Nainen kerro miten härskisti olet pettäny miestäsi?
Eli miten rumasti olet pettäny miestäsi ja kuinka lähellä on ollu kiinni jääminen?
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
Kerran etsin netistä isokaluisen miehen ja pyysin meille. Naida napsuttelimme ja mieheni valokuvasi ja videoi meitä. Kyllä se tuntui ihanan härskiltä. Kiva niitä on katsella jälkikäteenkin varsnkin minun ratsastukseni. Iso kalu uppoaa syvälle paksujen häpyhuulten välistä, nam.
Eihän tämä pettämistä ole vaan cuckoldingia eli aisankannattajatouhua.
Varmaan aika tavallinen tarina. Meillä oli jostain syystä ollut riitaisaa aikaa avomiehen kanssa, lähdin kavereiden kanssa baariin perjantai-iltana. Illan aikana törmäsin vuosien takaiseen exään, lopulta lähdimme hänen luokseen. Aamulla toisen kerran krapulassa. Miehelle valehtelin olleeni kaverilla yötä.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan aika tavallinen tarina. Meillä oli jostain syystä ollut riitaisaa aikaa avomiehen kanssa, lähdin kavereiden kanssa baariin perjantai-iltana. Illan aikana törmäsin vuosien takaiseen exään, lopulta lähdimme hänen luokseen. Aamulla toisen kerran krapulassa. Miehelle valehtelin olleeni kaverilla yötä.
Annoitko yhden yön jutun laueta paljaalla sisääsi? Tuon toisen ketjun innoittamana kysäisin :)
Hääpäivänä bestmanin kanssa joka sattui olemaan puolisoni veli. Meillä oli nuorempana ollut vipinää ja hääiltana sitten kun suurin osa vieraista oli lähteneet kotiinsa ja puolisoni oli jo nukahtanut, rakastelimme bestmanin kanssa kiihkeästi hääpöydän päällä. "Vielä viimeisen kerran".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrastin seksiä mieheni parhaan kaverin kanssa, joka myös varattu. Pelkäsin kiinnijäämistä jälkikäteen mutta suhde ei muutenkaan toiminut.
Tarkoitat varmaan miehesi suhdetta parhaaseen kaveriinsa. Teidän suhde kuulostaa normaalilta.
Niin minunkin mielestäni, aivan tyypillinen suomalainen nainen tuo on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annoitko yhden yön jutun laueta paljaalla sisääsi? Tuon toisen ketjun innoittamana kysäisin :)
Olimme humalassa, mulla pillerit ja tuttu mies. Sillä hetkellä tunne vei eikä järki.
t. nro 23
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olimme humalassa, mulla pillerit ja tuttu mies. Sillä hetkellä tunne vei eikä järki.
t. nro 23
Veikkaanpa että aika monella pillereitä käyttävällä varatulla on samoin käynyt, joka ihan ymmärrettävää jopa on. Näin kävi omallekin tyttöystävälle
Omasta mielestä näin sen pitääkin mennä. Varattuun paljaalla. Omalle vaimolle käy ainakin joka kerta niin.
Ennen vanhaan ihmisillä oli kiire naimisiin että pääsee naimaan. Hääyön jälkeen ainut naija ei aina ollut oma aviomies.
Vierailija kirjoitti:
Se tapahtui kuntosalin pukuhuoneessa. Eräs mies oli jo pitempään katsellut trikoopeppuani salilla. Eräs ilta olin myöhään illalla treenamassa juuri ennen salin sulkeutumista. Salilla oli vain minä ja tämä mies. Ja kuten aina hän vilkuili peppuani vähän väliä. Yht äkkiä kyykätessäni tunsin tämän miehen käden pepullani. Lopetin kyykkäämisen ja mies jatkoi peppuni hyväilyä. Otin miestä ranteesta kiinni ja käskin tulla perässä. Ohjasin hänet naisten pukuhuoneeseen, jossa aloimme suudella intohimoisesti. Käännyin seinää vasten, laskin housuni ja ohjasin miehen kalun sisääni. Mies laukesi hyvin nopeasti, joten tuolta osin homma jäi vähän kuin kesken, mutta sain kiihkeintä seksiä ikinä. Vedin trikoot takaisin jalkaan ja vieraan miehen spermaa valuen lähdin kotiin mieheni luokse.
