Nainen kerro miten härskisti olet pettäny miestäsi?
Eli miten rumasti olet pettäny miestäsi ja kuinka lähellä on ollu kiinni jääminen?
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät naiset petä, he ovat emansipoituneita. Tämäkin ketju osoittaa sen. Nyt ei naisia syytellä, joku roti!
Nimenomaan näin. Vain miehet pettävät. Miksi, että pettäminen vaatii aktiivista toimintaa ja panostamista asiaan että pettää. Naisten ei tarvitse panostaa, riittää kun vähän haaroja avaa - ei se ole pettämistä
Enintään siinä itsehillintä pettää, kun saa vanhemmalta ja isokaluiselta vieraalta mieheltä ensin suuseksiä ja päälle miehekkään panon. Ei mitään sellaista nypytystä kuin kotona. N33
Oletko koskaan nähnyt kunnolla naidun ihmisen naamaa heti panan jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät naiset petä, he ovat emansipoituneita. Tämäkin ketju osoittaa sen. Nyt ei naisia syytellä, joku roti!
Nimenomaan näin. Vain miehet pettävät. Miksi, että pettäminen vaatii aktiivista toimintaa ja panostamista asiaan että pettää. Naisten ei tarvitse panostaa, riittää kun vähän haaroja avaa - ei se ole pettämistä
Enintään siinä itsehillintä pettää, kun saa vanhemmalta ja isokaluiselta vieraalta mieheltä ensin suuseksiä ja päälle miehekkään panon. Ei mitään sellaista nypytystä kuin kotona. N33
Että nainen tykkäisi, kun mies tulisi kerrankin kotiin vihaisena, pakottaisi naisen nelinkontin ja ottaisi sen armotta.
Itsellä (n50) puolison ohella muutama fwb (nuorempi mies ja kaksi vanhempaa), joiden kanssa upeaa seksiä, kivaa läheisyyttä, yhteisiä harrastuksia - toimiva YYA-sopimus siis.
Nautin saada ja antaa (rajustikin) näissä suhteissa, ja joskus melkoisen hellänä kotiin suihkuun ja vaatteet pesuun. Nautin saada tuottaa ja vastaanottaa hyvää oloa muillekin kuin puolisolleni.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä (n50) puolison ohella muutama fwb (nuorempi mies ja kaksi vanhempaa), joiden kanssa upeaa seksiä, kivaa läheisyyttä, yhteisiä harrastuksia - toimiva YYA-sopimus siis.
Nautin saada ja antaa (rajustikin) näissä suhteissa, ja joskus melkoisen hellänä kotiin suihkuun ja vaatteet pesuun. Nautin saada tuottaa ja vastaanottaa hyvää oloa muillekin kuin puolisolleni.
Näin hoidetaan seksuaalisuutta ja valtakunnassa kaikki hyvin.
mieheni sanoi menevänsä lähikauppaan hakemaan meille jäätelöä, kipaisin kiimaisena naapuriin ja otin suihin mieheltä, jolla järkyttävän iso penis. siten äkkiä kotiin ja hampaitten pesuun. meinasi aivot jäätyä, kun söin jäätelöä, miehenikin ihmetteli, mikä irvistyttää.
Petin exää hänen veljensä kanssa kun hän oli viemässä lasta harrastukseen. Noh, on nyt exä ihan syystä
En osannut sanoa eksälle ei, ja panin muutaman kerran sekä häntä että uutta miestä samana päivänä. Nyt on taas uusi mies, ja yhä hairahduin eksän käsittelyyn. Samana päivänä kun olin aamulla lähtenyt uuden miehen luota. Sen verran paska fiilis, että päästän uuden menemään parempaa naista kohti. Jännä homma että seksi eksän kanssa ei kiinnosta kun sitä olisi vapaasti saatavilla. Mutta heti jos tulee joku uusi mies, niin jessus kun alkaa tekemään mieli. Hirveä kirous. Menen terapiaan. Anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei pettämistä mutta valehtelua:
Vaimoni väitti, ja väittää vieläkin, että olen hänen ensimmäinen. Sitten sain tietää että olikin pannut sekä lomalla että työskennellessä ruotsinlaivoilla.
Jätä juorut omaan arvoonsa.
Pienellä paikkakunnalla vaimon kanssa samassa työpaikassa. Vaimo on pomoni sihteeri ja vaimon mukaan sihteerin kuuluu pukeutua klassisesti, hame ja korkokengät ja kauluspaita. 45v ja ylimääräiinen 10 kg on oikeissa paikoissa eli perseessä ja tisseissä. Lyhyt hame, korkokengät korostaa persettä ja tiukka kauluspaita pullottaa on toki seksikäs näky. Tiedän et on Nymfo ja aina halukas ja on tunnustanut et panee pomon kanssa eikä siinä mutta paha, kun työkaverit vihjailee ja naureskelee.
Sanoin meneväni mökille, mutta oikeasti menin kaupungille bilettämään. Sieltä uuden miehen mukaan ja koko yö panemista. Aamulla ajoin "mökiltä" kotiin.
Mutta tämä mies on jo exä ja oli tosi huono mies (petti itsekin), että se ei ollut ehkä mikään maailman vakavin suhde
Olen itse huomannut, että kun jonkun toisen tekemä pohdinta, vastaus, tarina saattaa syystä tai toisesta ärsyttää jotakuta toista. Melkoisesti, vaikka se olisi jonkun ehkä kolmannen mielestä, se joka ei edes välttämättä olennaisesti eroaisi mistään omastani.
Suurin ero voi tietysti olla siinä että harvemmin jos koskaan kirjoitan suoraan vain siinä minä-muodossa. Olen toki huomannut miten aika moni nainen täällä oikeasti suorastaan suosiolla käyttää sitä minäminä ja minä-moodia. Syystä, en tiedä mutta voin vain arvailla. Olen huomannut myös sen puolen, miten vastaavasti ehkä enemmän sellaista passiivisempaa kirjoitustapaa, tyylejä käyttävät ne naiset, jotka ovat aidosti lesboja. Sellainen pohdinta.
Se, että sanoin lähteväni kaupunkiin alennusmyynteihin vaatteita katsomaan jne.. Menin kuiten suoraan toisen miehen syliin. Naitiin kuin eläimet kolme tuntia. Sitten kotiin ja selitys kuinka oli ruuhkaa kaupoilla.. 😇
Vierailija kirjoitti:
Petin exää hänen veljensä kanssa kun hän oli viemässä lasta harrastukseen. Noh, on nyt exä ihan syystä
Siis varsinkin sinä olet exä ihan syystä.
Nuorempana olin poikakaverini kanssa baarissa missä exäni oli portsarina. Sanoin käyväni naistenhuoneessa, mutta menin narikkaan tapaamaan exääni. Siinähän kävi niin, että riisuin exältäni farkut narikan perällä, ja otin häneltä suihin. Kun tulin takaisin poikaystäväni luo, hän yritti pussailla, ja sanoi, että "sä tuoksut seksiltä". Me erottiin vähän ajan päästä, mutta ei tuon takia mitä tein, kun ei siitä mitään tiennytkään. Tämän jälkeen palasin exäni luo, kunnes huomasin taas, että mies oli ihanasta kullistaan huolimatta täysi ääliö, ja jätin hänet toisen kerran.
Pomomies tuuppaa aina joskus pöytää vasten ja antaa loppupäivän vapaata.