Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on huonoin matkakohde missä olet ollut?

apostoliZztop
03.10.2017 |

oma lista

1) GAMBIA

karmee paikka, ei mitän tekemistä ja koko ajan ne rantapummit seuraa sua joka paikkaan , kauppaankin lopulta annoin 2 e yhdelle jos lupasi ettei seuraa mua enää, yksi ranta, paistaa aurinko jos paistaa, tylsää ympäristöä, ihan mitäänsanomaton paikka

2) tallinna

maailman tylsin paikka gambin jälkeen, olut ainoa mitä voi kitata muuten ihan tylsää ei mitään näkemistä, mieluummin meen Kallioon kävelylle kuin tallinaan ja sitten kestää sitäeläkelishumppaajien dokausta laivalla, ei ei ei

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon tykännyt oikeastaan ihan kaikista kohteista, joissa olen käynyt. Ehkä Lyypekki on sellainen mihin en uudestaan palaisi. 

En myöskään kokenut Nizzassa sellaista hehkua mitä olin sen ymmärtänyt olevan mutta sen lähellä taas oli monia paikkoja joihin ihastuin kovasti. Joten toimi kutenkin hyvänä "keskuskohteena".

Jos odottaa jotain "hohdetta", pettyy moneen paikkaan. Nizza ja Pariisi ovat tosi kivoja, kun ne ottaa vähän arkisemmalla asenteella.

Näinpä varmasti. Olin ehkä liikaa lukenut niitä keskusteluja joissa kehuttiin todella kivaksi paikaksi Nizza. ja varmaan sellaiselle onkin, joka viihtyy ostoksilla ja hyvissä hotelleissa.  Itse tykkäsin Grassesta ja ajoimme myös Sanremoon, mistä pidin kyllä. Samoin Sanremon lähellä oleva Bussana Vecchia oli kiva. Niin ja rautanaamion saari, jonka nimeä nyt en muista .

Itse tykkäsin kovasti Nizzan vanhasta kaupungista ja kukkuloista, mutta paras puoli oli kyllä se, että ympärillä oli niin paljon muitakin hienoja paikkoja 😊

joo, ne oli ihan kivoja kyllä minustakin ja juuri mitä mainitsinkin, että sieltä löyty lähistöltä kaikkea kivaa. Ja tottakai, me ihmiset olemme erilaisia ja tuolloin en ollut vielä matkustanut niin paljon, että en tiennyt viihtyväni kaikkein parhaiten paikosissa joissa on paljon omaa rauhaa. 

Vierailija
42/49 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanaria Maspalomas. Kestin neljä päivää viikon pakettia, otin reittilennon kotiin.

Ei siellä ollut silloin 20 vuotta sitten tasan mitään muuta, kuin se ranta. Kanaria on tappotylsä.

Vilna oli 90-luvulla aika diippiä. Join teetä kolmelta aamulla Vilnan bussiasemalla talvella paikallisen äijän kanssa joka nukkui yönsä siellä. Oma bussi lähti aamulla. Se Neukkulan kaatumisen jälkeinen tunnelma.

Siitä sitten vanhalla neuvosto-Tatralla jossa oli reikä lattiassa, Varsovaan lumisateessa:)

Bussilippujen hinnat oli tyyliin 2 euroa 300km, keskustahotelleissa sai huoneen kahdella kympillä.

Tulin Varsovaan hyvin myöhään, kaahattiin varsovalaisen taksikuskin kanssa pitkin ja poikin öistä Varsovaa ja etsittiin yöpaikkaa, löytyi lopulta. Oli hyvin kieslowskimainen tunnelma.

En sano että huono kuitenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en enää mene Euroopan ulkopuolelle, niin kauheasti ahdistellaan. Pukeudun aina ns. säädyllisesti, enkä todellakaan "provosoi" miehiä, mutta ei se mitään auta. Seurataan, tuijotetaan, päästellään ihmeellisiä suhautusääniä s-s-s-s, jopa käydään käsiksi keskellä kirkasta päivää toisten ihmisten nähden, jotka vain nauravat, kukaan ei tule apuun. Euroopan suurkaupungeissakin on omat haittansa, viime vuosikymmeninä yhä lisääntyvät kerjäläisten ja ei-eurooppalaisten kaupustelijoiden armeijat, valtava määrä huijareita ja taskuvarkaita, mutta niissä sentään on hyviä museoita ja taidegallerioita.

Vierailija
44/49 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romania. Hirveä läävä. Äkäisiä ampiaisia aamiasterassilla. Parvekkeen lattia vinossa eikä yhtään penkkiä. Pelkkä turisteja täynnä oleva paskanen rantakatu ja epäluotettavat taksikuskit. Krääsää myydään joka kojussa.

Vierailija
45/49 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makadi Bay Egyptissä, suljettu hotellialue, vain karvasia paikallisia miehiä ja yks nainen mainosmielessä myymässä feikkikamaa. Melkein voi aistia sen halveksunnan länsimaalaisia kohtaan. tosi tylsä muutenkin, all inclusive, seisovan pöydän ruoka ei maistunut miltään, kalja juotiin muovitörpöistä. Kaikin puolin kauhean tylsä ja äärimmäisen vastenmielinen arabikulttuuri. 

Vierailija
46/49 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marokko, Tanger

Todella likaista ja törkyistä, ihmiset töykeitä ja huutelevat asiattomuuksia naispuolisille turisteille, vaikka pukeutuminen asiallista. Ei mitään tekemistä tai nähtävää ainakaan ramadanin aikana. Liikenne ihan täyttä kaaosta.

Oon ollut töissä Marokossa. Tanger on mun lempikaupunki.

Voit ajatella mitä muut on, Tangeriin verrattuna.

Sieltä löytää edukkaasti 1000 ja 1 yön satujen vst majapaikkoja.

Vierailija
47/49 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bulgaria. Ei mitään tekemistä, vain rannalla lekottelua. Kahdesti nähty ja ei tarvii kolmatta kertaa.

Sama täällä, kaikenlisäksi hotellissa oli brittituristeja, jotka örvelsivät päivät altaalla ja yöt hotellihuoneissa. Kaiken kruunasi matkaseura: mykkäkoulua pitävä (ex-) mies 🤮 joka pilasi minun ja lasten matkan lopullisesti.

Vierailija
48/49 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venetsia. Epäystävälliset paikalliset, kauhea lemu ja hintataso sekä turistien määrä.

Vierailija
49/49 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varsinaisesti matkakohde, mutta kerran ajoin Saksan rajalta Tsekkeihin ja voi sitä ilotyttöjen määrää Tsekkien puolella. Hämmentävää ja pelottavaa, maisema muuttui heti Saksan rajan jälkeen kuin taikaiskusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi