Miten Selänteiden pojat voi pelata fudista suom. joukkueessa?
Siis onko niillä joku "vapaa passi"? Eihän ne voi käydä säännöllisesti treeneissäkään? Nyt siis ovat osallisina hesa cupissa..
Ihme touhua! Mä en tuohon suostuisi vaikka olisi kuinka hyvää pr-ää pitää poika tiimissä! Toi syö joukkuehenkeä. Murr..
Kommentit (66)
ja ei ole täysi mulkku, niin mukaan pääsee.
Ja on sama asia JOSKUS olla treeneistä pois kun 10kk? Tämä keskustelu on nyt mennyt niin yli hilseen naikkosilta täällä, että taidan lähteä lenkille. Ja kyllä valmennan teinejä ja erittäin hyvin tuloksin. Minulla on selvät säännöt ja ne koskee kaikkia, poikkeuksetta. -ap
että Helsinki Cupissa on myös kaverisarja!
Minä luulen ettei ap ole ikinä mitään joukkuetta valmentanut, on ollut korkeintaan huoltojoukoissa.
Ja on sama asia JOSKUS olla treeneistä pois kun 10kk?
Ei se kuule se sinun valmennuksesi ole niin ylivertainen ja autuaaksi tekevä asia kuin kuvittelet. Jossain muualla jonkun toisen joukkueen treeneissä voi saada itse asiassa paljon parempaa valmennusta kuin sinulta. Ainakin enemmän ihmisläheisyyttä varmasti löytyy.
vaan turvautuu keskustelukumppaneidensa nimittelyyn akoiksi ja naikkosiksi kun jää alakynteen, ei ole missään tekemisissä lasten kanssa.
Tietenkin jostain löytyy seuroja ja joukkueita, joissa kaikki pelaa ja on kiva että saadaan edes jonkun sortin joukkue kasaan. Ehkä Selänteiden lapsetkin pelaavat tälläisessä joukkueessa.
Minä en lapsineni vaan ole sattunut yhteenkään tälläiseeen seuraan törmäämään, yleensä yli 10v joukkueet on aika ammattimaisia, valitettavasti.
Jos jonkun kunnon pelimiehen saavat lainaksi niin varmasti kelpaa
Teemu Selänteeltä kun hänet kerran näit.
Tänne on helppo tulla jauhamaan paskaa ja haukkumaan muita naikkosiksi jne. Tosi on ettei sinusta ole sanomaan asioita asianomaisille kasvotusten puhumalla kuin aikuinen aikuiselle ilman tunnekuohuja.
Nimenomaan avauksesi ja jutustelusi on koskenut koko ajan Teemu Selänteen poikia.
jääkiekkoa nyt jää joku tuon maan kansalainen ilman pelipaikkaa kun Teemu on vienyt paikan joukkueesta. Ajatella näin on ollut jo vuosia.
Mitähän tää on tehnyt joukkuhengelle siinä kiekkojoukkueessa missä Teemu on pelannut?
p.s. meidän perhe jättää turnaukset aina väliin- kilpailu ei kiinnosta. Päästäiskö sun joukkueeseen?
Joo, puhun itsestäni myös akkana, en nyt sitä nimittelynä ottaisi. Mutta kyllä mulla meni vähän hermokin, sen voin myöntää.. Totuus on ettei täällä oikein suurin osa tajua pointtia joka on:
Ei auta jos potkii palloa siellä sun täällä ja tulisi sitten kesäksi seuraan "vierailemaan". Tämän allekirjoittaa varmasti jokainen valmentaja JUNIORITASOLLA! Ihan turha vetää tähän jotain maajoukkueita jne mukaan. Joukkuepelaaminen on erilaista kun jonkun muun lajin harrastaminen, voit esim. toki golfata jenkeissä ja tulla kesäksi suomen kentille. Seurassa junioritasolla kuukauden tai kahden visiitit jossain seurassa on eriskummallista ja tuohon en toivoisi, että kukaan suostuu, yhdenkään kohdalla.
Olen samaa mieltä siitä, että ketjuun on nyt osallistunut ihmisiä jotka eivät tiedä juniorijoukkueurheilusta mitään, silloin on tosi vaikea ymmärtää tätä asiaa.
Totuushan on, että jo junioriseurista annetaan potkuja esim. väärän asenteen takia, tai sen takia, ettei treeneissä käyminen maistu.
Itse en uskaltaisi tehdä yhden tai kahden lapsen kohdalla poikkeusta siitä mitä on yleinen odotustaso. Vaikka varmasti (kuten jo alussa sanoin) mainostahan tuo poikein pelaaminen tuo on joukkueelle. Ja varmasti on mahtavaa pojille itselleen, toivotaan niin.
Selänteitä vastaan minulla ei ole mitään! Oli varmasti tyhmä tehdä tästä avaus, mutta tämä korpesi minua ja olin kaiketi saanut kentällä liikaa aurinkoa..
-ap akka
Varmasti voit myöntää ettei sinusta ollut kysyjäksi Teemu Selänteeltä tästä asiasta ainoastaan ihmetellä/juoruta tällä ja ehkä jollain muullakin palstalla.
Jos olet niin suoraselkäinen ja sanojesi takana oleva mitä olet yrittänyt antaa ymmärtää lähetä postia nimelläsi varustettuna Selänteelle tai kun näet siellä futisturnauksessa kysy päin näköä.
Sen jälkeen tule kertomaan asioiden laita meillekin. Tämä alkoi kiinnostamaan avauksesi myötä.
Ikävää että julkkikset on riistaa jota voi rääpiä nimettömänä netissä varsinkin kun kyseessä on niin miellyttävä ihminen julkisuuskuvaltaan mitä Selänne on. Selänne on tullut esiin Lastenklinikoiden kummina hyvätekeväisyystyössä urheilun lisäksi.
Olen jo viiskymppinen nainen ja aina fanittanut Teemua ja seurannut hänen uraansa ja olen onnellinen hänen menestyksestään ja toivon hänen perheelleen kaikkea hyvää.
että olen itse Teemun ikäluokkaa ja olen jopa tavannut häntä lapsena koska lähisukulaiseni valmensi häntä ja veljeään. Minulla ei ole mitään TODELLAKAAN häntä vastaan, päinvastoin! Vastustan vain sitä, että seurassa tehdään periaatejoustoja, koska ne on vaarallisia.. Nykyään on niin paljon perheitä joiden takia pitäisi ison porukan joustaa, se ei vain ole mahdollista!
Selänteet on saaneet tämän sopimaan joukkueeseen ja se on kaiketi ok, mutta itse 20v. kuvioissa pyörineenä minusta se ei ole ihan jees kuitenkaan.
En minä muuten mitään juorua. Selänne oli ma tai ti lehdessä (is tai il ja haastattelussa kertoi seuraavansa poikiensa joukkueen turnausta cupissa). Ihan julkinen asia on siis. Jaa miksi en mennyt kysymään, luuletko sinä että olisin saanut jonkun vastauksen? Rehellisesti? Minä en usko. -ap
mun pojan joukkueessa eivät ole voineet pelata, koska kyseiseen joukkueeseen on tulokkaita jonoksi asti. Kaikki halukkaat eivät siis päässeet edes viime vuonna kyseisen kaupunginosan joukkueeseen. Heiltä vaaditaan myös läsnäoloa treeneissä. Huom! Ja minullakaan ei ole mitään kyseistä perhettä vastaan. Pojat olivat varmaan edustamassa seuraa missä puuttuu pelaajia?
Poikani pelaa jääkiekkoa c-junioritasolla ja olisin todella kiinnostunut näkemään Teemun pojat pelaamassa poikani kanssa samassa lätkäjoukkueessa jossakin turnauksessa!Mitä ihmeen menetettävää siinä on kenelläkään? Jätkät tykkäisivät aivan varmasti kuulla Ameriikan meiningistä!
Hyvä, että joku valmentaja on ollut reilu ja ottanut nuo pojat pelaamaan joukkueeseensa ja ties tosiaan, vaikka olisikin jonkunlainen koonta joukkue.Näin heinäkuussa kun monia pelureita on lomareissuilla ym.
"Vähäks olisi siistii jos mun lapset pelais samassa jengissä" "Vähäks olisi siistii sanoo, että mun lapsi riisti pallon tai kiekon julkkiksen pojalta". Hoh-hoijaa!
korkeasaari -meininki. Saako ne pojat edes pelata rauhassa?
koska joukkueet on pitänyt ilmoittaa toukokuussa. Helsinki-cuppiin saatetaan koota ihan uusia joukkueita, eivätkä he siten ole ehkä vieneet kenenkään pelipaikkaa. 12-vuotiaat pelavat myös kaikki pelaa -systeemillä, joten kaikki saavat saman verran peliaikaa. Helsinki-cup ei ole myöskään osa piirinsarjaa, vaan huvitapahtuma jalkapalloilun merkeissä. Jos he olisivat päässeet pelailemaan kesäksi johonkin sarjajoukkueeseen, olisi tapahtunut vääryys, mutta näinhän ei ole. Nyt he olivat vain vahvistus jossain joukkueessa yhdessä? turnauksessa.
jäit kyllä paitsioon tässä ketjussa muut ovat toista mieltä yksittäisiä hajaääniä lukuunottamatta olikohan niitä yksi lisäksesi.
Ja se on suunnaton onni, koska kyseessä ovat lapset, eivät ammattilaiset.