Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi +35vee naiset kadehtivat nuorempia naisia?

Vierailija
30.09.2017 |

Mistä tämä ilmiö johtuu?

Kommentit (120)

Vierailija
61/120 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin täytyy sanoa ettei miesten huomiota ylipäätään voi ottaa kovin vakavasti kun se johtuu vain iästä. Että mitä imarreltavaa siinä on jos toista kiinnostaa vain siksi että on alle 30, mikä on katoava ominaisuus. Tätä ei vain nuorena oikein sisäistä.

Vierailija
62/120 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miten niin kadehtii? Olisi mukava kuulla perusteluja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/120 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin 23 vuotiaana ensimmäisen asunnon, opiskeluiden jälkeen sain vakipaikan, sitten siis asunnon. Opintolainaa nostin ja sijoitin ne.

Olin maksanut kaksion 6 vuodessa.

Ennen kun täytin 40 v, minulla oli perhe, 3 lasta ja mies, ei missään vaiheessa pätkätöitä, todella kiva koti ja 6 sijoitusasuntoa, opettajan palkalla.

Nyt kouluja yhdistetään ja virkoja lopetellaan, tulee homekouluja, erityislasten huomiot jätetään vähemmälle.

Kun tarjotaan jotain irtisanomispakettia, aion tarttua siihen.

Olen ulkoistanut asuntojen vuokraukset, tuloa käteen tulee 5000 e kk, lainat ovat maksettu, viime vuonna meni vika erä.

Enpä tiedä mistä pitää olla kateellinen.

Nuoremmat kollegat eivät uskalla saada lapsia, pätkätyötä riittää, jossain vaiheessa lomiin puututaan, kuten äitiyslomalla tullaan kesäksi töihin lopetetaan. Tai hankaloituu.

Odotan milloin huonoja uutisia tulee.

Ammattini on pysynyt samana, ei ole pitänyt liikaa päivittää tietoja. Tietenkin on pitänyt, mutta helpolla olen päässyt.

Mut hei siitä ulkonäöstä...olet taatusti rapistunut jotenkin. Sehön on ainoa asia jonka kautta miehet naisia määrittää joten luulevat että naisella ei mitään muuta ole ja siksi vanheneminen olisi niin kovin iso tragedia :D

Ollaan miehen kanssa oltu yhdessä yli 20 vuotta.

Joo, muutama kg voisi lähteä pois. Hiukseni ovat vaaleat, ei yhtään harmaata.

Puhun muutamaa kieltä ja ulkomailla saan ainakin ihan ok huomiota.

Ulkona käymme mieheni kanssa n kerran kuussa ja ei, pokaajia ei ole tullut. Mutta olemme myös selkeästi yhdessä.

Tietenkin ikä näkyy.

Vierailija
64/120 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kysymystä, mut ehkä se johtuu siitä et oon vasta 33, ja parin vuoden päästä alkaa armoton kade? Tai sit ei, oon ollut itsekin nuori ja nyt oon vanhempi. Krapulattomuus ois toki kätevää sekä kyky valvoa.

Vierailija
65/120 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi mahdollisuus palata takaisin parikymppiseksi, niin jättäisin käyttämättä.

Nuorten naisten elämä on helvetin raskasta, ja ainakin itse tajusin sen vasta lähempänä neljääkymppiä kun yhtäkkiä ei enää tarvinnut ihan jatkuvasti todistella ammatillista osaamistaan, älykkyyttä ei epäilty enää joka käänteessä, ahdistelua & huutelua ei enää esiintynyt ja fiksut miehet alkoivat lähestyä. Nuorempana olin niin tottunut niihin kaikkiin vaikeuksiin, ettei niitä osannut edes kyseenalaistaa. Tunnen jonkinlaista sisarellista tsemppausta nuorempia naisia kohtaan ja toivon jokaiselle voimia jaksaa rämpiä tuon paskan läpi. Käytännössä tämä näkyy mm. niin, että suosin nuoria naisyrittäjiä, kohtelen heitä reilusti työelämässä, pidän heidän puoliaan jne.

Kaikkein surullisinta on se, että vaikka olin nuorena kaunis, tunsin olevani koko ajan ruma. Nyt olen varmaankin ruma, mutta tunnen olevani kaunis. Mieluummin näin päin todellakin :)

Vierailija
66/120 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmanhistoriassa on nähty monenlaista säälittävää räpellystä ja miehuuden alennustilaa, mutta nämä äitipalstalla asuvat ja päivästä toiseen samoja misogynistisia aloituksia jankkaavat miehet vetää kyllä kaikkien aikojen pohjat.

Vierailija
67/120 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä usko että nuorten naisten elämä on helvetin raskasta. Iloisia ja pirteitä ne suurimmaksi osaksi on. Minua ainakin väsyttää miljoona kertaa enemmän kuin parikymppisenä vaikkei ole lapsia tai vaativia töitä.

Vierailija
68/120 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma tytär 23 vuotias. Mitä nyt oon saanut seurata, katsella ja kuunnella häntä ja hänen kavereitaan, niin nais- kuin miespuolisia, niin en voi sanoa kadehtivani heitä.

Tässä iässä reilu nelikymppisenä, on asiat just mallillaan. Lapset isoja, talousasiat kunnossa ja terveys.

Ei mitään syytä kadehtia parikymppisiä nuoria joilla ruuhkavuodet edessä!

Hih. Eihän nykynaiset tee ees enää lapsia ennen 35. Ura ja miehethän ne on silmissä 24/7.

Mitkä ennemmin? 35v asti pidennetyt ura ja rilluvuodet? Vai sun vaihdevuodet...? Hmmmm....

Vaihdevuodet ne tulee sullekin. Kivahan se on kärvistellä niitä ja samalla teinin murkkuikää.

Tosin voi olla että reilu 35 kun on ikää,ja huomaa että ei lapsia niin vain tehdäkään niin siitä on hihittelyt kaukana!

Mutta odottele sä niitä lapsia ja vaihdevuosia, mä vaan niitä vaihdevuosia.

Vierailija
69/120 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin sanasta sanaan saman aloituksen miehistä mutta se poistettiin heti! Buaahhhhh! :D :D

Vierailija
70/120 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika moni ehkä haluisi olla ikuisesti nuori, ainakin minä. En kylläkään kadehdi sinänsä nuoria naisia, koska jokainen kuitenkin vanhenee. Mutta jos olisi joku, joka ei vanhenisi, niin sitten. Tietty ehkä tavallaan kadehtii jossain mielessä lapsia ja nuoria (sukupuolesta riippumatta) siitä, että elinaikaa on vielä enemmän ja valintoja työelämässä jne. Olisihan se kiva elää lapsuutensa ja nuoruutensa taas uudelleen.

Vierailija
71/120 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No aika moni ehkä haluisi olla ikuisesti nuori, ainakin minä. En kylläkään kadehdi sinänsä nuoria naisia, koska jokainen kuitenkin vanhenee. Mutta jos olisi joku, joka ei vanhenisi, niin sitten. Tietty ehkä tavallaan kadehtii jossain mielessä lapsia ja nuoria (sukupuolesta riippumatta) siitä, että elinaikaa on vielä enemmän ja valintoja työelämässä jne. Olisihan se kiva elää lapsuutensa ja nuoruutensa taas uudelleen.

Tähän jatkan vielä sen verran, että johtopäätösten kanssa kannattaa kyllä olla tarkkana. Jos joku ei pidä sinusta tai hänellä on sinun suhteesi joku ongelma, niin ei se tarkoita että hän kadehtii sinua.

Vierailija
72/120 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pian 40v. ja miksi kadehtisin? Naamani on rempattu nuoremman näköiseksi eli näytän juuri ja juuri kolmekymppiseltä, olen hyväkroppainen, minulla on hyvä ura ja loistava palkka, omistan talon Suomessa ja ulkomailla, sekä kaksi katseetkääntävää autoa. Saan kenet tahansa miehen ulkonäölläni, älykkyydelläni ja kokemuksellani.

En haluaisi enää olla epävarma ja toisia ihmisiä miellyttävä ja mielistelevä 25v, haluan mieluummin olla viisas 50v.

Vaikutat epävarmalta, koska itsetehostuksen tarpeesi on melkoinen. Epäilemättä olet ollut myös epävarma 25 v. Toivoa sopii, että tulet olemaan viisas 50 v.

Vierailija
73/120 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska oma jälleenmyyntiarvo ja kysyntä on vähentynyt, se vähän viduddaa :)

Nuoret naiset ovat kaikkein ilkeimpiä toisia naisia kohtaan. Kuten tuostakin kommentista voi päätellä. Ihmiset eivät välttämättä ole kateellisia nuorille naisille, vaan ehkä he pelkäävät heitä, koska heillä on sellaisia ikäviä kokemuksia nuorista naisista.

Vierailija
74/120 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on muutenkin jotenkin epäviisasta olla epävarma? Tosi moni itsevarma ihminen on hirveä itsekäs kusipää koska ajattelevat että "minä olen hyvä tällaisena ja maailman paras minä". Itsevarmuus ei ole sama kuin viisaus ja aikuisuus, se on vain itsevarmuutta.

Ja kyllä, minäkään en kadehdi oikeita nuoria naisia koska heilläkin nuoruus on lyhytkestoista, mutta mielelläni olisin fysiikalta 20 v kunnes kuolisin. Ei kehon rapistumisessa ole mitään kivaa.

Vierailija
75/120 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tämä ilmiö johtuu?

Katso viimeisin siskonpetin jakso uudelta kaudelta. Se on täynnä tätä. Muka huumoriksi puettuna. Paskat. Siinä vedetään vaan överiksi ne ajatukset ja toimintamallit mitä plus 35 naiset ajattelee ja kadehtii nuoremmissa naisissa. He ovat itse nuorekkuudella ja seksillä vuosikymmenet x 2 vedonneet miehiin n äillä ja tietävät pelin. Nyt heille realisoituu, että ikäisensä miehet katsovat nuorempia vieläkin sillä silmällä. Heitä he eivät enää katso. Tähän havahtuminen nostaa vaihdevuosia lähestyvän jo olemassaolevaa itseinhoa ja aiheuttaa vasareaktiona vihaa nuorempiin naisiin ja kaikkiin miehiin. "Olen kotiin unohdettu työjuhta - äiti", "mieheni katsoo himoiten nuoria, seksikkäitä naisia". Kyllä. Näin on. Sun sesonki seksikkäänä naisena meni jo. Poikkeuksia on, mutta ne on plus 40 toooooodella harvassa. Huomenta! Tervetuloa uuteen elämääsi, Nainen 2.0 -elämä seksikkyyteni jälkeen-

Onpa nuorillekin naisille jotain odotettavaa kun elämä loppuu jo kolmivitosena.

Elämä haluttuna, seksikkäänä olentona miesten, ja naisten itsensäkin, kohteena loppuu 35. Olet oikeassa. Muuten elo jatkuu, muttei tolla statuksella.

Ja tämä on oikeasti helpotus!

Vierailija
76/120 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi mahdollisuus palata takaisin parikymppiseksi, niin jättäisin käyttämättä.

Nuorten naisten elämä on helvetin raskasta, ja ainakin itse tajusin sen vasta lähempänä neljääkymppiä kun yhtäkkiä ei enää tarvinnut ihan jatkuvasti todistella ammatillista osaamistaan, älykkyyttä ei epäilty enää joka käänteessä, ahdistelua & huutelua ei enää esiintynyt ja fiksut miehet alkoivat lähestyä. Nuorempana olin niin tottunut niihin kaikkiin vaikeuksiin, ettei niitä osannut edes kyseenalaistaa. Tunnen jonkinlaista sisarellista tsemppausta nuorempia naisia kohtaan ja toivon jokaiselle voimia jaksaa rämpiä tuon paskan läpi. Käytännössä tämä näkyy mm. niin, että suosin nuoria naisyrittäjiä, kohtelen heitä reilusti työelämässä, pidän heidän puoliaan jne.

Kaikkein surullisinta on se, että vaikka olin nuorena kaunis, tunsin olevani koko ajan ruma. Nyt olen varmaankin ruma, mutta tunnen olevani kaunis. Mieluummin näin päin todellakin :)

I feel you sis! Niiiin samaa mieltä!!’

Vierailija
77/120 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pian 40v. ja miksi kadehtisin? Naamani on rempattu nuoremman näköiseksi eli näytän juuri ja juuri kolmekymppiseltä, olen hyväkroppainen, minulla on hyvä ura ja loistava palkka, omistan talon Suomessa ja ulkomailla, sekä kaksi katseetkääntävää autoa. Saan kenet tahansa miehen ulkonäölläni, älykkyydelläni ja kokemuksellani.

En haluaisi enää olla epävarma ja toisia ihmisiä miellyttävä ja mielistelevä 25v, haluan mieluummin olla viisas 50v.

Näin 27-vuotiaalle ikäkriiseilevälle tämä oli todella inspiroiva postaus :D Kiitos! 

Vierailija
78/120 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan ulkonäköpaine ja ikäkriisi? Kohta joku Irma tulee valittaa "ei pidä paikkaansa"

😏 No rumemmaksi silti tulet kun vanhenet.

Vierailija
79/120 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se typerä parikymppinen ja kuuma bimbo on miesten silmissä kiinnostavampi kuin jo vanhentunut nainen, näin se vain menee. Ei älykkyys ole naisen kohdalla mikään tasoa nostava tekijä, vaan nuoruus ja kauneus ovat. 

Vierailija
80/120 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä usko että nuorten naisten elämä on helvetin raskasta. Iloisia ja pirteitä ne suurimmaksi osaksi on. Minua ainakin väsyttää miljoona kertaa enemmän kuin parikymppisenä vaikkei ole lapsia tai vaativia töitä.

Minun elämäni oli nuorena helvetin raskasta. Olin myös iloinen ja pirteä, koska minulla oli paljon voimia, mutta mihin olisin päässytkään jos olisin saanut käyttää nekin voimat omiin mielenkiinnon kohteisiini sen sijaan että piti tehdä kaksin- tai kolminverroin töitä verrattuna miespuolisiin kollegoihin, piti keksiä keinoja saada pomot kuuntelemaan puhettani tissien katsomisen sijaan, piti taistella saadakseen kreditit omista ansioistaan, piti opiskella kaikesta huippuarvosanat ettei olisi pidetty bimbona jne. 

Nykyään olen fyysisesti väsyneempi mutta henkisesti helvetin helpottunut. Valitettavasti tässä maailmassa arvostusta tuovat ikä ja miessukupuoli. Nuori nainen on siis kaikkein alimpana arvoasteikossa, lähinnä koristeena ja huvituksena pidetty epäihminen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi