Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen kerro miten härskisti olet pettäny miestäsi?

Vierailija
05.10.2017 |

Eli miten rumasti olet pettäny miestäsi ja kuinka lähellä on ollu kiinni jääminen?

Kommentit (117)

Vierailija
61/117 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tapahtui kuntosalin pukuhuoneessa. Eräs mies oli jo pitempään katsellut trikoopeppuani salilla. Eräs ilta olin myöhään illalla treenamassa juuri ennen salin sulkeutumista. Salilla oli vain minä ja tämä mies. Ja kuten aina hän vilkuili peppuani vähän väliä. Yht äkkiä kyykätessäni tunsin tämän miehen käden pepullani. Lopetin kyykkäämisen ja mies jatkoi peppuni hyväilyä. Otin miestä ranteesta kiinni ja käskin tulla perässä. Ohjasin hänet naisten pukuhuoneeseen, jossa aloimme suudella intohimoisesti. Käännyin seinää vasten, laskin housuni ja ohjasin miehen kalun sisääni. Mies laukesi hyvin nopeasti, joten tuolta osin homma jäi vähän kuin kesken, mutta sain kiihkeintä seksiä ikinä. Vedin trikoot takaisin jalkaan ja vieraan miehen spermaa valuen lähdin kotiin mieheni luokse.

Kukaan hullu ei kesken kyykyn lähmi toista perseelle, ainakaan jos jotain rautaa on niskassa. 

Eikä kukaan halua hikisenä harrastaa seksiä.

Eli en usko sanaakaan tuosta sadusta mitä joku mies tuossa kertoi.

Vierailija
62/117 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tapahtui kuntosalin pukuhuoneessa. Eräs mies oli jo pitempään katsellut trikoopeppuani salilla. Eräs ilta olin myöhään illalla treenamassa juuri ennen salin sulkeutumista. Salilla oli vain minä ja tämä mies. Ja kuten aina hän vilkuili peppuani vähän väliä. Yht äkkiä kyykätessäni tunsin tämän miehen käden pepullani. Lopetin kyykkäämisen ja mies jatkoi peppuni hyväilyä. Otin miestä ranteesta kiinni ja käskin tulla perässä. Ohjasin hänet naisten pukuhuoneeseen, jossa aloimme suudella intohimoisesti. Käännyin seinää vasten, laskin housuni ja ohjasin miehen kalun sisääni. Mies laukesi hyvin nopeasti, joten tuolta osin homma jäi vähän kuin kesken, mutta sain kiihkeintä seksiä ikinä. Vedin trikoot takaisin jalkaan ja vieraan miehen spermaa valuen lähdin kotiin mieheni luokse.

Kukaan hullu ei kesken kyykyn lähmi toista perseelle, ainakaan jos jotain rautaa on niskassa. 

Eikä kukaan halua hikisenä harrastaa seksiä.

Eli en usko sanaakaan tuosta sadusta mitä joku mies tuossa kertoi.

Ei sillä että uskoisin tarinaa mutta todellakin haluan harrastaa seksiä myös hikisenä. Kumppanin hikisyys on usein jopa turn on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/117 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä olki kesäjuhlat möksällä tuttavapariskunnan kanssa. Oma mies nuukahti ja jatkoimme juhli kunnes hänen vaimonsakin vähän väsähti. kahden oltiin vielä ja sanualla naitiiin. Aamulla uusiksi. spermat valui kun menin sänkyyymme nukkumaan mieheni kuorsatesssa humalaansa. Häsrski olo. Aamupano tehtiin samoin askelin, kun heräsin ennen mjuita, hän tuli kun oli kuulemma yön valvonut minua ajatellen. Nussittiin uusiksi saunassa ja näyteltiin koko päivä, ettei mitään muka ollut. Törkeää, tiedän, mutta ei voinut himoille mitään siinä.

Teitkö aloitteen rohkeasti vai vonkasiko mies seksiä?? Spermaa vielä valui sisältä kun kiltisti menit miehesi viereen?? Eikö muut halunneet saunaan aamulla?

Vierailija
64/117 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastin seksiä mieheni parhaan kaverin kanssa, joka myös varattu. Pelkäsin kiinnijäämistä jälkikäteen mutta suhde ei muutenkaan toiminut.

Miten päädytte noiden varattujen kanssa ykskaks panemaan? Täälläpäin ainakin varatut on uskollisia eikä edes käsikaasua anna vaikka olisi hyvässä humalassakin. Useamman kerran olen kuullu naiselta sanat " hitto et tekis mieli mut oon varattu " " jos en ois varattu ni mentäs sun luo". Laittakaa kuvaukset kokemuksiin mistä aloitteesta ja miten homma eteni syntiseksi

Vierailija
65/117 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai miehetkin saa osallistua keskusteluun?

Joskus 10 vuotta sitten, olin silloin jotain 30v. , vietin kesälomaani vanhempieni mökillä. Naapurimökki joka oli noin 100 metrin päässä oli saanut uudet vuokralaiset Uudet naapurit oli lapseton noin 40v pariskunta.

Pian ystävystyimme enkä saanut silmiäni irti naisesta. Upea runsaspovinen blondi. Aurinkoisia kesäpäiviä riitti, nainen viihtyi bikineissä pihassaan. Hänen miehensä oli innokas kalastaja. Oli tuntikausia järvellä kalastamassa...

Ja lopputarina sitten arvattavissa. Jostain syystä nainen halusi pettää miestään enkä laittanut vastaan. Pantiin kymmeniä kertoja sen kolmen viikon aikana, mitä siellä olin.

Hänen miehensä tuskin sai koskaan tietää mitään.

Kysyikö se nainen suoraan seksiä sulta vai mainitsiko vaan että mieli tekee vierasta?

Vierailija
66/117 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

firman pikkujouluissa olin hyvin levottomalla mielellä, joten ajauduin yhden työtoverin kanssa hetkeksi yläkerran toimistokerroksiin. Olin sopinut mieheni kanssa että hän noutaa minut kotiin.

Päädyimme tämän kundin kanssa suuseksille, ja juuri kun olin saamassa parempaa kielihyvää kuin ikinä kotona, niin mies soitti että odottaa parkkipaikalla. Vastasin niin luontevasti kuin osasin, että menee vielä 5 minuuttia. Ja juuri kun puhelu loppui, en pystynyt pidättämään orgasmia, laukesin toimiston pöydällä korkkarit kohti kattoa kirjaimellisesti =).

Vierailija
67/117 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorehkona aviomiehenä suhteessa oli hankalaa. Niin tutulla naiskollegallakin. Työasioiden lisäksi nämä privaattiasiatkin tulivat esiin. Ja vähitellen ajauduttiin suhteeseen. Sitä hoideltiin ison laitoksen päivystyskämpässä, jossa kumpikin työskenteli säännöllisesti. Päivystystehtäviä tuli aika harvoin, joten aikaa saattoi käyttää muuhunkin. Kerran oltiin itse asiassa takaapäin, kun hänen puolisonsa soitti. Siinä kotiasiat selvitettiin ja lapset jututettiin. Itse liike aktissa pysäytettiin mutta sisällä pysyttiin koko puhelun ajan.  Osaa nokkela nainen keskittyä yhteen asiaan kerrallaan! 

Hyvä suhde, kauniita muistoja, mutta kun kumpikaan ei halunnut hajottaa perhettä niin suhde päättyi. Oma puoliso aavistelee mitä tapahtui ja vihjailee joskus. Anteeksi olen pyytänyt syntejäni yleisesti mutta en kertonut yksityiskohtia.  Yhdessä näkyy olevan toinenkin pari edelleen. Tämä kerrottu temppu kylläkin hävettää. Kun iän myötä mieskunto ajoin horjuu, muisto tästä kollegasta jäykistää kummasti. 

Vierailija
68/117 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on pettänyt aika härskisti. Oltiin synttereillä hotellin tapaisessa, huoneiden keskellä oleskelutila, jossa soffat ja muut. Juhlittiin kosteasti koko päivä ja puolitaöin oltiin jo valmiina sängyyn. Heräsin yöllä, vieruspaikka oli tyhjä, kuuntelin oliko vaimo vessassa, ei, mutta oven takaa kuului kolinaan. Kurkkasin ovesta, näkyi soffan selkämys ja kaksi pussavaa hahmoa, tarkemmin katsoen he panivat. Vaimo istui kaverin sylissä, joka on ollut aina kiinostunut hänestä. Annoin heidän olla rauhassa nauttia ja menin takaisin peiton alle, ei uni meinannut tulla, vaimo tuli jonkin ajan päästä. Teeskentelin nukkuvaa, päätin ottaa puheeksi aamulla. Aamulla ajattelin ottaa puheeksi kotimatkalla autossa, kyytiin oli tupannut muitakin, sitten kotona. Kotona vaimo halusi saunaa rentoutumaan ja vihjasi jostain muustakin. Joten en halunut vaarantaa varmaa panoa ja pantiinkin. Joten en ole puhunut asiasta ja nyt siitä jo puolivuotta. Joskus olen vähän nössö ja mutta sanon hänelle vieraitten kanssa panemisesta vielä jokus!

Vierailija
69/117 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo on pettänyt aika härskisti. Oltiin synttereillä hotellin tapaisessa, huoneiden keskellä oleskelutila, jossa soffat ja muut. Juhlittiin kosteasti koko päivä ja puolitaöin oltiin jo valmiina sängyyn. Heräsin yöllä, vieruspaikka oli tyhjä, kuuntelin oliko vaimo vessassa, ei, mutta oven takaa kuului kolinaan. Kurkkasin ovesta, näkyi soffan selkämys ja kaksi pussavaa hahmoa, tarkemmin katsoen he panivat. Vaimo istui kaverin sylissä, joka on ollut aina kiinostunut hänestä. Annoin heidän olla rauhassa nauttia ja menin takaisin peiton alle, ei uni meinannut tulla, vaimo tuli jonkin ajan päästä. Teeskentelin nukkuvaa, päätin ottaa puheeksi aamulla. Aamulla ajattelin ottaa puheeksi kotimatkalla autossa, kyytiin oli tupannut muitakin, sitten kotona. Kotona vaimo halusi saunaa rentoutumaan ja vihjasi jostain muustakin. Joten en halunut vaarantaa varmaa panoa ja pantiinkin. Joten en ole puhunut asiasta ja nyt siitä jo puolivuotta. Joskus olen vähän nössö ja mutta sanon hänelle vieraitten kanssa panemisesta vielä jokus!

Melkoinen tarina,mutta en usko tästä yhtään mitään.

Vierailija
70/117 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä yhtään mitä tällä ketjulla haetaan...kyllä, olen pettänyt liian monta kertaa mutta en tajua miten joku toinen tapa pettää olisi jotenkin härskimpää kuin toinen, yhtä väärin se aina on

Vierailija
71/117 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näitä usko kukaan kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkoinen tarina,mutta en usko tästä yhtään mitään.

Eikö hyvä tarina ole jo itsestään tosi?

Vierailija
72/117 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus 10 vuotta sitten, olin silloin jotain 30v. , vietin kesälomaani vanhempieni mökillä. Naapurimökki joka oli noin 100 metrin päässä oli saanut uudet vuokralaiset Uudet naapurit oli lapseton noin 40v pariskunta.

Pian ystävystyimme enkä saanut silmiäni irti naisesta. Upea runsaspovinen blondi. Aurinkoisia kesäpäiviä riitti, nainen viihtyi bikineissä pihassaan. Hänen miehensä oli innokas kalastaja. Oli tuntikausia järvellä kalastamassa...

Ja lopputarina sitten arvattavissa. Jostain syystä nainen halusi pettää miestään enkä laittanut vastaan. Pantiin kymmeniä kertoja sen kolmen viikon aikana, mitä siellä olin.

Lisää näitä niin kiellettyä

Vierailija
73/117 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisää näitä niin kiellettyä

Ihan perseestä nää on, ex-vaimon sain kiinni pettämisestä ja mitään selityksiä en kuunnellut, lähtö tuli välittömästi.

Lapsia vähän sääliksi kävi mutta itsepähän akka soppansa keitti ja nautti.

Vierailija
74/117 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa sängyssä. Nukuttiin mieheni ja hänen kaverinsa kanssa, minä siinä välissä. oma kuorsasi humalaansa ja minä olin ajatunut lusikkaan vieraamme syliin. hiljalleen ne kädet sieltä tulivat kyljilleni, rinnoilleni ja lopulta tunsin miten miten ikkarit vedettiin polviin. Annoin tapahtua humalapäissäni ja naitiin hiirenhiljaa miehen nukkuessa autuaana vieressä. Sen jälkeen aamulla oltiin taas kuin ei mitän. kondomia ei käytetty.

Vierailija
75/117 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten päädyitte seksiin ensikerran teitkö aloitteen vai tekikö nainen?? Vastusteliko toinen ja olitteko humalassa vai? Kertokaa miten varatulle voi ehdottaa seksiä ilman että hommasta tulee kauhea kolmiodraama jos ei olekkaan kiinnostunut?

Vierailija
76/117 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaina tapasin nuoren miehen. 25vuotiaan jonka kanssa tanssin ja vietin aikaa baarissa. Hän pyysi minut luokseen,menin. Sain hyvää seksiä joka kesti kauan. Tunsin itseni pitkästä aikaa haluttavaksi.

Sunnuntaina oli morkkis kun mies tuli lapsen kanssa kotiin. Olivat menneet anoppilaan jotta saisin olla hetken yksin.

Mies halusi illalla seksä. Mutta hän on huonompi kuin se nuori mies. Suostuin hoitelemaan hänet käsin.

Vierailija
77/117 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan tervettä kehuskella tällaisilla teoilla. Puuttuuko Itsetunnosta paloja? Fantasiat ovat eri asia. Järkevä miettii mitä niistä toteuttaa käytännössä ettei loukkaa muita. Moni fantasia sopii parhaiten runkkukaveriksi. Ajatukset ovat vaarattomia. Ennenkuin ryhdyt toteutukseen, mieti vielä.

Vierailija
78/117 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos uusi on huippu sängyssä ei tunteesi enää ehkä koskaan palaudu omaan kumppaniisi. Siksi usein erotaan. Kun sama toistuu ,erotaan uudestakin suhteesta. On hyvä miettiä onko parisuhde silloin oikea tapa elää elämääsi.

Vierailija
79/117 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petin kihlakumppania entisen työtoverin kanssa lukuisia kertoja. Härskein tapaus oli se, kun tapasin tämän toisen miehen lounastreffeillä, jotka lopulta olivatkin autopanotreffit. Mies ei tyytynyt yhteen kertaan ja sain etenkin toisella kerralla oikein kunnolla. Töissä ei ollut mitään vaihtovaatteita ja tunsin haisevani hielle ja seksille vielä silloinkin, kun kihlakumppani haki töistä aftereille. N35

Vierailija
80/117 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aavistelin jo pitkään, että avokilla on jotain menneillään, niin toimiensa kuin puheidensa vuoksi. Aina halusi kertoa siitä miehekkäästä tyypistä töissä. Olin yövuorossa töissä mutta erinäisistä syistä siellä ei ollutkaan mitään tekemistä, joten työnjohto käski kotiin heti vuoron aluksi. Kotona odottikin yllätys, avokki panemassa tämän unelmansa kanssa. Miehisyydestä en tiedä mutta vikisi kuin pikkutyttö kun saatoin ovelle ja ulos. Seuraavalla oven avauksella poistui avokki. Jonkin aikaa he siinä alasti pyörivät, en tiedä minne menivät ja naapureilla oli nähtävää verhojensa raosta. Siinä vaiheessa en paljoa miettinyt mahdollisia seuraamuksia. Ex sai käydä valmiiksi pakatut tavaransa autotallin edestä mutta tallissa on vielä muovikassissa miesten vaatekerta, silmälasit ja avaimet. Omistaja ei ole käynyt hakemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi