Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen sisko sinulla on?

Piippa
01.10.2017 |

Mun isosisko on muuten ihan kiva mutta vaatii jatkuvaa ihailua, kiittämistä ja hänessä harvemmin on omasta mielestään mitään vikaa. Hän on siis täydellinen, muiden silmissä. Mä taas tiedän myös toisen puolen hänestä, mutta en voi sitä kertoa koska hän on mun sisko.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isosiskoni on aivan ihana ja erittäin välittävä ihminen. Ollaan vain hieman liian samnalaisia jääräpäitä, joten ei nähä kamalan usein - menee muuten turhan helpolla väittelyksi. Siskoni on erittäin tarkka terveysasioista ja liikunnasta, ja itse en niin tarkka, ja näistä aiheista on erityisesti teineinä väännetty kovasti. 

Mutta ihana se silti on, vaikka välillä meneekin vääntämiseksi :) 

Vierailija
22/53 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä olisikin ihanaa että olis sisko.

Vierailija
24/53 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kuulostaa siltä että tunnet alemmuutta siskosi rinnalla. Vika ei välttämättä siis ole siskossasi.

Vierailija
25/53 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sielunkumppani. Syvällinen, rakastava, välittävä, erittäin hauskaa ja viihdyttävää seuraa. Suosittu ihminen minne meneekin. Tunneälykkäin ihminen minkä tunnen. Kunnianhimoinen, edennyt urallaan hienosti, välittää aidosti alaisistaan. Hyväntahtoinen, erittäin hyvä äiti lapsilleen, taitava kokki ja rakastaa siisteyttä ja puhtautta olematta nipo. Ahkera ja epäitsekäs ihminen. Näyttelijän lahjoja omaava, karismaattinen seuralainen. Osaa löytää aina oikeat sanat oikeaan hetkeen. Hurmaa ihmiset persoonallaan, on rehellinen ja luotettava. Puolustaa oikeudenmukaisuutta, ei ikinä valehtele tai halveksi ketään. Aina heikomman puolella.

Ihana ihminen. Olen ikuisesti kiitollinen siskoudesta ja että saan olla hänelle paras ystävä.

Vierailija
26/53 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina halunnut läheisen siskon mutta sain etäisen, erakkoluonteisen siskon jolla takana parikyt vuotta alkoholistielämää (onneks nyt ollut n. 10v jo juomatta) ja kaikenlaista säätämistä sillon.

Yritin aikani olla läheinen mut ei siit mitään tullu

Vierailija
27/53 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, kuulostaa siltä että tunnet alemmuutta siskosi rinnalla. Vika ei välttämättä siis ole siskossasi.

Kyllä moni muukin hänestä on ajattelee samallatavalla kun minä, mutta hän ei sitä tiedä enkä siskona voi sitä hänelle kertoa kos hän pahoittaisi mielensä. En halua rikkoa kuplaa, vaikka välillä tekisi mieli kun hän on ylimielinen minua kohtaan.

Vierailija
28/53 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä moni muukin hänestä on ajattelee samallatavalla kun minä, mutta hän ei sitä tiedä enkä siskona voi sitä hänelle kertoa kos hän pahoittaisi mielensä. En halua rikkoa kuplaa, vaikka välillä tekisi mieli kun hän on ylimielinen minua kohtaan.

Kuulostat keskenkasvuiselta kakaralta. Nuo puheet kertovat enemmän sinusta kuin siskostasi. Luultavasti hän ei ylläpidä ko. kaltaista kuvaa, vaan sinä.

Toivottavasti pääset katkeruudestasi ja voit joskus iloita siskosi puolesta.

Vierailija
29/53 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paranoidisen skitsofrenian vuoksi valitettavasti regressoitunut ihminen

Vierailija
30/53 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva

Vierailija
31/53 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusi vuotta nuorempi pikkusisko, mutta läheisin ihminen minulle. Hän on ujo uudessa seurassa, mutta spontaani ja hauska heidän kanssaan, jotka tuntee. Tunnollinen, ystävällinen, hauska ja hassutteleva. Aivan ihana, voin olla täysin oma itseni siskon kanssa. Voimme heittäytyä ihan pelleiksi ja hullutella niin paljon kuin sielu sietää, mutta voin puhua hänen kanssaan myös vakavasti ja ihan mistä vaan. Rakastan mun siskoani<3

Vierailija
32/53 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on maailman ihanin ja rakkain pikkusisko, jota en pysty auttamaan. Riipivää kipua.

Vierailija
33/53 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isosisko kuoli viime vuonna.

Vierailija
34/53 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu, päättäväinen ja maanläheinen. Tekstiviestit laitetaan kun syntymäpäivä tai nimipäivä. Nähdään joskus kun satutaan vanhemmilla käymään. Muuten ei nähdä, kun ei ole mitään asiaa.

Vierailija
35/53 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on puolitoista vuotta ikäeroa, hän on vanhempi. Pienestä ikäerosta johtuen ollaan aina oltu hyviä kavereita ja tultu juttuun, ei juuri edes riidelty. Hän on meistä hiljaisempi, rauhallisempi ja sovinnaisempi, vaikka monilta muilta luonteenpiirteiltämme olemmekin hyvin samanlaisia. Emme puhu kovin syvällisistä asioista toistemme kanssa, olemme ehkä enemmän kavereita kuin siskoja.

Vierailija
36/53 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
37/53 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempi.

Vierailija
38/53 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isosisko ei koskaan pidä yhteyttä tai pyydä käymään, mutta haluaa, että ollaan "rakkaita ja läheisiä". Vähän hienosteleva, ehkä olen liian tavallinen.

Vierailija
39/53 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkänahkainen ja aika laiska. Helposti vietävissä. Älykäs kovin eri tavoin kuin minä. Tosi herkkä oikeasti..

Samaan aikaan upea ja sydämellinen. Mulle ehkä tärkein ihminen maailmassa. Toivon hänelle vain parasta ja haluaisin että hän asuisi vähän lähempänä niin vois nähdä useemmin!

Vierailija
40/53 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrätietoinen, fiksu, itsenäinen ja uraorientoitunut. Kiinnostunut yhteiskunnasta ja politiikasta. Hyvä kokkaamaan ja leipomaan. Todella kaunis, nuorempana koin järisyttävää sisaruskateutta. Välimme ovat hyvät ja sisko on hauskaa seuraa, mutta yhteisiä kiinnostuksenkohteita ei juuri ole emmekä ole kovin läheisiä.