Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytyis mies, jota kiinnostais oikeesti muukin kun viestittely ja/tai pelkkä seksi?

Vierailija
24.09.2017 |

Olen ollut muutaman vuoden sinkkuna ja nyt jotain vuoden verran haeskellut ihan aktiivisesti elämänkumppania, mutta vaikuttaa mahdottomalta. Suurin osa miehistä haluaa joko vaan viestitellä iäisyyden eikä kiinnosta tavata tai sitten hakevat vaan pelkkää seksiä, vaikka toki muuta väittävätkin.

Mitoiltani 170cm ja 70kg eli en nyt ns. hoikka, mutten ylipainoinenkaan. Tämän painoinen ollut suurimman osan elämästäni, joskin raskausarpia on jonkin verran, koska erinäisistä syistä lihoin vuosia sitten 30kg. Ylimääräiset kilot kyllä jo pitkään olleet poissa, mutta iho ei täysin palautunut, muttei mitenkään pahasti roikukaan. Ikää mulla on 30v.

Mistä ihmeestä löytyis miehiä, jotka haluais oikean parisuhteen eikä vaan jotain viestittelykaveria tai pelkkää seksiseuraa?

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan Tinderistä. Kaikki miehet keiden kanssa mä olen siellä puhunut, hakevat vain seksiä :( N28

Miksi valitset vain jännämiehiä?

Itsellä on sama ongelma kun aloittajalla enkä tavoittele mtään suosittuja tai komeita miehiä mutta aina vaan saan seksiehdotteluja, siinä kaikki. Olen ilmeisesti liian ruma suhteeseen. 

Vierailija
42/56 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä ihmettelen tätä nyt.

Eli siis miehillä ja naisilla on samat ongelmat..

Nettideiteissä itse olen huomannut todella turhauttavana sen että naiset vain kyselevät ja viestittelevät ikuisuuden ja sitten kun kysyt että voitaisko tavata tai soitella ja kuulostella että miten juttu luistaa niin heti bänniä tulee ja se siitä.. ei tarvii edes kuvitella treffeille pääsyä.

Eikä ole muutoksia tähän ollu näkyvissä..

Ja minä en sentään mitään vehkeen kuvia lähettele enkä seksiä vonkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä ihmettelen tätä nyt.

Eli siis miehillä ja naisilla on samat ongelmat..

Nettideiteissä itse olen huomannut todella turhauttavana sen että naiset vain kyselevät ja viestittelevät ikuisuuden ja sitten kun kysyt että voitaisko tavata tai soitella ja kuulostella että miten juttu luistaa niin heti bänniä tulee ja se siitä.. ei tarvii edes kuvitella treffeille pääsyä.

Eikä ole muutoksia tähän ollu näkyvissä..

Ja minä en sentään mitään vehkeen kuvia lähettele enkä seksiä vonkaa.

No kun naisilla ei ole tässä vaiheessa tunteet mukana. Hehkuttavat ja esitetään kaverillekin, että tämmöistä ja tämmöistä on tarjolla. Miestä ei vaan ole tarvis nähdä. Yäk.

Vierailija
44/56 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homobaarista?

Ei varmaan seksi kiinnosta, ja muutkin kriteerisi täyttyy

Vierailija
45/56 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä on kauhean kiusallisia viestejä, joissa ihminen esittelee mittansa ja raskausarpensa tuntemattomille ihmisille. Tämä tursuaa ilmeisesti Tinderistä nyt jo muuallekin. Lopettakaa hyvät ihmiset.

Itse en koe kiusalliseksi, jos joku anonyymisti kertoo raskausarvistaan. Mutta sen aloitus ja myöhempi kommentti (miehelle tietysti, heille aina kommentoidaan nöyrästi) paljastavat, että aloittaja on sisäistänyt naisille tarjotun ulkonäkökriittisyyden osaksi ihmiskuvaansa. Hän etsii siis miestä tositarkoituksella, ja lähtee ensimmäisenä luettelemaan ulkonäköönsä liittyviä seikkoja. Mielenkiintoisempaa olisi, mitä tarjottavaa hänellä henkisesti olisi parisuhteeseen? Kun kerran tositarkoituksella on liikkeellä? Millainen ihminen hän on?

No väkisinhän se tulee sisäistettyä, koska nykyään monet on ulkonäkökriittisiä ja tiedän mitkä omassa kropassa on negatiivista. Profiilitekstissä ei kyllä lue mitään noista raskausarvista, mitat löytyy ja sen lisäksi muuten paljon tietoa siitä millainen ihminen olen ja millaista seuraa haen jne. eli ei nyt pitäis mulle kirjotteleville miehille tulla täytenä yllätyksenä, että tositarkoituksella olen liikenteessä enkä pelkkää seksiä tai kirjekaveria hakemassa.

Mutta ehkäpä kokeilen, josko löytyis vaikka lenkkipolulta se oikea, niin kun täälläkin muutama ehdotti.

ap

Vierailija
46/56 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kysymys kuin edellisellä: mitä annettavaa sinulla on huolittelemattoman ulkonäkösi ja raskausarpiesi lisäksi? Miksi minun pitäisi miehenä kiinnostua juuri sinusta niin paljon, että haluan kanssasi pitkään suhteeseen?

Missä sanoin ulkonäköni olevan huolittelematon? Sitä se ei kyllä ole, vaikka meikkiä ei pahemmin tule käytettyä. Niin kun jo aiempaan kirjoitin niin profiilistani selviää kyllä hyvin millainen ihminen olen ja millaista seuraa haen ym, joten sen ei pitäis ainakaan lukutaitoiselle jäädä epäselväksi. Raskausarvista ei todellakaan ole mainintaa profiilissa, mutta kyllähän ne jossain vaiheessa tutustumista tulee selville toiselle, jos siis niin pitkälle tutustumisessa päästään.

ap

Vierailija
47/56 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homobaarista?

Ei varmaan seksi kiinnosta, ja muutkin kriteerisi täyttyy

Hehheh, olikohan vitsi? Ihan heteromiestä haen ja kyllä se seksi todellakin saa ja pitääkin kiinnostaa, mutta en kaipaa mitään pelkkää seksiseuraa vaan parisuhdetta, jossa luonnollisesti myös olis sitä seksiä.

ap

Vierailija
48/56 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama kysymys kuin edellisellä: mitä annettavaa sinulla on huolittelemattoman ulkonäkösi ja raskausarpiesi lisäksi? Miksi minun pitäisi miehenä kiinnostua juuri sinusta niin paljon, että haluan kanssasi pitkään suhteeseen?

Missä sanoin ulkonäköni olevan huolittelematon? Sitä se ei kyllä ole, vaikka meikkiä ei pahemmin tule käytettyä. Niin kun jo aiempaan kirjoitin niin profiilistani selviää kyllä hyvin millainen ihminen olen ja millaista seuraa haen ym, joten sen ei pitäis ainakaan lukutaitoiselle jäädä epäselväksi. Raskausarvista ei todellakaan ole mainintaa profiilissa, mutta kyllähän ne jossain vaiheessa tutustumista tulee selville toiselle, jos siis niin pitkälle tutustumisessa päästään.

ap

Aika monen miehen melestä meikki kuuluu huoliteltuun olemukseen.

Miksi et vastaa varsinaiseen kysymykseen?

Vierailija
49/56 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Mulla kasvot näyttää kyllä huolitelluilta, vaikkei meikkiä olekaan. Ja tämä ei ole vaan oma mielipide.

No en mä jaksa kirjottaa tänne kaikkea sitä, mitä profiilissa lukee millainen olen ym. Tiedän kuitenkin, että jos mies osaa lukea ja ymmärtää lukemansa niin pitäisi myös tietää mitä haen.

ap

Vierailija
50/56 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan monestakin paikkaa, mutta taitaa olennaisinta olla oikean miestyypin valinta. Jos törmäät ainoastaan tuollaisiin miehiin, saattaa se johtua siitä millaisia miehiä katselet.

