IVF/ICSI vko17
Minulla 0-ultra on maanantaina ja sitten saadaan tarkemmat ohjeet miten päästään juuri viikolle 17.
Löytyiskö mulle seuraa tälle viikolle?
kp 27/31, menkat tosin alkaa vuorokauden sisään luulisin
Kommentit (138)
Piinistelijät:
toivo78, siirto 28.4, kp 34, pp13
Ibiza79, siirto 27.4, veritesti 10.5, kp 31/27-35, pp12(kotitesti plus), pp13(veritesti plus)
minerva72, siirto 28.4, pp12(menkat)
Katariina77, siirto 28.4, testi 12.5, kp 28, pp13
Oikku72, siirto 27.4, pp12(nega)
Kipinä2, siirto 30.4, pp11
Olen pahoilla teidän puolestanne joilla ei tällä kertaa onnistanut. Olisin halunnut teidä mukaan plussanneisiin.
Tulos edelleen positiivinen, hcg 158.
Mutta vatsaontelossa oli nyt nesteen tilalla verta munasarjat oli ok. Ei auta muu kuin jatkaa lepäilyä. Huomenna uudet labrat ja maanantaina katotaan taas vatsaontelon tilanne.
Torstaita elellään ja menossa on pp 13. Hyvin haaleaa tuhrua/väriä on tullut nyt jo useana päivänä olisko pp 11 -->, mutta en sitä kyllä vuodoksi kutsuisi. Huomenna olis sitten testin paikka. En haluaisi testata lainkaan. En kestä totuutta!! Tai siis kestän, mutta en halua tuijottaa sitä TYHJÄÄÄÄÄÄ ruutua.
Kysyikin tänään VL onko pakko testata huomenna. Voisiko vaan odottaa jos vuto joskus alkaa ;-) Suosittelivat kumminkin testaamaan... No, luget lopetan huomenna joktapauksessa. Ihmeellistä, että ne vaan yhtäkkiä kertaheitolla sitten lopetetaan???
Olo on jännittynyt kuin pikku lapsella. En halua siis kuulla totuutta, vaan mielelläni elelisin ilman vuotoa ja koko totuutta. Niin kipeältä aina se negatiivinen on tuntunut.
Kuinkas Kipinällä ja Toivolla piinailu sujuu? Vieläkö piinailette ja millaisilla fiiliksillä olette? Kait me tähän pinoon vielä ainakin yksi jos ei useampi plussa saadaan. Itseäni en kovin korkealle nostaisi tuossa ehdokkuudessa, sellaset on merkit, mutta jos teistä jompikumpi tai molemmat siihen junaan pääsisi :-))
jees piinailu jatkuu, elikkäs ei ole menkoista tietoakaan. En tiedä pitääkö luget ne sitten poissa, mutta ei ole tullut edes tuhruakaan. No tässä olen päivitelly jo viikon verran turvotusta joka jatkuu edelleen. Rinnat ei ole enää kipeät mitä oli siirron alussa, mutta vatsassa tuntuu aina välillä menkkamaisia vihlaisuja liikkellä ollessa. Tämä päivä mennyt palellessa. Mutta enpähän vaan jaksa uskoa, että plussa paukahtaisi. Huomennahan lopetan luget, mutta veritestiin en pääse niin ajattelin testata sitten sunnuntaina ehkä jos ei vuoto ala. Vaan empä minäkään jaksaisi sitä tyhjää ruutua tuijotella...samaa ajattelen kuin Katariina, että mielelläni eläisin ilman vuotoa ja koko totuutta.
Jees, mutta jatketaanhan piinailua loppuun saakka:)))
Haleja niille joilla on toivo jo mennyt ja tsemppiä niille joilla on toivoa vielä jäljellä. Ibizalle vielä kerran iso hali ja onnea!!!
Olen suu ymmyrkäisenä. Tein aamulla testin tai itseasiassa kaksikin. Sain molempiin haalean PLUSSAN! Soitin hoitajalle ja se sanoi, että ei haaleudella ole tässä vaiheessa mitään merkitystä. Kädet tärisee ja olo on epätodellinen. Testasin siis pp 10 puhdastakin puhtaamman negan. Voin vaan omasta puolestani sanoa, että ei kannattaisi testailla aikaisemmin, kun olin jo niiiiin varma, että pylleen menee. Kiitos Osse kannustavista sanoista!!
Oireista: Ei oikeastaan mitään. Ei menkkaoireita. Rinnat turpeat, mutta ei erityisen arat. Tuhrua (rusehtavaa väriä) pp11-->pp13. Tästä päivästä en osaa vielä sanoa mitään. Eilen oli yksi todella kova viiltävä kipu alapäässä. Mietinkin, että ei taida raskausoireisiin tälläset kivut lukeutua. En voi kyllä sanoa, että mikään olisi viitannut raskauteen. Ehkä toi tuhru oli mulle uutta. Laitoin sen kyllä menkkojen alkamisen piikkiin.
Nyt on syntymäpäiväni, joten päivä on kruunattu ja siitä tuli myös ehkä elämäni paras päivä! Anteeksi hehkutukseni, mutta tämä nyt tuntuu uskomattomalta. Kaikenlaiset pelot tietysti nousee heti pintaan...kestääkö tämä, entä jos se on kohdunulkoinen kun hormoonitaso nousee niin hitaasti jne.
Raskas piina-aika on nyt takana. Toki kaikki on vieläkin epävarmaa, mutta uksi etappi on takana. Olin todella epätoivoisen depressiivinen ja maailman lopun elkeitä täynnä koko tämän viikon. Aamullakin testiä tehdessäni ajattelin, että miksi tämä on edes pakko tehdä, miksi mun on taas pakko masentaa itseäni tälläisillä turhilla testeillä. Hoitusu vaan kehoitti sen tekemään tänään No, nyt kävi onnellisesti. Olen ehkä maailman onnellisin nainen tänään!!!
Piinistelijät:
toivo78, siirto 28.4, kp 35, pp14
Ibiza79, siirto 27.4, veritesti 10.5, kp 31/27-35, pp12(kotitesti plus), pp13(veritesti plus)
Katariina77, siirto 28.4, testi 12.5, kp 29, pp14(plus)
Kipinä2, siirto 30.4, pp11(menkat)
Katariina: Suuremmoiset onnittelut!!!! Sylin täydeltä onnea sait ihanan syntymäpäivälahjan!!!
...Hirmuisasti onnea Ibizalle ja Katariinalle!!!! Ja Katariinalle vielä hyvät syntymäpäiväonnittelutkin kaupan päälle! :)
[color=red][size=6]♥[/size][/color] Keinuhepo
Mä oon koko aamun jännännyt, että pääsis ny nopeesti koneelle näkemään Katarinan plussauutiset ja nyt lopulta pääsin! Jeeeees!!! Mää tiesin tän, ne sun oireet kuulosti niin plussaoireilta, että olin ihan varma. En vaan uskaltanut kirjoittaa, kun tietenkään en oikeesti voinut olla varma.
Ja Ibizan plussaa pitää vielä vähän hehkuttaa, vaikka tuolla muualla oonkin jo kuulutellut iloani... :)
Aivan mielettömän ihanaa!! Ja hyvää synttäriä vielä Katarinalle!!
-Osse
Tänään labroissa kaikki ennallaan, paitsi hcg noussut 461 niin kuin pitääkin!
Onnea Katariina sekä Ibiza! Olen käynyt kurkistelemassa teidän piinailuanne. VAAN eikö ole ihmeellistä, että ekalla kahvikokoontumisella mukana olleista kaikki, jotka eivät vielä silloin olleet plussanneet, ovat nyt raskaana (Violettia ei lasketa, kun ei ole ollut yritystäkään...:)) Pitäiskö meidän ruveta jotenkin markkinoimaan tätä enemmänkin:)?
Nyt vaan turha stressi pois. VL:n hoitaja kehoitti meitä syksyllä " nauttimaan raskaudesta täysillä! Jos tulee itkun aika, niin sitten itketään..." Ja se oli kyllä hyvä neuvo. Ainahan sitä on kaikesta helposti huolissaan, mutta muistakaa myös nauttia siitä pienestä ihmeestä!
Sain itse tänään asiasta muistutuksen, kun jouduinkin neuvolakäynniltä suoraan taysiin vauvan korkean sykkeen takia. Että on aamu itketty ja pelätty. Hapensaanti kuitenkin kunnossa, joten suurin kivi putosi sydämeltä. Maanantaina sitten taas uudestaan...
Ja vielä synttärionnittelut Katariinalle!
Kiitos kaikille onnitteluista! Kyllä tämä uskomattomalta tuntuu!
Vegax: Olen saanut Vegax sinun haaleasta viivastasi paljon voimaa (eikös sinulla ollut aika haalea viiva testipäivänä). Jos et olisi tapaamisella siitä kertonut, olisin paljon epäilevämpi. Kiitos siitä :-))
Täytyy yrittää olla onnellinen nyt, kun on siihen aihetta!! :-)) Toivottavasti tapaamme vielä jossain vaiheessa Keinihepon, Ossen ja Vegaxin kanssa. Olen saanut teiltä niin paljon hyviä ohjeita ja vertaistukea. Nyt lähden viikonlopun viettoon ja nettipimentoon mökille!
ja ensiksi ihan tolkuttoman paljon onnea Katariinalle plussasta sekä synttäreistä:))) Vähän samoilla mietteillä ollaan piinailu aika kuljettu ja itselläni nyt sellainen tilanne, että empä testiä uskalla kertakaikkiaan tehdä. Vaan kai se pitäisi huomenna käydä ostamassa ja tehdä joko huomenna tai sunnuntaina. Elikkäs mennään sitten pp14 ja ei tietoakaan menkoista, eikä sitä tuhruakaan. Kipujakaan ei ole enää juurikaan ollut, harvaseltaan enää vihlaisee alamahaa. Rinnat ei ole arat eikä mielestäni turvoksissakaan, raskailta tosin tuntuvat. Tänään on taas välillä paleltu ja välillä hikoiltu. Mutta kun tässä nyt koko piinailu ajan on ollut niillä mietteillä jotta ei tästä plussaa tule niin eipähän sitä negaa uskalla testata....Kertokaapa lugen käyttäjät, jotta voiko luget pitää menkat poissa ihan kokonaan?? Kun yleensähän mulla alkaa tuhrulla ja siitä seuraa sitten vuoto. Ja kyllähän sitä yleensä pms-oireet alkaa jo viikko ennen menkkoja.
Mutta todella mukava, jotta 2 plussaa on tähän junaan jo saatu.
Aurikoista jatkoa!
Joko olet Toivo testannut? Sua oon käynyt jännäämässä täällä päivittäin...
Itse olen vieläkin todella epäileväinen. Vaikea uskoa, vaikka olenkin onnellinen. Pelottaa se viivan hailakkuus. Vieläkin viiva on haalea, tosin en nyt tehnyt aamupissasta. Raskaustestin ohjelapussa lukee, että ei sillä ole väliä kuinka tumma merkki on, mutta silti se laittaa miettimään, että onko kaikki kunnossa. VL ei tehdä veritestiä... Pitäisiköhän silti mennä otattamaan jonnekin, niin näkis Hch:n oikean tason.
Tsemppiä Toivo testaamiseen jos et ole vielä uskaltanut testiä tehdä!! Toivon todella, että saatais sutkin plussajunaan!!! :-))
Piinistelijät:
toivo78, siirto 28.4, kp 35, pp16
Toivo: Miten menee???
Kiitos onnentoivotuksista. Huomenna on taas lääkärin tarkastus saa nähdä mikä on tilanne? Uskaltaisko sitä sitten alkaa odottaan?
siis Toivo kiittää ja kumartaa kaikkia tukijoita ja piinailu kavereita. Lauantaina testasin puhtaan negan ja sieltähän ne menkat sitten tänään alkoi. Tai vähäistä vuotoahan tuo on, mutta kai ne menkat on. Testin tein eilen päivällä, mutta empä usko, että sillä suurta merkitystä on. Ihan rauhallisesti tulos tuli otettua, koska en uskonut että plussa tulisi. No pakkaseen kun ei mitään jäänyt, niin uusi yritys sitten syksyllä. Tässä nyt kesä elellään ja koitetaan saada kuntoa vähän kohotettua:)))
Aurinkoista kesää kaikille ja Ibizalle sekä Katariinalle paljon hyviä odotuspäiviä ja toivotaan todella, että kaikki menee hyvin!!!
Kiitos hyvästä pinosta:)))
Olipa kurja uutinen. Olin niin toiveikas suhteesi. Jos ei vuoto runsaannu, niin testaa myöhemmin uudelleen. Joskus on ihmeitäkin tapahtunut ivf:n jälkeen ja testit näyttää vasta paljon myöhemmin plussaa. Ja huom!! mullakin on tosi hailee plussa.
No, joka tapauksessa, toivotan sinulle aurinkoista kesää ja voimia tulevaan! Jos nyt itse hyppään jossain vaiheessa tuonne plussanneisiin lapsettomiin, niin vaihdetaan silti kuulumisia tulevaisuudessakin.
Voimia ja paljon lämpöisiä ajatuksia sinulle!!
kylläpä ihan sydäntä lämmitti lukea sinun viestisi. Ei tosiaan tule kunnon vuotoa vielä, sellaista liman/veren sekaista hieman. No veritestissä käyn vielä hoitajan pyynnöstä tuossa parin viikon päästä niin eiköhän se lopullisen tuloksen sitten näytä. Mutta ei tässä sen kummemmin elämä romahtanut, täyttä höyryä vaan eteenpäin!!
Koitahan nauttia olostasi ja kyllä se plussa siitä vahvistuu:))) Vaihdetaan toki kuulumisia, kivahan tuo olisi kuulla missä aina mennään!!
Toivo
Piinistelijät:
toivo78, siirto 28.4, kp 34, pp15(nega)
Kiitos mahtavasta piinailuseurasta! Tsemppiä niille joilla onni ei ollut myötä tällä kertaa ja jaksuja.
Onnea vielä Katariinalle!
Omanapa: Kävin taas lääkärissä verta edelleen vatsaonelossa, mutta veriarvot ok. Hcg yli 1500
Tulinpa surulliseksi. Viestistäsi kyllä aistii, että koville ottaa. No, miksei ottaisi, pettymyshän se on. Hyvä, että haet tukea jostain nk. nuppihoitolasta. Itsekin olen joskus käynyt juttelemassa, kun on ollut kovaa. Voimia ja lämpöisiä ajatuksia!!