Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tekee outoja "tunnustuksia" liittyen exän kanssa jutteleminen ja yhteydenpitoon

Vierailija
02.10.2017 |

Yritän pohjustaa lyhyesti: mies ei ole ollut somessa eikä ole nähnyt ensirakkauttaan vuosikausiin. Alettuamme seurustelemaan hän loi fb-tilin ja vähän ajan päästä kertoi etsineensä exänsä sieltä ja että olivat jutelleet. Tämän tunnustuksen/keskustelun sävy oli mieheni osalta hieman kummallinen, joten kysyinkin heti miksi hän oli exän sieltä etsinyt ja jäikö heidän viestit jotenkin vaivaamaan miestä kun kerran koki tarpeelliseksi kertoa tästä minulle. Mies selitteli kaikkea ympäripyöreää, eikä osannut vastata tuliko siitä hänelle jollain tasolla huono omatunto tai syyllinen olo, vaikka väitti keskustelu olleen täysin kaverillinen. Jokin tässä jäi kuitenkin vaivaamaan minua suuresti (olimme vasta alkaneet seurustelemaan ja tuli tunne että minulle ei nyt kerrota kaikkea, ja mietin onkohan heidän suhde sittenkin jäänyt miehen osalta jotenkin kesken, oliko viesteissä ikävöintiä tai muuta epäilyttävää jne) ja joidenkin viikkojen kuluttua sorruin katsomaan miehen puhelinta luvatta, kun en ollut saanut miehestä oikein mitään irti. Epäilykset heräsivät vain lisää, kun huomasin että suuri osa exän keskustelusta oli poistettu. Paljastin miehelle heti tekoni ja kysyin miksi hän oli kokenut tarvetta kertoa viesteistä mutta kuitenkin oli myös poistanut ne siltä varalta että joku pääsisi ne näkemään. Taaskaan hän ei osannut oikein vastata mitään vaan keksi jonkin hätävalheen, eikä suuttunut minulle ollenkaan. Koko tapahtuma unohdettiin välittömästi. Mies väitti että ei loukkaantunut minulle siksi, että olin heti rehellinen ja tunnustin... Uskoin tämän mutta itse jäin myös miettimään, oliko viesteissä kenties ollut jotain minkä takia mies ei edes kehdannut suuttua utelustani. Aivan kuin hän olisi välittömästi ymmärtänyt, miksi tein niin tökerön tempun ja oli suorastaan myötätuntoinen, eikä vihainen.

Noh, asia käsiteltiin ja mies vakuutti minulle ettei menneisyys kiusaa häntä ja että minun ei tarvitse huolehtia tai olla mustasukkainen mistään. Luulin, että hän ei varmaan tuon jälkeen ole edes exän kanssa puhunut kunnes hän tuli taas samantapaisen oudon tunnustuksen kanssa luokseni ja kertoi miksi oli silloin poistanut viestiketjun muttei ollut kertonut tästä minulle. Syy oli, että exä oli samantien monen vuoden hiljaisuuden jälkeen jakanut ketjussa erittäin henkilökohtaisia ja intiimejä asioita, ja kertonut avoimesti miten huonosti hänellä menee elämässään. Sanoin että ymmärrän tämän. Sitten kysyin että onko tämä exä edelleen miehen mielessä välillä, mihin hän tokaisi välittömästi että "ei koskaan!". Samantien tämän jälkeen mies kuitenkin myönsi että he juttelevat facessa edelleen, mikä on täysin ristiriidassa miehen muiden puheiden kanssa. (1/2)

Kommentit (112)

Vierailija
41/112 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos sovitte, että mies voi viestitellä eksän kanssa mutta antaa sinun lukea viestejä? Eikä mies myöskään saisi poistaa viestejä.

Vierailija
42/112 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos sovitte, että mies voi viestitellä eksän kanssa mutta antaa sinun lukea viestejä? Eikä mies myöskään saisi poistaa viestejä.