No en tiiä johtuisko sitten tuosta. Ihannemies ois jotakuinkin ikäiseni tai sit ihan max 10v vanhempi, nuorempaa en osaa itelleni kuvitella, vaikka niitäkin muutama tullut tavattua. Ja tavannut myös pari 20v vanhempaa miestä, valitettavasti toinen oli paljon ikäistään vanhemman näköinen kaljamaha, kuvat ilmeisesti useamman vuoden vanhoja ja seksuaalisesti ei vaan itseäni sytytä tuollainen, kun kävi myös selväks, että elämäntapansakin hyvinkin epäterveelliset. Toinen näistä ois itelleni kelvannutkin, oli oikeasti ikäisekseen nuorekas, mutta hakikin kuitenkin pelkkää seksiä.

Toivoisin miehellä olevan myös jossain määrin samanlaiset arvot, ei toki täysin samanlainen tarvii olla, muttei täysi vastakohtakaan.

ap

Haittaako jos on samanikäinen, 10cm lyhyempi ja kokematon? 

Pituus, vaikka ois lyhyempi ei oo mulle mikään kynnyskysymys eli ei haittais. Kokemattomuus, se vähän riippuu mitä tällä tarkotetaan. Jos ei koskaan seurustellut ja/tai harrastanut seksiä ja jos vielä ujostelee itseään tai haasteita itsensä hyväksymisessä (esim. peniksen koko) niin siinä tapauksessa ei kiitos. Jos taas on sinut itsensä kanssa ja halu oppia niin miksei, jos muuten siis natsaa.

Jonkin aikaa tapailin erästä miestä, joka muuten oli ok, vaikka olikin melko kokematon. Hällä kuitenkin oli ongelmia hyväksyä pieni peniksensä, joka ei ollut mikään minimuna, joskin normaalista pienempi. Mulle tuo ei ollut ongelma, mutta ongelmaks muodostui miehen itsetunto ongelma, ettei kelpaa mulle pienen munansa takia ja tän takia tuo tapailu loppui.

ap

Miksi miehen kokemattomuus seurustelun ja seksin suhteen on naisille turn off mutta se ei ole näin toisinpäin?

Vierailija
51/56 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Mitä tekemistä meikillä on hygieenisyyden ja siisteyden kanssa? Itse en käytä meikkiä, koska se on aikaavievää ja turhaa. Sitäpaitsi, en näytä objektiivisesti paremmalta meikattuna. Kasvoni ovat taikinamainen levy, jossa on syvälle upotettuna kaksi superpientä silmää. Nenä on possumainen hyppyri ja leukaa on hädintuskin ollenkaan. Posket roikkuvat kuin kaksi isoa kivespussia ja kaksarikin löytyy. Yritä nyt tällaisesta naamasta saada kaunista, sillä siihenhän tuo kommentti oikeasti viittaa. Huoliteltu=kaunis. Ruma on aina epäsiistin näköinen miesten mielestä. En usko että kosmetiikan käyttö saisi miestä tyytyväiseksi, sillä en vastaisi heidän ihannenaistaan ulkonäöllisesti. He haluavat itselleen meikkibarbien, joka näyttää samalta kuin Instagramin naiset. 

Vierailija
52/56 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuvista

Vierailija
53/56 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Mitä tekemistä meikillä on hygieenisyyden ja siisteyden kanssa? Itse en käytä meikkiä, koska se on aikaavievää ja turhaa. Sitäpaitsi, en näytä objektiivisesti paremmalta meikattuna. Kasvoni ovat taikinamainen levy, jossa on syvälle upotettuna kaksi superpientä silmää. Nenä on possumainen hyppyri ja leukaa on hädintuskin ollenkaan. Posket roikkuvat kuin kaksi isoa kivespussia ja kaksarikin löytyy. Yritä nyt tällaisesta naamasta saada kaunista, sillä siihenhän tuo kommentti oikeasti viittaa. Huoliteltu=kaunis. Ruma on aina epäsiistin näköinen miesten mielestä. En usko että kosmetiikan käyttö saisi miestä tyytyväiseksi, sillä en vastaisi heidän ihannenaistaan ulkonäöllisesti. He haluavat itselleen meikkibarbien, joka näyttää samalta kuin Instagramin naiset. 

Siisti ja hygieeninen ei ole sama kuin huoliteltu, ja nuo ominaisuudet riittävät harvalle miehelle.

Meikkibarbeista puhuminen osoittaa myös, miten vääristynyt kuva sinulla on kaunistautumisesta.

Vierailija
54/56 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutele vaikkapa "nussimistarpeestasi" ja muista ongelmistasi jonkun miehen perässä vaikka tämän lounaspaikan edustalla ja tunge huuruisena vaikka sissäänkin. Katso mitä sen jälkeen tapahtuu.

Vierailija
55/56 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sipelei kirjoitti:

Johtuisiko tinderissä olevista kuvistasi? Itse käytän tinderiä etsiessäni vakituista kumppania. Naisen kuvat vaikuttavat paljon siihen miten lähestyn. Jos kuvissa paljon pakkelia ja "heruttelevat" en laita viestiä tositarkoituksella. Laitan kuitenkin viestiä seksimielessä. Sitä oikeaa odotellessa voi pitää myös kivaa. Täysin erilaista viestiä laitan naisille jotka ovat vähässä meikissä ja luonnollisen näköisiä. Tällaisesta naisesta haluan itselleni vaimon.

Mies 32

Itse en ainakaan haluaisi aviomiestä tuollaisesta naisia hyväksikäyttävästä miehestä.

Mutta hyvä esimerkki, miksi on niin vaikea löytää kunnon miestä. Itseään kunnollisina pitävätkin miehet ovat usein kaksinaismoralisteja.

Mistä lähtien satunnaisseksi randomien kanssa on alkanut olla hyväksikäyttöä?

"Jos kuvissa paljon pakkelia ja "heruttelevat" en laita viestiä tositarkoituksella. Laitan kuitenkin viestiä seksimielessä."

Siis jos naisella on tietynlainen kuva profiilissaan, tämä tyyppi lähestyy ei-tositarkoituksella seksuaalissävytteisesti, vaikka nainen hakisi seuraa tositarkoituksella.

Tällöin syntyy helposti väärinkäsityksiä. Nainen olettaa, että mies on lukenut profiilitekstin, mutta miespä on katsonut vain kuvan ja sen perusteella päättänyt, mitä tarjoaa.

Todistaa sen, että mies katsoo vain kuvaa ja häipyy profiilista mikrosekunnissa, jos ei ulkonäkö miellytä.  Tämä tapaus ei suinkaan ole ainoaa laatuaan. Mutta me naiset olemme niitä pinnallisempia olentoja. Niinkö? Huomatkaa muuten, ettei kyseinen mielipide tullut komealta ja suositulta mieheltä, vaan itseään kiltiksi väittävältä ritarilta :D Näillä miehillä on täysin samat näkemykset nauisten suhteen, kuin muillakin miehillä mutta heistä ns. oikeamielisen ja jalon tekee se, etteivät he pääse toteuttamaan näitä eläimellisiä mielihalujaan kuten miehet, jotka saavat naisia niin paljon kuin mieli tekee. Onko tällainen nyt sitten pohjimmiltaan jotenkin vähemmän pinnallista vai? 

Vierailija
56/56 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Siisti ja hygieeninen ei ole sama kuin huoliteltu, ja nuo ominaisuudet riittävät harvalle miehelle.

Meikkibarbeista puhuminen osoittaa myös, miten vääristynyt kuva sinulla on kaunistautumisesta.

En sanonut, että kaikki laittatuminen mukailee ääripäitä mutta usein olen huomannut miesten valehtelevan preferensseistään, mitä tulee tähänkin asiaan. Korostavat kuinka luonnollinen nainen on ihan paras, mutta sitten innostutaan eniten niistä, joilla on valtava pakkelikerros naamalla. Minulle kevyt ehostautuminen on sitä, että laitetaan hieman kulmakynää, ripsiväriä ja puuteria. Miehille tuo on sama kuin ei mitään, koska miehillä on erilainen kyky havaita visuaalisia ärsykkeitä kuin naisilla. He ovat kykeneviä erottamaan kosmetiikan käytöksi ainoastaan näkyvän ja räikeän meikin, he eivät havaitse naisen kasvoissa meikkiä vaikka sitä olisi 10:ntä eri tököttiä jolla luodaan mm. tämä suosittu luonnollinen meikki-look. Siksi he erehtyvät luulemaan meikattua naista ihan totaalisen meikittömäksi, ja sitten järkyttyvät syvästi, kun näkevät naisen saunapuhtaana. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi