Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sulla sellaista tuttua 30-40v miestä joka olisi ihan hyvä mies, mutta sinkku?

Vierailija
28.09.2017 |

Esim veli, poika, kaveri, työkaveri. Ihan kuka tahansa kenet vain tunnet ja joka olisi ihan kunnollinen kun vain löytäisi jonkun? Ajattelin vain, että onko sellaisia miehiä olemassakaan kun tuntuvat olevan kadonneet.

Kommentit (1617)

Vierailija
1521/1617 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mahdollista.

Tuon ikäiset hyvät ovat varattuja. Tai jos vapautuvat, ovat lähes heti taas poissa markkinoilta.

Tämä on vuodelta 2017 mutta edelleen sama homma

Vierailija
1522/1617 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Abato skeittari on sinkku ja hyvä mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1523/1617 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellisuudessa kaikki naiset haluavat pohjimmiltaan saman miehen. Eroa on siinä millaisia vaatteita mies käyttää tms.

Ei pidä paikkansa. Meitä toisinajattelijoita on. Taidat itse olla niin pinnallinen ettet sitä huomaa.

Et ole mikään toisinajattelija, vaan samanlainen kuin kaikki muutkin naiset.

Mies jonka sinä haluat, on mies jonka moni muukin nainen haluaa.

Tyypilliset keissit:

- nainen haluaa miehen joka on "alternative", eli edustaa jotain muodissa olevaa alakulttuuria (ja on siinä alakultuuriporukassa suosittu)

- nainen haluaa "oman tiensä kulkijan", eli todellisuudessa sosiaalisen miehen

- nainen haluaa miehen jolla on "omia ajatuksia", eli käytännössä ajatuksia jotka monet allekirjoittavat ja joita miehen/naisen kaverit myötäilevät

- nainen haluaa miehen joka on "erikoisen näköinen", eli käytännössä geneettisesti komea mies jossa on joku vähän erikoisempi pieni yksityiskohta

Vierailija
1524/1617 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnen.

On älykäs, mukava ja fiksu. Vähän oman tiensä kulkija. Ulkonäöltään ei miesihanteen mukainen. Rahatilanteestaan en tiedä. On tavallisessa ammatissa eikä ainakaan pröystäile, mutta olen ymmärtänyt että rahaa on sukanvarressa aika mukavasti.

Minä vaikkaan, että tässä puhutaan tasoteoriasta, ja vieläpä siitä klassisesta tapauksesta. Mies tuntuu vetoavan sellaisiin naisiin joilla on liikaa kiloja ja itsetunto vähän maissa. Mutta selkeästi haluaa olla näille naisille vain kaveri. Mies sitten on osoittanut kiinnostusta naisille jotka olisivat teoriassa samanlaisia, mutta käytännössä "out of his league", koska esimerkiksi naisen hoikkuus ja sporttisuus painavat vaakakupissa enemmän kuin miehen hoikkuus ja sporttisuus. Nämä naiset haluavat mieheltä enemmän pituutta, raamikkuutta, luonnostaan komeaa naamaa ja suorituskykyä työelämässä.

Vierailija
1525/1617 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO osataan. Etsi omanikäistä. Jestas sentään, mitä vaatimuksia..

Vierailija
1526/1617 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelussa puhutaan aika vähän syvällisistä ominaisuuksista ja luonteesta. Nyt ei olla valitsemassa esinettä, vaan inhimillistä olentoa jonka kanssa jakaa elämä. En usko, että monikaan jaksaa olla rikkaan mallinuken kanssa pitkää aikaa, jos luonteet eivät sovi yhteen. Nuorena oli muutama tämmöinen poikaystävä, mutta pitkään ei suhde kestänyt koska olin niin ikävystynyt. Lopulta löytyi sellainen kaveri, jonka kanssa elämässä on sisältöä.

Vierailija
1527/1617 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tämä oli siis vastaus thon  missä 40 v pömppömahanen ukko etsii 30v naista. 

Vierailija
1528/1617 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustelussa puhutaan aika vähän syvällisistä ominaisuuksista ja luonteesta. Nyt ei olla valitsemassa esinettä, vaan inhimillistä olentoa jonka kanssa jakaa elämä. En usko, että monikaan jaksaa olla rikkaan mallinuken kanssa pitkää aikaa, jos luonteet eivät sovi yhteen. Nuorena oli muutama tämmöinen poikaystävä, mutta pitkään ei suhde kestänyt koska olin niin ikävystynyt. Lopulta löytyi sellainen kaveri, jonka kanssa elämässä on sisältöä.

Molemmat tarvitaan, ulkonäkö ja luonne, mutta luonnettaan ei pääse edes esittelemään, jos ei selviydy esikarsinnoista ulkonäöllään.

Vierailija
1529/1617 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. Abato skeittari on sinkku ja hyvä mies.

Vähän vaan on konfliktiherkkä

Vierailija
1530/1617 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/menaiset/ilmiot/art-2000010552441.html

Toivottavasti sopii aiheeseen. Linkissä kuvia ja juttua keski-ikäisistä naisista bikineissä. Mitä (sinkku)miehet tykkäätte? 

Alexandra 36v on aivan Ok... 

Valitettavasti nuo kaikki muut on sellaisia, että mä en pystyisi ihastumaan saati rakastumaan. Noi kun katselee läpi, sinkkuus tuntuu erittäin hyvältä vaihtoehdolta. Siitä saa jopa lohtua. Mieluummin yksin. Evoluution tarkoitus on, että perheitä ei enään perustettaisi vanhana, jonka vuoksi naisen täytyy menettää viehätysvoimansa iän myötä.

Meikäläisen (39v) sinkkuus alkaa olla kiveen hakattu. En kiinnostu jutun kaltaisista naisista. EI OLE tarkoitus loukata ketään.

Täysipainoinen rakkaussuhde ei perustu pelkkään ulkonäköön. Mutta molempia täytyy olla - fyysistä ja henkistä vetovoimaa. Palava rakkaus ja todella aktiivinen seksielämä... On tarkoitettu 18 - 32 vuotialle.   

Vierailija
1531/1617 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, itseni. Olen neitsyt, olethan sinähi?

Vierailija
1532/1617 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yksi tuttu 32v mutta lyhyt 176cm ja sillä on pienet munat . Muuten varmasti olisi ihan kelpo mies. 

Vierailija
1533/1617 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sillä luonteella tai (sisäisillä) ominaisuuksilla pääse edes keskusteluyhteyteen kenenkään kanssa. Ja vaikka vahinko kävisikin, niin ensikohtaamisessa viimeistään homma kaatuu, koska se ulkonäkö ei vastaa sitä pään sisällä olevaa mielikuvaa. Mikäli et ole huomannut, ei ihmisillä ole nykyään aikaa mihinkään. Kaikkein vähiten uuteen ihmiseen tutustumiseen. Silloin se pinta (naama, pukeutuminen, omat ennakkoluulot) ratkaisee, keneen edes yrittää tutustua. On aivan sama, kuinka tunnollinen on tai kuinka hyvä huumorintaju löytyy, kun niitä ei ikinä pääse näyttämään. Ihan kuin tämä ei riittäisi, on se "karsinta" ulkoistettu jollekin sovellukselle, jonka ainoa tarkoitus on varmistaa, että käyttäjä pysyy sen sovelluksen käyttäjänä jatkossakin. Koska parisuhteen löytänyt käyttäjä ei enää tuota rahaa sovelluksen omistajille.

Vierailija
1534/1617 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molemmat tarvitaan, ulkonäkö ja luonne, mutta luonnettaan ei pääse edes esittelemään, jos ei selviydy esikarsinnoista ulkonäöllään.

Tämä.

Minä voin kyllä taas linkata sen naisprofessorin tekemän tutkimuksen, jossa todettiin seuraavaa:

- nainen vaatii mieheltä tiettya tasoa ulkonäön, rahan ja statuksen suhteen

- ellei mies ylitä rimaa, luonteen merkitys on 0%

- ulkonäöllä, rahalla tai asemalla voi kompensoida luonteen puutteita. Mutta ei toisin päin

- tämä piti paikkansa sekä nuorten naisten että heidän äitiensä kohdalla

Vaihtelua on lähinnä siinä, missä suhteessa nainen painottaa ulkonäköä vs rahaa ja statusta.

Vierailija
1535/1617 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti sopii aiheeseen. Linkissä kuvia ja juttua keski-ikäisistä naisista bikineissä. Mitä (sinkku)miehet tykkäätte? 

En ole keski-ikäinen. Ainakaan ihan vielä. Eli ei ihan sitä oikeaa kohderyhmää. En väitä, ettei ulkonäkö vaikuttaisi, mutta (ehkä sitä ikää lukuunottamatta) mikään ei ainakaan suoraan olisi este. Tutustuminen ratkaisee. Useimmiten jopa keskuteluyhteys on mahdottomuus.

Vierailija
1536/1617 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä voin kyllä taas linkata sen naisprofessorin tekemän tutkimuksen, jossa todettiin seuraavaa:

- nainen vaatii mieheltä tiettya tasoa ulkonäön, rahan ja statuksen suhteen

- ellei mies ylitä rimaa, luonteen merkitys on 0%

- ulkonäöllä, rahalla tai asemalla voi kompensoida luonteen puutteita. Mutta ei toisin päin

- tämä piti paikkansa sekä nuorten naisten että heidän äitiensä kohdalla

Vaihtelua on lähinnä siinä, missä suhteessa nainen painottaa ulkonäköä vs rahaa ja statusta."

Muistatko/tiedätkö tämän professorin nimen?

Vierailija
1537/1617 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti nuo kaikki muut on sellaisia, että mä en pystyisi ihastumaan saati rakastumaan. Noi kun katselee läpi, sinkkuus tuntuu erittäin hyvältä vaihtoehdolta. Siitä saa jopa lohtua. Mieluummin yksin. Evoluution tarkoitus on, että perheitä ei enään perustettaisi vanhana, jonka vuoksi naisen täytyy menettää viehätysvoimansa iän myötä.

Meikäläisen (39v) sinkkuus alkaa olla kiveen hakattu. En kiinnostu jutun kaltaisista naisista. EI OLE tarkoitus loukata ketään.

Täysipainoinen rakkaussuhde ei perustu pelkkään ulkonäköön. Mutta molempia täytyy olla - fyysistä ja henkistä vetovoimaa. Palava rakkaus ja todella aktiivinen seksielämä... On tarkoitettu 18 - 32 vuotialle.  &n

En lähde kommentoimaan ketään artikkelin naisista. Tai voin kommentoida, että Annilla on todella kauniit kasvot. Mitä olen vartaloista mieltä, jätettäköön salaisuudeksi.

Mutta yleisesti ottaen, olen samaa mieltä. Vartalon osalta nuoret naiset ovat täysin eri sarjassa. Tämä voisi jonkin verran tasoittua, jos vanhemmat naiset pitäisivät itsestään huolta - mutta sitä he eivät tee. Kun katsoo valokuvia entisajoilta, 30-40v naiset olivat hoikkia ja suurella osalla oli vielä naisellinen kroppa.

Minäkään en pysty syttymään siitä kun vatsa on takapuolta pyöreämpi, vyötärö lantiota paksumpi, ja reidet ovat tikut. Minulle tulee mieleen 70+ ikäinen nainen.

En näytä itsekään parikymppiseltä, kyllä ihosta näkee että olen 40+. Mutta kropan malli on sama kuin nuorella liikunnallisella miehellä. Olen kompensoinut iän myötä tapahtuvaa lihaskatoa ja taipumusta keskivartalolihavuuteen syömällä terveellisesti ja tekemällä lihashuoltoa eli treenaamalla kunnolla. Harmi kyllä minun naisvastineeni katsoo ensisijaisesti geenikomeutta, rahaa ja asemaa.

Vierailija
1538/1617 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä ulkonäköjuttua voisi täsmentää sen verran, että kumppanin on vastattava omaa tasoa. Ei ole mitään järkeä, jos (mies) pitää huolta itsestä. Rajulla pelto-, ja metsätöillä. Jatkuvalla hiihto / pyöräilyllä pitää huippukuntoa läpi elämän... Jos kumppani olisi inhimilliset ja ihmismäiset ulkomuodon menettänyt nainen, niin tosi kurjaa olisi. Toki jos on kaksi muodotonta ja levinnyttä, niin siitä vaan.. 

Joo, ja nuoret naiset on tosiaan aivan oma lukunsa. Nykyään melkein 90% nuorista pitää minisortseja, legginsejä, tiukkoja ohuita yläosia. Jopa bikinejä kaupassa, mini-farkkuhameita jne. Kun yksinkertaisesti näyttävät vaan niin järkyttävän hyvältä. Tietää olevansa kauniita, ja haluaa näyttää sen muille. Hienoa. Nuoren naisen kauneutta ei voita mikään maan päällä.

Vierailija
1539/1617 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos raha-asiat ovat kunnossa, voi mies olla psykopaatti ja asia on ok

Vierailija
1540/1617 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysipainoinen rakkaussuhde ei perustu pelkkään ulkonäköön. Mutta molempia täytyy olla - fyysistä ja henkistä vetovoimaa. Palava rakkaus ja todella aktiivinen seksielämä... On tarkoitettu 18 - 32 vuotialle.  &n

Anni ainoa jolla söpö katse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä