Onko joillekin naisille nettideittailu ihan toivotonta?
Kommentit (67)
Tehtiin testi yhdelle treffisivulle, minä ja ystäväni. Sama mies kirjoitti meille molemmille täysin samaa settiä ja vakuutteli kirjoittavansa juuri "minun" kanssani. Kirjoitti jo hyvin alussa tyyliin jos tästä jotain tulee, niin hän voi muuttaa samalle paikkakunnalle.
Vastaava testi laitettiin toisellekin sivustolle.Sama tulos. Ei ehkä kilttiä, mutta selvisi todellisuus.
Tiedän kyllä ystäväpiiristä kaksikin paria, jotka tapasivat netin kautta. Nämä kuitenkin tapahtui yli 15v sitten, jolloin deittailu netin kautta oli monellekin tavoitteeseen pyrkivää eli halu saada parisuhde. Nyt se on monellekin harraste ja joillekin jopa ammatinomaista toimintaa. Haetaan ihmeitä tai vaan nautiskellaan hetki. Ihan sama, jos siitä molemmat osapuilet tykkää. Mutta itselleni suhde syntyy toisaalla, jos niin on tähdet määränneet.
Netin kautta voi tavata kivojakin miehiä. Suhdetta ei välttämättä koskaan synny sitä kautta tai muutenkaan, mutta itse olen alkanut ottaa kivana kokemuksena tavata miehiä, joitten kanssa kirjoittelen. Oikeastaan näen heti miehen kohdattuani, onko mitään sinkoilevaa välillä vai ei. Yleensä ei ole. Olen muutenkin herkkä ja vaistoan ihmisistä paljon ja tämäkään intuitio ei petä. Se vaan pitää myöntää.
Huomaan myös heti, ellei miestä kiinnosta.
Seksiä en ala harrastaa näitten kanssa, se kuuluu pitemmälle menneeseen juttuun. Niitäkin on ollut kolmesta viikosta viiteentoista vuoteen.
Edelleenkin, jos sattuisin kohtaamaan miehen, jonka kanssa se sinkoiluliikenne on molemmminpuolista, saa seksi odottaa--ainakin jonkin aikaa. Haluan nähdä miehestä, onko vain fyysisyyteni perään vai ei. Ja todellakin, seksin tullessa kohdallani kuvioon ollaan määrällisesti ja ehkä laadullisestikin omissa ulottuvuuksissa.
Vierailija kirjoitti:
Nainen saa seuraa ja kontakteja ihan mistä tahansa
Mies ei saa seuraa ja kontakteja joten miehet ovat yrittäneet mennä nettideittailemaan mutta netissä on miesten lisäksi vain niitä yksinhuoltajia, kuntoutujia ja muita jotka eivät ole onnistuneet saamaan hyvää kunnon miestä muuten
Jokainen nainen, jolla ei ole ennestään lapsilaumaa ja ei näytä linnunpelättimeltä, saa kyllä miesseuraa ilman nettiä.
Mistä se heteronainen saa seuraa ja kontakteja, jos kerran heteromies ei saa seuraa ja kontakteja? Minä kun luulin, että aina kun heteronainen saa miehen, niin heteromieskin saa naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain ongelmaa on, kun samat miehet ovat deiteissä parikin vuotta. Itse kirjauduin juuri 2v sitten ja nyt uudelleen. Samat miehet edelleen. Osa etsii suoraan kevyttä seuraa, osa vakavaa, mutta käytäntö muuta.
Mussa on sellanen vika, että oon kuulemma ihan kiva, mutta en kolahda "sillä tavalla". En sitten tiedä mitä asialle voisi tehdä. Ihan pysyvää etsin siis
Just samaa saan kuulla. Se jokin puuttuu tai se ratkaiseva palikka puuttuu. Turha kenenkään sanoa, että naiset saavat seuraa helposti. Olen käynyt kahden vuoden aikana viidet treffit ja ei osunut. Joko mies ei kiinnostu tai minä.
Te naiset sentään pääsette treffeille
Aina kun heteronainen pääsee treffeille niin mieskin pääsee treffeille. Emme me naiset toisiamme treffaile.
Vierailija kirjoitti:
Tehtiin testi yhdelle treffisivulle, minä ja ystäväni. Sama mies kirjoitti meille molemmille täysin samaa settiä ja vakuutteli kirjoittavansa juuri "minun" kanssani. Kirjoitti jo hyvin alussa tyyliin jos tästä jotain tulee, niin hän voi muuttaa samalle paikkakunnalle.
Vastaava testi laitettiin toisellekin sivustolle.Sama tulos. Ei ehkä kilttiä, mutta selvisi todellisuus.
Tiedän kyllä ystäväpiiristä kaksikin paria, jotka tapasivat netin kautta. Nämä kuitenkin tapahtui yli 15v sitten, jolloin deittailu netin kautta oli monellekin tavoitteeseen pyrkivää eli halu saada parisuhde. Nyt se on monellekin harraste ja joillekin jopa ammatinomaista toimintaa. Haetaan ihmeitä tai vaan nautiskellaan hetki. Ihan sama, jos siitä molemmat osapuilet tykkää. Mutta itselleni suhde syntyy toisaalla, jos niin on tähdet määränneet.
En ymmärrä, mikä ongelma tässä on. Sama mies siellä oli, samojen ajatusten ja toiveiden kanssa. Olisiko yhdelle pitänyt esittää jotain muuta kuin toiselle?
Ei kehtaa tehdä mitään nettideittiprofiilia kun sitten tulee profiloiduttua samaan sarjaan niiden hullujen kanssa. Ennemmin sitä käy aktiivisesti vaan ulkona, osallistuu ja selaa satunnaisesti tinderiä ei-niin-vakavissaan.
Jotenkin noista nettideittimiehistä tulee sellainen kuva, että ollaan asuttu verhot kiinni kellarissa 10 vuotta ja kosketus tavalliseen sosiaaliseen elämään on vähän niin ja näin.
Lyhyt kokemus aiheesta ja tuli fiilis, että luonnotonta minulle. Pitää markkinoida itseään kelvatakseen miehille. Ajatustenvaihtoa vähän joka aiheesta, tapaaminen ja ei sen ihmeempää. En normaalielämässäkään kohenna itseäni miehiiä varten, koko ajatus tuntuu oudolta. Pukeudun oman tyylini mukaan, sidon hiukset ja ohut meikki. Olen hoikka ja ryhdikäs, mutta en näistä mitään löytääkseni miehiä. En edes havainnoi ympäristöä tyyliin nähkää minut. Jos joku mies minusta kiinnostuu, on sen todennäköisimmin tapahduttava töissä tai koulutuksissa eli mies kiinnostuu persoonastani. Olen lisäksi heikko tekemään aloitetta, se jää miehelle.
Kerran yksi sivullinen mies totesi minun olevan saavuttamaton. Voi olla niinkin.