Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehen työ/status on niin tärkeää naisille?

Vierailija
28.09.2017 |

Olen jo seonnut laskuissa kuinka monta kertaa on nettideiteissä ja tinderissä keskustelu kulkenut tasan siihen asti kunnes nainen kysyy ammatin ja sen kerron.
Täälläkin palstalla kuulee usein sanottavan, että pääasia, että mies on töissä eikä sillä ammatilla ole väliä. Miksi minä törmään jatkuvasti naisiin jotka pitää ammattia kynnyskysymyksenä?

Kommentit (264)

Vierailija
21/264 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen oma naismakusi on? Ota yhteyttä seuraavaksi kouluttamattomaan ja kaikin puolin vaatimattoman näköiseen naiseen ja kerro sitten, miten paljon nainen ranttuili.

Mulle ei ole väliä naisen ammatilla, olen pyytänyt treffeille ihan kaikenlaisia naisia laitoshuoltajista maistereihin.

Toiveena on että nainen olisi suht samanikäinen perusnätti liikunnallinen mukava..

AP

Mikä on mielestäsi perusnätti? Paino/pituusraja?

Vierailija
22/264 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen kysyy ammatin = status on hänelle tärkeä?

En ymmärrä, miksi sinä näet sen jotenkin outona ja ilmeisesti ongelmallisena.

Ei työpaikan kysyminen ole mikään ongelma. Ongelma on se että että työpaikkaa pidetään kynnyskysymyksenä ja että naiset ei kelpuuta minua pelkästään ammatin perusteella, muuten olivat jo ihan treffeille lähdön kannalla..

onhan se huvittavaa, että toisessa on tärkeintä se, mitä et tule itse koskaan näkemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/264 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin syy on sukulaiset ja kaverit, joille on niiiiiin paljon kivempi sanoa, että mieheni on lääkäri, juristi, tutkija, diplomi-insinööri, tms. kuin että hän olisi siivooja, taksikuski tai putkimies.

Vierailija
24/264 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle status ei merkitse mitään, mutta miehen ammatti merkitsee. Ihan vain siksi, että ammatti vaikuttaa aika paljon siihen, millaista arki miehen kanssa tulee olemaan. Esimerkiksi jos mies on leipuri, nainen ei voi olla sellaisessa työssä, jossa täytyy olla työmatkojen vuoksi aamulla klo 6 lentokentällä. Tai voi, jos on sellaiset ulkopuoliset tukiverkostot, josta löytyy aina tarvittaessa joku, joka vie lapset päiväkotiin. Päiväkoti kun aukeaa vasta sen jälkeen, kun mies on jo töissä ja nainen lentokentällä. 

Vierailija
25/264 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan miehen joka vie minut maailmalle en mitää luuseria

Etkö saa itse itseäsi vietyä? Etkö saa miestä vietyä? Luuseri.

Vierailija
26/264 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulle ainakaan ole. Kunhan ei ole työtön. Työttömiä loisia en voi sietää. N28

No toivotaan, ettei työttömyys koskaan napsahda omalle kohdallesi.

(Joku minua ilkeämpi ihminen voisi toivoa päinvastaistakin)

Vierailija
27/264 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan miehen joka vie minut maailmalle en mitää luuseria

Otsikko oli "Miksi miehen työstatus on niin tärkeää naisille", mutta kai tähän miehetkin saa vastata.

Vierailija
28/264 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei työpaikan kysyminen ole mikään ongelma. Ongelma on se että että työpaikkaa pidetään kynnyskysymyksenä ja että naiset ei kelpuuta minua pelkästään ammatin perusteella, muuten olivat jo ihan treffeille lähdön kannalla..

onhan se huvittavaa, että toisessa on tärkeintä se, mitä et tule itse koskaan näkemään.

"Tärkeintä se, mitä et tule itse koskaan näkemään"? Avaa vähän, mitä tarkoitat. Kyllähän sen toisen työ näyttäytyy arjessa monellakin tavoin; työmatkoina, työpäivien pituutena, työn vaativuutena ja miten se vaikuttaa jaksamiseen jne. Ensimmäinen asia, josta iltaisin puhelimessa miesystäväni kanssa keskustelemme tai mikä viikonlopun alkaessa jaetaan, on kuinka työpäivä on mennyt. Onneksi olen löytänyt miehen, joka aidosti on kiinnostunut työstäni ja ymmärtää, että yhtä lailla minua kiinnostaa hänen työnsä.

Se, että joitakin palstamiehiä kiinnostaa naisessa vain "ulkonäkö ja hyvä luonne" ei tarkoita, että nuo riittäisivät kaikille miehille.

Vierailija
29/264 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tärkeintä se, mitä et tule itse koskaan näkemään"? Avaa vähän, mitä tarkoitat. Kyllähän sen toisen työ näyttäytyy arjessa monellakin tavoin; työmatkoina, työpäivien pituutena, työn vaativuutena ja miten se vaikuttaa jaksamiseen jne. Ensimmäinen asia, josta iltaisin puhelimessa miesystäväni kanssa keskustelemme tai mikä viikonlopun alkaessa jaetaan, on kuinka työpäivä on mennyt. Onneksi olen löytänyt miehen, joka aidosti on kiinnostunut työstäni ja ymmärtää, että yhtä lailla minua kiinnostaa hänen työnsä.

Se, että joitakin palstamiehiä kiinnostaa naisessa vain "ulkonäkö ja hyvä luonne" ei tarkoita, että nuo riittäisivät kaikille miehille.

Niin ja mikä siitä, (työstä) nyt taas teki tärkeintä?

Vierailija
30/264 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tapasin tulevan mieheni, hän kysyi heti ensimmäisenä iltana, mitä teen työkseni. En ollut silloin työssä, joten juteltiin sitten pitkään miehen työstä.

Vierailija
31/264 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin naisena ihmetyttää mihin nuo naiset sitä miehen työtä tai ammattia tarvitsevat? Minulla on oma työpaikka jolla elätän itseni, ja jos ei olisi, hakisin jotain tukia yhteiskunnalta. Ei nykyaikana tarvitse ruveta jonkun toisen elätettäväksi vaikka sattuukin olemaan syntynyt naiseksi.

Ei ole elättämisestä eikä rahasta kiinni. Ammatti nyt vaan kertoo paljon ihmisestä, mm älykkyydestä, sitkeydestä ja mielenkiinnon kohteista.

Vierailija
32/264 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo seonnut laskuissa kuinka monta kertaa on nettideiteissä ja tinderissä keskustelu kulkenut tasan siihen asti kunnes nainen kysyy ammatin ja sen kerron.

Täälläkin palstalla kuulee usein sanottavan, että pääasia, että mies on töissä eikä sillä ammatilla ole väliä. Miksi minä törmään jatkuvasti naisiin jotka pitää ammattia kynnyskysymyksenä?

En minä tiedä miksi  juuri sitä törmäät sellaisiin naisiin. OIsko kyse sun omasta naismausta?

Itse en ole käyttänyt tinderiä yms eikä  miehen statuksella ole minuun muuta vaikutusta paitsi se että leveilemällä sellaisella se mies saa lähteä hyvin pian etsimään naista jolle statuksella ja leveilyllä on merkitystä.

Tsekkaa naismakusi. Ehkä   sä  itse viehätyt  naisista jotka vaativat rahaa tai statusta.

Vierailija
33/264 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet puhelinmyyjä niin se nyt vaan on ei. Noloin ammatti mikä voi olla, nuorille ok mutta aikuisellakertoo täysin kunnianhimottomuudesta ja näköalattomuudesta.

Vierailija
34/264 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin naisena ihmetyttää mihin nuo naiset sitä miehen työtä tai ammattia tarvitsevat? Minulla on oma työpaikka jolla elätän itseni, ja jos ei olisi, hakisin jotain tukia yhteiskunnalta. Ei nykyaikana tarvitse ruveta jonkun toisen elätettäväksi vaikka sattuukin olemaan syntynyt naiseksi.

Ei ole elättämisestä eikä rahasta kiinni. Ammatti nyt vaan kertoo paljon ihmisestä, mm älykkyydestä, sitkeydestä ja mielenkiinnon kohteista.

Korkeintaan mielenkiinnon kohteista eikä aina niistäkään.

Vierailija
35/264 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet puhelinmyyjä niin se nyt vaan on ei. Noloin ammatti mikä voi olla, nuorille ok mutta aikuisellakertoo täysin kunnianhimottomuudesta ja näköalattomuudesta.

Puhelinmyyjä en ole.

AP

Vierailija
36/264 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä hitossa kertoo älykkyydestä ja sitkeydestä! Ihan eri lukea vuosia tohtoriksi tai käydä puolen vuoden kurssi portsariksi (onko se edes kurssi emt) taidat olla kateellinen.

Vierailija
37/264 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtuu evoluutiosta, naisten ovat ohjelmoitu etsimään elättäjää ja suojelijaa itselleen ja lapselleen. Miehet taas ovat ohjelmoitu etsimään hedelmällistä naista joka sopii hyvin suvun jatkamiseen. Siksi vanhatkin miehet haluavat parikymppisiä isotissisiä naisia.

Joo joo ollaan kaikki elukoita ja toimitaan vaan vaistojen varassa. Tiesitkö että jopa monet lemmikit ovat irti niistä evoluution aikaan saamista vaistoista?

Itse olet varmaan saavuttanut kehityksen sekä tietoisuuden huipun ja olet immuuni kaikille vuosimiljoonien evoluution tuloksena syntyneille vaistoille. Et varmaan tunne esimerkiksi kipua ja pelkoa tai nauti herkullisesta ruuasta, sillä se olisi eläimellistä vaistojen varassa toimimista.

Vierailija
38/264 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä hitossa kertoo älykkyydestä ja sitkeydestä! Ihan eri lukea vuosia tohtoriksi tai käydä puolen vuoden kurssi portsariksi (onko se edes kurssi emt) taidat olla kateellinen.

Älykkään ija sitkeän ihmisen ei ole pakko kouluttautua, mikään laki ei sellaiseen velvoita. Tunnen älykkäitä ja/tai sitkeitä ihmisiä jotka eivät ole käyneet edes amista.

Toinen asia on että minulle kelpaa tyhmäkin ihminen jos hän on hyväsydäminen, koska en halveksi tyhmiä enkä pidä itseäni parempana ihmisenä koska olen älykäs.

Vierailija
39/264 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tehnyt vääriä havaintoja. Kaikki täällä sanovat, ettei miehen työstatuksella ole väliä.

Vierailija
40/264 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sillä olla merkitystä joillekin naisille, mutta ei naisille yleisesti. Tunnen aika monta naista jotka tienaavat enemmän kuin miehensä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi