Mielipiteitä Lumenesta?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Teille naisille noita on aina tarjousessa, mutta katsokaapa joskus Lumene Men -tuotteiden hintoja! Mihin nuo oikein perustuvat? Ihan joku huono deodorantti maksaa 8,70.
Olen huomannut saman asian 🙂
Kyllä muillakin valmistajilla jotkut tuotteet lähtevät pois kokonaan markkinoilta.
Myös heidän tuotteidensa koostumuksia vaihdellaan ja värisävyjä muutellaan.
Sen tietävät vain ne, jotka käyttävät useita eri kosmetiikkatuotteita, vaihdellen.
Kilpailu on kovaa kosmetiikka markkinoilla, ja vain niitä tunnetuimpia merkkejä muka arvostetaan aivan vain brändin vuoksikin.
Itse käytän osaa Lumene tuotteista ja olen ollut tyytyväinen.
Lumenea ostavat myös turistit, matkailijat aina.
Japanilaisia, kiinalaisia ja venäläisiä naisia näkyy aina runsaina joukkoina Lumene hyllyjen edessä suurimpina matkailuaikoina. Vaikka juuri aasialaisilla itselläänkin on todella laadukkaita ja hyviä kosmetiikka tuotteita.
Mua ärsytti, että "ympäristösyistä" Lumene lopetti kosmetiikassaan aitoa turvetta sisältävät tuotteet. Vuosia sitten käytin Lumenen turvenaamiota, joka oli epäilyttävästä ulkonäöstään aika miellyttävä ja kiva tuote herkällä ihollani. Lumenen vuodessa tarvitsevan turpeen määrä oli Suomen turvetuotannon mittakaavassa ihan marginaalinen, joten täysin naurettavaa ympäristöön vedoten lopettaa turpeen käyttö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teille naisille noita on aina tarjousessa, mutta katsokaapa joskus Lumene Men -tuotteiden hintoja! Mihin nuo oikein perustuvat? Ihan joku huono deodorantti maksaa 8,70.
Olen huomannut saman asian 🙂
Aivan sama asia on naisten puolella.
Tunnetun kosmetiikka merkin alta ostettu deodorantti on kallimpaa kuin tavallinen tavaratalon hyllyiltä ostettu rexona tms.
Naisille on vain tarjouksia enemmän kuin miehille, koska kilpailu on todellakin rankkaa eri kosmetiikassa. Kosmetiikassa on vain naisten markkinat.
Tykkään paljon Valo-sarjan tuotteista siis päivävoide, yövoide ja seerumi. Myös puhdistustuotteet on hyviä. Meikeistä lumenen cc-voide on minusta huippuhyvä.
Ostin nyt yhden cliniquen vastaavan ja se levittyy ihan surkeasti verrattuna lumeneen.
Muut meikit ei ole lumenea, siis luomivärit, mut on mulla jotai kajalia lumeneltakin. Ihan ok.
https://www.womensvoices.org/2014/01/28/cosmetics-companies-file-for-tr…
Kun kirjoitin siitä Lumenen sähköpostiin, minut blokattiin.
En luota.
Tuotteiden hajusteet ei ole mieleeni..
mielestäni myös ylihinnoiteltu, pari vuotta sitten hinnat kohosi pilviin entisistä
Lumenesta on yritetty jo viimeiset 10 vuotta tehdä eksklusiivista, kansainvälistä kosmetiikkabrändiä, mitä se ei ole. Hintoja on nostettu huimasti, koska halutaan luoda mielikuvaa vähän paremmasta ja laadukkaammasta merkistä.
Minun oli vaikea löytää Lumenelta tarpeeksi vaaleita meikkivoiteita jo 15 vuotta sitten. Ihmettelen kyllä merkin värikarttaa, kun hirveän moni meikkivoidesävy on kellertävä tai oranssihtava ja aika tumma, vaikka tuotteen pääasiakaskunta kai on edelleen suomalaiset naiset.
Enää ei tule käytettyä Lumenea, nuorempana kyllä, mutta silloinkin sai usein pettyä tuotteiden laatuun. Eivät mielestäni olleet kovinkaan kummoisia muutamia poikkeuksia lukuun ottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Lumenesta on yritetty jo viimeiset 10 vuotta tehdä eksklusiivista, kansainvälistä kosmetiikkabrändiä, mitä se ei ole. Hintoja on nostettu huimasti, koska halutaan luoda mielikuvaa vähän paremmasta ja laadukkaammasta merkistä.
Minun oli vaikea löytää Lumenelta tarpeeksi vaaleita meikkivoiteita jo 15 vuotta sitten. Ihmettelen kyllä merkin värikarttaa, kun hirveän moni meikkivoidesävy on kellertävä tai oranssihtava ja aika tumma, vaikka tuotteen pääasiakaskunta kai on edelleen suomalaiset naiset.
Enää ei tule käytettyä Lumenea, nuorempana kyllä, mutta silloinkin sai usein pettyä tuotteiden laatuun. Eivät mielestäni olleet kovinkaan kummoisia muutamia poikkeuksia lukuun ottamatta.
Lumene on kansainvälinen tuotemerkki.
Puolet sen myynnistä menee vientiin, suurin osa Usaan ja Venäjälle, mutta myös muualle.
Ei se yksin Suomen markknoilla pärjäisi.
Ja melkoinen määrä sen tuotteiden suunnittelusta ja valmituksesta tehdään Suomessa, lähes kaikki.
Se on siis suomalainen innovaatio ja valmistaja.
Valo-sarjan seerumi on hyvä. Samoin Lähde-puhdistusvaahto on ihan huippu, voittaa esim. kalliimmat apteekkituotteet ihan heittämällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolet sen myynnistä menee vientiin, suurin osa Usaan ja Venäjälle, mutta myös muualle.
Ja melkoinen määrä sen tuotteiden suunnittelusta ja valmituksesta tehdään Suomessa, lähes kaikki.
Lumenen markkinointiosastoko tänne saatiin puolustelemaan kovia hintoja ja heikkoa laatua?
Et huomannut sanaa eksklusiivinen. Lumenesta ei ole kilpailemaan perinteisten high end -brändien kanssa, vaikka hintoja nostettaisiin tappiin asti. Lumene on pikkutekijä ulkomailla, harva tunnistaa koko merkkiä.
Ei mitään muuta hyvää kui cc voide parempaa ei ole löytynyt.
No, tässä nyt olisi sitä suomalaista ja Suomessa tehtyä, mitä mammat ja jonnet aina täällä huutaa.
Että kun kaikki valmistus ja kohta myös suunnittelukin viedään ulkomaille, halpamaihin.
Mutta eipä kelpaa Lumene, ei sitten niin millään.
Pitää olla ranskalaista tai muuta glamouria, Lumene näyttää olevan suomalisille naisille kuin jokin häpeätahra.
Ei voi kertoa kenellekään että käyttää ja ostaa Lumenen tuotteita, koska se ei muka ole jotenkin trendikästä.
Samaan aikaan ostetaan ja kulutetaan laadultaan paljon heikompia ulkomaisia tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole Lumenen markkinoija. Olen 54 nainen joka käytän Lumenen tuotteista osaa.
Kerroin vain viestistäni faktat, suuri osa Lumenen tuotteista valmistetaan todellakin Suomessa ja viennistä Lumenelle tulee rahaa, sillä vientiin menee lähes puolet.
Lumene ei kilpailekaan suurten tunnettujen brändin kanssa, se ei ole tarkoituskaan.
Se kilpailee tuotteista omassa sarjassaan.
Lumenen markkinointiosastoko tänne saatiin puolustelemaan kovia hintoja ja heikkoa laatua?
Et huomannut sanaa eksklusiivinen. Lumenesta ei ole kilpailemaan perinteisten high end -brändien kanssa, vaikka hintoja nostettaisiin tappiin asti. Lumene on pikkutekijä ulkomailla, harva tunnistaa koko merkkiä.
En osta enää, viimeaikaisten huonojen kokemusten vuoksi. Meikkivoide, jonka ostin viimeeksi, oli todella huono, peittävyyttä ei lainkaan.
Lisäksi ostin puhdistusmaidon ihonpuhdistusta varten. Tuotteen luvattiin poistavan meikin iholta, mutta kasvojen huolellisen pesun jälkeen (ja toisen, ja kolmannen...) iho oli edelleen aivan meikin peitossa. Ostamani kasvovesi (jolla piti pyyhkiä kasvot ehkä 5x tuon aineen jälkeen, että meikit lähtivät) alkoi kirvellä kasvoja.
Tuotteet lisäksi ovat erittäin hintavia laatuun nähden.
Huono laatu ollut täysin poikkeuksetta ainakin miun kokeilemillani tuotteilla. Jos olisivat puoli-ilmaisia ymmärtäisin laadun puutteen mutta keskihintaisina en.
Olen kokeillut vuosien varrella montaa eri tuotetta ja aina pettynyt. Ainoa mikä minulla toimii on ehkä kosteusvoide - siitäkin on tosin samassa hintaluokassa saatavilla parempaa laatua.
N28
Kynsilakkojen sävyt jotenkin tunkkaisia tai liian kirkkaita. Hopeinen pakkaus huulipunaa todella kuiva koostumus. Huulikiilot mm nude häviää huulilta samantien liian vetinen. Monot heidän seerumit lähtee rullautumaan. Ripsivärit kaikki mitä kokeillut on ihan onnettomia.
Joskus heillä oli hyvä seerumi-meikkivoide, mutta lopettivat sen. Aurinkopuuterit ok ja kajalit.
Vierailija kirjoitti:
Hinnat ovat pikku hiljaa tuplaantuneet, laatu ennemminkin huonontunut. Tuotteet muuttuvat niin usein, että kun kerran on löytänyt mieleisen tuotteen sitä ei kohta enää saakaan. Kaiken huipuksi meikkivoiteen värisävyt muuttuivat. Tajusin, että olen aina käyttänyt vain Lumenen meikkivoiteita ja puutereita. Nyt on aika etsiä joku muu merkki.
Totta. Lempipuhdistustuotteeni oli Lumenelta. Nyt sitä ei saa enää. Kulmakarvakynien värit muuttivat minulle sopimattomiksi. En edes muistanut, että Lumene on olemassa. Ihan sama, jos tekevät meikkejä suomalaiselle naiselle, mutta jos värit eivät sovi tällaiselle sinisilmäiselle perusmaantielle, niin anti olla.
Lopetin käytön 1970, kun niiden tuotteissa on mielestäni inhottava haju. Ei siis paha, mutta sama juttu mulla on Nivean kanssa. Ei vaan voi käyttää.
Nyt pari vuotta sitten naistenlehden välissä oli Lumenen Sisu voiteen testari. Sehän on aivan taivaallista. Samoin Sisu seerumi ja tuoksu on, kuin metsässä sateen jälkeen. Sellainen lohduttava, ihana tuoksu.
Stockan Hulluilta päiviltä olen saanut sitä kaikkein edullisimmin. Kannattaa kokeilla. Ette pety.
Ei tulisi niin paljon hutiostoksia, jos jakaisivat muutkin enemmän näytteitä. Ennen sai ihan kivasti pyytämättäkin kaupan päällisiksi ja tiskeiltä.
Pianhan ne Hullut päivät taas onkin 😍
Vanha ketju, mutta minä ainakin olen löytänyt pari hyvää meikkituotetta Lumenelta.
Harmaanruskea kulmakynä on ihan paras, ei liian lämmin sävy ja näyttää todella luonnolliselta. Ovat parantaneet myös harjaa.
BB-voiteestakin tykkään: ihan pieni määrä riittää. Toiseksi vaalein sävy sopii mulle paitsi kesän jälkeen on hiukan liian vaalea.
Ihonhoitotuotteet eivät sitten olekaan kovin toimivia. Parista olen saanut jonkunlaisen allergisen reaktion, joten en viitsi enää kokeilla. Markkinointi on tietysti silkkaa humpuukia, kuten useimmilla muilla kosmetiikkafirmoilla.