Mies lopetti yhteydeynpidon, kun kuuli että olen 175cm.
Mies itse ilmoitti alussa pituudekseen 185cm. Minun pituus ei siinä vaiheessa tullut edes puheeksi, mies kai oletti mua perus 165cm en tiedä. Meillä juttu luisti tosi hyvin ja mies sanoi olevansi ihastunut. Hän laittoi ihania viestejä ja suunnittelimme tapaamista.
Eilen hän kysyi pituuteni, kun sanoi että näytän pitkältä yhdessä kuvassa. Sanoin olevani 175cm. Sen jälkeen keskustelu meni todella kylmäksi ja vähäsanaiseksi. Nyt hän ei koko päivänä vastannut erääseen viestiini. Tämähän taisi olla tässä.
Tosiaan ennen olen ollut aika tyytyväinenkin pituuteeni, kun olen erittäin hoikka, mutta tissit kuitenkin löytyvät. Välillä salaa kuitenkin kadehdin sellaisia pieniä suloisia naisia, jotka voivat huoletta käyttää ihania korkkareita. Ja nyt sitten itse menetin miehen pituuteni takia. Vähän kyl ketuttaa kyl joo. Olen 20v ja mies 22v.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Juu, ei kiitos kirahvinaisille
t: lyhyt nainen
Vierailija kirjoitti:
Täytyyhän miehen tietää jo etukäteen, että jaksaa kantaa vastavihityn naisen kynnyksen yli. Eikös tämä ole tapana.
Tuollainen 175-senttinen painaa helposti satakiloa ja sen kilomäärän kantaminen ottaa koville ainakin tällaista narupelleä.
Pitkät ihmiset on tosi usein hoikempia ku lyhyet. Ja monesti jopa painavat vähemmän kuin lyhyet, siis 10-20cm lyhyempikin painaa monesti enemmän vaikkei olisi edes mikään lihava! :D
Vierailija kirjoitti:
Jos sen miehen ovelle tulis kasa 175-190cm missejä ja malleja ni saattais mennä luu kurkkuun kyllä.
No yli 180cm nainen ei nyt näytä enää hyvältä, oli sitten vaikka kuinka kaunis missi
Valitettavasti lyhyissä ihmisissä näkyy lihominen paljon helpommin.. Olen itsekin lyhyt nainen, ja kyllähän se rasva lyhyellä näkyy heti ja paljon enemmän. Omassakin lähipiirissä ja ihan työpaikoilla ja kaikkialla sen huomaa, että pitkät tuttavat ne pysyy hoikkina ja me lyhyet turpoamme. :(
Tosi tarkka saa iän myötä olla syömisistään.. pitkät ne tuntuvat hoikkana pysyvän ruokavaliolla ku ruokavaliolla.. kukaan mun tuntema pitkä ei ole iän myötä lihonut kunnolla..
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti lyhyissä ihmisissä näkyy lihominen paljon helpommin.. Olen itsekin lyhyt nainen, ja kyllähän se rasva lyhyellä näkyy heti ja paljon enemmän. Omassakin lähipiirissä ja ihan työpaikoilla ja kaikkialla sen huomaa, että pitkät tuttavat ne pysyy hoikkina ja me lyhyet turpoamme. :(
Tosi tarkka saa iän myötä olla syömisistään.. pitkät ne tuntuvat hoikkana pysyvän ruokavaliolla ku ruokavaliolla.. kukaan mun tuntema pitkä ei ole iän myötä lihonut kunnolla..
Saman huomannut. Itse tosi lyhyt, 159cm ja heti näkyy kaikki. Pitkät lapsuudenkaverit ne porskuttaa hoikkana menemään vuodesta toiseen.
Häh? Mä olen 178 cm ja mun mies on 180 cm. Ei ole kumpaakaan koskaan haitannut. Miehestä on kivaa, jos käytän korkokenkiä, harvemmin tosin tulee käytettyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sen miehen ovelle tulis kasa 175-190cm missejä ja malleja ni saattais mennä luu kurkkuun kyllä.
No yli 180cm nainen ei nyt näytä enää hyvältä, oli sitten vaikka kuinka kaunis missi
Mulle kyl kelpais. Ite lähemmäs 2 metrinen.
175, 180, 185, ... Millasella mitalla teidät on mitattu? Itse olen 183.
Onko pituus oikeasti jollekin näin suuri ongelma? Itse 172cm nainen ja todellakaan koskaan ollut pituudesta mitään haittaa. Ihan perus pituus, en tunne itseäni pitkäksi enkä lyhyeksi eikä miehiä ole todellakaan ollut ongelmana löytää ikinä. Chillatkaa nyt vähän! Pituudesta on naurettavaa kinastella, ei sille kukaan voi yhtään mitään. Hyvä että ollaan kaikki eri pituisia, miettikää miten hirveetä jos vaikka kaikki maailman ihmiset olis tasan 168cm!
Vierailija kirjoitti:
Pituus on kaunista. Ruotsissa on naiset paljon pidempiä kuin Suomessa, hyvä että Suomestakin edes joitakin pitkiä löytyy! Ruotsissa kyllä paljon enemmän pitkiä naisia, Norjassa ja Tanskassa varmaan myös?
Tämä on kyllä totta. Ruotsalaiset naiset ovat keskimäärin vähintään 5cm ehkä 10cm pitempiä kuin suomalaiset persjälkaiset.
Vierailija kirjoitti:
Ei mullakaan tinderissä kyllä koskaan natsaa.
T: 160cm nainen
Laihduta.
Mä oon 176cm ja mies tasan 180cm. Ollaan melkeen saman pituisia ja korkkareilla mä oon paljon pidempi. Ei mitään ongelmaa!
Vierailija kirjoitti:
Onko pituus oikeasti jollekin näin suuri ongelma? Itse 172cm nainen ja todellakaan koskaan ollut pituudesta mitään haittaa. Ihan perus pituus, en tunne itseäni pitkäksi enkä lyhyeksi eikä miehiä ole todellakaan ollut ongelmana löytää ikinä. Chillatkaa nyt vähän! Pituudesta on naurettavaa kinastella, ei sille kukaan voi yhtään mitään. Hyvä että ollaan kaikki eri pituisia, miettikää miten hirveetä jos vaikka kaikki maailman ihmiset olis tasan 168cm!
Eli sua ei haittaisi, jos miehesi olisi 160cm pitkä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mullakaan tinderissä kyllä koskaan natsaa.
T: 160cm nainen
Laihduta.
Ai 160/50 mitoista laihdutan? Hullua porukkaa täällä.
Pitkät naiset, lähtekää Ruotsiin hakemaan miehet itsellenne! Pitkiä ja komeita miehiä, joille pitkät naiset todellakin kelpaa! ;)
Lyhyet on tanakoita. Persjalkaisia.
T: 177cm nainen
Itse olen vain 180cm mittainen mies, mutta 175cm nainen olis varmasti upea näky enkä juoksis karkuun - päinvastoin. Mutta varmaan tämä olikin provo.
Vierailija kirjoitti:
Pitkät naiset, lähtekää Ruotsiin hakemaan miehet itsellenne! Pitkiä ja komeita miehiä, joille pitkät naiset todellakin kelpaa! ;)
Jep! Naapurista löytyy huomattavasti paremman näköisiä miehiä.
Mistä vetoa että mies ite hobitin kokoa. Ainahan ne väittää esim tinderissä olevansa 180-190 ja munankoko hipoo lipputankoa mutta todellisuus onkin aivan muuta😂
Pitkästä aikaa av:lla, ei mikään ole näköjään muuttunut. Moneskohan tämän aiheen trolli-aloitus tämäkin on, olisiko 200:s jo? Näillä ei varmaan kenenkään mieltä ole koskaan oikeasti pahoitettu ja tuskin jaksaa kiinnostaa enää kunnon kinastelunkaan vertaa.