Oletko katsonut sarjaa Spartacus?
Ei suotta ole k18
Väkivaltaa ja seksiä, paljon seksiä.
Miten olen missannut tämän helmen niin monta vuotta?
Kommentit (13)
Olen nähnyt sarjan ja hyvä oli. Olen myös nähnyt pääosan esittäjästä andystä tehdyn dokumentin be here now,surullinen kohtalo
Katsoin elokuvan, itseasiassa molemmat (uuden ja vanhan). Onko tämä sama asia?
Olen katsonut ja tykännyt paljonkin. Aluksi ajattelin ettei tämä ole ollenkaan minulle tarkoitettu ohjelma kun on niin raaka mutta jotenkin siihen jäi ihan koukkuun. Ja ne miehet! Aah..niin komeita.
Olen katsonut, aivan loistava sarja!
Vierailija kirjoitti:
Andy Whitfield oli niin kuuma Spartacuksena. Kakkos ja kolmoskaudet ei vedonneet niin paljon. Mutta joo. Helmeä oli.
2. kaudesta en pitänyt minäkään, ihneellisesti hyppäs takasin menneisyyteen
Vaikka kai se oli alunperin erillinen minisarja mutta Netflixissä oli 2. kautena
Jep, ihan viihdyttävää, ja silmänruokaakin on
Love it! Tietenkin on täyttä tuubaa siltä osin, että kaikilla on täydellinen fysiikka ja täydelliset hampaat - ainakin hyviksillä - mutta voi luoja noita taistelu- ja seksikohtauksia. Parasta ikinä, nimimerkillä joskus vaan on pakko saada "halpahintaista" ja vietteihin vetoavaa viihdettä!
Vierailija kirjoitti:
Olen katsonut ja tykännyt paljonkin. Aluksi ajattelin ettei tämä ole ollenkaan minulle tarkoitettu ohjelma kun on niin raaka mutta jotenkin siihen jäi ihan koukkuun. Ja ne miehet! Aah..niin komeita.
Sama. Hirvee pettymys kun Spartacuksen näyttelijä vaihtui mutta hyvin se siitä sitten taas eteni. Ihanaa homoromantiikkakin (en tiedä miksi aina kiehtoo vaikka olen tavallinen heteronainen itse)
:)
Ihan kiva sarja oli. Harmi sen ekan kauden näyttelijän syöpäkuolema.
2. Kausi oli takaumaa sen takia, koska Andy Whitfield sairastui syöpään ja ei pystynyt osallistumaan kuvauksiin :(
Katsokaa Netflixistä Be here now. Ihana perhe oli :)
Tämä sarja on kyllä jäänyt vaivaamaan. Mutta eihän se päähenkilö lopulta edes ollut kiinnostavin hahmo tai paras taistelija vaan se paha poika, jota täällä kutsuttaisiin j-alkuisella sanallakin, jota päähenkilö onnistui muuttamaan parempaan suuntaan ja josta tuli lopulta päähenkilön oikea käsi. Ja erityisesti loppuratkaisu ihmetyttääkin. Tyyliin kaikki muut miehet kuolivat, mutta homogladiaattori jäi rakastajansa kanssa eloon. tämä tarinahan perustuu tositapahtumiin ja ilmeisesti oikeasti päähenkilön ruumista ei koskaan löydetty ja vain oletettiin kuolleen viimeisessä taistelussa. Myös vanhan elokuvan samasta tarinasta olen nähnyt. Tarinat menevät näissä eri tavoilla, mutta samaakin on esim. samoja oikeita hahmoja ja molemmissa orjatar rakastuu päähenkilöön, joka aluksi torjuu orjattaren.
Andy Whitfield oli niin kuuma Spartacuksena. Kakkos ja kolmoskaudet ei vedonneet niin paljon. Mutta joo. Helmeä oli.