Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen sisko sinulla on?

Piippa
01.10.2017 |

Mun isosisko on muuten ihan kiva mutta vaatii jatkuvaa ihailua, kiittämistä ja hänessä harvemmin on omasta mielestään mitään vikaa. Hän on siis täydellinen, muiden silmissä. Mä taas tiedän myös toisen puolen hänestä, mutta en voi sitä kertoa koska hän on mun sisko.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekäs, herkkänahkainen kermaperse, jolla on keskimmäisen lapsen syndrooma. Se kaataa pahaa oloaan ja epävarmuuttaan meihin muihin. Menee hermot sen kanssa. Emme pidä yhteyttä. Olen tietoisesti ottanut etäisyyttä.

Tämä keskimmäinen itsekäs kermaperseinen sisko ainakin muutti mahdollisimman kauas omasta perheestään ja pidän yhteyksiä ''perheeseeni'' silloin kun ne soittelevat.

Kai minulla sitten on jonkinasteinen keskimmäisen lapsen syndrooma, kun oon niin itsekäs osaessani puolustaa itseäni ja antamalla takasin.

Mutta pakko tunnustaa, olen ollut lapsena herkkätunteinen ja kyllä nykyään herkkänahkainen koska olenhan kermaperse, eikä kaunis ihoni siedä jätöksiä.

Vierailija
42/53 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoli tammikuussa, olisi täyttänyt 40v 30.9.

Itse täytän 26v.

Vierailija
44/53 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekäs, herkkänahkainen kermaperse, jolla on keskimmäisen lapsen syndrooma. Se kaataa pahaa oloaan ja epävarmuuttaan meihin muihin. Menee hermot sen kanssa. Emme pidä yhteyttä. Olen tietoisesti ottanut etäisyyttä.

Mun isosisko on tollanen. On joskus myöntänyt että on kateellinen jostain lapsuuden jutuista, mutta itse en vaan jaksa enää olla kenenkään seurassa, jonka kanssa joutuu aina olemaan varpaillaan. Täällä kanssa otettu etäisyyttä, kun tajuttu ettei jatkuva mielistely  (jota hän kaipaa) tee hyvää.

Vierailija
45/53 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sielunkumppani. Syvällinen, rakastava, välittävä, erittäin hauskaa ja viihdyttävää seuraa. Suosittu ihminen minne meneekin. Tunneälykkäin ihminen minkä tunnen. Kunnianhimoinen, edennyt urallaan hienosti, välittää aidosti alaisistaan. Hyväntahtoinen, erittäin hyvä äiti lapsilleen, taitava kokki ja rakastaa siisteyttä ja puhtautta olematta nipo. Ahkera ja epäitsekäs ihminen. Näyttelijän lahjoja omaava, karismaattinen seuralainen. Osaa löytää aina oikeat sanat oikeaan hetkeen. Hurmaa ihmiset persoonallaan, on rehellinen ja luotettava. Puolustaa oikeudenmukaisuutta, ei ikinä valehtele tai halveksi ketään. Aina heikomman puolella.

Ihana ihminen. Olen ikuisesti kiitollinen siskoudesta ja että saan olla hänelle paras ystävä.

Nii varmaan. Nyt nostat hieman jalustalle.

Btw, Ihminen valehtelee n kolme kertaa päivittäin. Ja sun sisko ei ikinä?

Vierailija
46/53 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden asioihin puuttuja, kuvittelee olevansa fitness jumppahousuissaan vaikka vaan lihoo koko ajan yhä enemmän, arvostelee niitä joille olut maistuu mutta maistuu se olut hänellekin erittäin hyvin, toisille paasaa kävelystä mutta ei harrasta sitä itsekään kovin ahkeraan. Marmattaa kun mieheni oli takiani pekkasella, vaikka oma ukkonsa on tiuhaan tahtiin itse pois töistä milloin mistäkin syystä.

Ja äitimme on ihan samanlainen kuin siskoni :D

Minä olen pohjasakkaa.....

Vierailija
47/53 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muiden asioihin puuttuja, kuvittelee olevansa fitness jumppahousuissaan vaikka vaan lihoo koko ajan yhä enemmän, arvostelee niitä joille olut maistuu mutta maistuu se olut hänellekin erittäin hyvin, toisille paasaa kävelystä mutta ei harrasta sitä itsekään kovin ahkeraan. Marmattaa kun mieheni oli takiani pekkasella, vaikka oma ukkonsa on tiuhaan tahtiin itse pois töistä milloin mistäkin syystä.

Ja äitimme on ihan samanlainen kuin siskoni :D

Minä olen pohjasakkaa.....

Ja kyseessä pikkusisko. Minä olen paska isosisko kun aikani vittuilua kuunneltuani latasin isommalla mitalla takaisin -.-

Vierailija
48/53 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pas** sisko on .

Vierailija
49/53 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin meillä ajan kanssa loppui tappelut ja nyt on luottohenkilö👍

Vierailija
50/53 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistinen ja epävakaa persoonallisuus. Pakkomielle saada huomioita joka paikassa. Etenkin miehiltä.

Vierailija
51/53 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina olen toivonut, että voi kun olisi sisko. Omat tyttäret läheisiä ja heidän suhdettaan on ollut ihana seurata.

Vierailija
52/53 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisko, 11 v mua vanhempi, kysyi aikoinaan mitä pojallemme kuuluu... sanoin että lukion toisella... sen jälkeen hän ei puhunut mulle mitään eikä tullut lakkiaisiin...

Vierailija
53/53 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni ovat todella auttavaisia ja yllätys yllätys hoitoalallakin vielä kaikki.