Toisen viestien lukemisesta tulee silti fiilis siitä ettei luottamus ole suhteessa kunnossa, vaikka siihen olisikin lupa ja tuollainen kontrolloiva järjestely. Mies ei myöskään edes suostuisi tähän, vaan todennäköisesti suuttuisi ja sanoisi ettei halua seurustella jos en luota ja jos en anna hänen jutella kenen kanssa haluaa. Ja toisaalta vaikka mies suostuisikin, onhan ne viestit helppo salaa poistaa vaikka olisi sovittu muusta... Sitten vain näyttäisi siltä etteivät he olekaan mitään enää jutelleet. Ja vaikka se toimisikin ja mies antaisikin lukea kaikki viestit, SEKÄÄN ei ratkaisisi ongelmaa eikä selittäisi miksi exän kanssa on niin jännää jutella että siitä ei luovu millään, edes vaikka tyttöystävä lukisi kaikki keskustelut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/112 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olisin loukkaantunut, jos aloittaisin suhteen ja jäisin jonkun exän varjoon, kun pitäisi olla toisistaan hullaantuneiden alkuhuuma. Olisin lähtenyt lätkimään jo alussa.

Vierailija
44/112 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka mustasukkainen mies on sinusta?

Ei ole mitenkään erityisen mustasukkainen, vaan ihan sellaisella terveellä/inhimillisellä tasolla mennään. Ei yritä esim. rajoittaa menemisiäni tai kyttää mitään, mutta mies on kyllä tunnustanut ettei itsekään kestäisi vastaavia kommentteja minulta kuin itse heittää minulle välillä toisista naisista. Mies on siis sellainen "ärsyttävän rehellinen" ja suorasanainen tyyppi joka kertoo välillä liikaakin tietoja ja kaiken mitä ajattelee. Saattaa kommentoida vaikka kavereitani tai julkkiksia minulle tyyliin "siinä on kyllä seksikäs nainen" tai kertoa menneisyyden seksiseikkailuista tai juurikin vaikkapa exänsä kuulumisia, vaikka tulen niiden kuulemisesta mustasukkaiseksi. Kun olen sanonut miehelle näistä suoraan että "et itsekään kestäisi vastaavia juttuja mun suusta" miehen vastaus oli vaan että "en niin... mut sä oot kulta niin paljon vahvempi". Totuus on että en ole, eikä rehellisyys ole mielestäni sama asia kuin joka ikisen ajatuksen jakaminen kumppanille jos mitään pettämistä ei ole tapahtunut tai tapahtumassa tai oikeaa uhkaa ole. Tuo rehellisyys on miehessäni siis sekä hänen paras että vaikein puolensa, mutta tän itse perustelee sen sillä että totuus on tärkein arvo kaikista ja kertomalla kaiken suoraan hän ikäänkuin estää suhdettamme uhkaavia ajatuksia kasvamista suuremmiksi. Nuo tunnustukset ja möläyttelyt ovat siis ikään kuin jotain pettämisen tai toisiin ihastumisen ennaltaehkäisyä, joka on ajatuksena oikein kiva mutta käytäntö ei oikein tässä nyt toimi... AP

Jos mies olisi oikeasti rehellinen, niin miksi on poistanut heidän välisiä keskustelujaan? Tuo on kaikkein paljastavin asia tässä minusta. Ja rehellisyys ei minustakaan tarkoita sitä, että kaikki asiat on pakko jakaa. Joskus toista voi säästää, varsinkin jos kumppani sitä vielä erikseen pyytää. Pistäisin tuollaisen suhteen heti poikki. Muuten tulee sattumaan ja kovaa. Mies ei minusta halua sitoutua sinuun, eikä se tule muuttumaan. Merkit ovat nähtävillä.

Vierailija
45/112 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ilmeisesti ap:n ja miehen välinen suhde on tuore niin se ei ole tunnemaailmaltaan miehelle niin merkittävä, että omistautuisi ap:lle täysin mielin ja sydämin. Siksi mies jatkuvasti ajatuksissaan palaa menneisyyteen ja haikailee sitä rakkauden huumaa ja tunnetta mikä hänellä oli silloin exän kanssa.

Yhtäkkinen ystävyyden tarve exän kanssa viittaa kyllä kovaan kiinnostukseen miehesi puolelta. Sinuna jättäisin miehen, sillä sinä yksin et siis riitä hänelle.

Vierailija
46/112 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mitä jos ottaisitte etäisyyttä toisiinne? Ette ilmeisesti asu yhdessä?

Sano miehelle, että vaikkei hän tunnistakaan itse tilannettaan, sinulla on vahva tunne, että hänellä on käsittelemättömiä asioita eksänsä kanssa. Tunnet olevasi vähän puun ja kuoren välissä tässä tilanteessa ja haluat ottaa etäisyyttä. Ja sitten otat sitä. Olkaa pitämättä yhteyttä pariin viikkoon ja katsokaa, selkiyttääkö se ajatuksianne ja tunteitanne.

Vierailija
47/112 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, mitä jos ottaisitte etäisyyttä toisiinne? Ette ilmeisesti asu yhdessä?

Sano miehelle, että vaikkei hän tunnistakaan itse tilannettaan, sinulla on vahva tunne, että hänellä on käsittelemättömiä asioita eksänsä kanssa. Tunnet olevasi vähän puun ja kuoren välissä tässä tilanteessa ja haluat ottaa etäisyyttä. Ja sitten otat sitä. Olkaa pitämättä yhteyttä pariin viikkoon ja katsokaa, selkiyttääkö se ajatuksianne ja tunteitanne.

Tämä on erittäin hyvä neuvo, kiitos. Emme asu yhdessä ja juuri nyt etäisyyttä olisi muutenkin mutta aion tosiaan sanoa etten halua edes soitella nyt pariin viikkoon vaan miettiä asioita rauhassa. Samalla mies voisi miettiä mitä haluaa exästä ja haluaako jatkaa yhteydenpitoa vaikka sitten meidän suhteen hyvinvoinnin kustannuksella. AP

Vierailija
48/112 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka ilmeisesti ap:n ja miehen välinen suhde on tuore niin se ei ole tunnemaailmaltaan miehelle niin merkittävä, että omistautuisi ap:lle täysin mielin ja sydämin. Siksi mies jatkuvasti ajatuksissaan palaa menneisyyteen ja haikailee sitä rakkauden huumaa ja tunnetta mikä hänellä oli silloin exän kanssa.

Yhtäkkinen ystävyyden tarve exän kanssa viittaa kyllä kovaan kiinnostukseen miehesi puolelta. Sinuna jättäisin miehen, sillä sinä yksin et siis riitä hänelle.

Riittämättömyys on juuri se mitä tunnen. Mies ei kuitenkaan ymmärrä tätä ollenkaan, eikä näe miten yhteydenpito exään voisi olla epäkunnioittavaa tai uhkaavaa minua kohtaan kun kerran viestien sävy on kaverillinen eikä romanttinen. Kerroin hänelle erittäin suoraan tunteistani ja sanoin, että tuntuu kuin minä ja suhteemme emme olisi tarpeeksi saamaan miestä unohtamaan menneet. Sanoin myös, että olen itse niin rakastunut ettei itselleni ole jäänyt energiaa tai aikaa miettiä menneitä koska ajatukseni ovat kaikki tässä nykyisessä suhteessa. Mies vastaa aina vain että olemme niin erilaisia ihmisiä etten minä ymmärrä, että hän "ei hae" exästä mitään vaan häntä yksinkertaisesti kiinnostaa tärkeän ihmisen kuulumiset ja että minä en voi häntä kontrolloida. Hän ei osaa vastata siihen, miksi ne kuulumiset kiinnostaa vielä kymmenen vuoden erossa olon jälkeen. Minä en vain ymmärrä, miten voi ikuisesti rakastaa jotain ihmistä jota ei ole vuosikymmeneen tuntenut. Hän rakastaa sitä kymmenen vuoden takaista ensirakkautta, miehen omin sanoin "exänsä sielua",  ei nykyistä exää. AP

Vierailija
49/112 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja, älä ole noin tossu. Ihan kusipää mies. Exät on menneisyyttä ja sinne saa jäädä. Sano että joko kirjottelu loppuu tai ero tulee. Sitten näet onko mies oikeasti tosissaan sun kanssa.

Vierailija
50/112 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riittämättömyys on juuri se mitä tunnen. Mies ei kuitenkaan ymmärrä tätä ollenkaan, eikä näe miten yhteydenpito exään voisi olla epäkunnioittavaa tai uhkaavaa minua kohtaan kun kerran viestien sävy on kaverillinen eikä romanttinen. Kerroin hänelle erittäin suoraan tunteistani ja sanoin, että tuntuu kuin minä ja suhteemme emme olisi tarpeeksi saamaan miestä unohtamaan menneet. Sanoin myös, että olen itse niin rakastunut ettei itselleni ole jäänyt energiaa tai aikaa miettiä menneitä koska ajatukseni ovat kaikki tässä nykyisessä suhteessa. Mies vastaa aina vain että olemme niin erilaisia ihmisiä etten minä ymmärrä, että hän "ei hae" exästä mitään vaan häntä yksinkertaisesti kiinnostaa tärkeän ihmisen kuulumiset ja että minä en voi häntä kontrolloida. Hän ei osaa vastata siihen, miksi ne kuulumiset kiinnostaa vielä kymmenen vuoden erossa olon jälkeen. Minä en vain ymmärrä, miten voi ikuisesti rakastaa jotain ihmistä jota ei ole vuosikymmeneen tuntenut. Hän rakastaa sitä kymmenen vuoden takaista ensirakkautta, miehen omin sanoin "exänsä sielua",  ei nykyistä exää. AP

Kokoajan maalautuu yhä oudompi kuva miehestä noide sitaattien perusteella :D "Rakastaa exänsä sielua jonka mukana on jotain energiaa joka kuuluisi nyxälle tvm." Oikeesti.

Vierailija
51/112 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka mustasukkainen mies on sinusta?

Ei ole mitenkään erityisen mustasukkainen, vaan ihan sellaisella terveellä/inhimillisellä tasolla mennään. Ei yritä esim. rajoittaa menemisiäni tai kyttää mitään, mutta mies on kyllä tunnustanut ettei itsekään kestäisi vastaavia kommentteja minulta kuin itse heittää minulle välillä toisista naisista. Mies on siis sellainen "ärsyttävän rehellinen" ja suorasanainen tyyppi joka kertoo välillä liikaakin tietoja ja kaiken mitä ajattelee. Saattaa kommentoida vaikka kavereitani tai julkkiksia minulle tyyliin "siinä on kyllä seksikäs nainen" tai kertoa menneisyyden seksiseikkailuista tai juurikin vaikkapa exänsä kuulumisia, vaikka tulen niiden kuulemisesta mustasukkaiseksi. Kun olen sanonut miehelle näistä suoraan että "et itsekään kestäisi vastaavia juttuja mun suusta" miehen vastaus oli vaan että "en niin... mut sä oot kulta niin paljon vahvempi". Totuus on että en ole, eikä rehellisyys ole mielestäni sama asia kuin joka ikisen ajatuksen jakaminen kumppanille jos mitään pettämistä ei ole tapahtunut tai tapahtumassa tai oikeaa uhkaa ole. Tuo rehellisyys on miehessäni siis sekä hänen paras että vaikein puolensa, mutta tän itse perustelee sen sillä että totuus on tärkein arvo kaikista ja kertomalla kaiken suoraan hän ikäänkuin estää suhdettamme uhkaavia ajatuksia kasvamista suuremmiksi. Nuo tunnustukset ja möläyttelyt ovat siis ikään kuin jotain pettämisen tai toisiin ihastumisen ennaltaehkäisyä, joka on ajatuksena oikein kiva mutta käytäntö ei oikein tässä nyt toimi... AP

Toi mies ei kuullosta pitämisen arvoiselta eikä sinuun rakastuneelta. Sori.

Vierailija
52/112 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokoajan maalautuu yhä oudompi kuva miehestä noide sitaattien perusteella :D "Rakastaa exänsä sielua jonka mukana on jotain energiaa joka kuuluisi nyxälle tvm." Oikeesti.

Mäkin katoin noita kommentteja et mitä ihmettä. Mä en tuhlais kallisarvoista aikaani johonkin tyhmään urokseen kun fiksujakin kulkee vapaana.

Vierailija
53/112 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin miehelle viestin että haluan ottaa nyt etäisyyttä ja miettiä asioita rauhassa. Kehotin myös miettimään syvemmin tuota suhdettaan exään ja sitä onko hän sittenkään exästä täysin yli vai ei, koska itse en halua olla suhteessa jossa exästä ei haluta päästää irti. Toki jos hän muutaman viikon jälkeen vaikuttaa siltä että on oikeasti tajunnut asian minunkin kannaltani ja osaa perustella käytöksensä paremmin, annan mahdollisuuden. Mutta jos exä ja yhteydenpito on edelleen tärkeämpää kuin minun riittämättömyyden tunteeni ja mies kokee edelleen minun yrittävän vain kontrolloida häntä saadakseni valtaa, tauko muuttuu varmaan eroksi. Ap

Vierailija
54/112 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin miehelle viestin että haluan ottaa nyt etäisyyttä ja miettiä asioita rauhassa. Kehotin myös miettimään syvemmin tuota suhdettaan exään ja sitä onko hän sittenkään exästä täysin yli vai ei, koska itse en halua olla suhteessa jossa exästä ei haluta päästää irti. Toki jos hän muutaman viikon jälkeen vaikuttaa siltä että on oikeasti tajunnut asian minunkin kannaltani ja osaa perustella käytöksensä paremmin, annan mahdollisuuden. Mutta jos exä ja yhteydenpito on edelleen tärkeämpää kuin minun riittämättömyyden tunteeni ja mies kokee edelleen minun yrittävän vain kontrolloida häntä saadakseni valtaa, tauko muuttuu varmaan eroksi. Ap

Hyvä, joskin varmaan vaikea askel. Mutta tärkeä sellainen. Olette eipäs-juupas-tilanteessa, eikä miehesi nyt ollenkaan käsitä, mistä on kyse.... tai käsittäisi kyllä heti, jos kyse olisi sinun eikä hänen exästään!

Tsemppiä sinulle näihin viikkoihin. Tee kivoja asioita, vahvista itseäsi, tee jotain kivaa ystävien kanssa, mene vaikka hierontaan tai jos on mahdollisuus, pienelle matkalle. Mene vaikka kaupunkiin, jossa et ole koskaan käynyt ja keskity vsin siihen, mitä näet siellä. Tai hanki teatterilippu ja mene katsomaan jotain näytelmää. Pääasia, että et sure kotona etkä mieti aktiivisesti miestäsi. Anna alitajuntasi tehdä työ...

Vierailija
55/112 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, joskin varmaan vaikea askel. Mutta tärkeä sellainen. Olette eipäs-juupas-tilanteessa, eikä miehesi nyt ollenkaan käsitä, mistä on kyse.... tai käsittäisi kyllä heti, jos kyse olisi sinun eikä hänen exästään!

Tsemppiä sinulle näihin viikkoihin. Tee kivoja asioita, vahvista itseäsi, tee jotain kivaa ystävien kanssa, mene vaikka hierontaan tai jos on mahdollisuus, pienelle matkalle. Mene vaikka kaupunkiin, jossa et ole koskaan käynyt ja keskity vsin siihen, mitä näet siellä. Tai hanki teatterilippu ja mene katsomaan jotain näytelmää. Pääasia, että et sure kotona etkä mieti aktiivisesti miestäsi. Anna alitajuntasi tehdä työ...

Kiitos todella paljon, olette ihania. Välillä tuntuu että täällä palstalla näkee ihan liian paljon vittuilua ja vähemmän aidosti myötätuntoisia viestejä, mutta tästä ketjusta ja näistä vastauksista on ollut tosi paljon hyötyä. Kiitos. AP

Vierailija
56/112 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä hämärän kuuloista tuo miehesi touhu ja aika ihmeellisen tärkeää tuntuu tuo exän kanssa juttelu olevan. Ja tuo viestien poistaminen.. ei kuulosta uskottavalta syyltä tuo mitä hän esitti. Vaikea ajatella, että joku poistaisi omasta puhelimestaan/sovelluksestaan viestejä siksi, että voivoi kun tuo toinen kertoi henkilökohtaisia asioita ja kauhea jos joku näkee. Öh. Ettei vain olisi puhuttu asioita, joista tuli huono omatunto ja ne piti poistaa, ettet sinä vaan koskaan näkisi niitä.

Itse puhun kolmesta exästäni kahden kanssa. Yhden kanssa meillä ei ole paljon yhteistä ja suhde päättyi, koska ei ollut puhuttavaa, joten eipä ihme, ettei hänen kanssa tule puhuttua nytkään. Kahden muun kanssa meillä oli hyvä yhteys ja toisinaan puhun heidän kanssaan ja joskus myös tapaan kasvotusten vaikka kahvilla. Nykyinen mieheni voisi lukea halutessaan kaikki viestittelymme, ei siellä mitään ihmeellistä ole. Minua ei kukaan existäni kiinnosta romanttisessa mielessä yhtään. En lopettaisi yhteydenpitoa vaikka mieheni niin pyytäisi, koska sille ei ole mitään syytä. Toki minulle tulisi paha mieli hänen pahan mielensä puolesta, mutta koska itse tiedän, että suhteessani exiini ei ole mitään väärää, en olisi valmis niitä lopettamaan vaan mieheni pitäisi vain käsitellä tunteensa ja kestää asia. Toki voisin häntä siinä auttaa ja hän saisi tulla mukaan tapaamisiin, nähdä viestit jne.

Lähtökohtaisesti siis minusta ei ole omituista pitää exiin yhteyttä. Kuitenkin sinun poikaystäväsi tapauksessa tuo yhteydenpito kuulostaa ihmeellisen tärkeältä. Itse juttelen harvakseltaan exieni kanssa (toisen kanssa n. kerran vuodessa, toisen muutaman kuukauden välein) eikä minua mitenkään erityisen intensiivisesti kiinnosta heidän elämänsä vaan suhtaudun heihin kuten muihinkin vanhoihin ystäviin ketkä ovat vielä kavereitani mutta eivät varsinaisesti enää mukana tämänhetkisessä elämässä.

Hyvä päätös tuo pieni etäisyydenotto. Tsemppiä, toivottavasti asiat menevät hyvin.

Vierailija
57/112 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komppaan! En osaa tähän väliin sanoa mitään rakentavaa. Ihan hanurista tuo tilanne ja itse olisin jo varmaan painanut kytkintä. Voimia AP, mitä päätätkin!

Vierailija
58/112 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on tunteita naista kohtaan. Miksi olet miehen kanssa, kun hän tahtoo toisen?

Vierailija
59/112 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule sitten kertomaan miten tilanne etenee!

Vierailija
60/112 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tule sitten kertomaan miten tilanne etenee!

Joo, laitan tämän kirjanmerkkeihin ja päivitän tilannetta viimeistään kuukauden päästä. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi