Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehen työ/status on niin tärkeää naisille?

Vierailija
28.09.2017 |

Olen jo seonnut laskuissa kuinka monta kertaa on nettideiteissä ja tinderissä keskustelu kulkenut tasan siihen asti kunnes nainen kysyy ammatin ja sen kerron.
Täälläkin palstalla kuulee usein sanottavan, että pääasia, että mies on töissä eikä sillä ammatilla ole väliä. Miksi minä törmään jatkuvasti naisiin jotka pitää ammattia kynnyskysymyksenä?

Kommentit (264)

Vierailija
1/264 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska katselet vain pinnallisia naisia ja olet itse joku paskakuski?

Vierailija
2/264 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmäät vääriin naisiin. Tinder on outo ja aika luonnoton paikka tutustua.

Mulla on itsellä koulutus yliopistosta ja raksajätkän kanssa seurustelen. Hän ei toki ole ihan keskivertotyyppi alansa edustajista, on fiksumpi. Mutta kyllä tätä tapahtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/264 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen oma naismakusi on? Ota yhteyttä seuraavaksi kouluttamattomaan ja kaikin puolin vaatimattoman näköiseen naiseen ja kerro sitten, miten paljon nainen ranttuili.

Vierailija
4/264 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu evoluutiosta, naisten ovat ohjelmoitu etsimään elättäjää ja suojelijaa itselleen ja lapselleen. Miehet taas ovat ohjelmoitu etsimään hedelmällistä naista joka sopii hyvin suvun jatkamiseen. Siksi vanhatkin miehet haluavat parikymppisiä isotissisiä naisia.

Vierailija
5/264 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla kiinnostunut tietyntyyppisistä naisista. Itselleni olisi tärkeää vain se että mies ei ole elämäntapatyötön tai tee työkseen laittomuuksia.

Vierailija
6/264 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä se ammatti on? Minulle ei niinkään ole väliä ammatilla, jos yhteinen elämä muuten on sellaista, että se on omantyylistäni. Esim. Heivasin tyypin, joka alkoi tissutella joka vapaailta - ei sovi kotiin, jossa minä asun.

Vierailija
7/264 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta miehen ammatti, kunhan se on jotain rehellistä työtä.

Mutta aina ei vain sopivat ihmiset kohtaa. Kuulen mäkin aina että miehet tykkää kurveista eikä tarvi olla anorektikko, mutta silti näin 60-kiloisena olen ollut liian läski tapaamilleni miehille. Ei siinä sit mitään voi, mä en muutu, eivätkä hekään joten matka jatkuu.

Vierailija
8/264 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin naisena ihmetyttää mihin nuo naiset sitä miehen työtä tai ammattia tarvitsevat? Minulla on oma työpaikka jolla elätän itseni, ja jos ei olisi, hakisin jotain tukia yhteiskunnalta. Ei nykyaikana tarvitse ruveta jonkun toisen elätettäväksi vaikka sattuukin olemaan syntynyt naiseksi.

Vierailija
9/264 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle ainakaan ole. Kunhan ei ole työtön. Työttömiä loisia en voi sietää. N28

Vierailija
10/264 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuu evoluutiosta, naisten ovat ohjelmoitu etsimään elättäjää ja suojelijaa itselleen ja lapselleen. Miehet taas ovat ohjelmoitu etsimään hedelmällistä naista joka sopii hyvin suvun jatkamiseen. Siksi vanhatkin miehet haluavat parikymppisiä isotissisiä naisia.

Joo joo ollaan kaikki elukoita ja toimitaan vaan vaistojen varassa. Tiesitkö että jopa monet lemmikit ovat irti niistä evoluution aikaan saamista vaistoista?

Vierailija
11/264 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se nyt on joillekin mahd korkeamman elintason lisäksi hienompaa sanoa olevansa esim kirurgin kuin hitsaajan vaimo. On kyllä monia miehiäkin jotka ottaisi mieluummin kirurgin kuin vaikka opettajan.

Vierailija
12/264 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikä se ammatti on? Minulle ei niinkään ole väliä ammatilla, jos yhteinen elämä muuten on sellaista, että se on omantyylistäni. Esim. Heivasin tyypin, joka alkoi tissutella joka vapaailta - ei sovi kotiin, jossa minä asun.

Olen vakituisesti päivätyössä toimistossa ja palkka n 2100e/kk.

Alkoholi ei mua kiinnosta.

AP

Vierailija
13/264 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnusta että olet puhelinmyyjä!

Vierailija
14/264 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kysyy ammatin = status on hänelle tärkeä?

Ihminen viettää töissä noin puolet valveillaoloajastaan, joten minusta se on aika helkkarin merkittävä asia elämässä. Minusta ammatin kysyminen on maailman luonnollisin asia, sitähän kysytään myös muilta uusilta tuttavuuksilta aika nopeasti kun aletaan tutustua. Tapaan mieheni kautta hänen liikekumppaneitaan ja heidän puolisoitaan ja työstä ja ammatista kysyminen on molemmin puolin täysin tavallista. Ihan ilman minkäänlaisia hyötymistarkoituksia. Ja kyllä itseltänikin viimeksikin kun olin baarissa, juttusille tullut mies kysyi jo keskustelun alkuvaiheessa, mitä teen.

En ymmärrä, miksi sinä näet sen jotenkin outona ja ilmeisesti ongelmallisena.

Vierailija
15/264 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen oma naismakusi on? Ota yhteyttä seuraavaksi kouluttamattomaan ja kaikin puolin vaatimattoman näköiseen naiseen ja kerro sitten, miten paljon nainen ranttuili.

Mulle ei ole väliä naisen ammatilla, olen pyytänyt treffeille ihan kaikenlaisia naisia laitoshuoltajista maistereihin.

Toiveena on että nainen olisi suht samanikäinen perusnätti liikunnallinen mukava..

AP

Vierailija
16/264 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kyllä ammatti määrittelee ison osan miehen statuksesta naisten keskuudessa. Kumminkin ystävättäret kysyvät ensimmäiseksi että mikä se on ammatiltaan ja onhan se kivempi kertoa että jääkiekkoilija tai toimitusjohtaja.

Vierailija
17/264 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen kysyy ammatin = status on hänelle tärkeä?

En ymmärrä, miksi sinä näet sen jotenkin outona ja ilmeisesti ongelmallisena.

Ei työpaikan kysyminen ole mikään ongelma. Ongelma on se että että työpaikkaa pidetään kynnyskysymyksenä ja että naiset ei kelpuuta minua pelkästään ammatin perusteella, muuten olivat jo ihan treffeille lähdön kannalla..

Vierailija
18/264 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni oli roskakuski. Nykyinen on arkkitehti.

Miltä kuulostaa?

Vierailija
19/264 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vakituisesti päivätyössä toimistossa ja palkka n 2100e/kk.

Alkoholi ei mua kiinnosta.

AP

Riittäisi minulle, kunhan ei ole jotain moraalitonta (huijaushyväntekeväisyyteen rahankeruuta tai seksipuheluita tms.). 

Vierailija
20/264 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan miehen joka vie minut maailmalle en mitää luuseria

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän