Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kovat kivut ja epäasiallinen gyne

Vierailija
26.09.2017 |

Olen reilun kuukauden raskaana ja minulla on ollut erittäin kovia kipukohtauksia ja kipuilua alalaidassa. Jouduin viime viikolla soittamaan ambulanssin yöllä tämän takia. Lanssin saavuttua kohtaus oli loppumaisillaan ja tuskanhiki kuivunut iholta, joten lanssimiehet totesivat vain, että " Jää kotiin, nipistelyt kuuluu raskauteen". Soitin seuraavana päivänä neuvolaan, josta tuli samat ohjeet.

No... Jäin sitten kotiin ja kipuilut jatkuivat joka päivä useaan kertaan, niin etten pystynyt tekemään edes ruokaa itselleni. En pystynyt edes nukkumaan. Hakeuduin seuraavaksi päivystykseen.

Päivystyksessä ohjasivat gynelle, jossa minulle sattui maailman ihanin lääkäri...

1.kyseinen naisgynekologi alkoi oireiden kuvaili jälkeen syyllistämään minua kurkku suorana ja pää punaisena, miksi en tullut aikaisemmin. Että olenko tyhmä?
2. Kerroin minulla olevan huonoja kokemuksia hyväksikäytöstä, jonka vuoksi pelkään gynekologeja. --> gynekologi tokaisi,että hän tekee tutkimuksen vaikka väkisin.
3. Ultrassa ja sisätutkimuksessa ei löydetty mitään poikkeavaa. Gynekologini kommentoi tähän, että raskaus ei ole sairaus, sinulla on kivut korvien välissä.

Itkin ensimmäisestä kohdasta lähtien koko käynnin ajan, enkä saanut mitään apua kipuihini, jotka lamaannuttavat minut täysin päivittäin...

Voiko tuosta tehdä valituksen johonkin?

Kommentit (21)

21/21 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin veikannut pk-seutua ja gyneä, jonka nimikirjaimet ovat E.T. mutta nähtävästi itäisessä Suomessa myös tuollainen inhottava tapaus gynenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan