Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lopetti yhteydeynpidon, kun kuuli että olen 175cm.

Vierailija
04.10.2017 |

Mies itse ilmoitti alussa pituudekseen 185cm. Minun pituus ei siinä vaiheessa tullut edes puheeksi, mies kai oletti mua perus 165cm en tiedä. Meillä juttu luisti tosi hyvin ja mies sanoi olevansi ihastunut. Hän laittoi ihania viestejä ja suunnittelimme tapaamista.

Eilen hän kysyi pituuteni, kun sanoi että näytän pitkältä yhdessä kuvassa. Sanoin olevani 175cm. Sen jälkeen keskustelu meni todella kylmäksi ja vähäsanaiseksi. Nyt hän ei koko päivänä vastannut erääseen viestiini. Tämähän taisi olla tässä.

Tosiaan ennen olen ollut aika tyytyväinenkin pituuteeni, kun olen erittäin hoikka, mutta tissit kuitenkin löytyvät. Välillä salaa kuitenkin kadehdin sellaisia pieniä suloisia naisia, jotka voivat huoletta käyttää ihania korkkareita. Ja nyt sitten itse menetin miehen pituuteni takia. Vähän kyl ketuttaa kyl joo. Olen 20v ja mies 22v.

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkät naiset, lähtekää Ruotsiin hakemaan miehet itsellenne! Pitkiä ja komeita miehiä, joille pitkät naiset todellakin kelpaa! ;)

Ei niille tavanomainen suomimuija kelpaa, valitettavasti ainakaan komeille miehille. Sveduilla on paremmat geenit, siellä on upeasilmäisiä, vartaloisia ja valkohampaisia komistuksia ja kaunottaria. Täällä kuljetaan olmina. Ei niitä miehiä tuosta vaan "haeta".

Vierailija
42/65 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle pitkät naiset kelpaa. Minä en kelpaa pitkille naisille koska olen 180cm eikä kukaan kelpuuta. Itse asiassa pidän pitkiä naisia viehättävimpinä kuin lyhyitä naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ole sinun ikäluokassasi edes pitkä. Mun tytär oon 172 cm ja ihan keskitasoa ikäistensä joukossa.

Vierailija
44/65 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkät naiset, lähtekää Ruotsiin hakemaan miehet itsellenne! Pitkiä ja komeita miehiä, joille pitkät naiset todellakin kelpaa! ;)

Ei niille tavanomainen suomimuija kelpaa, valitettavasti ainakaan komeille miehille. Sveduilla on paremmat geenit, siellä on upeasilmäisiä, vartaloisia ja valkohampaisia komistuksia ja kaunottaria. Täällä kuljetaan olmina. Ei niitä miehiä tuosta vaan "haeta".

Juu. siis kaikkihan ne onkin samannäköisiä Suomessa! Jos sinä olet ruma, niin turha alkaa toisia haukkumaan ;)

Vierailija
45/65 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs 165cm pitkä mies loukkaantui verisesti ja haukkui lihavaksi (en ole lihava) kun sanoin suoraan hänen olevan liian lyhyt. Huomasin tuosta läskiksi haukkumisesta että oli kyllä arka paikka :D Kyllähän moni mieluummin 185 raamikkaan miehen ottaa kuin 165 manletin..

Vierailija
46/65 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran tälle keskustelulle. Kaikesta ne ihmiset saakin ongelman aikaiseksi, hahah!

Vierailija
47/65 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu. siis kaikkihan ne onkin samannäköisiä Suomessa! Jos sinä olet ruma, niin turha alkaa toisia haukkumaan ;)

No kyllä sinäkin nyt varmasti suurinpiirtein osaat kuvata miltä suomalaiset näyttää :D Ei paljoa tule ehostettuja missityylisiä kaunottaria vastaan, ainakaan kehäkolmosen ulkopuolella. Suomalainen on yleisesti sanottuna tuulipukuinen olminaama. Sori.

Vierailija
48/65 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa tuo jankkaus, että lyhyet naiset sitä tätä tuota! En ole ap, mutta olen lyhyt, hieman alle 160 cm eikä minulla ole mitään kriisiä lyhyyteni kanssa. Enk käytä korkkareita ikinä, koska en tykkää (paitsi niiden ulkonäöstä.) Eli olen täysin okei varteni kanssa, kuten varmasti suurin osa muistakin aikuisiässä olevista lyhyistä naisista.

Vierailija
49/65 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyet on tanakoita. Persjalkaisia.

T: 177cm nainen 

Niin on ja pitkät hujoppeja ja rimppakinttuja.

Vierailija
50/65 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap, taisi mies itse kertoa pituutensa yläkanttiin sulle. Jos olisit ollut lyhyempi, niin sillä ei olisi ollut väliä. Mutta nyt kun paljastuit pitkäksi, niin se kusetushan olisi pompannut heti silmille. Miehillehän tuo pituus on niin arka paikka. Varsinkin jos tosiaan on lyhyempää sorttia. 175 cm nainen on ihan sopivan pituinen ja näyttävän näköinen, ja jos mies olisi ollut oikeasti 185 cm, niin tuskin hän sen takia olisi välejä viilentänyt.

Vierailija
51/65 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies itse ilmoitti alussa pituudekseen 185cm. Minun pituus ei siinä vaiheessa tullut edes puheeksi, mies kai oletti mua perus 165cm en tiedä. Meillä juttu luisti tosi hyvin ja mies sanoi olevansi ihastunut. Hän laittoi ihania viestejä ja suunnittelimme tapaamista.

Eilen hän kysyi pituuteni, kun sanoi että näytän pitkältä yhdessä kuvassa. Sanoin olevani 175cm. Sen jälkeen keskustelu meni todella kylmäksi ja vähäsanaiseksi. Nyt hän ei koko päivänä vastannut erääseen viestiini. Tämähän taisi olla tässä.

Tosiaan ennen olen ollut aika tyytyväinenkin pituuteeni, kun olen erittäin hoikka, mutta tissit kuitenkin löytyvät. Välillä salaa kuitenkin kadehdin sellaisia pieniä suloisia naisia, jotka voivat huoletta käyttää ihania korkkareita. Ja nyt sitten itse menetin miehen pituuteni takia. Vähän kyl ketuttaa kyl joo. Olen 20v ja mies 22v.

mulle kelpaisit oikein hyvin,mutta taidan olla liian vanha.

Vierailija
52/65 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes juttelit noin lyhyen miehen kanssa? Kyllä oikea mies on +190 cm. Nykyteinien keskipituuskin on 185.

Vierailija
53/65 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä miksi kaikki sanovat että tämä on provo? :D En ole AP mutta 178 cm ja täysin sama homma kävi Tinderissä, miehestä kuului ehkä kahden viestin verran sen jälkeen kun kerroin pituuteni.

Vierailija
54/65 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voimia sulle. Terveisin 173 cm nainen, joka käyttää todella usein korkokenkiä ja on tyytyväinen pituuteensa sekä siihen, että ei ole peruspitkä. Ja miehet löytyneet aina livenä. Jätä se Tinder jo ja laita ryhti suoraksi ja ne korkokengät jalkaan jos tahdot.

Miehet löytyneet AINA? Ei ne nyt kovin kummoisia miehä ole olleet jos suhteet ei kestä.

Vierailija
55/65 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä miksi kaikki sanovat että tämä on provo? :D En ole AP mutta 178 cm ja täysin sama homma kävi Tinderissä, miehestä kuului ehkä kahden viestin verran sen jälkeen kun kerroin pituuteni.

Suurin osa miehistä ei halua naista joka on miestä pidempi. Niin kuin suurin osa naisista ei halua miestä joka on naista lyhyempi.

Vierailija
56/65 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

175 cm nainen on nykypäivän nuorissa naisissa, eli parikymppisissä ja vähän sitä nuoremmissakin ennemminkin lähempänä ikäryhmänsä keskipituutta, kuin mitenkään huomiota herättävän pitkä. Tai korkeintaan vain vähän keskivertoa pidempi. Siksi ihmettelen, että miten tuollainen pituus naisella nykymiehiä kauhistuttaa. Nykyään oikein kunnolla pitkät naiset ovat sellaisia, jotka ovat reilusti yli 180 cm, kaikkein pisimmät yli 190 cm. Yli 180 cm nuoria naisia näkee joka päivä lenkillä, kaupassa, kaupungilla yms. ainakin yhden, mutta jonakin päivinä useitakin ja 170-175 cm voi sanoa olevan nuorille naisille jo täysin tavallinen pituus.

No, ehkä miesten keskipituus ei vain ole yhtä reippaasti kasvanut, niin siksi tuo aiheuttaa ylimääräistä mietintää joillekkin miehille.

Vierailija
57/65 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistä ei halua naista joka on miestä pidempi. Niin kuin suurin osa naisista ei halua miestä joka on naista lyhyempi.

Suurin osa?? Pituusvammailijat ovat varmasti vähemmistöä

Vierailija
58/65 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko pituus oikeasti jollekin näin suuri ongelma? Itse 172cm nainen ja todellakaan koskaan ollut pituudesta mitään haittaa. Ihan perus pituus, en tunne itseäni pitkäksi enkä lyhyeksi eikä miehiä ole todellakaan ollut ongelmana löytää ikinä. Chillatkaa nyt vähän! Pituudesta on naurettavaa kinastella, ei sille kukaan voi yhtään mitään. Hyvä että ollaan kaikki eri pituisia, miettikää miten hirveetä jos vaikka kaikki maailman ihmiset olis tasan 168cm!

Pituus on suurimpia syitä lempata toinen. Naiset ovat vielä miehiäkin tiukempia pituuden suhteen. Liian lyhyt mies ei vaan kelpaa ylivoimaisesti suurimmalle osalle naisista.

Vierailija
59/65 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pituus on kaunista. Ruotsissa on naiset paljon pidempiä kuin Suomessa, hyvä että Suomestakin edes joitakin pitkiä löytyy! Ruotsissa kyllä paljon enemmän pitkiä naisia, Norjassa ja Tanskassa varmaan myös?

Tämä on kyllä totta. Ruotsalaiset naiset ovat keskimäärin vähintään 5cm ehkä 10cm pitempiä kuin suomalaiset persjälkaiset.

Tuolla perusteella ruotsalaisten naisten keskipituuden tulisi olla lähellä 180 cm, jota en kyllä aivan usko. En todellakaan usko, että ruotsalaiset naiset olisivat keskipituudeltaan likimain yhtä pitkiä, kuin suomalaiset miehet. Tuo myös tarkoittaisi, että Ruotsissa tulisi 2-metrinen nainen yhtä todennäköisesti vastaan, kuin Suomessa 2-metrinen mies ja kun otetaan vielä huomioon Ruotsin asukasluku, joka on melkein tuplat Suomeen verrattuna, niin silloin Ruotsissa pitäisi olla 2-metrisiä naisia suunnilleen tuplasti se määrä, mitä Suomessa on 2-metrisiä miehiä.

Vierailija
60/65 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa?? Pituusvammailijat ovat varmasti vähemmistöä

Ylivoimaisesti suurin osa naisista ei todellakaan halua itseään lyhyempää miestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän