Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Televisioidaanko noita kuningatar Elisabetin juhlallisuuksia lainkaan?

Vierailija
02.06.2022 |

Jotenkin aivan absurdi ajatus, että ollut 70v ajan kuningatar...

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin, alkaa olla niin heikossa hapessa.

Vierailija
2/20 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista ihmistä kiinnostaa itse itsensä muiden yläpuolelle nostaneen ihmisen kotkotukset?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaista ihmistä kiinnostaa itse itsensä muiden yläpuolelle nostaneen ihmisen kotkotukset?!

Ellu ei kai itse valinnut ryhtyä kuningattareksi...

Vierailija
4/20 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, Ylen lähetys alkaa 12.30.

Vierailija
5/20 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Brittimonarkia onkin ainoa joka minua jossakin määrin kiinnostaa, on todella mielenkiintoista sen satojen vuosien historia ja kaikki ne kuninkaalliset pikkuyksityiskohdat kaikessa toiminnassa.

Ap

Vierailija
6/20 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai briteissä näytetään. En usko että suomessa. Mut Youtuben livestä aivan taatusti löytyy, BBC kanavat yms. Sun-lehden youtube kanavat, jne. Tänään katson parvekekohtauksen, olikohan se klo 11 paikallista aikaa siellä.

Vierailija
7/20 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Brittimonarkia onkin ainoa joka minua jossakin määrin kiinnostaa, on todella mielenkiintoista sen satojen vuosien historia ja kaikki ne kuninkaalliset pikkuyksityiskohdat kaikessa toiminnassa.

Ap

Kerrotko vielä, kuinka monella eurooppalaisella monarkialla ei olisi satojen vuosien historiaa?

Vierailija
8/20 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, senkin kun huomioi millainen tausta/syy hänen valtaistuimelleen nousuaan edellytti, vain lisää asian huomionarvoisuutta. Ei ihan joka tallaaja moisen jälkeen/moisesta syystä anna kaikkeaan vuosikymmenestä toiseen.

Ap

Vierailija
9/20 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai, huomasin tv1 näyttääkin kohta juhlaparaatin, pari tuntia, klo 12.30 alkaen!!!!

Vierailija
10/20 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva olisi nähdä erityisesti Archie ja Lilibet!

Vierailija
11/20 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva olisi nähdä erityisesti Archie ja Lilibet!

Ei niitä tulla näkemään. Netflix omistaa ne yksinoikeudella.

Vierailija
12/20 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että Lilibetiä tuodaan ihmismassojen keskelle näytille. Ehkä ei Archietakaan. He pidetään visusti piilossa ja "turvassa" majapaikassaan. Meghan nyt tietty hakee huomiota, meneevät huomenna ainakin sinne kirkkoon. Ei sinne pikkulapsia ehkä voi viedä. Alkaavat itkeä ja huutaa.

Vierailija
13/20 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, Ylen lähetys alkaa 12.30.

Kiitos tiedosta!

Ei-ap

Vierailija
14/20 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että Lilibetiä tuodaan ihmismassojen keskelle näytille. Ehkä ei Archietakaan. He pidetään visusti piilossa ja "turvassa" majapaikassaan. Meghan nyt tietty hakee huomiota, meneevät huomenna ainakin sinne kirkkoon. Ei sinne pikkulapsia ehkä voi viedä. Alkaavat itkeä ja huutaa.

Ei Sussexit osallistu koko paraatiin.

Kirkkoon pääsevät tavisten penkeille ja ilmeisesti lauantain konserttiin tavisten penkeille.

Lapset ei ole mukana missään.

Cambridgeiltä osallistuu nyt ekaa kertaa julkisiin edustustehtäviin myös Louis 4 vee mutta hän nyt on muutenkin eri asia.

Vierailija
15/20 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sussexit ei enää ole kuninkaallisia, ainoastaan sukulaisia. Niillä ei ole mitään näkyvää roolia juhlallisuuksissa pääsevät mukaan vain koska Harry on kuningattaren lapsenlapsi.

Vierailija
16/20 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Areenassa alkaa klo 12.

Vierailija
17/20 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hän voinut syntymälleen mitään, mutta olisi voinut toimia kuten setänsä, jos olisi halunnut. En sano, että olisi pitänyt toimia niin, mutta ei häntä kukaan väkisin kuningattareksi kruunannut. 

Vierailija
18/20 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
19/20 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Sussexit osallistu koko paraatiin.

Kirkkoon pääsevät tavisten penkeille ja ilmeisesti lauantain konserttiin tavisten penkeille.

Lapset ei ole mukana missään.

Cambridgeiltä osallistuu nyt ekaa kertaa julkisiin edustustehtäviin myös Louis 4 vee mutta hän nyt on muutenkin eri asia.

ON NE SIELLÄ, mutta EI Buckinghamin palatsin PARVEKKEELLA. niille on varattu istumapaikat läheltä, toisen talon parvekkeelta . "Room with a view: Harry and Meghan will watch from the Major General’s Office, circled, overlooking Horse Guards Parade". Eihän ne muuten oisi eilen jo lentäneet sinne. Tossa on juttu:

"Harry & Meghan get a ringside seat: Duke and Duchess of Sussex are set for a very public family reunion at Trooping the Colour... and they could even appear with Archie and Lilibet "Room with a view: Harry and Meghan will watch from the Major General’s Office, circled, overlooking Horse Guards Parade

Vierailija
20/20 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita kuningatar?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi