Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joillekin naisille nettideittailu ihan toivotonta?

Vierailija
30.09.2017 |

Eli varma tapa jäädä sinkuksi.

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se, heteroille.

Vierailija
2/67 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on naisille hyvin helppoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettideiteillä löysin vain hulluja miehiä jotka eivät halunneet tavata henkilökohtaisesti. Menin baariin ja löysin sen jota etsin.

Vierailija
4/67 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin tavata mies jossain tosielämässä. Se voi tapahtua ihan missä vain.  Hakusessa on itselläkin. Netissä oli mt-ongelmaisia, sitoutumiskammoisia, varattuja, roikkujia. Ihan ammattiin tai arvoon katsomatta.

Vierailija
5/67 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle deittailu yleensäkin on toivotonta. Nettideittailussa nyt edes jokin pienen pieni mahdollisuus on olemassa. 

Vierailija
6/67 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain ongelmaa on, kun samat miehet ovat deiteissä parikin vuotta. Itse kirjauduin juuri 2v sitten ja  nyt uudelleen. Samat miehet edelleen. Osa etsii suoraan kevyttä seuraa, osa vakavaa, mutta käytäntö muuta.

Vierailija
7/67 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaalla oli 15-vuotias joutunut pahoinpidellyksi tinderin miehen kans.

Vierailija
8/67 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurasin pitkään (stalkkasin) erään miehen profiilia netissä joka vaikutti minusta hauskalta, täyspäiseltä ja suht komealtakin. Oli pallukka vihreänä usein ja ajattelin alkuun hänen olevan suosittu naisten keskuudessa.

Ihmettelin kuitenkin miksei hän löydä kumppania itselleen, että onko jotain vikaa vai onko liian nirso tai etsiikö kuitenkin vain seksiä. Lopulta uskaltauduin kysymään ja selvisi, että odotti vain naisen tekevän aloitteen koska oli ujo. Tämä ei ilmennyt profiilitekstistä kuin ehkä rivien välistä. Parin vuoden aikana oli saanut vain muutaman viestin ja nekin ei sopivilta naisilta.

Sain hänestä oikean helmen itselleni. Osoittautui juuri niin fiksuksi ja hauskaksi mitä olin kuvitellut ja komeampikin on kuin kuvassa. Eikä ole mielestäni ujokaan, vaikka alkuun selvästi jännitikin.

Pitkään minäkin kerkesin netissä olla turhautumassa, vaikka satoja yhteydenottoja sainkin ja useat treffit kolusin. Sopivan lopulta löysin :)

Vierailija
9/67 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurasin pitkään (stalkkasin) erään miehen profiilia netissä joka vaikutti minusta hauskalta, täyspäiseltä ja suht komealtakin. Oli pallukka vihreänä usein ja ajattelin alkuun hänen olevan suosittu naisten keskuudessa.

Ihmettelin kuitenkin miksei hän löydä kumppania itselleen, että onko jotain vikaa vai onko liian nirso tai etsiikö kuitenkin vain seksiä. Lopulta uskaltauduin kysymään ja selvisi, että odotti vain naisen tekevän aloitteen koska oli ujo. Tämä ei ilmennyt profiilitekstistä kuin ehkä rivien välistä. Parin vuoden aikana oli saanut vain muutaman viestin ja nekin ei sopivilta naisilta.

Sain hänestä oikean helmen itselleni. Osoittautui juuri niin fiksuksi ja hauskaksi mitä olin kuvitellut ja komeampikin on kuin kuvassa. Eikä ole mielestäni ujokaan, vaikka alkuun selvästi jännitikin.

Pitkään minäkin kerkesin netissä olla turhautumassa, vaikka satoja yhteydenottoja sainkin ja useat treffit kolusin. Sopivan lopulta löysin :)

Ihana tarina, olen iloinen puolestanne :)

Vierailija
10/67 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain ongelmaa on, kun samat miehet ovat deiteissä parikin vuotta. Itse kirjauduin juuri 2v sitten ja  nyt uudelleen. Samat miehet edelleen. Osa etsii suoraan kevyttä seuraa, osa vakavaa, mutta käytäntö muuta.

Ja nämä miehet ajattelevat ihan samoin sinusta. :D Tämä on jotenkin niin huvittavaa, kun pidetään säälittävinä niitä nettideiteissä pitkään olleita, vaikka itsekin siellä sitten taas ollaan. 

Minulla on ollut Tinder-profiili kaksi vuotta, eikä minulla ole mielestäni mitään sen kummempaa ongelmaa kuin se, että en ehdi treffeille usein ja ne harvatkin jutut eivät ole edenneet oikein minnekään. Eikä minulla ole tässä mitään kiirettä. 

Vierailija
11/67 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen saa seuraa ja kontakteja ihan mistä tahansa 

Mies ei saa seuraa ja kontakteja joten miehet ovat yrittäneet mennä nettideittailemaan mutta netissä on miesten lisäksi vain niitä yksinhuoltajia, kuntoutujia ja muita jotka eivät ole onnistuneet saamaan hyvää kunnon miestä muuten

Jokainen nainen, jolla ei ole ennestään lapsilaumaa ja ei näytä linnunpelättimeltä, saa kyllä miesseuraa ilman nettiä. 

Vierailija
12/67 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mussa on sellanen vika, että oon kuulemma ihan kiva, mutta en kolahda "sillä tavalla". En sitten tiedä mitä asialle voisi tehdä. Ihan pysyvää etsin siis

Vierailija
14/67 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kirjoittelu on ok ja samoin puhuminen puhelimessa. Jos aletaan ehdottaa tapaamista, häivyn. En vaan voi.

Vierailija
15/67 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin tavata mies jossain tosielämässä. Se voi tapahtua ihan missä vain.  Hakusessa on itselläkin. Netissä oli mt-ongelmaisia, sitoutumiskammoisia, varattuja, roikkujia. Ihan ammattiin tai arvoon katsomatta.

Vaikka en omaa kokemusta nettitreffeistä saati tinderistä ja vaikka (miehenä) olen toistaiseksi myös baarista löytänyt seuraa, niin en ymmärrä miksi nettideittailun kautta tapahtuvaa treffiseuran (tai vaikka elämänkumppanin) hakemista pidetään tosielämän ulkopuolisena paikkana. - Siellä kuitenkin on siinä mielessä käsittääkseni reilumpaa, että kukaan ei voi syyttää siitä, että pyrkii hakemaan seuraa ja vielä avoimesti kertoa, että millaisesta.

Kun taas esim. jos menen baariin tai vaikka ravintolaan, niin voin mennä vain juomaan lasin tai kaksi tai vaikka vain syömään sen kummemmin hakematta tai toivomatta minkäänlaista seuraa itselleni. - Tietysti joku älähtää nyt,  että voihan sitä syödä kotonakin, että tarviiko sitä varten ulos mennä syömään. No itse saatan esimerkiksi reissusssa ollessani syödä ulkona (ravintoloissa), enkä vain mutustaa eväitä hotellihuoneessa. Tai saatan mennä ulos toisinaan syömään ihan vain koska on toisinaan vain hivenen tylsä kokata vain itselle.

Mutta kuten sanottu kumppanin voinee löytää mistä vain ja varmasti myös netistä, eikä se ole yhtään sen huonompi paikka kuin ne perinteisemmätkään paikat.- Introvertemmille tai vaikka minulle, joka kaikesta edellä kirjoitetusta huolimatta en voi sanoa hyvin baareissa netti saattaisi olla jopa parempi hakea seuraa kuin baarit tai vaikka yökerhot. - Missä oikeastaan ovat ne päivänvalon aikaan  avoimet paikat joissa vastakkaiset sukupuolet saattaisi kohdata yleisemmin ja olisi lupa tai mahdollisuus etsä tai kohdata potenttiaalinen kumppani. - Jos nyt lasketaan pois kuvioista mahdolliset työpaikka romanssit tai sieltä alkunsa saavat pidemmät suhteet.  

Vierailija
16/67 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mussa on sellanen vika, että oon kuulemma ihan kiva, mutta en kolahda "sillä tavalla". En sitten tiedä mitä asialle voisi tehdä. Ihan pysyvää etsin siis

Just samaa saan kuulla. Se jokin puuttuu tai se ratkaiseva palikka puuttuu. Turha kenenkään sanoa, että naiset saavat seuraa helposti. Olen käynyt kahden vuoden aikana viidet treffit ja ei osunut. Joko mies ei kiinnostu tai minä.

Vierailija
17/67 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just samaa saan kuulla. Se jokin puuttuu tai se ratkaiseva palikka puuttuu. Turha kenenkään sanoa, että naiset saavat seuraa helposti. Olen käynyt kahden vuoden aikana viidet treffit ja ei osunut. Joko mies ei kiinnostu tai minä.

Te naiset sentään pääsette treffeille

Vierailija
18/67 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kirjoittelu on ok ja samoin puhuminen puhelimessa. Jos aletaan ehdottaa tapaamista, häivyn. En vaan voi.

Minulla sama juttu. Paitsi etten halua puhua edes puhelimessa. No olen muutamille treffeille saanut itseni pakotettua. Siellä sitten mykkänä ja punaisena möllötän kiusallisesti kahvikuppia kilistellen. Juu, olipas mukavaa tavata uusi ihminen (no ei ollut). 

Vierailija
19/67 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen saa seuraa ja kontakteja ihan mistä tahansa 

Mies ei saa seuraa ja kontakteja joten miehet ovat yrittäneet mennä nettideittailemaan mutta netissä on miesten lisäksi vain niitä yksinhuoltajia, kuntoutujia ja muita jotka eivät ole onnistuneet saamaan hyvää kunnon miestä muuten

Jokainen nainen, jolla ei ole ennestään lapsilaumaa ja ei näytä linnunpelättimeltä, saa kyllä miesseuraa ilman nettiä. 

Ja mikä vika on yksinhuoltajissa? On nettideiteillä miehiäkin, joilla on lapsia.

Vierailija
20/67 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla sama juttu. Paitsi etten halua puhua edes puhelimessa. No olen muutamille treffeille saanut itseni pakotettua. Siellä sitten mykkänä ja punaisena möllötän kiusallisesti kahvikuppia kilistellen. Juu, olipas mukavaa tavata uusi ihminen (no ei ollut). 

Lohdullista luettavaa. Heti nähdessäni miehen tajuan, ettei ole mun juttu. Odotan pääsyä pois tilanteesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi