Miten Selänteiden pojat voi pelata fudista suom. joukkueessa?
Siis onko niillä joku "vapaa passi"? Eihän ne voi käydä säännöllisesti treeneissäkään? Nyt siis ovat osallisina hesa cupissa..
Ihme touhua! Mä en tuohon suostuisi vaikka olisi kuinka hyvää pr-ää pitää poika tiimissä! Toi syö joukkuehenkeä. Murr..
Kommentit (66)
Itse olen pelannut ja valmentanut. Minusta asetelma on vaan hullunkurinen ja epäreilu muille pojille. Totuushan on, ettei pojat voi treenata ja osallistua kuin kesäisin.. Se siitä kateudesta, mietin vaan valmennuksen periaatteita!
jahdillaan tai järkkää Ronaldon päiväksi antamaan fudisvinkkejä, joten luulis sitä tolla nyt muutaman lisurin heltiävän.
Nyt sitten keksitään ottaa pojat hampaisiin, ennen oli Teemu ja Sirpa. Täällä odoteltiin jo eroa mutta tekivätkin lapsen ja saivat onneksi toivomansa tytön.
Kateellista touhua.
Luulenpa niin että nuo pojat harjoittelee siellä jenkeissä talvella, pelaavat ainakin kiekkoa.
Monet suomalaisetkin pojat pelaa lätkää, jalkapalloa ja sen lisäksi vielä pesistäkin.
niin säännöt on: jos et käy treeneissä niin et pelaa turnauksissa. Olisi kamala kato treeneissä jos ne kaikki saisivat pelata turnauksissa vaikka eivät kävisi treeneissä. Onko se oikein niitä poikia kohtaan jotka käy treeneissä. Joo Selänteiden lapset pelaa toisessa kotimaassaan fudista myös. Mietin vain miten ihmeessä voivat pelata täällä? Ja en ole kade ja pidän Selänteen perheestä paljon! Ihmettelen SEURAN periaatteita, en muuta. -ap
ja jenkeissä ollessaan käyvät treeneissä siellä niin missä tässä on se ongelma?
niin säännöt on: jos et käy treeneissä niin et pelaa turnauksissa.
koontijoukkueita ovat yleensä, haalivat pelaajia mistä saavat.
Huvikseen pelaavat.Sarjat on sittten erikseen, niissä on tiukat säännöt.
Jalkapalloa pelataan ja treenataan 11kk vuodesta. Jos käyvät muutaman viikon treeneissä suomalaisessa seurassaan niin minusta on todella kummallista, että voivat osallistua esim. hesa cupiin (suurin turnaus suomessa). Itse valmentajana pidän ehdottoman linjan siinä, että jos et treenaa et pelaa peleissä, tämä koskee kaikkia, myös julkkisten lapsia tai megahyviä yksilöitä jne..
Se ei nyt hyvänen aika auta, että pojat pelaa sitä sun tätä toisessa kotimaassaan. Seuran periaatteet on tässä tapauksessa merkilliset.
-ap
Jalkapalloa pelataan ja treenataan 11kk vuodesta.
-ap
Jaa ja yleensä kolme kertaa viikossa. On meinaan TODELLA perseestä. Mitään muuta elämää ei saisi olla lapsiraukoilla.
Itse valmentajana pidän ehdottoman linjan siinä, että jos et treenaa et pelaa peleissä, tämä koskee kaikkia, myös julkkisten lapsia tai megahyviä yksilöitä jne..
Se ei nyt hyvänen aika auta, että pojat pelaa sitä sun tätä toisessa kotimaassaan.
Olet vähän outo. Ihan kuin Suomen ulkopuolella ei pystyis harjoittelemaan.
nähnyt että pojat treenaa, luulen että treenaavat enemmän kuin keskiverto jalkapallon harrastaja.
Ota se palko nenästäsi ja kiivaasti.
Tiedätkö kyseisen seuran pelaajatilanteen, onko siellä paljon rannalle jääneitä harrastajia.
Luulenpa niin että Teemu voi perustaa oman seuran ja valita pelaajat sinusta välittämättä.
Minä en ainakaan tiennyt ennen avautumistasi että Selänteiden pojat on cupissa.
Miksi sä osallistut ketjuun ja aiheeseen josta sä et tajua mitään!? Se, että Selänteiden pojat pelaa toisessa seurassa EI vaikuta siihen, että tässä suomen joukkueessa he eivät voi treenata ja pelata kuin muutaman viikon vuodesta. Tuollaisia "vapaa passilaisia" ei saisi ottaa koskaan yhteenkään porukkaan vaikka olisi kuuluisuuksien lapsi tai vanhemma sponssaa seuraa. Se todella syö joukkuehenkeä!
ps. TIEDÄN mistä puhun, sinä et.
pps. jalkapallo on hieno laji, jokainen perhe itse päättää miten paljon aikaa harrastukselle voidaan lohkaista.
ap
Joo Selänteiden lapset pelaa toisessa kotimaassaan fudista myös. Mietin vain miten ihmeessä voivat pelata täällä?
Onhan siinä ihan hyvät perusteet kieltää pelaaminen ja tuhota harrastusinto kenties joltain tulevalta suurlahjakkuudelta: tsori, ei käy, perheesi matkustelee kahden maan väliä joten olet epäkelpo.
Joukkueen muista pojista on luultavasti vaan jännää ja hienoo että Teemu Selänteen pojat on joukkueessa ja heiltä kuulee mitä NHL:ssä tapahtuu.
pps. jalkapallo on hieno laji, jokainen perhe itse päättää miten paljon aikaa harrastukselle voidaan lohkaista.ap
Selänteiden pojista vanhin on kuitenkin jo 12-vuotias ja nuoremmat 1997 ja 2000 syntyneet. On tosi epäreilua jos toiset treenaavat koko kauden, käyvät harjoituksissa ja kenties keräävät rahaakin myyjäisillä ym. ja sitten tulee pelaajia ihan noin vain viemään hedelmät päältä eli pääsevät tuohon isoon ja odotettuun turnaukseen pelaamaan (monelle juniorille ikään kuin lajin arvokisat).
Eri asia tietenkin jos Selänteiden pojat pelaavat jossain koontijoukkueessa, joka on koottu vain cupia varten.
Enkä minäkään ole kateellinen Selänteille, ihana perhe, en vain ihan ymmärrä sitä jos pojat noin vain pääsevät turnaukseen ja vievät paikan joltain joka on sitä odottanut kauan ja harjoitellut paljon turnausta varten.
lainapelaajia muista joukkueista, jotka normaalisti treenaa ihan muualla?
Se, että Selänteiden pojat pelaa toisessa seurassa EI vaikuta siihen, että tässä suomen joukkueessa he eivät voi treenata ja pelata kuin muutaman viikon vuodesta.
ap
Sä otat lasten futiksen aivan liian tosissaan, en haluaisi sua meidän poikien valmentajaksi ikipäivänä.
Omassa juniorijoukkueessani pelasi Power Cupissa (lentopallon suurturnaus) sellainen poika joka ei ole koskaan pelannut /treenannut missään seurajoukkueessa ja toinen joka kuuluu ihan toiseen seuraan (oma joukkueensa ei osallistunut turnaukseen lainkaan)
Ja tiedätkös, että Helsinki Cup on kansainvälinen tunaus
Näköjään on seuroja jotka ottaa pelaajia jotka ovat pitkiä aikoja pois kuvioista ja painotan sanaa kuviot, koska joukkue harjoittelee yhteen pelaamista (se on vaikeaa jos on pelaajia jotka tulevat vain kesäksi).
Jep, kyllä näin tänään isän ja pojat, symppiksiä ovat.
ap
Eikö oma poikasi mahtunut joukkueeseen.?