just soo haave vain tääkin jollakin . minulla miehellä ainakin ois
Vierailija kirjoitti:
Se tapahtui kuntosalin pukuhuoneessa. Eräs mies oli jo pitempään katsellut trikoopeppuani salilla. Eräs ilta olin myöhään illalla treenamassa juuri ennen salin sulkeutumista. Salilla oli vain minä ja tämä mies. Ja kuten aina hän vilkuili peppuani vähän väliä. Yht äkkiä kyykätessäni tunsin tämän miehen käden pepullani. Lopetin kyykkäämisen ja mies jatkoi peppuni hyväilyä. Otin miestä ranteesta kiinni ja käskin tulla perässä. Ohjasin hänet naisten pukuhuoneeseen, jossa aloimme suudella intohimoisesti. Käännyin seinää vasten, laskin housuni ja ohjasin miehen kalun sisääni. Mies laukesi hyvin nopeasti, joten tuolta osin homma jäi vähän kuin kesken, mutta sain kiihkeintä seksiä ikinä. Vedin trikoot takaisin jalkaan ja vieraan miehen spermaa valuen lähdin kotiin mieheni luokse.
Kukaan hullu ei kesken kyykyn lähmi toista perseelle, ainakaan jos jotain rautaa on niskassa.
Näistä on puolet ainaki ihan keksittyjä tarinoita. Näkee jo kirjoitustyylistä.
Minulla oli töissä tiivis, intensiivinen parin vuoden suhde. Tapasimme ja naimme sen miehen kanssa niin työ- kuin vapaa-aikanakin. Aina ei pystynyt pimpsukkaa pesemään, joten kotiin olen palannut perheeni luo kirjaimellisesti spermat pöksyissä useita kertoja. Härskein on ehkä kun työkaverini toi kesäisenä aamuyönä minut kutakuinkin pihaan asti. Muistan kun olo tuntui kuin olisi aivan auki noin kahdeksan tunnin panemisen jäljiltä.
No, olen mies mutta:
Opiskeluaikoina olin samalla kurssilla erään naisen kanssa. Hän oli toiselta paikkakunnalta ja kihloissa siellä. Meillä homma eteni nopeasti seksiin. Merkittävintä tässä oli se, että kaikkina kertoina olimme selvinpäin. Myös ensimmäisellä kerralla.
Koko syksy meni siten, että panimme hullun lailla arkipäivät (illat siis) ja viikonloppuisin hän meni miehensä luokse. Joskus kävi jopa niin, että perjantaina koulun jälkeen menimme minun asunnolle vetämään pikaiset ja sen jälkeen vein hänet autolla juna-asemalle. Joten varmaankin minun lastini oli vielä sisällä hänen kotiin päästyään. (Käytti pillereitä). Parhaimpina viikkoina hän luultavasti pani seitsemänä päivänä viikossa. Joululomien jälkeen hän ilmoitti, että ei voisi enää jatkaa minun kanssani. Mutta jatkoimme silti ystävinä, eikä tästä tullut säröä meille. Hänen miehensä ei koskaan saanut tietää totuutta.
Tarina on tosi, joskin lyhennetty. En voi kirjoittaa kaikkia asioita, koska tarinasta tulisi pitkä romaani.
Vierailija kirjoitti:
No, olen mies mutta:
Opiskeluaikoina olin samalla kurssilla erään naisen kanssa. Hän oli toiselta paikkakunnalta ja kihloissa siellä. Meillä homma eteni nopeasti seksiin. Merkittävintä tässä oli se, että kaikkina kertoina olimme selvinpäin. Myös ensimmäisellä kerralla.
Koko syksy meni siten, että panimme hullun lailla arkipäivät (illat siis) ja viikonloppuisin hän meni miehensä luokse. Joskus kävi jopa niin, että perjantaina koulun jälkeen menimme minun asunnolle vetämään pikaiset ja sen jälkeen vein hänet autolla juna-asemalle. Joten varmaankin minun lastini oli vielä sisällä hänen kotiin päästyään. (Käytti pillereitä). Parhaimpina viikkoina hän luultavasti pani seitsemänä päivänä viikossa. Joululomien jälkeen hän ilmoitti, että ei voisi enää jatkaa minun kanssani. Mutta jatkoimme silti ystävinä, eikä tästä tullut säröä meille. Hänen miehensä ei koskaan saanut tietää totuutta.
Tarina on tosi, joskin lyhennetty. En voi kirjoittaa kaikkia asioita, koska tarinasta tulisi pitkä romaani.
Upea tuo viimeinen lause, kiitos.
En ole nainen, mutta aloin nuorena miehenä seurustelemaan erään tytön kanssa. Vuosi pari oli ehditty seurustella ennenkun selvis että tytöllä oli koko sen ajan ollut seksisuhde erään vähän reppanan miehen kanssa, suhde oli alkanut jo ennenkun me päädyimme yhteen. Kysyin sitten että eikö käynyt mielessä lopettaa sitä suhdetta kun mun kanssa kuitenkin oli päättänyt olla. Vastaus oli, noh....erikoinen : miestä panettaa koko ajan, ei halua opetella käyttämään kondomia eikä uskalla lähestyä muita naisia. Olisi kuulemma halunnut lopettaa seksisuhteen miehen kanssa, mutta ei hennonut. Minä kyllä hennoin lopettaa meidän suhteen
Olen mies, mutta...
Olimme kerran kaverin kanssa lähteneet baariin. Baarissa tapasin kivan 24v. tytön (olin siis tuolloin 41v.), jonka kanssa istuimme pöydässä ja turistiin mukavia. Tytöllä on kuulemma "sielunkumppani" jonka kanssa seurustellut jo lähes vuoden. Aina tupakkapaikalla otin häneen vähän henkilökohtaisempaa kontaktia. Jossain vaiheessa sanoin olevani naisen tarpeessa, ja saisko häneltä pusun. No, siinä kun pussattiin, niin tyttö innostui. Baari oli suht syrjäisellä paikalla, ja päädyin antamaan tytölle leikkimielisesti selkäsaunaa viereisessä porttikongissa, autojen ajaessa ohi viereisellä valtaväylällä. Baarista lähdimme sitten kävelylle, ja menimme läheisen vierasvenesataman parkkiksen takana olevaan puskaan. Siellä sitten hoitelin tytön, aika härskisti, mutta mimmi oli kuitenkin täysiä messissä. Paluumatkalla tyttö kiitteli useaan otteeseen. Sanoi, että hänelle tuli niin rauhallinen olo. Tiedusteli voitasko vielä tavata. Olen kuitenkin toiselta paikkakunnalta, joten sanoin ettei varmaan onnistu.
Vierailija kirjoitti:
En ole nainen, mutta aloin nuorena miehenä seurustelemaan erään tytön kanssa. Vuosi pari oli ehditty seurustella ennenkun selvis että tytöllä oli koko sen ajan ollut seksisuhde erään vähän reppanan miehen kanssa, suhde oli alkanut jo ennenkun me päädyimme yhteen. Kysyin sitten että eikö käynyt mielessä lopettaa sitä suhdetta kun mun kanssa kuitenkin oli päättänyt olla. Vastaus oli, noh....erikoinen : miestä panettaa koko ajan, ei halua opetella käyttämään kondomia eikä uskalla lähestyä muita naisia. Olisi kuulemma halunnut lopettaa seksisuhteen miehen kanssa, mutta ei hennonut. Minä kyllä hennoin lopettaa meidän suhteen
Unohdin mainita että näitä seksikertoja oli tämän miehen kanssa ollut käytännössä viikottain
Vierailija kirjoitti:
Ei jumalauta, siis ei voi olla totta!
Miten sait asian selville? Miten se kondomin käyttö liittyi siihen suhteen jatkamiseen? Millä tavalla se mies oli reppana?