Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykyään miehet eivät näytä enää sitoutuvan yhteen naiseen :(

Vierailija
04.10.2017 |

Olen nyt ollut Tinderissä pari kuukautta ja olen suorastaan järkyttynyt siitä, miten paljon polyamoria on lisääntynyt! Monella miehellä se lukee jo profiilissaankin, mutta pari on paljastanut sen vasta jonkin ajan kuluttua. Harmittaa hirveästi, kun ehdin jo ihastua yhteen sellaiseen mieheen.

En voisi ikinä kuvitella alistuvani toiseksi tai viidenneksi naiseksi, enkä ymmärrä, miksi kukaan tahtoisi ryhtyä naisena moiseen. Tämä ihastukseni vielä yritti selittää minun merkitsevän hänelle paljon, vaikka hänellä on muitakin tärkeitä naisia. Ai, että loukkaa ja ärsyttää tällainen! :(

Kommentit (286)

Vierailija
1/286 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain typerys jumittaa yhteen kun voi saada monta.

Vierailija
2/286 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö, älä yleistä. Sulla on vaan ollut huonoa tuuria ja thats it.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/286 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä naisetkaan enää arvosta neitsyyttään. eli turha valittaa.

Vierailija
4/286 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä paikkaansa.

Vierailija
5/286 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla samat kokemukset vaikka en tinderissä ole. Näitä avoimessa suhteessa olijoita on tullut myös vastaan, ollaan sitouduttu mutta silti etsitään treffi/panoseuraa. En kertakaikkiaan ymmärrä.

Vierailija
6/286 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitoutuisin mielelläni mutta kun ei ole edes sitä yhtä naista keneen sitoutua.

Vierailija
7/286 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat kokeneet niin paljon avioeroja, että yhteen naiseen sitoutuminen on muutenkin melko lailla teoreettista.

Vierailija
8/286 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet suostuvat helpommin polyamoriaan. Minulla on tällä hetkellä kaksi miestä, aikaisemmin oli kolme. Kukaan heistä ei ole närkästellyt muista miehistäni. Kolmannen kanssa suhde loppui ihan muista syistä.

Vierailija
9/286 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua kiinnostaa ne top-20 prosentin miehet joista kaikki muutkin naiset on kiinnostuneita. Ne miehet oppii aika äkkiä, että hei, täähän on karkkikauppa.

Vierailija
10/286 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset kuitenkin laittavat eropaperit vireille miehiä useammin.

Ja tähän perään: "Koska miehet blaa, blaa, pläp, pläp!"

Vierailija
11/286 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sua kiinnostaa ne top-20 prosentin miehet joista kaikki muutkin naiset on kiinnostuneita. Ne miehet oppii aika äkkiä, että hei, täähän on karkkikauppa.

Tämä taitaa tän hetken tinterissä olla vallanki totta. Koskahan muijat huomaa, että ne ettimänsä helmet on prosenttivälissä 30-50....

Vierailija
12/286 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en ole kertaakaan törmännyt hyvään mieheen, joka haluaisi useampia naisia yhtä aikaa. Kaikille on yksi ihana nainen riittänyt hyvin ja parisuhteeseen on keskitytty täydellisesti.

Vierailija
13/286 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä haluaisin sitoutua vaimoni kanssa,tyylillä restofourlife ja tilltheend, mutta tiedä sitten miten vaimo ajattelee,ei vissiin ainakaan nykyään samalla lailla

Vierailija
14/286 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo johtuu sinun ja kaltaistesi naisten miesvalinnoista. Sitoutumishalukkaita miehiä on vaikka kuinka paljon, mutta te ette halua niitä miehiä. 

Ilmiö sinäänsä ei ole uusi, "luokan kingi" on ennenkin pannut ympäriinsä, siinä missä puolet luokasta valmistuu poikuus tallessa. Netti on kuitenkin laajentanut kalavesiä niin, että seksi kohdistuu huomattavasti voimakkaammin entistä pienempään (mies)eliittiin, ja entistä suurempi osa miehistä jää ilman. Löyhä seksuaalimoraali tietty vahvistaa tätä, miksi sitoutua kun kysyntää (seksiin) on niin paljon, sillä top20%:lla. Ja kun niin suuri osa naisista on paneskellu ympäriinsä, ja niin moni pettää ja ottaa eron, eikä miehellä ole mahdollisuutta tietää varmuudella onko juuri tämä nainen nyt se poikkeus.

Vierailija
15/286 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet suostuvat helpommin polyamoriaan. Minulla on tällä hetkellä kaksi miestä, aikaisemmin oli kolme. Kukaan heistä ei ole närkästellyt muista miehistäni. Kolmannen kanssa suhde loppui ihan muista syistä.

Höpöjä.

Olen jopa ehdottanut omalle miehelleni avointa suhdetta tai kimppaa, muttei suostu. On niin mustasukkainen. Miehillä on paljon vaikeampi hyväksyä, että joku muu mies panisi heidän vaimoaan kuin toisinpäin. Nuo ap:n kohtaamat ukkomiehet, jotka etsivät muita naisia, ovat luultavasti ihan perinteisesti pettämässä salaa.

Vierailija
16/286 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne sitoutuu, mutta jos haet niitä helpoimpia seksinakkeja, niin turha luulla, että niistä on mihinkään.

Vierailija
17/286 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on yksi iso syy, miksi en ikinä alentuisi menemään jonnekin Tinderiin tai muuhun paskaan. En voi käsittää ihmisiä, jotka käyttävät toisia tuollalailla hyväkseen. Hyi sika-oksennus!

Minut tavattuaan mies on kiinnostunut vain minusta jos on siis kiinnostunut. Jos ei ole kiinnostunut vain minusta ei ole oikeasti kiinnostunut minusta! Niin yksinkertaista ja helppoa se on!

Vierailija
18/286 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä naisetkaan enää arvosta neitsyyttään. eli turha valittaa.

Millälailla se on tähän verrattavissa oleva asia?

Vierailija
19/286 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas en ole kertaakaan törmännyt hyvään mieheen, joka haluaisi useampia naisia yhtä aikaa. Kaikille on yksi ihana nainen riittänyt hyvin ja parisuhteeseen on keskitytty täydellisesti.

Ai Tinderissä? Haha, kokeilepa sieltä tota samaa! Tuskin oisit kellekään ns. hyvälle ainoo.

Vierailija
20/286 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai Tinderissä? Haha, kokeilepa sieltä tota samaa! Tuskin oisit kellekään ns. hyvälle ainoo.

Olen eri, mutta munkaan mielestä noi eivät olisi hyviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän