Antero Vartija ja Sonja Kaislassaari ovat yhdessä
Kommentit (10)
Vai niin. Hän kuitenkin on nimeltään Vartia.
Vartija XDD Hauskaa kun usein VARTIJAA ei osata kirjoittaa oikein, mutta sitten sukunimet yritetään väkisin vääntää "oikeaan", siis väärään muotoon. Se on VARTIA.
Ei anna kovin älykästä kuvaa, kun kirjoittaa henkilön nimen väärin. Sen pystyy kuitenkin tarkistamaan netistä sekunnissa. Ei jatkoon.
Dorkat hei, Ap kirjotti tahallaan väärin molemmat nimet.
Vierailija kirjoitti:
Vartija XDD Hauskaa kun usein VARTIJAA ei osata kirjoittaa oikein, mutta sitten sukunimet yritetään väkisin vääntää "oikeaan", siis väärään muotoon. Se on VARTIA.
Oikeinkirjoitus korjaa Vartian heti Vartijaksi. Sen takia ainakin mulle tulee usein "kirjoitusvirheitä". Luulen kuitenkin, että ap on tahallaan kirjoittanut nimet väärin. Aloitus on selvästi kirjoitettu piikittelevästi.
Vierailija kirjoitti:
Ei anna kovin älykästä kuvaa, kun kirjoittaa henkilön nimen väärin. Sen pystyy kuitenkin tarkistamaan netistä sekunnissa. Ei jatkoon.
Sun kaltaiset tosikot ei anna kovin älykästä kuvaa. Koita vähän relata ja hanki huumorintaju. Minä ainakin ymmärsin aloituksen jujun.
Vierailija kirjoitti:
Juuri sinun takia tein ketjun. Ap
Onko Ville Niinistö vielä vapaa? Vihreissä on paljon kuumia miehiä.
Antero Vartija, tuo islantilainen viikinki jumala.
Elämä on julmaa. Antero❤️