Ärsyynnyn varmaan turhasta, mutta ärsyttää silti
Kyse sukulaisesta, joka myös lapsemme kummi.
Tämä sukulainen ei ole tarjoutunut hoitamaan kummilastaan, kuin muutaman kerran. Nämä kerrat oli silloin, kun lapsi oli ihana sylitettävä, hyväntuoksuinen vastasyntynyt vauva. Siihen se sitten jäi.
Ja ärsytykseen;
Tämä sukulainen kyläilee meillä aika usein. Ei huomio lasta, kun tervehtimällä. Sukulaisella usein muita sukumme lapsia mukana, joita hyysää ja hoitaa. Tuo niitä lapsia meidän lasten kanssa leikkimään ja näillä kyläilyreissuilla huomioi vain näitä muita sukulaisten lapsia.
Minua ärsyttää. Kivahan se on, että lapsilla leikkiseuraa, mutta olisihan se kiva, että kummi huomioisi kummilastaan. Kummi käy, mutta ei huomaa lasta.
Ei mene kauaa, kun lapsi ymmärtää, että oma kummi ei välitä. Sen vielä ymmärtäisin, että ei kävisi meillä, mutta kun käy ja ignooraa lapsen.
Ärsyynnynkö turhasta?
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Ärsyynnyin siitä, että käytät täysin turhaan pilkkua ennen kuin-sanaa.
Noh noh.
Mä olen tullut sokeaksi kun en löydä koko ennen kuin - kohtaa. Ap, et ärsyynny turhasta. Mitä jos sanoisit suoraan?
Sinun pitää ärsyyntyä siitä, ettei kummilla ole raamattu mukana. Kummin tehtävä on auttaa vanhempia lapsen kristillisessä kasvatuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tullut sokeaksi kun en löydä koko ennen kuin - kohtaa. Ap, et ärsyynny turhasta. Mitä jos sanoisit suoraan?
Tämä sukulainen ei ole tarjoutunut hoitamaan kummilastaan, kuin muutaman kerran
Ärsyynnyin siitä, että käytät täysin turhaan pilkkua ennen kuin-sanaa.