Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykyään miehet eivät näytä enää sitoutuvan yhteen naiseen :(

Vierailija
04.10.2017 |

Olen nyt ollut Tinderissä pari kuukautta ja olen suorastaan järkyttynyt siitä, miten paljon polyamoria on lisääntynyt! Monella miehellä se lukee jo profiilissaankin, mutta pari on paljastanut sen vasta jonkin ajan kuluttua. Harmittaa hirveästi, kun ehdin jo ihastua yhteen sellaiseen mieheen.

En voisi ikinä kuvitella alistuvani toiseksi tai viidenneksi naiseksi, enkä ymmärrä, miksi kukaan tahtoisi ryhtyä naisena moiseen. Tämä ihastukseni vielä yritti selittää minun merkitsevän hänelle paljon, vaikka hänellä on muitakin tärkeitä naisia. Ai, että loukkaa ja ärsyttää tällainen! :(

Kommentit (286)

Vierailija
121/286 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on alun alkaen jäänyt kuva Tinderistä nimenomaan seksinhakusivustona. Voihan siellä joku mies esittää hakevansa vakituista seuraa ja seksi kuuluu suhteeseen, mutta tuohan on ainoastaan yksi tapa nakittaa sitoutumistahtoinen nainen itseensä. Jos mies hakee rehellisesti seksiseuraa, on saanti heikompaa.

Muutenkin, tuskin kukaan pysyvää suhdetta hakeva mies etsii naista Tinderissa. Tarjolla on siellä niin paljon naisia, että varaa valita riittää. Monella miehellä on profiilikuvassakin komeaa lihaksistoa / autoa/ prätkää. Itseäni ei kiinnosta yksikään noista.

Olin muutaman viikon sivuilla ja  se riitti.

Vierailija
122/286 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla nuorena naisena päinvastaiset kokemukset.Haluaisin seksiä näitten komeitten kanssa, mutta musta kiinnostuu nörtihköt sitoutumishalukkaat miehet :( Ilmeisesti mussa on jotain mikä viestittää etten ole helppo tai jotain..en ymmärrä!Ja olen vielä bioonkin laittanut etten etsi suhdetta.

Et ole tarpeeksi hyvännäköinen, lihava tms.

Kroppa kuntoon ja bikini tai saliselfie/belfie kuvia, niin johan riittää niitä komistuksia. Siis pelkään seksiin. Onko se sitten vastavuoroista seksiä, se on eri asia, siinä on toinen kynnys ihmistuntemuksessa.

olen kokoa xs ja saan jatkuvasti ulkonäöstä kehuja ettei siitä voi olla kiinni :) kroppa on täysi kymppi!

LOL, luuletsä ettei about jokainen nuori nainen saa baarissa kehuja miehiltä :D:D:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/286 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä naisia, joille ei kelpaa kuin kusipäät ja sitten ne eräänä aamuna huomaavat, että muita ei ole jäljellä. Ja tarkemmin ajateltuna se on ihan oikein.

Vierailija
124/286 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis muuten varmaan mukava kokea edes sitä yhtä naista ja vaikka vaan kerran jos ei muuta sais..

Vierailija
125/286 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitellessa jo paljastuu miehistä paljon. Yksi alkoi kertoilla ajavansa kaikki karvansa pois ja halusi myös lähettää kuvan penis-jatkeesta, vaikka kerroin, etten halua sitä nähdä.

Tinder-miehissä tuntui olevan lähinnä seksiseuran hakijaa. jotan ei ollut mun juttu, ei.

Penisjatkeesta? Yleensä esim. autoa pidetään peniksen jatkeena, mutta olisipa mielenkiintoista tietää, mitä kuva tässä tapauksessa olisi esittänyt.

Kirjaimellisesti kuva penis-jatkeesta oman komeutensa lisänä. Yöks.

Siis mikä se penisjatke olisi ollut? En ymmärrä. Ymmärtäisin, jos olisi halunnut lähettää kuvan peniksestään, mutta halusi siis lähettää kuvan sen jatkeesta. Selittäisitkö mitä tarkoitat/hän tarkoitti.

Vierailija
126/286 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet suostuvat helpommin polyamoriaan. Minulla on tällä hetkellä kaksi miestä, aikaisemmin oli kolme. Kukaan heistä ei ole närkästellyt muista miehistäni. Kolmannen kanssa suhde loppui ihan muista syistä.

Höpöjä.

Olen jopa ehdottanut omalle miehelleni avointa suhdetta tai kimppaa, muttei suostu. On niin mustasukkainen. Miehillä on paljon vaikeampi hyväksyä, että joku muu mies panisi heidän vaimoaan kuin toisinpäin. Nuo ap:n kohtaamat ukkomiehet, jotka etsivät muita naisia, ovat luultavasti ihan perinteisesti pettämässä salaa.

Äh, sä et nyt taas tajuu. Tietenkin ilmeisesti suostuvat vielä siinä vaiheessa, kun ne eivät mitenkään koe seukkaavansa just sen naisen kanssa. Niin kunhan saavat siltä pillua, niin mitä se heitä haittaa moniko muukin saa. Ihan yhtä tyhmä on nainen joka tällaiseen suostuu ja siinä vielä toivoo ja kuvittelee, että kyllä mä jonain päivänä nousen sille siksi ainoaksi ja se haluaa jättää muut. Haha, joopa joo! Ja vaikka niin kävisikin, niinnmistä se nainen vois tietää, ettei käynyt vain niin, että saanti niiltä muilta loppui heidän aloitteestaan, ja vain sinä jäit jäljelle.

Eihän toi ole polyamorinen suhde, kun ei kukaan seurustelekaan... tuo on normaalia deittailua ja samalla lailla nykyään naisetkin tapailevat useita miehiä, kun ei vielä seurustella.

Ja ei ole kyllä normaalia deittailua, jos deittailee ja menee sänkyyn yhden kanssa, sen suhteen ja sänkyyn,enon on ensin päätyttävä, ennen kuin menee sänkyyn toisen kanssa. Muuten on petturi. Sänkyyn,eneminen on ok vain yhden ihmisen kanssa kerrallaan, jos ei olla muuta sovittu, eli että en etsi suhdetta tai että suhteessa en aio koskaan välittää sinusta tai sitoutua sinuun. Koska jos on niin paljon tunteita, että harrastaa seksiä, niin ei voi olla samoja tunteita toista kohtaan.

A seksiin ei tarvita mitään tunteita

B silloin ei olla sovittu mistään muut poissulkevasta suhteesta, kun ei vielä edes seurustella vaan vasta tapaillaan

N44

Jos seksiin et tarvitse tunteita, sinä olet totaalisen rikki! Vain sahapukki antaa sahata itseään ilman että se herättää minkäänlaisia tunteita sahaajaa kohtaan. Minä ainakin todellakin tarvitsen tunteet ennen kuin tulisi mieleenkään harrastaa seksiä kenenkään kanssa.

Sulla kuulostaa olevan vaikea suhde seksiin.

Mutta kirjoittamasi on vain sinun harhaluuloa.

Seksi oman rakkaan vaimon kanssa on... Tai mitäpä sitä sinulle selittämään, sinä ymmärrät siitä saman verran kuin kana aapisesta.

Tuota, ihmisillä on erilaisia tilanteita elämässä ja erilaisia tarpeita. Ei tarvitse korostaa omaa erinomaisuuttaan ja lytätä muita. Joku on onnellinen oman puolison kanssa ja toinen muulla tavalla. Sitten taas meitä sinkkuja vailla minkäänlaista seksielämää. Toki, haluaisin edelleen suhteen, mutta ilmeisesti tarjolla on pelkkää seksiä. Siihen en ryhdy. Jos jollekin se riittää, ei ole minun asiani arvostella.

Vierailija
127/286 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitellessa jo paljastuu miehistä paljon. Yksi alkoi kertoilla ajavansa kaikki karvansa pois ja halusi myös lähettää kuvan penis-jatkeesta, vaikka kerroin, etten halua sitä nähdä.

Tinder-miehissä tuntui olevan lähinnä seksiseuran hakijaa. jotan ei ollut mun juttu, ei.

Penisjatkeesta? Yleensä esim. autoa pidetään peniksen jatkeena, mutta olisipa mielenkiintoista tietää, mitä kuva tässä tapauksessa olisi esittänyt.

Kirjaimellisesti kuva penis-jatkeesta oman komeutensa lisänä. Yöks.

Siis mikä se penisjatke olisi ollut? En ymmärrä. Ymmärtäisin, jos olisi halunnut lähettää kuvan peniksestään, mutta halusi siis lähettää kuvan sen jatkeesta. Selittäisitkö mitä tarkoitat/hän tarkoitti.

googlaa sana penisjatke

Vierailija
128/286 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla nuorena naisena päinvastaiset kokemukset.Haluaisin seksiä näitten komeitten kanssa, mutta musta kiinnostuu nörtihköt sitoutumishalukkaat miehet :( Ilmeisesti mussa on jotain mikä viestittää etten ole helppo tai jotain..en ymmärrä!Ja olen vielä bioonkin laittanut etten etsi suhdetta.

Et ole tarpeeksi hyvännäköinen, lihava tms.

Kroppa kuntoon ja bikini tai saliselfie/belfie kuvia, niin johan riittää niitä komistuksia. Siis pelkään seksiin. Onko se sitten vastavuoroista seksiä, se on eri asia, siinä on toinen kynnys ihmistuntemuksessa.

olen kokoa xs ja saan jatkuvasti ulkonäöstä kehuja ettei siitä voi olla kiinni :) kroppa on täysi kymppi!

LOL, luuletsä ettei about jokainen nuori nainen saa baarissa kehuja miehiltä :D:D:D

baarissa en saa kehuja mutta muualla saan :) ja iha naisiltakin.

Vierailija
129/286 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo johtuu sinun ja kaltaistesi naisten miesvalinnoista. Sitoutumishalukkaita miehiä on vaikka kuinka paljon, mutta te ette halua niitä miehiä. 

Ilmiö sinäänsä ei ole uusi, "luokan kingi" on ennenkin pannut ympäriinsä, siinä missä puolet luokasta valmistuu poikuus tallessa. Netti on kuitenkin laajentanut kalavesiä niin, että seksi kohdistuu huomattavasti voimakkaammin entistä pienempään (mies)eliittiin, ja entistä suurempi osa miehistä jää ilman. Löyhä seksuaalimoraali tietty vahvistaa tätä, miksi sitoutua kun kysyntää (seksiin) on niin paljon, sillä top20%:lla. Ja kun niin suuri osa naisista on paneskellu ympäriinsä, ja niin moni pettää ja ottaa eron, eikä miehellä ole mahdollisuutta tietää varmuudella onko juuri tämä nainen nyt se poikkeus.

Ei herranjumala mitä paskaa. En jaksa näitä Laasanen ihailijoita. Ensin ruikutetaan, että vain mieseliitti saa seksiä, mutta samalla huoritellaan naisia, jotka harrastavat seksiä halunsa mukaan useiden miesten kanssa! 

Että mitä tässä pitää tehdä? Jakaa sitä seksiä vai ei? Minun mielestä turha ruikuttaa, ettei seksiä tule, kun kerran samaan hengenvetoon ruikutatte, että vain vähän seksikumppaneita omaavat naiset kelpaavat parisuhteeseen. Päättäkää jo! Tottakai sitä jää ilman sillon, kun kaltaisesi surkeaitsetuntoiset luuserit eivät siedä ajatusta, että nainen on ehkäpä saanut aikaisemminkin hyvää seksiä joltain toiselta - ja ai kauhistus, jos sillä on ollut isompi penis! Alapää pilalla :D 

Vierailija
130/286 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän asti olen aina sitoutunut yhteen naiseen. Turhaan. Sitoutuminen on ollut aina yksipuolista. Ei se kannata, naisella kun on nykyään oikeus hakea onnellisuutta milloin mistäkin muista välittämättä.

Vierailija
131/286 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäiseen aiheeseen haluan sanoa, että ihmisten kuuluukin olla rehellisiä omien halujensa suhteen! En ole koskaan ajatellutkaan, että kovin moni olisi oikeasti yksiavioinen luonnostaan. Ennenkun ei Polyamoriasta tai avoimesta suhteesta voinut mainita sanallakaan, ihmiset pettivät. Onhan se huomattavasti parempi, että kertoo jo alkuun olevansa monisuhteilija ja haluaa myös muita! Ei jää epäselväksi :) 

Vierailija
132/286 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylivoimaisesti suurin osa on polyamorisia vain tasan niin kauan kunnes löytävät jonkun, joka oikeasti kolahtaa. Sitten yllättäen iskee heille itsellekin ne mustasukkaiset fiilikset ja ryhdytään perinteiseen, eksklusiiviseen parisuhteeseen.

Vierailija
133/286 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo johtuu sinun ja kaltaistesi naisten miesvalinnoista. Sitoutumishalukkaita miehiä on vaikka kuinka paljon, mutta te ette halua niitä miehiä. 

Ilmiö sinäänsä ei ole uusi, "luokan kingi" on ennenkin pannut ympäriinsä, siinä missä puolet luokasta valmistuu poikuus tallessa. Netti on kuitenkin laajentanut kalavesiä niin, että seksi kohdistuu huomattavasti voimakkaammin entistä pienempään (mies)eliittiin, ja entistä suurempi osa miehistä jää ilman. Löyhä seksuaalimoraali tietty vahvistaa tätä, miksi sitoutua kun kysyntää (seksiin) on niin paljon, sillä top20%:lla. Ja kun niin suuri osa naisista on paneskellu ympäriinsä, ja niin moni pettää ja ottaa eron, eikä miehellä ole mahdollisuutta tietää varmuudella onko juuri tämä nainen nyt se poikkeus.

Ei herranjumala mitä paskaa. En jaksa näitä Laasanen ihailijoita. Ensin ruikutetaan, että vain mieseliitti saa seksiä, mutta samalla huoritellaan naisia, jotka harrastavat seksiä halunsa mukaan useiden miesten kanssa! 

Että mitä tässä pitää tehdä? Jakaa sitä seksiä vai ei? Minun mielestä turha ruikuttaa, ettei seksiä tule, kun kerran samaan hengenvetoon ruikutatte, että vain vähän seksikumppaneita omaavat naiset kelpaavat parisuhteeseen. Päättäkää jo! Tottakai sitä jää ilman sillon, kun kaltaisesi surkeaitsetuntoiset luuserit eivät siedä ajatusta, että nainen on ehkäpä saanut aikaisemminkin hyvää seksiä joltain toiselta - ja ai kauhistus, jos sillä on ollut isompi penis! Alapää pilalla :D 

Niinpä. Kerran sitä seksiä saa harrastaa vain parin miehen kanssa maineen menetyksen pelossa niin siinä on vähän pakkokin harrastaa tiukka harvointia. Varmin valinta on sellainen mies, joka on kelvannut muillekin, koska on todennäköisemmin parempi sängyssä. Kyllähän naisia riittäisi ja halua olisi pilvin pimein myös muille, mutta kun tämä sama joukko ei voi sietää ajatustakaan naisten seksuaalihistoriasta niin minkäs teet. 

Ja toinen sitten seksi parisuhteessa. Valitaan nainen, jolla ei ole ollut paljon kumppaneita eikä paljon seksiä, koska itsetunto ei kestä ajatusta tai mielikuvaa naisesta nauttimasta toisen kanssa. Sitten ollaan ihan huulipyöreänä, kun nainen ei tykkää seksistä eikä sitä parisuhteessa ole tarpeeksi :D kannattaisiko valita sellainen nainen jo lähtökohtaisesti, joka on halunnut paljon seksiä ja siitä pitää? 

Vierailija
134/286 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette väärässä siinä, ettäkö nämä polymiehiksi paljastuneet olisivat jotenkin miesten top-luokkaa, eivät todellakaan ole, vaan reilusti ylipainoisia ja työttömiä tai huonoissa duuneissa, kuten roskakuski. Niille avoimesti polyamoristeille en todellakaan anna sydäntä, joten ärsyttää nämä sellaisiksi paljastuneet! Etenkin, kun en mitään kiiltokuvapoikia edes etsiskele, vaan normaalia, suomalaista miestä. Tosiaan kumpikin näistä paljastuneista oli reilusti ylipainoisia (+120 kg), eivätkä missään hyvissä töissä. Toinen oli työtön ja toinen roskakuski. Joo, todellisia alfojen alfoja. Ei tässä pelissä enää voi syyttää sitä, että polymiehiä olisivat vain se miesten kovin topkärki. En tiedä, mikä ihmeen villitys tämä on.

Ap

Vierailija
135/286 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohiksena kommentoin sen verran, että sinulla, kuten naisilla yleensäkin, on tasoajattelun perusteet hukassa. Kun nainen ihmettelee etteikö seksin harrastaminen usean miehen kanssa olekaan hyvä juttu, niin hän unohtaa sen tosiasian, että nainen valitsee ne kumppanit siitä top 20% miesjoukosta mikäli saa vapaasti valita. Seksi ei siis suinkaan jakaudu tasaisemmin kumppanien määrää lisäämällä kuten naisten logiikalla voisi kuvitella, vaan tuollainen käytös lisää sitä seksin epätasaista jakautumista. Halutut saavat yhä enemmän ja vähemmän halutut yhä vähemmän.

Vierailija
136/286 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus parisuhde naisen kanssa joka löyti minusta sen viimeisen ja hänelle parhaan niin sanotusti... oli ollut aina suhteissa nuoresta asti ja hän taas oli minulle ensimmäinen joten arvatkaas kuin kävi? Molemmat jätiin ilman kun minä kokematon olin epävarma siitä onko hän minulle se oikea vai ei. Elellään nykysin sinkkuna molemmat sitten. Joskus soitellaan.

Vierailija
137/286 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Kerran sitä seksiä saa harrastaa vain parin miehen kanssa maineen menetyksen pelossa niin siinä on vähän pakkokin harrastaa tiukka harvointia. Varmin valinta on sellainen mies, joka on kelvannut muillekin, koska on todennäköisemmin parempi sängyssä. Kyllähän naisia riittäisi ja halua olisi pilvin pimein myös muille, mutta kun tämä sama joukko ei voi sietää ajatustakaan naisten seksuaalihistoriasta niin minkäs teet. 

Ja toinen sitten seksi parisuhteessa. Valitaan nainen, jolla ei ole ollut paljon kumppaneita eikä paljon seksiä, koska itsetunto ei kestä ajatusta tai mielikuvaa naisesta nauttimasta toisen kanssa. Sitten ollaan ihan huulipyöreänä, kun nainen ei tykkää seksistä eikä sitä parisuhteessa ole tarpeeksi :D kannattaisiko valita sellainen nainen jo lähtökohtaisesti, joka on halunnut paljon seksiä ja siitä pitää? 

Ei kannata, sillä tutkimustenkin mukaan tällaiset naiset ovat alttiita pettämään, koska heillä on laaja vertailupohja ja ovat todenneet saavan helposti seksiä, mikä taas luo aivoille illuusion siitä, että jossain on kuitenkin vielä se isompi kal...käärme jota kannattaa yrittää metsästää. Loppupeleissä vetävän käteen voi jäädä tyhjä ja näin monen alfalesken kohdalla käykin.

Vierailija
138/286 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohiksena kommentoin sen verran, että sinulla, kuten naisilla yleensäkin, on tasoajattelun perusteet hukassa. Kun nainen ihmettelee etteikö seksin harrastaminen usean miehen kanssa olekaan hyvä juttu, niin hän unohtaa sen tosiasian, että nainen valitsee ne kumppanit siitä top 20% miesjoukosta mikäli saa vapaasti valita. Seksi ei siis suinkaan jakaudu tasaisemmin kumppanien määrää lisäämällä kuten naisten logiikalla voisi kuvitella, vaan tuollainen käytös lisää sitä seksin epätasaista jakautumista. Halutut saavat yhä enemmän ja vähemmän halutut yhä vähemmän.

Pareton-sääntö pätee tässäkin. 20% ihmisistä on hallussaan 80% varallisuudesta ja vastaavasti 20% miehistä saa 80% seksistä.

Vierailija
139/286 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että miehet ei osaa sioutua.. Kyllä ne on ne naiset jotka tapailee 10 samaan aikaan ja käy 20 treffeillä kuukaudessa ja valitsevat vain parhaan

Miksi kukaan valitsisi huonomman jos voi saada parhaan?

No jos valitsee parhaan = yli ns. oman tason, niin se mies tulee vilkuilemaan suurella todennäköisyydellä muita naisia ja pettää sekä jättää sinut sitten kesken sinun yläilmoissa liihottavien päiväuniesi. 

Jaa a, minun kokemukseni mukaan jos valitsen alemman tason miehen niin hän pettää koska "onhan sussa jotain vikaa kun oot mun kanssa TAI no olisit kuitenkin jättänyt mut kun löydät jonkun paremman, niin petin kun tilaisuus tuli"

Jos ukolla on mahdollisuus pettää, ei ole kovin matalaa tasoa. Matalan tason mies voi pettää vain nyrkkikyllikin kanssa.

Vierailija
140/286 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylivoimaisesti suurin osa on polyamorisia vain tasan niin kauan kunnes löytävät jonkun, joka oikeasti kolahtaa. Sitten yllättäen iskee heille itsellekin ne mustasukkaiset fiilikset ja ryhdytään perinteiseen, eksklusiiviseen parisuhteeseen.

jotenkin toivon että tuossa tilanteessa se kumppani joka oikeasti kolahti alkaakin vaatia polyamorista suhdetta, mitenhän sitä sit suu pannaan? varmaan silmät avautuisi miten hölmö sitä joskus oli

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi