Millainen sisko sinulla on?
Mun isosisko on muuten ihan kiva mutta vaatii jatkuvaa ihailua, kiittämistä ja hänessä harvemmin on omasta mielestään mitään vikaa. Hän on siis täydellinen, muiden silmissä. Mä taas tiedän myös toisen puolen hänestä, mutta en voi sitä kertoa koska hän on mun sisko.
Kommentit (53)
Neljän lapsen yksinhuoltaja. Ahkera, kiltti, aika arka ihmisten seurassa. Ei pidä tarpeeksi hyvää huolta itsestään, tupakoi, epäterveellinen ruokavalio.
Mielikuvituksellinen, koska sellaista ei ole.
Rakastan siskoani enemmän kuin ketään muuta, hän on paras ystäväni. Joskus tuntuu, että jaamme yhteiset aivot, emmekä tarvitse edes sanoja kommunikointiin. Pääsemme viettämään aikaa yhdessä ihan liian harvoin :(
Lapsesta asti ollut vähän omalaatuinen. Nörtti yksinhuoltaja joka ostaa kaikki huonekalut ja sisustustavarat kirpputorilta, olohuoneen hyllyt täynnä star wars roinaa, 4v pojallaan on pitkät hiukset ja pukee sen aina punaiseen ja keltaiseen. Ei ole kertonut kenellekkään kuka lapsen isä on.
Itsekäs, herkkänahkainen kermaperse, jolla on keskimmäisen lapsen syndrooma. Se kaataa pahaa oloaan ja epävarmuuttaan meihin muihin. Menee hermot sen kanssa. Emme pidä yhteyttä. Olen tietoisesti ottanut etäisyyttä.
Akateeminen koulutus, kohta 20 vuotta samaa työtä tehnyt, katkera ja lapseton. Katkaisi välit minuun kun saimme lapsen. Sitten katkaisi välit myös vanhempiimme. Syy, ettei itse voi saada lasta. Ajamassa myös oman avioliittonsa eroon, syy.. ettei voi saada lasta. No tämä olisi voinut olla syy silloin 20 vuotta sitten, sisko on kuitenkin jo reilusti yli 50v nykyään. Taitaa olla muuten vaan mielenvikainen.
Etäinen. Me soitellaan muutama kerta vuodessa. He on käyneet meillä viimeksi n. 15 vuotta sitten, me heillä pari vuotta sitten, kun lapsensa pääsi ripille. .
Miehen siskon perheeseen on lämpimät välit. Nähdään useita kertoja vuodessa, soitellaan viikoittain.
Semmonen joka puhuu yhdelle yhtä ja toiselle toista. Ei omista omia mielipiteitä. Puhuu usein pahaa muista, miettii mitä muut hänestä ajattelee ja voi huonosti.
On koko perheen voimin hyväksikäytetty. Hän joustaa ja koittaa siloittaa aikuisten lastensa elämää ja nämä käyttää hänen voimansa. Surullista seurattavaa, on lihonut viimeisen 5 vuoden aikana paljon. Mutta ei vaan pysty hoitaa itseään ja sanoa mielipiteitään.
huolehtiva, empaattinen, joskus tosin hieman jääräpäinen sekä tulistuva.
Vierailija kirjoitti:
Itsekäs, herkkänahkainen kermaperse, jolla on keskimmäisen lapsen syndrooma. Se kaataa pahaa oloaan ja epävarmuuttaan meihin muihin. Menee hermot sen kanssa. Emme pidä yhteyttä. Olen tietoisesti ottanut etäisyyttä.
Jaahas, isosisko paikalla!
Tärkein ihminen maailmassa. Ei hylkää pahoinakaan aikoina.
Minulla on kaksi isosiskoa ja yksi pikkusisko. En tiedä heistä muuta kuin nimet ja syntymäajat oikeuden papereista. En ole koskaan tavannut.
t. ottolapsi
Ilkeä ja onneksi tällä hetkellä tarpeeksi kaukana, niin ei tarvi nähä.
Maailman paras sisko! :)
14 vuotta minua nuorempi ja vielä teini-iässä.
Soittaa päivittäin videopuheluita minulle ja pitää muutenkin yhteyttä. Kyläilee usein, varsinkin nyt kun sain oman lapsen.
Toivon, että välimme pysyvät aina läheisinä.
Ilkeä sadisti joka toivoo pahaa. Itse olisin halunnut siskon jonka kanssa voi tehdä kaikkea hauskaa yhdessä ja jutella kaikesta mutta ei :(
Itseäni ärsyttää siskoni tapa antaa muille kuva itsestään kuin hän olisi jokin pyhimys, aina muita ajatteleva ihana ihminen, jota hän ei todellisuudessa ole.
Maailman paras sisko, ymmärtää ja auttaa kaikessa. Ahkera ja tuntuu että se osaa tehdä aina kaiken. Hyvä huumorintaju, tuntuu että sen kanssa on aina hauskaa.
Kiltti, auttavainen, kaikkien kanssa toimeen tuleva, sosiaalinen, monessa mukana, työtään rakastava, perhekeskeinen. Mulla on ihana sisko, joka on opettanut mulle paljon.