Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mielipiteitä siitä että vanhemmat kommentoi lapsen meikittömyyttä?

Vierailija
03.10.2017 |

Minua inhottaa koko asia. :( Olen 18v ja aloitin meikkaamaan 13-vuotiaana. En ole koskaan sen enempää meikannut kuin ripset ja meikkivoiteen. Nyt viime vuosina olen alkanut meikkaamaan myös kulmia, mutta ripsarin olen jättänyt pois koska tykkään siitä fiiliksestä kun silmissä ei ole mitään. Ihoni on myös tässä mennyt huonoon kuntoon enkä ole siksi laittanut mitään meikkivoidetta tukkimaan ihohuokosia. Kulmat meikkaan yleensä joka päivä.

Nyt kuitenkin olen alkanut saamaan kommenttia vanhemmilta meikittömyydestäni. Olin kaupungilla heidän kanssaan ja isä vitsaili sarkastisesti "Petra ei oo näköjään meikannut xD" ja äitikin ihmettelee miksen meikkaa. Tulee fiilis että olen sitten ruma ilman meikkiä vaikka olen hyväksynyt ulkonäköni. :(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, tosi inhottavaa :(

Vierailija
2/9 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa.

Pinnallista.

Yleensä menee varmaan toisinpäin, kommentoidaan meikkiä olevan liikaa.

terveisin nainen, joka aiemmin meikkasi päivittäin, mutta enää ei oikeastaan koskaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa mulle muuten miksi miehen naama kelpaa luomuna mutta naisen ei? Tuskinpa tämän Petrankaan isukki oli meikannut?

Vierailija
4/9 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella tökeröä vanhemmiltasi. En usko, että he vihjaavat sinun olevan ruma, mutta typerästi möläytetty. En tiedä, miksi isäsi noin sanoi. Äitisi kyselyt voi selittää se, jos hän itse meikkaa joka paikkaan, tosin silloinkaan on typerää pitää meikkaamista jonain normina.

Ymmärtäisin ääneen ihmettelyn esim. siinä tilanteessa, jos lapsi on "aina" meikannut, ja sitten yhtäkkiä serkun häihin tai muihin juhliin mentäessä onkin täysin meikittömällä naamalla. Mieleen saattaisi tulla, onko se jokin kannanotto, jos muutoin meikkaa. Mutta tuollainen arkinen kaupungilla käynti on aivan eri asia, sivistymätöntä tehdä numero. Ja monihan ei meikkaa ollenkaan koskaan, eikä siinä ole mitään ihmeellistä, vaikka he menisivät minne.

Vierailija
5/9 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä normaalisti oot meikattu ja nyt et, niin isukki vain huomasi sen. Tuskin tässä nyt sen suuremmasta on kyse.

Vierailija
6/9 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella tökeröä vanhemmiltasi. En usko, että he vihjaavat sinun olevan ruma, mutta typerästi möläytetty. En tiedä, miksi isäsi noin sanoi. Äitisi kyselyt voi selittää se, jos hän itse meikkaa joka paikkaan, tosin silloinkaan on typerää pitää meikkaamista jonain normina.

Ymmärtäisin ääneen ihmettelyn esim. siinä tilanteessa, jos lapsi on "aina" meikannut, ja sitten yhtäkkiä serkun häihin tai muihin juhliin mentäessä onkin täysin meikittömällä naamalla. Mieleen saattaisi tulla, onko se jokin kannanotto, jos muutoin meikkaa. Mutta tuollainen arkinen kaupungilla käynti on aivan eri asia, sivistymätöntä tehdä numero. Ja monihan ei meikkaa ollenkaan koskaan, eikä siinä ole mitään ihmeellistä, vaikka he menisivät minne.

Äitini kyllä on sellainen et meikkaa vaikka ois kotona koko päivän. Pitäisi kai hänenkin yli 50 vuoden jälkeen tajuta ettei meikkaamisen tarvitse olla normi.. Kyllä tykkään kaikkiin juhliin panostaa, mutta en ole tässä kahteen vuoteen meikannut muuten paljoa. Ehkä isän kommentin voisi käsittää sillä etten ollut peittänyt ihoni epäpuhtauksia ja huomasi näin meikittömyyteni. Mutta meikkivoidettakaan en ole vuoteen kohta käyttänyt ja nytkö vasta hän huomasi? Olisimpa vaan mies nii kukaan ei kommentois onko meikkiä vai ei. :-))

Vierailija
7/9 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tökerö kommentti

Vierailija
8/9 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa mulle muuten miksi miehen naama kelpaa luomuna mutta naisen ei? Tuskinpa tämän Petrankaan isukki oli meikannut?

Ap:han voisi käyttää tätä comebackina. Jos isä vielä kommentoi meikkaamattomuutta, pistä takaisin, että etpä näytä sinäkään juuri itseäsi ehostaneen...>:) 

Vierailija
9/9 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtahepo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:han voisi käyttää tätä comebackina. Jos isä vielä kommentoi meikkaamattomuutta, pistä takaisin, että etpä näytä sinäkään juuri itseäsi ehostaneen...>:) 

Ensi kerralla voisin sanoa jos meen sen kans johonkin.. =)