Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen kerro miten härskisti olet pettäny miestäsi?

Vierailija
05.10.2017 |

Eli miten rumasti olet pettäny miestäsi ja kuinka lähellä on ollu kiinni jääminen?

Kommentit (117)

Vierailija
1/117 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran etsin netistä isokaluisen miehen ja pyysin meille. Naida napsuttelimme ja mieheni valokuvasi ja videoi meitä. Kyllä se tuntui ihanan härskiltä. Kiva niitä on katsella jälkikäteenkin varsnkin minun ratsastukseni. Iso kalu uppoaa syvälle paksujen häpyhuulten välistä, nam.

Vierailija
2/117 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastin seksiä mieheni parhaan kaverin kanssa, joka myös varattu. Pelkäsin kiinnijäämistä jälkikäteen mutta suhde ei muutenkaan toiminut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/117 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastin seksiä mieheni parhaan kaverin kanssa, joka myös varattu. Pelkäsin kiinnijäämistä jälkikäteen mutta suhde ei muutenkaan toiminut.

Tarkoitat varmaan miehesi suhdetta parhaaseen kaveriinsa. Teidän suhde kuulostaa normaalilta.

Vierailija
4/117 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarin vessassa nussin vierasta miestä, kun oma mies odotti drinkkien kanssa pöydässä. Kivasti mällit valui pimpasta kun mieheni kanssa kilisteltiin juomia.

Vierailija
5/117 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin miehen kaverilta suihin ja ovi oli just avautumas ku mies tuli takas, spermat räjähti kurkkuun ja äkkiä kaveri piiloon ja mies kauppaan, nielasin spermat ku menin rappuset alas ;)

Vierailija
6/117 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannuksena oltiin kaverin mökillä isolla porukalla. Erään todella komean miehen nainen sammui aamuyöstä ja muutkin lähtivät vähitellen nukkumaan, niin meitä ei "nukuttanut", joten lähdimme yöllä soutelemaan saaren ympäri ja saaren toisella puolella hiekkarannalla "soudettiinkin" ja kovaa ;)

Aamulla oltiin kuin mitään ei olisi tapahtunut, joku kysyi, että mitä teitte yöllä "käytiin virveliä heittämässä".

Vierailija
7/117 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitalliko teille pitäisi antaa, HÄVETKÄÄ

Vierailija
8/117 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhetutun perheen isä on mun isän parhaita kavereita ja siksi hän ja hänen perheensä oli meillä viime kuussa pikkusiskoni rippijuhlissa. Minäkin olin matkustanut juhliin avokkini kanssa. Olen muuttanut jo vuosia sitten pois kotoa opiskelujen vuoksi ja asun avokin kanssa opiskelupaikkakunnalla. 

Tää mies oli ihan siististi pukeutunut herrasmieheksi juhliin. Hän on hyvin miehisellä alalla töissä. Hän vonkasi minua aika härskisti, ei kuitenkaan muiden nähden ja kuullen. Pikku hiljaa huomasin kostuvani näistä äijän härskeistä ja jopa tökeröistä läppistä ja flirtailuista.

Mulla oli sellainen vaaleen sininen minari. Yhtäkkiä istumisen aikana tunsin, kuinka kosteus tuntui ehkä leviävän hameeseen. Nousin ylös menin yläkerran vessaan tarkistamaan tilanteen. Katsoin ettei kukaan huomaisi poistumistani. Pääsin vessaan ja riisuin hameen niin joku jo koputti oveen, vaikka olin lukinnut sen. Vastasin vain "varattu". No tämä mies flirtaileva mies olikin oven takana. Hän pyysi minua avaamaan oven. Olin jotenkin kiihottunut ja ajattelematon, kun avasin oven. Kun hän näki minut ilman hametta ja naamani punoitti, koska viimeiseen pariin viikkoon en ollut saanut seksiä avokilta. Hän tiesi mitä olin vailla.

Otin suihin ja nielin kaiken, eikä siinä kestänyt kauan. Pyysin häntä antamaan myös minulle orkun. Hän istui pöntölle ja pyllistin hänelle. Kun olin lähes saamassa orkkua ja pidättäen ääntäni niin avokkini koputti oveen kysyen "onko kaikki kunnossa?" Sanoin että "Alkoi menkat". "Voitko hakee mun varahameen sen kotelomekon, tumman sinisen?" Sillä välin mies poistui vessasta ja avokkini toi hameen minulle.

Myöhemmin tämä mies jutteli mukavia ja kun kukkaan toinen ei ollut kuuloetäisyydellä niin häntä harmitti kesken jäänyt minun orkku. Monia ehdotuksia tuli miten jatkaisimme loppuun.

Sovimme viestittelystä ja jatkoa on luvassa, ehkä. Jokin hänessä koukuttaa sexiin. 

N24

Juhlissa oli porukkaa ja kuppikunnat sekoittui aikalailla.

Olin isän kaverilta ottamassa poskeen, kun avokki-poikakaveri  

Vierailija
9/117 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha. Yllä näkyy hyvin kuinka juttuja keksitään...

Mulla ehkä törkein tapaus sattui kun olin opiskelukaverini kanssa hänen lapsuuden kodissaan käymässä. Vanhemmat olivat töissä ja pojan tyttökaverin piti tulla puolen tunnin päästä. Oma mieheni oli rakennuksella töissä 200 m päässä. Nussimme holtittomasti vanhempien sängyssä ja sai elämäni suurimman orkun kun poika pani mua anaaliin ikkunan edessä josta katselin rakemmustyömaalle päin... vieläkin joskus kastun läpimäräksi kun aattelen tuota kertaa.

Vierailija
10/117 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö. Anaaliorkkuko elämäsi suurin. Vaikka olisit Kalle, jokin muu on tuntuvampaa.

Vierailija
11/117 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miesystävälläni oli 17v. poika ja olimme vaeltamassa. Nukuimme samassa teltassa. Minä keskellä ja mies toisella ja poika toisella puolella. Yöllä heräsin johonkin ja huomasin, että poika oli myös hereillä. Käännyin kylelleni ja koetin pojan reittä ja siellähän oli täysi stondis. Nousin hitaasti pojan päälle ja ohjasin kalun pikkarini puntista sisääni, muutama ratsatus ja tunsin sisälläni poitsun laukeavan. Mies kuorsasi koko ajan.

Vierailija
12/117 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai miehetkin saa osallistua keskusteluun?

Joskus 10 vuotta sitten, olin silloin jotain 30v. , vietin kesälomaani vanhempieni mökillä. Naapurimökki joka oli noin 100 metrin päässä oli saanut uudet vuokralaiset Uudet naapurit oli lapseton noin 40v pariskunta.

Pian ystävystyimme enkä saanut silmiäni irti naisesta. Upea runsaspovinen blondi. Aurinkoisia kesäpäiviä riitti, nainen viihtyi bikineissä pihassaan. Hänen miehensä oli innokas kalastaja. Oli tuntikausia järvellä kalastamassa...

Ja lopputarina sitten arvattavissa. Jostain syystä nainen halusi pettää miestään enkä laittanut vastaan. Pantiin kymmeniä kertoja sen kolmen viikon aikana, mitä siellä olin.

Hänen miehensä tuskin sai koskaan tietää mitään.

Vierailija
13/117 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan pettänyt, mutta jos nyt joku mies saisi minut tuntemaan itseni kauniiksi ja haluttavaksi ja haluaisi seksiä minun kanssani koska olen minä...pettäisin oitis. Oma mies tuntuu pitävän minua vain vakio reikänä, ei muuta.

Vierailija
14/117 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko muuten nätistikin pettää?

Vierailija
15/117 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, periaatteessa ei, mutta onhan siinä vivahde-ero pettääkö jossain hotellissa toisella puolella maata, tai vaikka mannerta, käyttää kondomia ja käy panon jälkeen asiaankuuluvasti pesulla...tai tekee niinkuin oma tyttöystävä, panee sen kymmentä yhdenyönjuttua ja muutamaa vakipanoa kaupan päälle eikä välitä saati mainitse entisen spermoista sisällään. Eli näkisin että eroa härskin ja nätin pettämisen välillä on

Vierailija
16/117 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen nainen oli yön jossakin. En uskonut selityksiä että mitään ei tapahtunut. Nakkasin vaatteet ulos ja kun itki siinä pihalla niin sanoin että ihan oma ongelmasi mihin menet. Pettävää en sääli kun sellainen touhu on loukkaus jota ei voi antaa anteeksi.

Vierailija
17/117 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleinen tarina on että mies pettää vaimoaan naisen sisko kanssa. kerron vähän erilaisen tarinan. itse olen pettänyt miestäni miehen pikkuveljen kanssa, kun mies oli työmatkalla. on todenäköistä että mieheni ei ole lapsemme isä. toki en mene tuota varmaksi sanomaan kun ei ole tehty mitään testejä.

Vierailija
18/117 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, periaatteessa ei, mutta onhan siinä vivahde-ero pettääkö jossain hotellissa toisella puolella maata, tai vaikka mannerta, käyttää kondomia ja käy panon jälkeen asiaankuuluvasti pesulla...tai tekee niinkuin oma tyttöystävä, panee sen kymmentä yhdenyönjuttua ja muutamaa vakipanoa kaupan päälle eikä välitä saati mainitse entisen spermoista sisällään. Eli näkisin että eroa härskin ja nätin pettämisen välillä on

Tyttöystävä? Oletteko vielä yhdessä?

Vierailija
19/117 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olen pettänyt joo. Mutta niin mieskin teki. ja kostohan on suloinen- tosin himoitsin sitä miestä todellakin, jonka kanssa petin. Hän olis halunnut ihan suhteen mutta ei siitä tullut enemäpää. Ja ihan pikkusen muulloinkin ollut tuhma. Mutta siitä aikaa kauan! Ja nyt taas omaan mieheen umpirakastunut - likewise.  Elämä on kovaa ja ilman kovaahan ei olis elämääkään! :D

Vierailija
20/117 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tälläkin hetkellä seksisuhde työkaverini kanssa. Nainen on naimisissa, mutta epäilee miehensä pettävän häntä.

Mies tekee reissutöitä, on paljon poissa kotoa. Monesti ollut tilanne, että mies on soittanut vaimolleen, kun olemme olleet juuri sängyssä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi