Onko joillekin naisille nettideittailu ihan toivotonta?
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Kun moni sanoo että löytää vain mt-ongelmaisia miehiä niin mitä sillä käytännössä tarkoitatte?
Onko se vain sitä että miestä jännittää sosiaaliset tilanteet vai jotain vakavaa masennusta vai mitä?
Minä en sano, että löydän vain mt-ongelmaisia, mutta itselleni tuli sellainen sekopää vastaan, jota en edes ehtinyt livenä tapaamaan, kun alkoi jo olemaan mustasukkainen ja olin hänen mielestään tilivelvollinen tekemisistäni. Sitten kun pyysin häntä jättämään minut rauhaan, hän haukkui minua sairaaksi, hulluksi ym ja pyysi etten enää ottaisi häneen yhteyttä (vaikka se oli hän, joka yritti jatkuvasti soitella ja viestitellä). Luulin jo, että pääsin hänestä vihdoin eroon, kun viikon päästä taas laittoi ikävä-viestejä, niin kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Kun en enää vastannut hänelle siihen mitään, hän laittoi viestin, "jätä jo minut rauhaan, s**tanan hullu!"
Tuo tapaus kyllä oli niin hämmentävä, että itsekin välillä mietin, että olenko tulossa hulluksi, kun mielestäni hän oli se, joka häiriköi enkä minä.
Kohta 3 v ollut tinderissä ja edelleen sinkkuna mennään. Voisi siis sanoa että mulle ainakin on. N28
Minun mt-ongelmaiset kokemukset: herra A)alkoi kovaan ääneen tilittää lääkityksiään ja masennuksiaan jo kahvilan jonossa. Piereskeli estottomasti. Herra B) kertoi suoraan olevansa epävakaa,ja alkoi erittäin omistushaluiseksi ja kontrolloivaksi yhden tapaamisen jälkeen. Herra C) ilmoitti ensitreffien jälkeen olevansa rakastunut, ja alkoi soitella ja viestitellä aivan jatkuvasti jarrutteluyrityksistäni huolimatta. Herra D) ei oikein katsonut silmiin tai jutellut, hihitteli itsekseen. Lopulta lämpeni luettelemaan kouluja ja kursseja jotka oli jättänyt kesken. Niitä riitti. Oli ollut viisi vuotta työttömänä, alle kolmekymppinen mies. Herra E) masennusta, jännitystiloja, pelkoja ja lääkityksiä, selvisi hyvin pian.
Kymmenistä treffeistä viiden ongelmat siis tulivat esiin heti kättelyssä. Hyvin avoimesti kertoivat asioistaan. Tuntui että moni kaipaa enemmän terapeuttia kuin kumppania.
Itse mieluummin menisin luostariin kuin laittaisin ilmon nettideittipalstalle seuranhakumielessä.
Mulla on ollut ilmoitus deittisivulla. Tuli 3 mieheltä viesti. Yksi oli liian vanha. Ei ilmeiseti tajunnut että iän laittaminen todella tarkoittaa sitä että etsii tietyn ikäistä. Yksi oli liian nuori ja omituinen. Kolmas oli myös omituinen. Eikä baarissakaan koskaan tapaa miestä joka haluaa parisuhteen. Pitää tyytyä elämään yksin.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole löytänyt netistä kuin mt-ongelmaisia. Etsin jotain muuta kuin ns. menestyjätyyppejä, ja tuntuu siltä että heillä kaikilla enemmän tai vähemmän vetää vintillä. Normaalia mutta jalat maassa olevaa miestä ei vain löydy.
Minulla samaa kokemusta. Yksi oli symppis ja hänen kanssaan kiva olla. Vähitellen ajatukset olivat outoja ja sitten googlasin nimen. Oli ollut linnassa vuosia talousrikoksesta. Omasta mielestään syytön ja ehkä olikin. Kuitenkin vankilaelämä jättää jälkensä ihmiseen.
Toinen oli fiksu ja yleissivistystä lähes joka saralta. Hillitty, herkkä. Muuttui parissa viikossa sitovaksi ja mustasukkaiseksi, paljastui alkoholistiksi, huijannut nettikaupoissa, lokkeillut monen naisen luona.
Viimeisin korkeasti koulutettu, hyvä asema, miellyttävä kirjoittelija. Jo eka tapaamisella puhui outoja; meediot ja äänet ovat luontainen osa elämää.
Siinä kokemukseni treffeistä nettideiteiltä vuoden aikana. Myönnän, että paras olla sinkku.
Muita treffejä siis ei ole ollut noitten lisäksi.
Minäkin laitoin epätoivoisena hetkenä seuranhakuilmoituksen deittisivustolle... Olin alle 30v, laitoin miehelle ikärajaksi 40v. Sain kourallisen viestejä joista huomattava osa oli 50v miehiltä. Jopa pari viestiä yli 65-vuotiailta. Nuoremmat miehet olivatkin sitten varattuja tai pelkän seksiseuran tarpeessa.
Kurjaa viettää koko elämä sinkkuna mutta ei tässä kai muutkaan voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun moni sanoo että löytää vain mt-ongelmaisia miehiä niin mitä sillä käytännössä tarkoitatte?
Onko se vain sitä että miestä jännittää sosiaaliset tilanteet vai jotain vakavaa masennusta vai mitä?Minä en sano, että löydän vain mt-ongelmaisia, mutta itselleni tuli sellainen sekopää vastaan, jota en edes ehtinyt livenä tapaamaan, kun alkoi jo olemaan mustasukkainen ja olin hänen mielestään tilivelvollinen tekemisistäni. Sitten kun pyysin häntä jättämään minut rauhaan, hän haukkui minua sairaaksi, hulluksi ym ja pyysi etten enää ottaisi häneen yhteyttä (vaikka se oli hän, joka yritti jatkuvasti soitella ja viestitellä). Luulin jo, että pääsin hänestä vihdoin eroon, kun viikon päästä taas laittoi ikävä-viestejä, niin kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Kun en enää vastannut hänelle siihen mitään, hän laittoi viestin, "jätä jo minut rauhaan, s**tanan hullu!"
Tuo tapaus kyllä oli niin hämmentävä, että itsekin välillä mietin, että olenko tulossa hulluksi, kun mielestäni hän oli se, joka häiriköi enkä minä.
Samaa ollut kohdallani. Jo ennen tapaamista vaati, ettei sitten viestejä muitten kanssa. Suunnitelmat tulevaisuudelle oli hänen puoleltaan niitattu ,halusi loppuiän parisuhteen näkemättä.Mihinkään esittämiini kysymyksiin ei tullut suoria vastauksia. Selvisi, että oli rakentanut koko elämänsä hiekalle.
Kysyisin teiltä, joilla ei ole monia treffejä takana, mistä johtuu, ettette ole käyneet useammilla treffeillä? Onko kyse siitä, että treffiseuraa on vaikea saada, onko aika vähissä, ujostuttaako, eikö ehdokkaat kiinnosta vai miten se teillä menee? Itselläni on tosi vaikeaa löytää aikaa treffailuun ja olen tosi arka lähtemään, mutta kuten tuolla jo aiemmikin sanoin, olen kahden vuoden aikana käynyt 15 treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Kysyisin teiltä, joilla ei ole monia treffejä takana, mistä johtuu, ettette ole käyneet useammilla treffeillä? Onko kyse siitä, että treffiseuraa on vaikea saada, onko aika vähissä, ujostuttaako, eikö ehdokkaat kiinnosta vai miten se teillä menee? Itselläni on tosi vaikeaa löytää aikaa treffailuun ja olen tosi arka lähtemään, mutta kuten tuolla jo aiemmikin sanoin, olen kahden vuoden aikana käynyt 15 treffeillä.
Ajan saan järjestymään ja ehdotuksia on tullut. Joskus syynä on välimatka, joskus miehen tyyli kirjoittaa muuttuu tyyliin, että onkin hakemassa seksiä tjtn.
Sitten mies on mielestäni liian äskettäin eronnut ja en ryhdy laastariksi.
Tai treffipaikaksi ehdotetaan vaellusta metsässä. Käy toki myöhemmin, muttei eka kohtaamisella.
Yksi ehdotti tapaamista liian pian.
Tai sitten vain vaisto varottaa.
Kaikkiaan olen päätynyt siihen, että mies löytyy tuosta tosielämän kohdalta, jos niin on käydäkseen. Suuria odotuksia on ollut noille muutamille treffeille ja sitten ankea paluu arkeen. Kiitti, ei enää.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikilla ole mahdollisuutta päästä treffeille normaalilta vaikuttavan miehen kanssa. Lähtisitkö itse treffeille 30 vuotta itseäsi vanhemman miehen kanssa, tai sellaisen miehen jonka kaikki jutut liittyvät jotenkin panetukseen ja kaksimielisyyksiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajan saan järjestymään ja ehdotuksia on tullut. Joskus syynä on välimatka, joskus miehen tyyli kirjoittaa muuttuu tyyliin, että onkin hakemassa seksiä tjtn.
Sitten mies on mielestäni liian äskettäin eronnut ja en ryhdy laastariksi.
Tai treffipaikaksi ehdotetaan vaellusta metsässä. Käy toki myöhemmin, muttei eka kohtaamisella.
Yksi ehdotti tapaamista liian pian.
Tai sitten vain vaisto varottaa.
Kaikkiaan olen päätynyt siihen, että mies löytyy tuosta tosielämän kohdalta, jos niin on käydäkseen. Suuria odotuksia on ollut noille muutamille treffeille ja sitten ankea paluu arkeen. Kiitti, ei enää.
Okei. Kiitos vastauksestasi. Itse olen lähtenyt treffeille vähän pienemmillä ehdoilla ja odotuksilla. En kyllä voi väittää, että se olisi johtanut yhtään mihinkään, mutta kuitenkin ihan vain siksi, etten halua jumahtaa kotiin ja ettei tulisi tunnetta, etten olisi edes yrittänyt. Mutta kyllä minäkin aika usein kieltäydyn treffikutsuista pelkästään sen takia, ettei vain huvita ja tietää, että siitä tulisi kuitenkin ihan katastrofi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikilla ole mahdollisuutta päästä treffeille normaalilta vaikuttavan miehen kanssa. Lähtisitkö itse treffeille 30 vuotta itseäsi vanhemman miehen kanssa, tai sellaisen miehen jonka kaikki jutut liittyvät jotenkin panetukseen ja kaksimielisyyksiin?
No niin, sitähän juuri kysyinkin. Ei tarvitse suuttua. Halusin nimenomaan tietää syitä tähän, kun tuntuu, että itsellänikin on paljon esteitä.
Mt-ongelmaisista: minulle ainakin on useampi mies ekalla tapaamisella kertonut, että on masentunut ja käyttää masennuslääkitystä tai että kärsii paniikkihäiriöstä jne. En siis ole asiasta kysellyt, vaan ovat oma-aloitteisesti kertoneet. On tullut olo, että ovat kaivanneet kuuntelijaa, ja minulle on helppo puhua, kun en päin naamaa tuomitse tai sano mitään muuten loukkaavaa. Mutta en minä kyllä ihastukaan, jos mies yrittää käyttää minua lähinnä terapeuttina. Toisaalta arvostan kyllä, että kertoivat heti.
En voi puhua muiden puolesta.
Nettimaailma on intensiivinen. Siellä pitää olla hereillä, mikäli mielii saada tulosta. Minä en voi valittaa; tarjontaa oli runsaasti. Vaikka olen sentään palstalla parjattu yh.
Deitissä piti olla aktiivinen joka päivä. Yhden miehen "menetin" kun en päässyt treffeille silloin kun hän ehdotti. Toinen taas oli sellainen tosi mukava ja meillä juttu luisti hienosti. Viikon jälkeen ehdotin tapaamista ja mies vastasi vasta kahden päivän jälkeen, jolloin minä olin ehtinyt jo tutustua ja tavata tämän nykyisen miesystäväni.
Tuo tähti oli hengästyttävä ja ihmettelen kuinka joku jaksaa olla vuosikaudet siellä. Aina aloitat uudestaan Hei olen Maria..
Muualla tuskin tällainen kotihiiri olisi miestä tavannut. Ja ihana mies onkin ❤
Vierailija kirjoitti:
Nettimaailma on intensiivinen. Siellä pitää olla hereillä, mikäli mielii saada tulosta. Minä en voi valittaa; tarjontaa oli runsaasti. Vaikka olen sentään palstalla parjattu yh.Deitissä piti olla aktiivinen joka päivä. Yhden miehen "menetin" kun en päässyt treffeille silloin kun hän ehdotti. Toinen taas oli sellainen tosi mukava ja meillä juttu luisti hienosti. Viikon jälkeen ehdotin tapaamista ja mies vastasi vasta kahden päivän jälkeen, jolloin minä olin ehtinyt jo tutustua ja tavata tämän nykyisen miesystäväni.
Tuo tähti oli hengästyttävä ja ihmettelen kuinka joku jaksaa olla vuosikaudet siellä. Aina aloitat uudestaan Hei olen Maria..
MInulla varmaankin johtuu juuri tuosta, että itse etenen ja pidän yhteyttä tosi hitaaseen tahtiin. Siksi ei taida mitään oikein löytyäkään. Ehkä noista parisuhde löytyy parhaiten niille, jotka tosiaan ovat valmiita keskittymään siihen.
Vierailija kirjoitti:
Nettimaailma on intensiivinen. Siellä pitää olla hereillä, mikäli mielii saada tulosta. Minä en voi valittaa; tarjontaa oli runsaasti. Vaikka olen sentään palstalla parjattu yh.Deitissä piti olla aktiivinen joka päivä. Yhden miehen "menetin" kun en päässyt treffeille silloin kun hän ehdotti. Toinen taas oli sellainen tosi mukava ja meillä juttu luisti hienosti. Viikon jälkeen ehdotin tapaamista ja mies vastasi vasta kahden päivän jälkeen, jolloin minä olin ehtinyt jo tutustua ja tavata tämän nykyisen miesystäväni.
Minulla on sama kokemus, että pitää olla nopea ja koko ajan valmiustilassa. Itse sovin aikoinaan treffit sekä perjantai-illalle että lauantai-iltapäivälle. Molemmista miehistä pidin. Se perjantainen vain laittoi minulle vasta maanantaina uuden tapaamisehdotuksen (vaikka tosin kylläkin kiitti tapaamisesta jo la-aamuna) ja vasta maanantaina kertoi että tykästyi minuun jne. Olin jo ehtinyt viettää sen lauantai-iltapäiväisen kanssa myös la-illan ja sunnuntai-iltapäivän, ja tutustua häneen siinä syvemmin, ja hän teki suoraan kasvotusten kiinnostuksensa selväksi. Se perjantainen mies myöhästyi - päädyin tutustumaan tähän lauantaiseen paremmin, ja nyt olen hänen kanssaan näin vuosien jälkeen avoliitossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on sama kokemus, että pitää olla nopea ja koko ajan valmiustilassa. Itse sovin aikoinaan treffit sekä perjantai-illalle että lauantai-iltapäivälle. Molemmista miehistä pidin. Se perjantainen vain laittoi minulle vasta maanantaina uuden tapaamisehdotuksen (vaikka tosin kylläkin kiitti tapaamisesta jo la-aamuna) ja vasta maanantaina kertoi että tykästyi minuun jne. Olin jo ehtinyt viettää sen lauantai-iltapäiväisen kanssa myös la-illan ja sunnuntai-iltapäivän, ja tutustua häneen siinä syvemmin, ja hän teki suoraan kasvotusten kiinnostuksensa selväksi. Se perjantainen mies myöhästyi - päädyin tutustumaan tähän lauantaiseen paremmin, ja nyt olen hänen kanssaan näin vuosien jälkeen avoliitossa.
Perjantain mies oli varmaan lukenut netistä jostain neuvon että ei kannata olla liian innokas.
Kamerani imartelee malliaan ja tästä syystä olen joskus kuvannut ihmisiä ja laatinut heidän kanssaan heille profiileja nettideitti- ilmoituksiin. Järkytyin näkemästäni ja toisinaan yritin estellä heitä laittamasta mitään itsestään näihin "hullujenhuoneisiin".
Hirveä lauma toinen toistaan epätoivoisempia ihmisiä, jäätävää yksinäisyyttä, epätoivoa, mt- ongelmia ym. ja näiltä sitten rahastetaan joko isompia kertasummia tai kuukausimaksua toivotun seuran tasokkuuden takaamiseksi. Tosiasia on että samat tyypit roikkuvat vuodesta toiseen kaikilla sivustoilla olipa se sitten maksullinen tai maksuton, heillä on automaattinen vastaus laajalla otannalla eli aina kun sivustolle tulee uusi niin joiltakin tyypeiltä tömähtää vastaus ikään ja toiveisiin katsomatta. Liukuhihnatreffailua, "oikeanlaisen tunteen" ilmestymisen odottelua treffeillä ja muuta kornia. Naiset saavat ensimmäisen tunnin aikana parisataa vastausta seulonnasta huolimatta, niiden läpi käymisessä ja analysoinnissa menee tuhottomasti aikaa sekä treffeillä juoksemiseen. Pitää olla todella epätoivoinen tai ajankulua vailla että jaksaa moista. Itse en jaksaisi enkä viitsisi.
No katosos täällä on ihmisiä kirjoittelemassa, jotka tisin kuin vaikka minä pystyvät katukuvasta erottamaan kustakin vastaantulijasta heidän seksikokemuksiensa määrän, koulutuksen, lompakon paksuuden, iän... Vain muutaman esimerkin mainitakseni. - Sen sijaan tuo "tutka" ei toimi niin hyvin netissä, kun siellä voi kuulemama joku valehdellakin. Ja laittaa jopa itsestään väärän kuvan...