Onko joillekin naisille nettideittailu ihan toivotonta?
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen saa seuraa ja kontakteja ihan mistä tahansa
Mies ei saa seuraa ja kontakteja joten miehet ovat yrittäneet mennä nettideittailemaan mutta netissä on miesten lisäksi vain niitä yksinhuoltajia, kuntoutujia ja muita jotka eivät ole onnistuneet saamaan hyvää kunnon miestä muuten
Jokainen nainen, jolla ei ole ennestään lapsilaumaa ja ei näytä linnunpelättimeltä, saa kyllä miesseuraa ilman nettiä.
Ja mikä vika on yksinhuoltajissa? On nettideiteillä miehiäkin, joilla on lapsia.
Joillekin yksinhuoltajuus (sukupuolesta riippumatta) on ehdoton ei. Jos näin ei olisi niin yksinhuoltajat olisi yhtä haluttua kamaa kuin lapsettomat. Itse jos kurkkasin näitä deittisivuja ja siellä oli aika paljon 20-25v yksinhuoltajanaisia. Siinä voi aistia tietyn kuvion
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain ongelmaa on, kun samat miehet ovat deiteissä parikin vuotta. Itse kirjauduin juuri 2v sitten ja nyt uudelleen. Samat miehet edelleen. Osa etsii suoraan kevyttä seuraa, osa vakavaa, mutta käytäntö muuta.
Mussa on sellanen vika, että oon kuulemma ihan kiva, mutta en kolahda "sillä tavalla". En sitten tiedä mitä asialle voisi tehdä. Ihan pysyvää etsin siis
Just samaa saan kuulla. Se jokin puuttuu tai se ratkaiseva palikka puuttuu. Turha kenenkään sanoa, että naiset saavat seuraa helposti. Olen käynyt kahden vuoden aikana viidet treffit ja ei osunut. Joko mies ei kiinnostu tai minä.
Te naiset sentään pääsette treffeille
No kai ne miesten kanssa kuitenkin käy niillä treffeillä? Tuskin kaikki naiset vain toisten naisten kanssa treffailevat.
Vierailija kirjoitti:
Vantaalla oli 15-vuotias joutunut pahoinpidellyksi tinderin miehen kans.
Ensimmäisenä herää kyllä kysymys, mitä tuon ikäinen tekee tinderissä. Tuossa nyt on aika moni asia mennyt pieleen. En nyt tinderiä tuosta syyttäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei saa seuraa ja kontakteja joten miehet ovat yrittäneet mennä nettideittailemaan mutta netissä on miesten lisäksi vain niitä yksinhuoltajia, kuntoutujia ja muita jotka eivät ole onnistuneet saamaan hyvää kunnon miestä muuten
Jokainen nainen, jolla ei ole ennestään lapsilaumaa ja ei näytä linnunpelättimeltä, saa kyllä miesseuraa ilman nettiä.
Ja mikä vika on yksinhuoltajissa? On nettideiteillä miehiäkin, joilla on lapsia.
Joillekin yksinhuoltajuus (sukupuolesta riippumatta) on ehdoton ei. Jos näin ei olisi niin yksinhuoltajat olisi yhtä haluttua kamaa kuin lapsettomat. Itse jos kurkkasin näitä deittisivuja ja siellä oli aika paljon 20-25v yksinhuoltajanaisia. Siinä voi aistia tietyn kuvion
Millä tavalla tämä kommentti vastasi tuohon esitettyyn kysymykseen? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisenä herää kyllä kysymys, mitä tuon ikäinen tekee tinderissä. Tuossa nyt on aika moni asia mennyt pieleen. En nyt tinderiä tuosta syyttäisi.
Myi itseään 500 eurolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain ongelmaa on, kun samat miehet ovat deiteissä parikin vuotta. Itse kirjauduin juuri 2v sitten ja nyt uudelleen. Samat miehet edelleen. Osa etsii suoraan kevyttä seuraa, osa vakavaa, mutta käytäntö muuta.
Mussa on sellanen vika, että oon kuulemma ihan kiva, mutta en kolahda "sillä tavalla". En sitten tiedä mitä asialle voisi tehdä. Ihan pysyvää etsin siis
Just samaa saan kuulla. Se jokin puuttuu tai se ratkaiseva palikka puuttuu. Turha kenenkään sanoa, että naiset saavat seuraa helposti. Olen käynyt kahden vuoden aikana viidet treffit ja ei osunut. Joko mies ei kiinnostu tai minä.
Miten nirso oikein olet jos olet kelpuuttanut vain viidet treffit kahden vuoden aikana?
Mä olen mies ja kävin tämän vuoden maaliskuusta elokuuhun 17 kertaa treffeillä, eikä sekään ole paljoa.. ja noista treffeistä ei syntynyt mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myi itseään 500 eurolla.
Niinpä. Eli jokin muu tuossa nyt on pielessä kuin deittisovellus. En tajua, miksi tuo piti siis mainita tässä ketjussa.
Minä en ole löytänyt netistä kuin mt-ongelmaisia. Etsin jotain muuta kuin ns. menestyjätyyppejä, ja tuntuu siltä että heillä kaikilla enemmän tai vähemmän vetää vintillä. Normaalia mutta jalat maassa olevaa miestä ei vain löydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myi itseään 500 eurolla.
Niinpä. Eli jokin muu tuossa nyt on pielessä kuin deittisovellus. En tajua, miksi tuo piti siis mainita tässä ketjussa.
Että tuollaista porukkaa löytyy tinderistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole se jolle kommentoit, mutta vastaanpa silti. - Ei yksinhuoltajissa välttämättä ole yhtään mitään vikaa tai puutetta. - Mutta valehtelisin, jos väittäsin, että yksinhuoltajan kanssa treffailu ainakin pidemmän päälle saattaisi olla haastavampaa kuin, sellainen jolla ei ole vielä lapsia. - Tai ainakin itse pitäisin selviönä, että minun tulisi enempi vähempi osata huomioida myös lapset, jotka uskoakseni olisivat yksinhuoltajan mielessä sillä ykköspaikalla. (Olisi, ehkä jopa hivenen pelottavaa, jos ihastuksen kohde alkaisi pian tai jo jonkin ajan kuluttakaan väittämään, että minä olen hänelle maailman tärkein ihminen)
Lapset ts. tarkoittaisi vähintäänkin pientä kitkaa (, sitä haastetta) jos tai kun haluaisin tai parhaassa tapauksessa haluaisimme keksiä tai tehdä jotain ns. ponttaania ja sellaista, jota jota ei ole suunniteltu hyvän aikaa etukäteen. Koska täytyisi samalla huomioida enempi vähempi se, missä lapset ovat tuon ajan. Itse olen viel niin nuori, että jotenkin automaattisesti ajattelen, että deitti kumppanini tai ihastukseni lapset olisvat vielä myös verraten nuoria.
Sellaista kumppania en haluais, joka kertoisi, että hänellä on kyllä lapsi tai lapsia, muttei ole heidän kanssaan missään tekemisissä, eikä haluaisikaan olla. - Tai vähintäänkin suhtautuisin hivenen ennakkoluuloisesti. En toisaalta ipdä itseäni niin erinomaisena, että osaisin yhdellä kertaa tai erinomaisen helposti luoda mutkattomat välit lapsiin, vaikka parhaani lupaisin yrittää.
Oon käynyt niin paljon treffeill ja seukkaillut ettei enää huvita. Saan kyllä miehen kuin miehen, mutta kun ne on niin omituisia nää nettiäijät... Irl mieluummin..
Expat kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te naiset sentään pääsette treffeille
No kai ne miesten kanssa kuitenkin käy niillä treffeillä? Tuskin kaikki naiset vain toisten naisten kanssa treffailevat.
Tää oli hyvä 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myi itseään 500 eurolla.
No entä sitten. Kyllähän tuollaista porukkaa löytyy vaikka kaupastakin tai Turun toriltakin, mutta kyllä sinä silti sinne kauppaan ja turun torillekin voit lähteä siitä huolimatta.
Kun moni sanoo että löytää vain mt-ongelmaisia miehiä niin mitä sillä käytännössä tarkoitatte?
Onko se vain sitä että miestä jännittää sosiaaliset tilanteet vai jotain vakavaa masennusta vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Kun moni sanoo että löytää vain mt-ongelmaisia miehiä niin mitä sillä käytännössä tarkoitatte?
Onko se vain sitä että miestä jännittää sosiaaliset tilanteet vai jotain vakavaa masennusta vai mitä?
Naiset saattaa diagnosoida kaikki epämiellyttävät miehet mt-ongelmaisiksi. Jos miehen ulkonäkö ei miellytä niin varmasti narsisti-psyko
Ajatteleeko porukka jotenkin, että ne irl-ihmiset ovat eri ihmisiä kuin netissä olevat ihmiset? Ihan kuin kaksi eri maailmaa, jotka eivät ole millään tavalla kytköksissä toisiinsa? Kun kohtaat jonkun irl, hän on hyvä tyyppi, koska hän ei ole netissä? Eikä hän tietysti ole netissä koska hän seisoo siinä edessäsi, eikös niin? :D Vähän ihmeellinen logiikka minusta.
Ja vaikka kirjoittelu olisi kuin sujuvaa ja mies kiinnostaa, karu totuus paljastuu nähdessä. Yleensä puolin ja toisin.
Vierailija kirjoitti:
Ajatteleeko porukka jotenkin, että ne irl-ihmiset ovat eri ihmisiä kuin netissä olevat ihmiset? Ihan kuin kaksi eri maailmaa, jotka eivät ole millään tavalla kytköksissä toisiinsa? Kun kohtaat jonkun irl, hän on hyvä tyyppi, koska hän ei ole netissä? Eikä hän tietysti ole netissä koska hän seisoo siinä edessäsi, eikös niin? :D Vähän ihmeellinen logiikka minusta.
Menevät, kauniit ihmiset saa seuraa mistä tahansa. Netissä on yleensä sulkeutuneempaa ja jännittyneempää ihmistyyppiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myi itseään 500 eurolla.
No entä sitten. Kyllähän tuollaista porukkaa löytyy vaikka kaupastakin tai Turun toriltakin, mutta kyllä sinä silti sinne kauppaan ja turun torillekin voit lähteä siitä huolimatta.
Epätoivoiset etsivät seuraa netistä. He eivät kelpaa kenellekkään.
Viidet?! Minä olen käynyt 15 treffeillä, enkä todellakaan koe, että pitäisi luovuttaa.