Miten Selänteiden pojat voi pelata fudista suom. joukkueessa?
Siis onko niillä joku "vapaa passi"? Eihän ne voi käydä säännöllisesti treeneissäkään? Nyt siis ovat osallisina hesa cupissa..
Ihme touhua! Mä en tuohon suostuisi vaikka olisi kuinka hyvää pr-ää pitää poika tiimissä! Toi syö joukkuehenkeä. Murr..
Kommentit (66)
Tässä taisi käydä niin että ap:n poika/pojat jäi rannalle parempien tieltä.
Kyllä Selänteiden poikien mukana olo tuo varmasti lisäpotkua ja kasvattaa sitä kaivattua joukkuehenkeä.
Näköjään on seuroja jotka ottaa pelaajia jotka ovat pitkiä aikoja pois kuvioista ja painotan sanaa kuviot, koska joukkue harjoittelee yhteen pelaamista (se on vaikeaa jos on pelaajia jotka tulevat vain kesäksi).
Joukkueilta joissa Selänteen pojat pelaa, ei varmasti ihan heti rahat lopu ja muut pojat voi keskittyä pelaamiseen myyjäisten sijasta kun kaverin isäukko sponssaa pelipaidat ja turnausmaksut.
Enkä minäkään ole kateellinen Selänteille, ihana perhe, en vain ihan ymmärrä sitä jos pojat noin vain pääsevät turnaukseen ja vievät paikan joltain joka on sitä odottanut kauan ja harjoitellut paljon turnausta varten.
ole kenenkään tarvinnut ryhtyä.
Ap luulen niin että jos olisit tuossa joukkueessa päättäjänä et taatusti keiltäisi noiden poikien mukanaoloa, periaatteesi jäisi romukoppaan.
Jos joukkueessa on 20 poikaa ja kaikki käy treeneissä silloin kun huvittaa niin siitä ei tule mitään.
Jos pojat käyvät treeneissä silloin kun ovat maassa ja se on heille mahdollista niin sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa ettei heitä huvittaisi.
Jos joukkueessa on 20 poikaa ja kaikki käy treeneissä silloin kun huvittaa niin siitä ei tule mitään. Onneksi en edes suostuisi valmetamaan tuollaisten akkojen lapsia. Joukkeissa on säännöt niitä noudattaa kaikki, kuten kouluissa, työpaikoilla ja yhteiskunnassa muutenkin. Ap:n poika ei edelleenkään harrasta ko. lajia. Itse olen valmentanut ja pelannut lajia, nykyään toista. -ap
..mutta jos ap on itse valmentaja, emmekö voisi olettaa että hänellä on ihan pätevä argumentti? Mitä nyt joukkueurheilusta ymmärrän, niin käsittääkseni pitkän treenikauden aikana harjoitellaan yhteen pelaamista, erilaisia taktiikoita jne. Ja kuinka ne julkkispojat voisivat olla perillä joukkueensa nykyisestä pelitavasta, jos ovat suurimman osan ajasta muualla? Tätä kukaan ei ole oikein ottanut puheeksi ja uskon että ap:lla oli myös mielessä tämä pointti (korjaa, jos olen väärässä!). Lisäksi näin maallikon äitinä tuntuu oudolta että tärkeään kisaan pääsevät nämä "vierailevat" tähdet, mutta vievät samalla paikan joltakin toiselta, joka on kuitenkin treenannut useamman tunnin viikossa ja ilmestynyt treeneihin säällä kuin säällä.
pojat ei ole laiskuuttaan pois treeneistä tai siksi, että ei huvita...
Joo, kyttäsin Teemua ihan tosissaan... Miksi olin hesa cupissa? Koska laji kiinnostaa entistä pelaajaa ja valemtajaa ja koska poikani kavereita pelaa siellä. Annoimme myös muutamalle pojalle kyydin peliin ja kotiin.
-ap
onko nyt niin, ettei se koskekaan ihan kaikkia lapsia... ei siellä kauaa sellainen jaksa roikkua, kuka ei käy treeneissä, älä huoli
Noita poikia voisi ne harkat huvittaa muttei ole mahdollista olla kahdella mantereella yhtäaikaa.
Minusta on hienoa että Selänteen perhe tulee kesäisin Suomeen ja tuovat lisäarvoa moneen tapahtumaan. Tällaista tarvitaan, Teemu on esimerkillinen urheilija ja toivotaan että jälkikasvusta tulee samanlaisia.
Olet pahansuopa jos et soisi poikien pelaavan onhan tämä Suomi heidänkin maansa.
..mutta jos ap on itse valmentaja, emmekö voisi olettaa että hänellä on ihan pätevä argumentti? Mitä nyt joukkueurheilusta ymmärrän, niin käsittääkseni pitkän treenikauden aikana harjoitellaan yhteen pelaamista, erilaisia taktiikoita jne. Ja kuinka ne julkkispojat voisivat olla perillä joukkueensa nykyisestä pelitavasta, jos ovat suurimman osan ajasta muualla?
Ehkä he ovat oppimiskykyisiä ja ymmärtävät suomen kieltä, kun joukkueen pelitapa selitetään heille niissä harjoituksissa, joissa he ovat mukana.
Toiseksi: mistä tiedätte kuinka tosissaan tämä joukkue pelaa. Ehkä he ovat tuolla huvin vuoksi.
Lisäksi näin maallikon äitinä tuntuu oudolta että tärkeään kisaan pääsevät nämä "vierailevat" tähdet, mutta vievät samalla paikan joltakin toiselta, joka on kuitenkin treenannut useamman tunnin viikossa ja ilmestynyt treeneihin säällä kuin säällä.
Kolmanneksi, tämä on toistaiseksi vain oletus. Jos ap:n ja sinun pojat eivät ole tässä joukkueessa, ette voi tietää, että Selänteen pojat ovat vieneet paikan joltakin ahkeralta treenaajalta joka on ilmestynyt treeneihin säällä kuin säällä.
Miksi siitä pitäisi rangaista vielä silläkin ettei saisi harrastaa?
force majeure-syyn takia? Jos heidän perheensä ovat olleet vaikka etelän lomalla tai he ovat olleet kipeinä tai lukeneet matikan kokeisiin niin mitä nämä pojat tuolla oikein tekevät viemässä paikkoja ahkerammilta treenaajilta?
Joo, kyttäsin Teemua ihan tosissaan... Miksi olin hesa cupissa? Koska laji kiinnostaa entistä pelaajaa ja valemtajaa ja koska poikani kavereita pelaa siellä. Annoimme myös muutamalle pojalle kyydin peliin ja kotiin.
-ap
jos 20 poikaa käy silloin kun huvittaa vaan siihen, kun täällä joku täräytti että voi ostaa lisurin ja pelata kun se sopii. Se ei sovi. Ainakaan minun tuntemilleni valmentajille ja seuroille. Selänteiden perhetilanne on ollut tuollainen jo mitä 12v? Kyllä seurassa on tiedetty, että pojat on mukana vain harvoin. Minusta siinä valossa on sangen erikoista, että annetaan paikka..
En tiedä sponssaamisista, mutta itse vastustan pelipaikkojen ostamista sponssaamisella.
ap
paremmat opit saa lähes missä maassa tahansa
katsoppa vaikka RoPS:n liigajoukkuetta, enemmistö on jostain muualta kuin Suomesta, kuvitteletko todellakin että ne jätkät treenaa ympäri vuoden yhdessä? Kun kausi loppuu jätkät menee perheidensä luo ja uuteen seuraan seuraavalla kaudella kuukausi pari ennen kauden alkua.
Tai että maajoukkue treenaa yhdessä? Kukin treenaa omassa seurassa ja pelaavat kuitenkin samassa joukkueessa
Ja noille höpöhöpö turnauksille on ihan sama ketä siellä pelaa, osa varsinaisesta joukkueesta on kuitenkin jossain lomamatkoilla ja on uupelo pelaajista, lainapelaajat ovat enemmän kuin tervetulleita. Ne lapset on siellä pitämässä hauskaa, kuin joku kesäleiri.
Pitäiskö kaikkien niiden lapsiltakin kieltää pelaaminen, koska voivat joskus olla etällä kun olis peli tai treenit?
SANO KILTTI SANO SANO SANO ettet valmenna lapsia missään lajissa, joohan?
jos 20 poikaa käy silloin kun huvittaa vaan siihen, kun täällä joku täräytti että voi ostaa lisurin ja pelata kun se sopii. Se ei sovi. Ainakaan minun tuntemilleni valmentajille ja seuroille. Selänteiden perhetilanne on ollut tuollainen jo mitä 12v? Kyllä seurassa on tiedetty, että pojat on mukana vain harvoin. Minusta siinä valossa on sangen erikoista, että annetaan paikka..
saisi tulla vaan kesälomalla potkimaan seuraan palloa ja osallistumaan hesa cupiin.. Kyllä joukkueet edellyttää tiiviimpää sitoutuneisuutta. Elämä ei ole reilua.
toivottavasti luoja armahtaa meidän perhettä ja tulevia pallonpotkijoita tällaisista valmentajista
kyllä sen lisenssin voi ostaa lajissa kuin lajissa, vaikkei koko vuotta saman ryhmän kanssa treenaa - näillähän on aika hyvä syykin