Olen espoolainen ja pitäisi Vantaalle muuttaa..
Vantaalle muutto olisi tässä elämäntilanteissani kaikin puolin järkevämpää. Ahdistaa. En halua Vantaalle! Missä siellä on jotain hyviä alueita? Mulla on tosi huono kuva Vantaasta se on vaan yks valtava ghetto pk-seudulla. Espoo on paljon parempi kauheeta muuttaa pois Espoosta. En tiedä pystynkö tähän.
Kommentit (68)
Missäpäin Espoota asut?
Vantaalle en kyllä muuttaisi: pelkkää peltoa, lähiöitä ja jotain Gigantteja. Eihän siellä ole edes merta!
Vierailija kirjoitti:
Mietin Vantaan surkeutta Espooseen verrattuna jo aikanaan asuessani siellä.
Tosin asuinkin lähellä Myyrmäen ghettoa, Kaivokselassa, joka on masentava kuin mikä.Mutta ei sieltä tosissaan mistään löydä esim. Tapiolan tai Mankkaan kaltaisia, hienoja asuinalueita.
Mankkaa ja Tapiola on kyllä täysin pilattuja.
Asunut molemmissa. Itkettää nähdä, mikä rumilus Tapiolan keskustasta on saatu.
Espoo, vantaa.... mitä väliä. Ellet nyt jostain suvisaaristosta joudu lähtemään vantaalle.
Kontula on luksusta verrattuna Vantaaseen. Kummassakin olen asunut, ja päätin muuttaa Espooseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Espoossahan on ihania alueita kuten Suvela, Kirstinmäki, Espoon keskus, Tuomarila, Matinkylä, ja kyllä Leppävaarakin on niin valoisa, väljästi rakennettu ja kaunis alue.
What? Nyt puhui joku höppänä joka ei ole ikinä edes käynyt noissa paikoissa😊 Tuomarila on vaurasta pientaloaluetta, rauhallisempaa paikkaa ei varmaan ole. Matinkylässä on paljon uusia hienoja taloja ja rannan alue on sikakallista aluetta. Leppävaarakin kallista aluetta, paljon uusia taloja. Espoon keskusta kehitetään koko ajan viihtyisämmäksi, Suvela ja Kirstinmäkikin paljon mainettaan parempia. Joten vähän huonot vertaukset.
On tää meidän Saarnilaaksokin vähintään yhtä rauhallinen.
Vierailija kirjoitti:
Turkulainen. kirjoitti:
Eikö Espoo ja Vantaa voisi yhdistyä yhdeksi kaupungiksi?
Vantaa voisi yhdistyä osaksi Helsinkiä. Espoo pysyy tosta sopasta kaukana. Vantaalle ja Helsingille yhdistyminen muutenkin ilmeisesti ihan ok ajatus ja pahoissa veloissa ovat molemmat. Espoo taas ei missään nimessä halua yhdistyä eikä lainkaan kannatusta espoolaisilta asialle. Granilaiset (Kauniaisissa asuvat siis) puolestaan tiukkoja siitä etteivät yhdisty Espooseen.
Vantaahan tulee yhdistymään Helsinkiin, ainakin hyvinvointialueena, koska Vantaa tai sen hyvinvointialue ei toimi. Vakes aloittaa sumanpurun kun ei muuta voi, ja toiset alueet seuraavat perässä.
Onko niissä jotain eroa? Olen luullut, että on sama paikka.
Mietin Vantaan surkeutta Espooseen verrattuna jo aikanaan asuessani siellä.
Tosin asuinkin lähellä Myyrmäen ghettoa, Kaivokselassa, joka on masentava kuin mikä.
Mutta ei sieltä tosissaan mistään löydä esim. Tapiolan tai Mankkaan kaltaisia, hienoja asuinalueita.