Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykyään miehet eivät näytä enää sitoutuvan yhteen naiseen :(

Vierailija
04.10.2017 |

Olen nyt ollut Tinderissä pari kuukautta ja olen suorastaan järkyttynyt siitä, miten paljon polyamoria on lisääntynyt! Monella miehellä se lukee jo profiilissaankin, mutta pari on paljastanut sen vasta jonkin ajan kuluttua. Harmittaa hirveästi, kun ehdin jo ihastua yhteen sellaiseen mieheen.

En voisi ikinä kuvitella alistuvani toiseksi tai viidenneksi naiseksi, enkä ymmärrä, miksi kukaan tahtoisi ryhtyä naisena moiseen. Tämä ihastukseni vielä yritti selittää minun merkitsevän hänelle paljon, vaikka hänellä on muitakin tärkeitä naisia. Ai, että loukkaa ja ärsyttää tällainen! :(

Kommentit (286)

Vierailija
281/286 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Darwin korvaa tämänkin hetkittäisen anomalian, katsotaan rauhassa.

Vierailija
282/286 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jgjfjgh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet suostuvat helpommin polyamoriaan. Minulla on tällä hetkellä kaksi miestä, aikaisemmin oli kolme. Kukaan heistä ei ole närkästellyt muista miehistäni. Kolmannen kanssa suhde loppui ihan muista syistä.

Höpöjä.

Olen jopa ehdottanut omalle miehelleni avointa suhdetta tai kimppaa, muttei suostu. On niin mustasukkainen. Miehillä on paljon vaikeampi hyväksyä, että joku muu mies panisi heidän vaimoaan kuin toisinpäin. Nuo ap:n kohtaamat ukkomiehet, jotka etsivät muita naisia, ovat luultavasti ihan perinteisesti pettämässä salaa.

Äh, sä et nyt taas tajuu. Tietenkin ilmeisesti suostuvat vielä siinä vaiheessa, kun ne eivät mitenkään koe seukkaavansa just sen naisen kanssa. Niin kunhan saavat siltä pillua, niin mitä se heitä haittaa moniko muukin saa. Ihan yhtä tyhmä on nainen joka tällaiseen suostuu ja siinä vielä toivoo ja kuvittelee, että kyllä mä jonain päivänä nousen sille siksi ainoaksi ja se haluaa jättää muut. Haha, joopa joo! Ja vaikka niin kävisikin, niinnmistä se nainen vois tietää, ettei käynyt vain niin, että saanti niiltä muilta loppui heidän aloitteestaan, ja vain sinä jäit jäljelle.

Eihän toi ole polyamorinen suhde, kun ei kukaan seurustelekaan... tuo on normaalia deittailua ja samalla lailla nykyään naisetkin tapailevat useita miehiä, kun ei vielä seurustella.

Ja ei ole kyllä normaalia deittailua, jos deittailee ja menee sänkyyn yhden kanssa, sen suhteen ja sänkyyn,enon on ensin päätyttävä, ennen kuin menee sänkyyn toisen kanssa. Muuten on petturi. Sänkyyn,eneminen on ok vain yhden ihmisen kanssa kerrallaan, jos ei olla muuta sovittu, eli että en etsi suhdetta tai että suhteessa en aio koskaan välittää sinusta tai sitoutua sinuun. Koska jos on niin paljon tunteita, että harrastaa seksiä, niin ei voi olla samoja tunteita toista kohtaan.

A seksiin ei tarvita mitään tunteita

B silloin ei olla sovittu mistään muut poissulkevasta suhteesta, kun ei vielä edes seurustella vaan vasta tapaillaan

N44

Jos seksiin et tarvitse tunteita, sinä olet totaalisen rikki! Vain sahapukki antaa sahata itseään ilman että se herättää minkäänlaisia tunteita sahaajaa kohtaan. Minä ainakin todellakin tarvitsen tunteet ennen kuin tulisi mieleenkään harrastaa seksiä kenenkään kanssa.

Nykyään on niin paljon tuota rikkinäisyyttä ja itsensä kunnioittamattomuutta liikkeellä, että seksi ilman tunteita on täysin hyväksyttävää. Siksi saat alapeukkua, ja minäkin saan.

Seksi on nostettu (ja laskettu) perustarpeiden tasolle. Monelle se on samanlainen helpotus kuin paskalla kävisi. Pönttö kuin pönttö. (Ei taida olla kummoista seksiä, vaan masturbointia toisen vartalolla.)

Kaikki ei vain koe omaa kehoaan tai sen kokemuksia merkityksellisiksi.

Tai voisiko olla niin, että osa ihmisistä todella tykkää seksistä? Jopa enemmän kuin masturboimisesta? Ja kun kaksi tällaista kohtaavat ja haluavat sitä seksiä yhdessä harrastaa, niin jossain joku pahoittaa mielensä, vaikkei asia hänelle kuulu pätkän vertaa. Tällaisiakin ihmisiä vielä on.

Juuri näin. Sitä paitsi seksihän ON yksi perustarve. Se tähtää lajin säilymiseen ja siksi se vietti on meissä niin vahvana. Toki olemme romanttisina ja tunteellisina olentoina rakentaneet parittelun päälle monta tasoa romanttisia haavekuvia ja kehyksiä, mutta ei se sitä perustarvetta muuta miksikään.

Vietti ei ole monissakaan ihmisissä kovin vahvana. Itse en esimerkiksi ole juurikaan kiinnostunut seksistä, ellen ole rakastunut. Masturbointi riittää normaalisti minulle hyvin, ja sitäkin pari kertaa kuussa.

Sitten on vielä aseksuaalit, puhumattakaan ihmisistä jotka fyysisen sairauden, väsymyksen (vauva valvottaa tms.) tai vanhuuden vuoksi eivät jaksa edes ajatella seksiä, saati haluta.

Ei se seksi nyt niin ihmeellistä ole, eikä monen vietti kovinkaan vahva. Elämässä on kiistatta paljon mielenkiintoisempiakin asioita lähes loputon määrä.

No tietenkin on olosuhteita, joissa se heikentyy, mutta siellä se kuitenkin on. Tarve masturbointiin on ihan samaa tarvetta, se on vain korviketoimintaa kun ei ole kumppania juuri silloin. toiset tarvitsevat sitä rakastumista, mutta rakastumisen mekaniikkahan onkin juuri sitä varten että lähestytään ja paritellaan ja lisäännytään. Se on sen biologinen funktio. Toki minäkin mieluummin laitan sen päälle romanttisen sokerikerroksen, enkä ajattele sitä noin kylmän tieteellisesti :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/286 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jgjfjgh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet suostuvat helpommin polyamoriaan. Minulla on tällä hetkellä kaksi miestä, aikaisemmin oli kolme. Kukaan heistä ei ole närkästellyt muista miehistäni. Kolmannen kanssa suhde loppui ihan muista syistä.

Höpöjä.

Olen jopa ehdottanut omalle miehelleni avointa suhdetta tai kimppaa, muttei suostu. On niin mustasukkainen. Miehillä on paljon vaikeampi hyväksyä, että joku muu mies panisi heidän vaimoaan kuin toisinpäin. Nuo ap:n kohtaamat ukkomiehet, jotka etsivät muita naisia, ovat luultavasti ihan perinteisesti pettämässä salaa.

Äh, sä et nyt taas tajuu. Tietenkin ilmeisesti suostuvat vielä siinä vaiheessa, kun ne eivät mitenkään koe seukkaavansa just sen naisen kanssa. Niin kunhan saavat siltä pillua, niin mitä se heitä haittaa moniko muukin saa. Ihan yhtä tyhmä on nainen joka tällaiseen suostuu ja siinä vielä toivoo ja kuvittelee, että kyllä mä jonain päivänä nousen sille siksi ainoaksi ja se haluaa jättää muut. Haha, joopa joo! Ja vaikka niin kävisikin, niinnmistä se nainen vois tietää, ettei käynyt vain niin, että saanti niiltä muilta loppui heidän aloitteestaan, ja vain sinä jäit jäljelle.

Eihän toi ole polyamorinen suhde, kun ei kukaan seurustelekaan... tuo on normaalia deittailua ja samalla lailla nykyään naisetkin tapailevat useita miehiä, kun ei vielä seurustella.

Ja ei ole kyllä normaalia deittailua, jos deittailee ja menee sänkyyn yhden kanssa, sen suhteen ja sänkyyn,enon on ensin päätyttävä, ennen kuin menee sänkyyn toisen kanssa. Muuten on petturi. Sänkyyn,eneminen on ok vain yhden ihmisen kanssa kerrallaan, jos ei olla muuta sovittu, eli että en etsi suhdetta tai että suhteessa en aio koskaan välittää sinusta tai sitoutua sinuun. Koska jos on niin paljon tunteita, että harrastaa seksiä, niin ei voi olla samoja tunteita toista kohtaan.

B silloin ei olla sovittu mistään muut poissulkevasta suhteesta, kun ei vielä edes seurustella vaan vasta tapaillaan

N44

Jos seksiin et tarvitse tunteita, sinä olet totaalisen rikki! Vain sahapukki antaa sahata itseään ilman että se herättää minkäänlaisia tunteita sahaajaa kohtaan. Minä ainakin todellakin tarvitsen tunteet ennen kuin tulisi mieleenkään harrastaa seksiä kenenkään kanssa.

Nykyään on niin paljon tuota rikkinäisyyttä ja itsensä kunnioittamattomuutta liikkeellä, että seksi ilman tunteita on täysin hyväksyttävää. Siksi saat alapeukkua, ja minäkin saan.

Seksi on nostettu (ja laskettu) perustarpeiden tasolle. Monelle se on samanlainen helpotus kuin paskalla kävisi. Pönttö kuin pönttö. (Ei taida olla kummoista seksiä, vaan masturbointia toisen vartalolla.)

Kaikki ei vain koe omaa kehoaan tai sen kokemuksia merkityksellisiksi.

Tai voisiko olla niin, että osa ihmisistä todella tykkää seksistä? Jopa enemmän kuin masturboimisesta? Ja kun kaksi tällaista kohtaavat ja haluavat sitä seksiä yhdessä harrastaa, niin jossain joku pahoittaa mielensä, vaikkei asia hänelle kuulu pätkän vertaa. Tällaisiakin ihmisiä vielä on.

Juuri näin. Sitä paitsi seksihän ON yksi perustarve. Se tähtää lajin säilymiseen ja siksi se vietti on meissä niin vahvana. Toki olemme romanttisina ja tunteellisina olentoina rakentaneet parittelun päälle monta tasoa romanttisia haavekuvia ja kehyksiä, mutta ei se sitä perustarvetta muuta miksikään.

Itse oon kyllä tosi tarkka että tulee aina käytettyä kondimia ja yhtään lasta ei vielä tietääkseni ole, vaikka niitä seksipartnereita onkin vuosien varrella kertynyt reilut sata. Teoriasi ei siis päde reaalimaailmassa vaikka miten päin asiaa kääntelisit.

No voi rähmä. Se, että olemme kehittäneet keinoja huijata biologiaa ja estää lisääntymistä, ei vähennä sitä viettiä tippaakaan. Minkäs takia sinä niitä kondomeja ostat? Tekeekö mieli?

Vierailija
284/286 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöjä.

N44

Kyllä todellakin tarvitaan. Jos sinä olet tuollainen helppo lortto, niin suurikaan osa naisista ei ole.

Ei tarvita tunteita seksiin naisillakaan. Se myytti on kumottu tutkimuksissa jo ajat sitten. Nykyään tiedetään, että seksistä voi nauttia ihan yhtä lailla ilman tunteita. Se ei ole sidoksissa sukupuoleen millään tavoin.

.

Yksilöillä sen sijaan on eroja miehissä kuin naisissakin ja sinä olet selvästikin sellainen YKSILÖ, joka tarvitsee siihen tunteita. Huomaathan, että tunnet olevasi siitä syystä vähemmisyössä nykyaikaisessa deittailussa, kun yhteisön moraalikoodit eivät enää rajoita vapaata seksiä sinkkujen kesken. Eli sun pitää löyt samanlainen miesYKSILÖ sitten.

Vapaa seksi sinkkujen kesken on ihan OK, mutta aina jos etsii vain seksiä se pitää sanoa, ettei toinen luule jotain muuta!!!!

Ainaskin minä kerron ihan rehellisesti tapailevani, kunnes löytyy juuri se oikea. Tapailuun ja tutustumiseen kuuluu luonnollisesti seksi, sillä jos se ei toimi, niin suhteella ei kyllä mitään mahdollisuuksia edes ole.

Vielä ei ole löytynyt sellaista naista, että haluaisin vaihtaa useamman naisen tapailemisen pelkästään hänen kanssaan olemiseen. Ja aika vaikeaa kuvitella että kovin helposti löytyykään.

T.

-Geenilotossa pärjännyt

Tutustumiseen kuuluu luonnollisesti seksi? Seksistä voi tulla raskaaksi ja siksi sitä ei välttämättä pitäisi harrastaa ihan tutustumismielessä. Toisen kanssa voi tutustua myös esim. keskustellen, myös seksimieltymyksistä ja fantasioista.
Parisuhdetta haluavalta naiselta on kyllä tyhmää harrastaa seksiä ennen kuin mistään sitoutumisesta ollaan samaa mieltä.

Minusta on aika halventava ajatus, että miehen pitää testata nainen sängyssä, ennen kuin jatkoa voi ajatellakaan.

Tarkoittaako parisuhteen haluaminen siis aina sitä, että seksi ilman sitoutumista on pelkästään tyhmää? Siitä ei voi saada mitään, vaan ainoastaan menettää? Jos näin on, niin tämähän sisältää oletuksen, että parisuhdetta haluava nainen ei pidä seksistä. Omalla kohdallani ei ainakaan pidä paikkaansa. Minulle seksi on saman arvoista, syntyi parisuhde tai ei, jos ihminen on kuitenkin miellyttävä. En käytä seksiä minään parisuhteen maksuvälineenä. 

Tarkoitan, että parisuhdetta haluavan naisen ei kannata alkuvaiheessa harrastaa pelkkää seksiä miehen kanssa, jonka kanssa haluaa sen parisuhteen, koska miksi mies haluaisi sitten sitoutua tähän yhteen naiseen ja lakata koeajelemasta muita, kun kerralla voi saada vähäisellä panostuksella monta seksiin suostuvaa naista.

Siitä ei ollut kyse, etteikö nainen nauti  seksistä. Nainen kuitenkin yleensä (poikkeuksia on) alkaa tuntea miestä kohtaan yhä enemmän tunteita mitä läheisempiä fyysisesti ollaan, ja tästä seuraa sitten harmia kun seksin myötä toinen emotionaalisesti sitoutuu ja toinen ei juurikaan.

Nainen varmaankin haluaa miehen, joka haluaa sitoutua juuri häneen ihan muista syistä kuin seksin takia. Eli oikeastaan koko seksi on ihan omalla raiteillaan ja se sitoutuminen sitten tulee tai ei tule ihan muista syistä.

Vierailija
285/286 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen nainen on täysin pilalla ja tulisi laittaa suoraan uuniin.

Vierailija
286/286 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne miehet jotka saa, saa sitä sitten kaikilta naisilta. Hulluhan se on joka sellaisessa tilanteessa hirttäytyy vain yhteen eukkoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän