Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sulla sellaista tuttua 30-40v miestä joka olisi ihan hyvä mies, mutta sinkku?

Vierailija
28.09.2017 |

Esim veli, poika, kaveri, työkaveri. Ihan kuka tahansa kenet vain tunnet ja joka olisi ihan kunnollinen kun vain löytäisi jonkun? Ajattelin vain, että onko sellaisia miehiä olemassakaan kun tuntuvat olevan kadonneet.

Kommentit (1617)

Vierailija
1481/1617 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kysymys on vuodelta 2017, vastaan tuntevani yhden, vaikka onkin jo 44 tai 45.

Todella hauska, sympaattinen ja hyvännäköinenkin, mutta vajoaa ajoittain surumielisyyteen parisuhteettomuuttaan. Muuttuu aivan kuin toiseksi ihmiseksi löydettyään jonkun itselleen sopivan, mutta juttunsa eivät kestä, kun ei ole valmis täysipainoiseen suhteeseen. On kertonut, ettei halua tuoda ketään lastensa elämään ja ymmärrän kyllä, jos naiset eivät tällaista "vajaata" suhdetta pidemmän päälle katsele. Etenkään ihastuneena en itse pystyisi mihinkään kevyeen tapailuun. Saas nähdä muuttuuko tilanteensa ja löytääkö vakituisen, kun lapset aikuistuvat. Taitavat jo teinejä olla.

Vierailija
1482/1617 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yks. Akateeminen, mutta käyttää kaiken vapaa-aikansa kitaransoittoon. Raitis on joten baareissa ei taida käydä. Mutta hän sanoi että on niin ujo, ettei halua enää koskaan keikkailla (nuorempana sitä teki) joten nyt vain säveltää ja soittaa yksin. Kuulemma on vaikea löytää naista joka ei kokisi sitä ongelmaksi, että ei kiinnosta juuri muu kuin se kitaran hiplaus.

En tiedä, ehkä tuo jollekin musanörtti -tytölle kelpaisi, jolla itselläkin esiintymisjännitys on tehnyt sen että ettei keikkaile. Häntä ei tunnu tuo sinkuus vaivaavan, sano että jos pitää valita naisen ja kitaran välillä, se on kitara.

Toisaalta ihailen tommosta ihmistä, häntä ei paljoo somet ja älypuhelimet kiinnosta. Mutta aika askeettista ja yksinäistä elämää taitaa viettää, jossa musiikki menee kaiken edelle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1483/1617 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon itse ihminen, jonka pitäisi olla ihan parhaasta päästä. Sinkkuna olen ja pysyn. Kunnollinen, ei mitään ongelmaa. Ei peli-, eikä lääkeriippuvuutta. Absolutisti, en polta, ei nuuskaa. Ei taipumusta kiusata henkisesti, ei fyysisesti. Kukaan hyvä tyyppi ei riitaannu mun kanssa. Riitaa ainoastaan, jos joku tekee vääryttää. Sekin riiitely ratkaistaan nopeasti. Ulkonäkö on ikuinen nuori. Vissiin vähän kaikki tykkää, kun naiset katselee joka paikassa. Paino ei muutu iän myötä, eikä mikään vanhene iän myötä. 

Vanhana ajan miestyyppi, joka tekee rajusti käsi- ja hartiavoimin taidokasta työtä. Ei pelkkää raatamista tai ojankaivuuta. Vaan TAITOtöitä.. mutta silti järki-, suunnitelukykyinen. Korkeakoulutus. Juntin vastakohta. "Ennen oli miehet rautaa" -tyyppi. 

Siitä huolimatta tilanne on päinvastainen. Naiset ei noteeraa miksikään, koska vaatimaton ja liian rauhalli

En puhunut mitään katkeruudesta. Miten ymmärrät väärin (melkein kaikki muutkin kohdat)? Hiljainen ei tarkoita sitä, että olisi puhumaton. Sauli Niinistö ja Kimi Räikkönenkin on varmaan aika hiljaisia. Sitten vielä lisäksi... (en tiedä saako kirjoittaa)... Aivan järkyttävän hyvät panokyvyt. Muna toimii paremmin kun aikusviihdetähdillä. Pituus, paksuus ja erektion kesto parempi kuin aikuisviihde ammattilaisilla... Menee vähän hukkaan nekin kyvyt (Anteeksi, jos oli sopimatonta... Mutta kun sekin on totta...)

Kai se intoroverttus on sitten pahin ongelma ulkopuolisille. Itse taas uskon, että sopisi hyvinkin suhteeseen, eihän siinä keskitytä porukalla olemiseen. Kaikenlaiset naiset kiinnostaa, mutta ei sitten mikään johda helposti vakavaan suhteeseen. Introvertti ja vakava luonne ei aukee helposti monille naisille...   

Vierailija
1484/1617 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kai se intoroverttus on sitten pahin ongelma ulkopuolisille. Itse taas uskon, että sopisi hyvinkin suhteeseen, eihän siinä keskitytä porukalla olemiseen. Kaikenlaiset naiset kiinnostaa, mutta ei sitten mikään johda helposti vakavaan suhteeseen. Introvertti ja vakava luonne ei aukee helposti monille naisille...  "

Introverttius on ongelma todella monelle. Se alkaa siitä että on hiljainen. Eli ei pidä itsestään meteliä. Jolloin kukaan ei sua huomaa. Jolloin kaikki alkavat olettamaan ja keksimään itse asioita. Syitä siihen, miksi joku on hiljainen. No tietty siksi, että sussa on jotain vialla. Pakkohan sen on niin olla. Sitten alkaa se kiusaaminen (tai syrjiminen). Koska sussa on oltava jotain vialla. Koska olet hiljainen. Koska olet ulkopuolinen. Ympyrä sulkeutuu. Olet yksin koska olet yksin.

Ihminen on ihmiselle peto.

Vierailija
1485/1617 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonkun pitäisi ottaa koppi asiasta. Alkaa järjestää "sinkkubileitä" kiertue pohjalta läpi Suomen. Olisi siinä

sitten vara käydä tanssimassa tai hengailemassa muiden sinkkujen kanssa ja jos ei löytyisi niin kenties

seuraavalla paikkakunnalla löytyisikin sopiva. Olisin ainakin itse sinne menossa.

Mitäpä luulet millaiseksi tuo melko pian muuttuisi? Pikkuhiljaa sieltä häviäisi nämä ns. tavalliset naiset ja miehet. Siellä kiertäisivät enää yhdenillan seuran etsijät ja suositut sinkut joilla ei ole haluakaan sitoutua. Mikä ei siis missään nimessä ole väärin mutta jos tarkoituksena olisi saada kaikenlaiset sinkut hakemaan parisuhdetta, niin eihän tuo tuollainen toimisi.

Vierailija
1486/1617 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v + 1v ja Mies 29v + 2v olivat sellaisia, mutta eivät ole enää keskuudessamme.

Onkohan tämä kaveri jo Mies 40v... Saa nähdä palaako hamsterijäbä koskaan linjoille

Vierailija
1487/1617 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonkun pitäisi ottaa koppi asiasta. Alkaa järjestää "sinkkubileitä" kiertue pohjalta läpi Suomen. Olisi siinä

sitten vara käydä tanssimassa tai hengailemassa muiden sinkkujen kanssa ja jos ei löytyisi niin kenties

seuraavalla paikkakunnalla löytyisikin sopiva. Olisin ainakin itse sinne menossa.

Tuollaisia on, ja niissä käy lähinnä miehiä. Nuo tapahtumat kun vetävät puoleensa lähinnä yhdenillansuhteita ja seksiä vonkaavia miehiä, ja se karkottaa naiset hyvin nopeasti. Samasta syystä Tinderissä ja Bumblessa yli 70 % on miesten profiileja, ja viime aikoina nuoret naiset ovat niissä lähteneet kokonaan pois - jopa niin suurissa määrin, että molemmat omistava Match on taloudellisissa vaikeuksissa.

Vierailija
1488/1617 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden miehen 48 v joka ollut sinkku varmaan 20-25 vuotta. Mies on tosi mukava ja menestyvä ja asuu yksin omakotitalossa mutta miehen ulkonäkö ei taida riittää naisen saamiseen. Mies on lyhyt 166 cm ja hiukan lihava mutta hyväkuntoinen. Tiedän että on käynyt salilla ja harrastunut monenlaista urheilua viime vuodet. Mies ei ole kovin sosiaalinen mutta on tietääkseni yrittänyt naisia iskeä mutta ei ole kukaan halunnut sitä miestä

Vierailija
1489/1617 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä luulet millaiseksi tuo melko pian muuttuisi? Pikkuhiljaa sieltä häviäisi nämä ns. tavalliset naiset ja miehet. Siellä kiertäisivät enää yhdenillan seuran etsijät ja suositut sinkut joilla ei ole haluakaan sitoutua. Mikä ei siis missään nimessä ole väärin mutta jos tarkoituksena olisi saada kaikenlaiset sinkut hakemaan parisuhdetta, niin eihän tuo tuollainen toimisi.

Taisit samalla kuvailla jokaisen seuranhakusovelluksen/-palvelun, mitä on olemassa tänä päivänä

Vierailija
1490/1617 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on nämä kyllä moniselitteisiä juttuja. SInkkuuden lisäksi ongelmia on varmaan suhteessa olevillakin. Itselleni on muodostunut käsitys, että suurikin osa suomalisista voi olla parisuhteessa täysin onneton koko elämänsä. Kaduilla, toreilla ja kaupassa kulkiessa olen huomannut monen vuoden ajalta pariskuntia, joiden välillä ei voi olla mitään kipinää, saati rakkautta. Ainut syy on olla yhdessä, kun ei tiedä paremmasta mitään... tai periaatten vuoksi; on oltu kauan yhdessä, eikä enään viitsi erota.

Sitten on toki paljon onnistuneita nuoria pareja, joilla on osunut tähdet kohdilleen. Kauniit ja komeat kohtaa toisensa, ja suhde täynnä palavaa rakkautta. Nuorisossa on potentiaalia. "Älä opeta isääs naimaan" sananlasku on menettänyt merkityksensä: Nuoriso voi onnistua täysipainoisissa rakkaussuhteissa, paremmin kuin kankeat vanhanajan ihmiset.  

Vierailija
1491/1617 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yksi tulee heti mieleen. Mut se on urheilija ja seukkaa vaan urheilijoiden kaa. Että ku niil miehil on omat vaatimuksensa

Vierailija
1492/1617 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No yksi tulee heti mieleen. Mut se on urheilija ja seukkaa vaan urheilijoiden kaa. Että ku niil miehil on omat vaatimuksensa

Johtuu siitä, että urheilijat tapaavat toisiaan urheilukisoissa ja harjoitustilanteissa. Kun heillä on lisäksi samanlainen tapa elää niin on ihmeellistä ettei urheilijoiden kesken ole enemmänkin parisuhteita.

Vierailija
1493/1617 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen useammankin. Eivät ole vaan kohdanneet sopivaa kumppania tai on tullut ero. 

tiedän myös monia pariskuntia joilla paljon ongelmia itsellään eikä todellakaan mitään kunnollisia tyyppejä. 

tiedän myös sinkkuja joista en ihmette että ovat sinkkuja. Ja tiedän pariskuntia, jotka ovat hyviä tyyppejä ja kunnollisia. 

EI se parisuhdestatus kerro ihmisestä mitään. Kaikenlaisia tyyppejä on yksin tai suhteessa. Sinkkuna eläminen nykyisenkaltaisessa yhteiskunnassa on ihan normaalia. Ei ole mikään pakko ottaa puolisoa jos sopivaa ei löydy.  Pitkän sinkkuna oleminen on ihan yhtä normaalia kuin olla parisuhteessa. 

Vierailija
1494/1617 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mielestäni. Miehen kavereita olisi muutama. Koulutus FT tai DI. Rauhallisia, ihan ok näköisiä ja tavallisia.

Serkkupoika on sairaanhoitaja. Hiljainen ja ujo, mutta tosi kiva. Ei varmasti lähestyisi ketään "siinä" mielessä.

Mutta mistä minä tiedän ovatko nämä oikeasti jotain sekopäitä, mutta eivät vaikuta siltä.

Mikä siinä on, että pitää olettaa jonkun olevan sekopää?

Vierailija
1495/1617 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

nelikybänen kirjoitti:

Olen puolueellinen sanomaan olenko kunnollinen, mutta ehkä sovin kuvaukseen.

Kun tätä lueskelee, palaa mieleen miksi en ole koskaan katsellut 30-40v naisia "sillä silmällä". En silloin kun olin kolmekymppinen, enkä nyt kun olen nelikymppinen.

Nyt sitten ajattelette että jaahas, taas yksi pappa haaveilemassa parikymppisistä naisista. No enpäs olekaan, edellinen seurustelusuhde oli 7v vanhemman naisen kanssa. Sitä edellinen oli 13v nuoremman kanssa, myönnettäköön.

30-40v ikäluokalla ei vaikuta olevan mitään muuta mielessä kuin miehen speksit: pituus, ammatti, tulot. Mies on statusesine; kuinka komean ja hyvin tienaavan saan?

Yli nelikymppistä seurustelukumppaniani ei häirinnyt se että olin 11cm lyhyempi (tai 20cm korkkarien kanssa joita hän aina käytti) ja tienasin n. puolet vähemmän. Häntä edeltänyt nuori nainen ei koskaan kysynyt rahasta tai ajatellut miten hyvänä "saaliina" hänen tuttavansa minua pi

Itse kolmikympisenä sinkkuna jätin huomiotta miehet, joiden profiilissa rajaus alkoi yli 5-7 nuoremmista naisista kuin mies itse. Jotenkin epäilyttävää. Toki sun kohdalla myös haarukan toisessa päässä on laajuutta, mutta eipä tuon väliä, mä en olis jokatapauksessa kelvannut sulle :D

Vierailija
1496/1617 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaa täysin kysyttyyn, mutta naapurin avulias mies oli hyvä sinkku muistaakseni 59v asti. Sitten meni naimisiin.

Vierailija
1497/1617 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ois, mutta jos on 'sinkku', ei silloin voi koskaan olla 'hyvä'.

Ota teistä ämmistä ny selvää!

Vierailija
1498/1617 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen puolueellinen sanomaan olenko kunnollinen, mutta ehkä sovin kuvaukseen.

Kun tätä lueskelee, palaa mieleen miksi en ole koskaan katsellut 30-40v naisia "sillä silmällä". En silloin kun olin kolmekymppinen, enkä nyt kun olen nelikymppinen.

Nyt sitten ajattelette että jaahas, taas yksi pappa haaveilemassa parikymppisistä naisista. No enpäs olekaan, edellinen seurustelusuhde oli 7v vanhemman naisen kanssa. Sitä edellinen oli 13v nuoremman kanssa, myönnettäköön.

30-40v ikäluokalla ei vaikuta olevan mitään muuta mielessä kuin miehen speksit: pituus, ammatti, tulot. Mies on statusesine; kuinka komean ja hyvin tienaavan saan?

Yli nelikymppistä seurustelukumppaniani ei häirinnyt se että olin 11cm lyhyempi (tai 20cm korkkarien kanssa joita hän aina käytti) ja tienasin n. puolet vähemmän. Häntä edeltänyt nuori nainen ei koskaan kysynyt rahasta tai ajatellut miten hyvänä "saaliina" hänen tuttavansa minua pi

Itse kolmikympisenä sinkkuna jätin huomiotta miehet, joiden profiilissa rajaus alkoi yli 5-7 nuoremmista naisista kuin mies itse. Jotenkin epäilyttävää. Toki sun kohdalla myös haarukan toisessa päässä on laajuutta, mutta eipä tuon väliä, mä en olis jokatapauksessa kelvannut sulle :D

Eli sinusta on epäilyttävää, että joku mies ei tee tiukkoja rajoituksia vaan on liikkeellä avoimin mielin. Eikö tiukat rajoitukset olleetkaan miehien huono puoli? Mutta tietenkään tämä ei koske naisia. Jos he laittavat rajauksen alkamaan yli 5-7 vuotta nuoremmista on hän itsenäinen nainen joka tietää mitä tahtoo. Oikea puumanainen.

Vierailija
1499/1617 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten ois, mutta jos on 'sinkku', ei silloin voi koskaan olla 'hyvä'.

Ota teistä ämmistä ny selvää!

Pitää koettaa sitä varattua. Ja kun sen on saanut niin miestä pitää epäillä aina ja ikuisesti pettämisestä. Kun onhan se vaihtanut kerran aikaisemminkin lennosta.

Vierailija
1500/1617 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä on yksi 32-vuotias insinööri, hyvännäköinen, hoikka mutta ei salimake, sosiaalinen ja puhelias ja osaa ystävystyä myös naisten kanssa. Hän on ollut sinkku nyt ainakin viisi vuotta, en tiedä onko hänellä ollut säätöjä. En ymmärrä miksi hän on sinkkuna, ei vaikuta sellaiselta ihmiseltä että häntä kiinnostaisi hankkia joka viikonloppu eri nainen Tinderistä. Veikkaan että 90% yliopiston käyneistä naisista haluaisi hänet. En keksi hänestä muita huonoja puolia kuin se että joskus on aika joustamaton mielipiteissään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi