Lidlin kassat puhuvat mikkiinsä jatkuvasti niin ettei tiedä onko puhe tarkoitettu asiakkaalle vai kenelle
Kommentit (24)
Monesko Lidl avaus tämä on sinulta?
Se on kyllä ärsyttävää. Kun yhtäkkiä joku alkaa pulputtaa vieressä ja hätkähdät että mitä se sulle oikein sanoo... kunnes huomaat että puhuukin mikkiin.
Tämä. Tulee outo olo. Että onko kassa jotenkin seonnut.
Jos on vähänkin älliä päässä, niin ymmärtää että kassa puhuu työkaverinsa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Tulee outo olo. Että onko kassa jotenkin seonnut.
Luulen, yrittävät ottaa kontaktia ulkoavaruudesta saapuvien kanssa, koordinaatteja yms.
En käy Lidlissä, muissa kaupoissa ei ole tätä ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos on vähänkin älliä päässä, niin ymmärtää että kassa puhuu työkaverinsa kanssa.
Mutta silti...
Mun lapsi oli välivuotenaan töissä lidlissä. Kertoi monesti, että ollessaan kassalla oli välillä pokassa pitelemistä, kun esihenkilö jutteli viinanhuuruisesta vapaapäivästään koko hlökunnalle noiden mikkien kautta. Lisäksi haukkuvat asiakkaita ym. mukavaa.
Mutta silti... älä tekeydy tyhmäksi. Miten se nyt sinua loukkaisi, ei minua ainakaan. Turhaa narinaa olemattomasta asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on vähänkin älliä päässä, niin ymmärtää että kassa puhuu työkaverinsa kanssa.
Mutta silti...
Ei mitään muttia.
Sehän helpottaa vain heidän työtään kassalla, jos jonkun tuotteen viivakoodi ei vaikka toimi. Joku myymälän puolelta voi mikkiin kertoa koodin tai suoraan hinnan. Onhan puuilossakin heillä koko ajan mahdollisuus ottaa yhteys työkaveriin. Ihme asioista te täällä huudatte.
Siellä asematunnelin Lidlissä se yksi lihava kassa-akka puhuu siihen KOKO ajan.
Puhelinmyyjä ovat, myyvät jotain lehtiä.
Vierailija kirjoitti:
Sehän helpottaa vain heidän työtään kassalla, jos jonkun tuotteen viivakoodi ei vaikka toimi. Joku myymälän puolelta voi mikkiin kertoa koodin tai suoraan hinnan. Onhan puuilossakin heillä koko ajan mahdollisuus ottaa yhteys työkaveriin. Ihme asioista te täällä huudatte.
Tuo mahdollisuus on kaikkialla. Lidlissä vaan puhutaan niitä näitä koko ajan.
Kun puhuu muuta asiaa, ei täysi huomio ole esim tuotteessa olevassa alennusmerkinnässä. Lidlissä monesti jäänyt saamatta. Joskus piinanneet yhden tuotteen kaksi kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän helpottaa vain heidän työtään kassalla, jos jonkun tuotteen viivakoodi ei vaikka toimi. Joku myymälän puolelta voi mikkiin kertoa koodin tai suoraan hinnan. Onhan puuilossakin heillä koko ajan mahdollisuus ottaa yhteys työkaveriin. Ihme asioista te täällä huudatte.
Tuo mahdollisuus on kaikkialla. Lidlissä vaan puhutaan niitä näitä koko ajan.
En ole huomannut kyllä niissä missä itse käyn. Ehkä kannattaa antaa asiakaspalautetta juuri siihen myymälään, jossa kassa juttelee omia asioita kesken asiakaspalvelun. Kuulostaa kyllä oudolta. Mutta ehkä meillä päin osataan vielä käyttäytyä ja kohdata asiakas.
Tekevät puhelinmyyntityötä samalla käyttäen aikansa tehokkaasti hyödyksi
Vierailija kirjoitti:
Siellä asematunnelin Lidlissä se yksi lihava kassa-akka puhuu siihen KOKO ajan.
Tiedetään. Se puhuu omaan puhelimeensa.
S-market issa oli myyjä joka selasi puhelinta toisella kädellä ja toisella piippasi tuotteita. Oli kunnon jono ja se sotki minun ja ainakin kahden muun ostokset kun ei huomioinut aletarroja. Törkein tapaus minkä olen kohdannut.
Ja Lidlissä voi kassalla olla yhtäkkiä vartija joka ei osaa punalaputetun hintaa ottaa.