin samaan aikaan, molemmat olivat vierekkäin sängyn päädyllä peppu ulospäin, he näkivät kuinka kaluni oli juhla kunnossa , menin selin heidän eteensä vuoronperään imivät kyrpääni, sitten hyppäsin sängyn päätyyyn ja aloin naimaan toista takaapäin, oli todella tiukka, piti laittaa liukastetta että sain vietyä sisään, hän sanoi ei jumalauta minä halkean , lopeta elä lopeta lopeta elä lopeta :). Siinä lykin molempia sen minkä kerkesin sessio kesti noin 1h yhteensä. Molemmat naiset sai orgasmin ja molemmat olivat tyytyväsiä. Sanoivat että on kerrankin naitu olo.
Höpöhöpö
Kaipa tämäkin lasketaan. Menin yöllä baarista entisen työkaverin luoksen taksilla kun oltiin satuttiin olemaan puhelinyhteydessä. Tämä asui lähellä minua ja matkan varrella. Hän oli muutamien ystäviensä kanssa istunut iltaa ja notkuivat koko remmi keittiössä kaljalla aamuyöllä.
Keittiössä sitten tovi istuttiin ja tehtiin tuttavuutta kunnes ex-työkaveri lähti yläkertaan väsähdettyään. Hetken päästä yläkerrasta alkoi tulla puhelimeeni pyyntöjä tulla sinne. Alkuun vastailin ettenhän voi mutta tämä tsemppasi. Lopulta menin.
Siinä sitten tämän miehen aviovuoteella hän nuoli minua ja lopulta pani mua takaapäin. Haasteita oli hänen kovan päihtymyksen takia pitää kulli kunnolla tanassa joten jouduin välillä imemään sen. Siitäkin huolimatta se tuntui lerpahtavan pannessa emmekä koskaan päässeet kumpikaan loppuun. Alakerrassa samaan aikaan tää kaveriporukka piti omia jorinoitaan. Liekköhän kukaan läyny katsomassa sessiota sitä en tiedä.
Aktin jälkeen tämä mies sammui, siistiin vaatteet päälleni ja hipsin alakertaan. Pikkujiljaa liukenin kävellen omaan kotiiin jossa minun oma mies nukkui.
Vierailija kirjoitti:
Kaipa tämäkin lasketaan. en tiedä.
Oli sen verran huono pano ettei lasketa.
Eivät naiset petä, he ovat emansipoituneita. Tämäkin ketju osoittaa sen. Nyt ei naisia syytellä, joku roti!
Vaimo panetti itseään kaverillani pukuhuoneessa kun istuin saunassa kaverin vaimon kanssa. Tulimme pukkariin niin näimme heti mitä oli tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo panetti itseään kaverillani pukuhuoneessa kun istuin saunassa kaverin vaimon kanssa. Tulimme pukkariin niin näimme heti mitä oli tapahtunut.
Mistä sen näki? Kuvaile tilanne. Mitä sitten tapahtui?
Numerolle 81: laitumen härkä on kuohittu eli munaton. Kannattaa olla oikea sonni.
Sorry, off-topic, seuraava koskee miestä ja tuo on ylivoimaisesti härskeintä mistä olen edes kuullut.
Nyt kun julkisuudessa hyvin tunnettu asianomainen on lööppien perusteella jo edesmennyt, voinen kertoa hänestä:
- Kalenteriin hänellä oli merkitty seuraavalla periaatteella tuttavapariskunan miehen aikatauluista:
'aa
'il'
'yö'
'va'
-Kun oli 'aa' niin perhetututtujen vaimoa käytiin mahdollisuuksien mukaan 'moikkaamassa' aamusta. Ilalla saatettiin miehen kanssa käydä pelaamassa tennistä
-Kun oli 'il' niin perhetututtujen vaimoa käytiin mahdollisuuksien mukaan 'moikkaamassa' illasta johonkin aikaan.
Kun oli 'yö' niin perhetututtujen vaimoa käytiin mahdollisuuksien mukaan 'moikkaamassa' tietysti loppuillasta työvuron alkamisen jälkeen.
Kun oli 'va' niin perhetututtujen pariskunnan kanssa vietittiin mahdollisuuksien mukaan yhteistä aikaa pariskuntina. Tämä viimeinen vie järjestelyt todella sikä-porsas-asteelle, mielestäni.
- - -
Lehtihaastattelujen perusteella pystyn hahmottamaan hänen myöhemmän historian, mutta sen avaaminen paljastaisi varsin varmasti henkilön ketä tarkoitan.
Itselläni menee täysin kontrolli kun olen humalassa ja päädyn usein vieraan miehen luo. Uskon tosin, että kyseinen tapa on pitänyt meidät yhdessä mieheni kanssa yli 10 vuotta.
tässäkin keskustelussa huomaa miten irtopilluja noi vaimotkin ovat
heti kun on kaljaa mahassa niin kontrolli menee ja imetään vierasta munaa
Olet silti cuck. Olisit mennyt kolmanneksi näytyämään kuka on tämän laitumen härkä. Lapsikin osaa kiukutella. Mies näyttää oikean järjestyksen.