Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen espoolainen ja pitäisi Vantaalle muuttaa..

Vierailija
02.10.2017 |

Vantaalle muutto olisi tässä elämäntilanteissani kaikin puolin järkevämpää. Ahdistaa. En halua Vantaalle! Missä siellä on jotain hyviä alueita? Mulla on tosi huono kuva Vantaasta se on vaan yks valtava ghetto pk-seudulla. Espoo on paljon parempi kauheeta muuttaa pois Espoosta. En tiedä pystynkö tähän.

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Espoossa muuten jo Helsinkiäkin kalliimpaa? Aika samoissa taitaa mennä hinnat. Vantaasta en tiedä muuten, mutta Tikkurilassa kyllä kallista. Vuokrat ainakin Tiksissä ihan yhtä kovia kuin Espoossa ja Helsingissäkin.

Vierailija
42/68 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen syntynyt ja kasvanut ja aina asunut Helsingissä ja en kyllä missään nimessä muuttaisi kumpaankaan Espooseen enkä Vantaalle. Jos pakon edestä näistä pitäisi jompikumpi valita, niin se olisi kyllä Vantaa. Espoossa ei tunnu olevan mitään mitä ei Helsingissäkin olisi, ja harvoin siellä tulee käytyä. Vantaalla kuitenkin esim. Lentokenttä ja Jumbossa ja Flamingossa tulee joskus käytyäkin. Espoossa taas olen käynyt viimeksi joskus kolme vuotta sitten. Mutta ymmärrän kyllä tunteen, mutta vähän eri näkökulmasta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverini puhuu espoolaisista maalaisserkuistaan. 😀

Siis mä just rakastan Espoon viheralueita! On siistiä ja nättiä. Vantaa on rähjäinen ja Helsinki kyllä myös..

Vierailija
44/68 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoossa on kyllä ns. Parempaa väkeä enemmän. Varmaan eniten pk-seudulla.

Vierailija
45/68 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo Vantaa onki tosi hieno city! Suomen Pariisi.

Vierailija
46/68 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut koko ikäni Espoossa ja yksi syy juuri tämän maalaisuuden vuoksi.

Vierailija
47/68 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei olisi Helsinkiä aikoinaan paloiteltu isojen puolueiden hiekkalaatikkoleikkejä varten, ei olisi ap:llakaan ongelmaa, sen kun muuttaisi Helsingin sisällä.

Vierailija
48/68 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaah! Espoon keskus, tuo ihana Neukkuparatiisi :D

Vierailija
49/68 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Espoossahan on ihania alueita kuten Suvela, Kirstinmäki, Espoon keskus, Tuomarila, Matinkylä, ja kyllä Leppävaarakin on niin valoisa, väljästi rakennettu ja kaunis alue.

What? Nyt puhui joku höppänä joka ei ole ikinä edes käynyt noissa paikoissa😊 Tuomarila on vaurasta pientaloaluetta, rauhallisempaa paikkaa ei varmaan ole. Matinkylässä on paljon uusia hienoja taloja ja rannan alue on sikakallista aluetta. Leppävaarakin kallista aluetta, paljon uusia taloja. Espoon keskusta kehitetään koko ajan viihtyisämmäksi, Suvela ja Kirstinmäkikin paljon mainettaan parempia. Joten vähän huonot vertaukset.

50/68 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo Vantaa onki tosi hieno city! Suomen Pariisi.

Entä sitten Joroinen - Savon Pariisi? Saako Vantaakin olla Pariisi? Kuinka monta Pariisia Suomeen mahtuu?

Vaan eikös se ole yksi ja sama, asuuko Espoossa tai Vantaalla? Päin p*rsettä menee kaikilla kaupungeilla, kun oikein aletaan kritisoimaan.

Vierailija
51/68 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asun tikkurilassa ja olen tyytyväinen. En edes tiedä miten pääsisin espooseen koska mikään ei houkuttele siellä. En edes tiedä mitään espoossa olevaa paikkaa:) vantaalla paljon parempi! Steissillekkin pääsee alla puolessa tunnissa.

Vierailija
52/68 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kartanonkoski ja Ylästö on parhaat paikat! Kivenlahti, Espoon keskus, Suvela...yök.

Vierailija
53/68 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyrmäessä, Louhelassa ja Martinlaaksossa on kerrostaloja, joissa on oma uima-allas. Muuta sellaiseen taloon.

Vierailija
54/68 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kartanonkoski ja Ylästö on parhaat paikat! Kivenlahti, Espoon keskus, Suvela...yök.

😂😂😂En voi kuin nauraa aloitukselle. Mies on Espoosta ja asumme Vantaalla (en myöskään ole alkuperäisvantaalainen).

En kyllä tajua, miten Vantaalla voi olla niin surkea maine joidenkin keskuudessa. Miehen kanssa ollaan ylpeitä omasta kotiseudustamme ja Vantaa on myös mielestämme Ok.

Suosittelen lämpimästi Kartanonkoski/uusi Pakkala/Kivistö/Ylästö -asuinalueita.

Vierailija
55/68 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Espoossahan on ihania alueita kuten Suvela, Kirstinmäki, Espoon keskus, Tuomarila, Matinkylä, ja kyllä Leppävaarakin on niin valoisa, väljästi rakennettu ja kaunis alue.

Kirstinmäki on Suvelassa. Tuomarila on ihan hyvää seutua ja samoin Leppävaara ja Matinkylä. Paljon uusia hienoja taloja.

Missä? Käytiin kesällä ajelemassa useamman kerran Espoossa ja kyllä suuri osa näytti ankealta. Harmaita elementtitaloja keskellä ei mitään. Uudet alueetkin on jossain keskellä peltoja.

Vierailija
56/68 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaan Pohjois-Nikinmäki on ns. hyvää aluetta, vähän niinkuin Espoon Jupperi. Rauhallista omakotitaloaluetta eikä kaupungin vuokrakämppiä.

Vierailija
57/68 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä puhuinkin Matinkylän keskustasta. Nuottaniemi on niin kaukana, ettei samaksi kaupunginosaksi vierailija huomaa.

Vierailija
58/68 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa. Itse muutin kaksi vuotta sitten Korson kupeeseen (kyllä, luit aivan oikein) ja minulla on ainoastaan hyvää sanottavaa! Älä pelkää turhaan Vantaalle muuttoa :) saat naurettavan halvalla hienon kämpän rauhalliselta, metsäiseltä alueelta. Espoosta saa samalla hinnalla jonku remppakuntosen läävän jostain soukasta.

Väärin, miksi naiset ei ymmärrä taloutta. Jos olisin 25v sitten ostanut asunnon 150.000 vantaalta tai itähelsingistä olisi varallisuus nyt 160.000 euroa. Mutta ensimmäinen oli 150.000 yksiö Ruoholahdesta, joka vaihtui 300.000 kolmioon Westendistä joka vaihtui 200.000 tonttiin ja 300.000 asuntoon Nuottaniemessä, jonka arvo on nyt noin miljoonan. 

Amerikkalainen on tiennut asian jo 1950 luvulta, "location-location-location"

Diipadaapa. Vantaan Kartanonkoski:yksiö 2003 89 000 —> myyntihinta 170 000 tässä pari vuotta sitten. Pari näitä edelleen..

Nuortaniemi on kivaa aluetta, mutta Warren Buffetin mielestä asunto EI OLE sijoitus, vaan kuluerä. Sen pitäisi tuottaa.

Vierailija
59/68 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalla näköjään mukavampaa kuin kaupungissa.

Vierailija
60/68 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte ihania <3