Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lopetti yhteydeynpidon, kun kuuli että olen 175cm.

Vierailija
04.10.2017 |

Mies itse ilmoitti alussa pituudekseen 185cm. Minun pituus ei siinä vaiheessa tullut edes puheeksi, mies kai oletti mua perus 165cm en tiedä. Meillä juttu luisti tosi hyvin ja mies sanoi olevansi ihastunut. Hän laittoi ihania viestejä ja suunnittelimme tapaamista.

Eilen hän kysyi pituuteni, kun sanoi että näytän pitkältä yhdessä kuvassa. Sanoin olevani 175cm. Sen jälkeen keskustelu meni todella kylmäksi ja vähäsanaiseksi. Nyt hän ei koko päivänä vastannut erääseen viestiini. Tämähän taisi olla tässä.

Tosiaan ennen olen ollut aika tyytyväinenkin pituuteeni, kun olen erittäin hoikka, mutta tissit kuitenkin löytyvät. Välillä salaa kuitenkin kadehdin sellaisia pieniä suloisia naisia, jotka voivat huoletta käyttää ihania korkkareita. Ja nyt sitten itse menetin miehen pituuteni takia. Vähän kyl ketuttaa kyl joo. Olen 20v ja mies 22v.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

175 cm nainen on nykypäivän nuorissa naisissa, eli parikymppisissä ja vähän sitä nuoremmissakin ennemminkin lähempänä ikäryhmänsä keskipituutta, kuin mitenkään huomiota herättävän pitkä. Tai korkeintaan vain vähän keskivertoa pidempi. Siksi ihmettelen, että miten tuollainen pituus naisella nykymiehiä kauhistuttaa. Nykyään oikein kunnolla pitkät naiset ovat sellaisia, jotka ovat reilusti yli 180 cm, kaikkein pisimmät yli 190 cm. Yli 180 cm nuoria naisia näkee joka päivä lenkillä, kaupassa, kaupungilla yms. ainakin yhden, mutta jonakin päivinä useitakin ja 170-175 cm voi sanoa olevan nuorille naisille jo täysin tavallinen pituus.

No, ehkä miesten keskipituus ei vain ole yhtä reippaasti kasvanut, niin siksi tuo aiheuttaa ylimääräistä mietintää joillekkin miehille.

Älä keksi omiasi

Vierailija
62/65 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Lyhyen naisen tekemä aloitus. :D

En keksi mitä kukaan lyhyt nainen hyötyisi tällaisen aloituksen tekemisestä.

Lyhyet naiset haukkuvat jatkuvasti pitkiä naisia ja yrittävät pönkittää omaa itsetuntoaan.

En ole kyllä ikinä kuullut yhdenkään lyhyen naisen haukkuvan pitkää naista. Lyhyille naisille on itsestään selvää, että pitkät naiset ovat halutumpia ja että pituus on yksi virallinen laatuvaatimus naisillekin, mallit, missit yms. Sen sijaan olen valitettavasti toisinaan törmännyt siihen, että jotkut pitkät naiset mollaavat, ilmeisesti ylemmyydentunnosaan, itseään lyhyempiä. Hyvin ikävää käytöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 170cm ja 70kg nainen on iso amatsooni, ei todellakaan mitenkään naisellinen nainen.

Vierailija
64/65 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät naiset on hevosmaisia.

Vierailija
65/65 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

LoL LoL LoL.

Ei kaikki ole kiinni pituudesta, painosta, hiusten laadusta tms. vaan iso osa vetovoimaa on myös kiinni itseluottamuksesta, karismasta ja asenteesta. Meitä on kaiken mittaisia ja harvemmin sitä omalle pituudelleen mitään mahtaa. 

t. 182cm/64kg.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä