Mistä löytyis mies, jota kiinnostais oikeesti muukin kun viestittely ja/tai pelkkä seksi?
Olen ollut muutaman vuoden sinkkuna ja nyt jotain vuoden verran haeskellut ihan aktiivisesti elämänkumppania, mutta vaikuttaa mahdottomalta. Suurin osa miehistä haluaa joko vaan viestitellä iäisyyden eikä kiinnosta tavata tai sitten hakevat vaan pelkkää seksiä, vaikka toki muuta väittävätkin.
Mitoiltani 170cm ja 70kg eli en nyt ns. hoikka, mutten ylipainoinenkaan. Tämän painoinen ollut suurimman osan elämästäni, joskin raskausarpia on jonkin verran, koska erinäisistä syistä lihoin vuosia sitten 30kg. Ylimääräiset kilot kyllä jo pitkään olleet poissa, mutta iho ei täysin palautunut, muttei mitenkään pahasti roikukaan. Ikää mulla on 30v.
Mistä ihmeestä löytyis miehiä, jotka haluais oikean parisuhteen eikä vaan jotain viestittelykaveria tai pelkkää seksiseuraa?
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi varmaan katsella luonnossa jos ei nettinysväriä (viestittelijää) halua.
Jep. Kasvotusten tosimies punnitaan. Kuka tahansa uskaltaa appsissa heitellä ehdotteluja ja ties mitä naisille. Mutta menepä kysymään päin naamaa. Pikkukikkeli kutistuu yllättävän monella.
Varmaan monestakin paikkaa, mutta taitaa olennaisinta olla oikean miestyypin valinta. Jos törmäät ainoastaan tuollaisiin miehiin, saattaa se johtua siitä millaisia miehiä katselet.
Täällä minä odotan sinua kotona, mikset tule hakemaan?
m30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi varmaan katsella luonnossa jos ei nettinysväriä (viestittelijää) halua.
Jep. Kasvotusten tosimies punnitaan. Kuka tahansa uskaltaa appsissa heitellä ehdotteluja ja ties mitä naisille. Mutta menepä kysymään päin naamaa. Pikkukikkeli kutistuu yllättävän monella.
Juuri näin. Haluaisinpa nähdä esim. ne munansa kuvia naisille lähettelevät vässykät kaivamassa sitä piliään esiin tossa mun edessä. Yllättäen ei ole ikinä tullut vastaan *rolling eyes*
Vierailija kirjoitti:
Varmaan monestakin paikkaa, mutta taitaa olennaisinta olla oikean miestyypin valinta. Jos törmäät ainoastaan tuollaisiin miehiin, saattaa se johtua siitä millaisia miehiä katselet.
No en tiiä johtuisko sitten tuosta. Ihannemies ois jotakuinkin ikäiseni tai sit ihan max 10v vanhempi, nuorempaa en osaa itelleni kuvitella, vaikka niitäkin muutama tullut tavattua. Ja tavannut myös pari 20v vanhempaa miestä, valitettavasti toinen oli paljon ikäistään vanhemman näköinen kaljamaha, kuvat ilmeisesti useamman vuoden vanhoja ja seksuaalisesti ei vaan itseäni sytytä tuollainen, kun kävi myös selväks, että elämäntapansakin hyvinkin epäterveelliset. Toinen näistä ois itelleni kelvannutkin, oli oikeasti ikäisekseen nuorekas, mutta hakikin kuitenkin pelkkää seksiä.
Toivoisin miehellä olevan myös jossain määrin samanlaiset arvot, ei toki täysin samanlainen tarvii olla, muttei täysi vastakohtakaan.
ap
Naisena mistä vaan kunhan olet saatavilla ja lähestyttävissä.
Ei ainakaan Tinderistä. Kaikki miehet keiden kanssa mä olen siellä puhunut, hakevat vain seksiä :( N28
Vierailija kirjoitti:
Ei auta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan Tinderistä. Kaikki miehet keiden kanssa mä olen siellä puhunut, hakevat vain seksiä :( N28
Miksi valitset vain jännämiehiä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä saatavilla ja lähestyttävissä tarkottaa käytännössä?
Vierailija kirjoitti:
Newsflash: Tinderin tarkoitus on se, että ensin nusaistaan ja jos muutenkin natsaa, niin sitten ehkä jotain muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sitä voi profiilissa ilmaista, että vain tositarkoituksella?
Hyvä kysymys... En tiedä, onko miehet nykyään niin estrogeenilla kyllästettyjä, ettei enää edes oikea pillu kiinnosta. Viestitse satelee kyllä suuria sanoja, unelmia ja seksifantasioita, mutta livetapaamisia on niin hiton vaikeaa saada järjestettyä. Eletään mieluummin virtuaalisesti jossain mielikuvitusmaailmassa, jossa ollaan umpirakastuneita ja kiimasta sekaisin, kun todellisuus on jotain ihan muuta. Kuvilla, videklipeillä, hymiöillä ja puheluilla korvataan oikea kontakti vastakkaiseen sukupuoleen.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kysymys... En tiedä, onko miehet nykyään niin estrogeenilla kyllästettyjä, ettei enää edes oikea pillu kiinnosta. Viestitse satelee kyllä suuria sanoja, unelmia ja seksifantasioita, mutta livetapaamisia on niin hiton vaikeaa saada järjestettyä. Eletään mieluummin virtuaalisesti jossain mielikuvitusmaailmassa, jossa ollaan umpirakastuneita ja kiimasta sekaisin, kun todellisuus on jotain ihan muuta. Kuvilla, videklipeillä, hymiöillä ja puheluilla korvataan oikea kontakti vastakkaiseen sukupuoleen.
En pysty miehenä ollenkaan samaistumaan. Itse ehdotan tinderissä aina heti toisessa viestissä tapaamista ja en ole kertaakaan jättänyt menemättä jos päivä sovitaan. Etsin vain parisuhdetta.
Netistä, mutta pitää olla _oikeasti_ avoin. Unohda kaikki muut ennakko-odotukset paitsi pakolliset arvomaailmaan tai elämäntapoihin liittyvät.
Sitten alat töihin. Se vaatii paljon eikä takeita ole, mutta mahdollisuuksia kylläkin. Ole rehellinen ja kerro tarkkaan mitä haet. Siis että haetko elämänkumppania vai mitä. Iästä sanon sen verran että siellä nuoremmissa on paljon vapaita miehiä. Älä pelkän iän vuoksi tyrmää, jos nyt kohtuuden rajoissa liikutaan.
Itse olen tuoreessa suhteessa netissä tapaamani miehen kanssa. En olisi vilkaissutkaan häntä kadulla, ja ujoutensa vuoksi tuskin olisin kiinnostunut jos vaikka baarissa oltaisiin tavattu (ei kyllä kumpikaan käydä baarissa..). Ajatuksemme ja tulevaisuudentoiveemme menevät yksiin, ja meidän on helppo olla toistemme seurassa. Mies on mitä kultaisin, mutta vaatimaton. Emme olisi tavanneet varmaankaan muuta kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en tiiä johtuisko sitten tuosta. Ihannemies ois jotakuinkin ikäiseni tai sit ihan max 10v vanhempi, nuorempaa en osaa itelleni kuvitella, vaikka niitäkin muutama tullut tavattua. Ja tavannut myös pari 20v vanhempaa miestä, valitettavasti toinen oli paljon ikäistään vanhemman näköinen kaljamaha, kuvat ilmeisesti useamman vuoden vanhoja ja seksuaalisesti ei vaan itseäni sytytä tuollainen, kun kävi myös selväks, että elämäntapansakin hyvinkin epäterveelliset. Toinen näistä ois itelleni kelvannutkin, oli oikeasti ikäisekseen nuorekas, mutta hakikin kuitenkin pelkkää seksiä.
Toivoisin miehellä olevan myös jossain määrin samanlaiset arvot, ei toki täysin samanlainen tarvii olla, muttei täysi vastakohtakaan.
ap
Haittaako jos on samanikäinen, 10cm lyhyempi ja kokematon?
Johtuisiko tinderissä olevista kuvistasi? Itse käytän tinderiä etsiessäni vakituista kumppania. Naisen kuvat vaikuttavat paljon siihen miten lähestyn. Jos kuvissa paljon pakkelia ja "heruttelevat" en laita viestiä tositarkoituksella. Laitan kuitenkin viestiä seksimielessä. Sitä oikeaa odotellessa voi pitää myös kivaa. Täysin erilaista viestiä laitan naisille jotka ovat vähässä meikissä ja luonnollisen näköisiä. Tällaisesta naisesta haluan itselleni vaimon.
Mies 32