Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytyis mies, jota kiinnostais oikeesti muukin kun viestittely ja/tai pelkkä seksi?

Vierailija
24.09.2017 |

Olen ollut muutaman vuoden sinkkuna ja nyt jotain vuoden verran haeskellut ihan aktiivisesti elämänkumppania, mutta vaikuttaa mahdottomalta. Suurin osa miehistä haluaa joko vaan viestitellä iäisyyden eikä kiinnosta tavata tai sitten hakevat vaan pelkkää seksiä, vaikka toki muuta väittävätkin.

Mitoiltani 170cm ja 70kg eli en nyt ns. hoikka, mutten ylipainoinenkaan. Tämän painoinen ollut suurimman osan elämästäni, joskin raskausarpia on jonkin verran, koska erinäisistä syistä lihoin vuosia sitten 30kg. Ylimääräiset kilot kyllä jo pitkään olleet poissa, mutta iho ei täysin palautunut, muttei mitenkään pahasti roikukaan. Ikää mulla on 30v.

Mistä ihmeestä löytyis miehiä, jotka haluais oikean parisuhteen eikä vaan jotain viestittelykaveria tai pelkkää seksiseuraa?

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena mistä vaan kunhan olet saatavilla ja lähestyttävissä.

Mitä tämä saatavilla ja lähestyttävissä tarkottaa käytännössä?

Esimerkiksi että teet nettideittiin tai useampaan profiilit, baarissa et ole viiden ystäväsi takana naama norsunvitulla.

Vierailija
22/56 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan monestakin paikkaa, mutta taitaa olennaisinta olla oikean miestyypin valinta. Jos törmäät ainoastaan tuollaisiin miehiin, saattaa se johtua siitä millaisia miehiä katselet.

No en tiiä johtuisko sitten tuosta. Ihannemies ois jotakuinkin ikäiseni tai sit ihan max 10v vanhempi, nuorempaa en osaa itelleni kuvitella, vaikka niitäkin muutama tullut tavattua. Ja tavannut myös pari 20v vanhempaa miestä, valitettavasti toinen oli paljon ikäistään vanhemman näköinen kaljamaha, kuvat ilmeisesti useamman vuoden vanhoja ja seksuaalisesti ei vaan itseäni sytytä tuollainen, kun kävi myös selväks, että elämäntapansakin hyvinkin epäterveelliset. Toinen näistä ois itelleni kelvannutkin, oli oikeasti ikäisekseen nuorekas, mutta hakikin kuitenkin pelkkää seksiä.

Toivoisin miehellä olevan myös jossain määrin samanlaiset arvot, ei toki täysin samanlainen tarvii olla, muttei täysi vastakohtakaan.

ap

Haittaako jos on samanikäinen, 10cm lyhyempi ja kokematon? 

Noilla korteilla ei voi voittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netistä, mutta pitää olla _oikeasti_ avoin. Unohda kaikki muut ennakko-odotukset paitsi pakolliset arvomaailmaan tai elämäntapoihin liittyvät.

Sitten alat töihin. Se vaatii paljon eikä takeita ole, mutta mahdollisuuksia kylläkin. Ole rehellinen ja kerro tarkkaan mitä haet. Siis että haetko elämänkumppania vai mitä. Iästä sanon sen verran että siellä nuoremmissa on paljon vapaita miehiä. Älä pelkän iän vuoksi tyrmää, jos nyt kohtuuden rajoissa liikutaan.

Itse olen tuoreessa suhteessa netissä tapaamani miehen kanssa. En olisi vilkaissutkaan häntä kadulla, ja ujoutensa vuoksi tuskin olisin kiinnostunut jos vaikka baarissa oltaisiin tavattu (ei kyllä kumpikaan käydä baarissa..). Ajatuksemme ja tulevaisuudentoiveemme menevät yksiin, ja meidän on helppo olla toistemme seurassa. Mies on mitä kultaisin, mutta vaatimaton. Emme olisi tavanneet varmaankaan muuta kautta.

Olen kyllä tähänkin asti kertonut hyvin selkeästi mitä haen. Iän suhteen en mikään ehdoton ole, mutta jostain syystä nuorempaa miestä en osaa itelleni ajatella, tässä vois ehkä vähän rikkoa rajoja tai omaa ajatusmaailmaa. Olen nyt viime aikoina kirjoitellut/tavannut myös sellaisia miehiä, joista en välttis just kadulla kiinnostuis. Kuvat, joita noissa profiileissa mulla on niin ei oo mitään herutuskuvia tmv. joista joku vois ehkä vetää johtopäätöksen, että haen pelkkää seksiä, vaikka profiilissa lukee täysin muuta.

ap

Vierailija
24/56 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipelei kirjoitti:

Johtuisiko tinderissä olevista kuvistasi? Itse käytän tinderiä etsiessäni vakituista kumppania. Naisen kuvat vaikuttavat paljon siihen miten lähestyn. Jos kuvissa paljon pakkelia ja "heruttelevat" en laita viestiä tositarkoituksella. Laitan kuitenkin viestiä seksimielessä. Sitä oikeaa odotellessa voi pitää myös kivaa. Täysin erilaista viestiä laitan naisille jotka ovat vähässä meikissä ja luonnollisen näköisiä. Tällaisesta naisesta haluan itselleni vaimon.

Mies 32

No tinderissä ja muissa treffipalveluissa kuvani ei oo mitään ns. herutuskuvia. Meikkiä on vähän tai ei ollenkaan ja ihan luonnollisen näköinen noissa kuvissa olen. Muutenkin käytän meikkiä melko vähän, lähinnä juhliin, illanistujaisiin tmv. ja töiden ns. edustustilaisuuksiin tulee laittauduttua enemmän, mutta sillonkaan mitään pakkelikerrosta ole.

ap

Vierailija
25/56 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan monestakin paikkaa, mutta taitaa olennaisinta olla oikean miestyypin valinta. Jos törmäät ainoastaan tuollaisiin miehiin, saattaa se johtua siitä millaisia miehiä katselet.

No en tiiä johtuisko sitten tuosta. Ihannemies ois jotakuinkin ikäiseni tai sit ihan max 10v vanhempi, nuorempaa en osaa itelleni kuvitella, vaikka niitäkin muutama tullut tavattua. Ja tavannut myös pari 20v vanhempaa miestä, valitettavasti toinen oli paljon ikäistään vanhemman näköinen kaljamaha, kuvat ilmeisesti useamman vuoden vanhoja ja seksuaalisesti ei vaan itseäni sytytä tuollainen, kun kävi myös selväks, että elämäntapansakin hyvinkin epäterveelliset. Toinen näistä ois itelleni kelvannutkin, oli oikeasti ikäisekseen nuorekas, mutta hakikin kuitenkin pelkkää seksiä.

Toivoisin miehellä olevan myös jossain määrin samanlaiset arvot, ei toki täysin samanlainen tarvii olla, muttei täysi vastakohtakaan.

ap

Haittaako jos on samanikäinen, 10cm lyhyempi ja kokematon? 

Pituus, vaikka ois lyhyempi ei oo mulle mikään kynnyskysymys eli ei haittais. Kokemattomuus, se vähän riippuu mitä tällä tarkotetaan. Jos ei koskaan seurustellut ja/tai harrastanut seksiä ja jos vielä ujostelee itseään tai haasteita itsensä hyväksymisessä (esim. peniksen koko) niin siinä tapauksessa ei kiitos. Jos taas on sinut itsensä kanssa ja halu oppia niin miksei, jos muuten siis natsaa.

Jonkin aikaa tapailin erästä miestä, joka muuten oli ok, vaikka olikin melko kokematon. Hällä kuitenkin oli ongelmia hyväksyä pieni peniksensä, joka ei ollut mikään minimuna, joskin normaalista pienempi. Mulle tuo ei ollut ongelma, mutta ongelmaks muodostui miehen itsetunto ongelma, ettei kelpaa mulle pienen munansa takia ja tän takia tuo tapailu loppui.

ap

26/56 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemus taas on aivan päinvastainen. Itse etsin vain vakituista panokaveria, mutta jostain syystä kaikki miehet halusivat sitten kuitenkin parisuhteen. Vaikka alussa muuta väittivätkin. Johtuisikohan sitten iästä? Olen jo 40 ja hakemani miehet samaa ikäluokkaa. Ehkä nuoremmat haluavat pysyä vapaina , mutta iän karttuessa parisuhde alkaakin kiinnostaa?

Vierailija
27/56 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipelei kirjoitti:

Johtuisiko tinderissä olevista kuvistasi? Itse käytän tinderiä etsiessäni vakituista kumppania. Naisen kuvat vaikuttavat paljon siihen miten lähestyn. Jos kuvissa paljon pakkelia ja "heruttelevat" en laita viestiä tositarkoituksella. Laitan kuitenkin viestiä seksimielessä. Sitä oikeaa odotellessa voi pitää myös kivaa. Täysin erilaista viestiä laitan naisille jotka ovat vähässä meikissä ja luonnollisen näköisiä. Tällaisesta naisesta haluan itselleni vaimon.

Mies 32

Itse en ainakaan haluaisi aviomiestä tuollaisesta naisia hyväksikäyttävästä miehestä.

Mutta hyvä esimerkki, miksi on niin vaikea löytää kunnon miestä. Itseään kunnollisina pitävätkin miehet ovat usein kaksinaismoralisteja.

Vierailija
28/56 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sipelei kirjoitti:

Mies 32

No tinderissä ja muissa treffipalveluissa kuvani ei oo mitään ns. herutuskuvia. Meikkiä on vähän tai ei ollenkaan ja ihan luonnollisen näköinen noissa kuvissa olen. Muutenkin käytän meikkiä melko vähän, lähinnä juhliin, illanistujaisiin tmv. ja töiden ns. edustustilaisuuksiin tulee laittauduttua enemmän, mutta sillonkaan mitään pakkelikerrosta ole.

ap

Olet ansainnut kunnioittavaa kohtelua riippumatta siitä, millaisia kuvia sinulla Tinderissä on, ja jos haet parisuhdetta ja sen kerrot, on miehiltä sopimatonta ehdotella pelkkää seksiä. Etkä ole velvollinen täällä kenellekään jormalle selittelemään, millaisia kuvia sinulla Tinderissä on.

Naiset, kasvattakaa itsellenne selkäranka ja itsetunto.

Vierailija
29/56 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sipelei kirjoitti:

Mies 32

Itse en ainakaan haluaisi aviomiestä tuollaisesta naisia hyväksikäyttävästä miehestä.

Mutta hyvä esimerkki, miksi on niin vaikea löytää kunnon miestä. Itseään kunnollisina pitävätkin miehet ovat usein kaksinaismoralisteja.

Mistä lähtien satunnaisseksi randomien kanssa on alkanut olla hyväksikäyttöä?

Vierailija
30/56 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sipelei kirjoitti:

Mies 32

Mistä lähtien satunnaisseksi randomien kanssa on alkanut olla hyväksikäyttöä?

"Jos kuvissa paljon pakkelia ja "heruttelevat" en laita viestiä tositarkoituksella. Laitan kuitenkin viestiä seksimielessä."

Siis jos naisella on tietynlainen kuva profiilissaan, tämä tyyppi lähestyy ei-tositarkoituksella seksuaalissävytteisesti, vaikka nainen hakisi seuraa tositarkoituksella.

Tällöin syntyy helposti väärinkäsityksiä. Nainen olettaa, että mies on lukenut profiilitekstin, mutta miespä on katsonut vain kuvan ja sen perusteella päättänyt, mitä tarjoaa.

Vierailija
31/56 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netistä, mutta pitää olla _oikeasti_ avoin. Unohda kaikki muut ennakko-odotukset paitsi pakolliset arvomaailmaan tai elämäntapoihin liittyvät.

Sitten alat töihin. Se vaatii paljon eikä takeita ole, mutta mahdollisuuksia kylläkin. Ole rehellinen ja kerro tarkkaan mitä haet. Siis että haetko elämänkumppania vai mitä. Iästä sanon sen verran että siellä nuoremmissa on paljon vapaita miehiä. Älä pelkän iän vuoksi tyrmää, jos nyt kohtuuden rajoissa liikutaan.

Itse olen tuoreessa suhteessa netissä tapaamani miehen kanssa. En olisi vilkaissutkaan häntä kadulla, ja ujoutensa vuoksi tuskin olisin kiinnostunut jos vaikka baarissa oltaisiin tavattu (ei kyllä kumpikaan käydä baarissa..). Ajatuksemme ja tulevaisuudentoiveemme menevät yksiin, ja meidän on helppo olla toistemme seurassa. Mies on mitä kultaisin, mutta vaatimaton. Emme olisi tavanneet varmaankaan muuta kautta.

Jos on ns. tosimielellä, niin silloin mikä muu paikka tahansa kuin netti. Kammoksuttaa ajatella, että sitä joskus on tullut kokeiltua. Kokemukset opetti pysymään poissa. Huonoja olivat kaikki. Parempaa saa, kun pitää silmänsä auki ja uskaltaa reilusti ottaa kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen.

Vierailija
32/56 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi varmaan katsella luonnossa jos ei nettinysväriä (viestittelijää) halua.

Jep. Kasvotusten tosimies punnitaan. Kuka tahansa uskaltaa appsissa heitellä ehdotteluja ja ties mitä naisille. Mutta menepä kysymään päin naamaa. Pikkukikkeli kutistuu yllättävän monella.

Mä menin kerran juttelemaan lenkkipolulla olleelle naiselle kuka hymyili mulle. Juttelun päätteeksi kysyin numeroa. Ei halunnut antaa tuntemattomalle.

Vierailija
33/56 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on kauhean kiusallisia viestejä, joissa ihminen esittelee mittansa ja raskausarpensa tuntemattomille ihmisille. Tämä tursuaa ilmeisesti Tinderistä nyt jo muuallekin. Lopettakaa hyvät ihmiset.

Vierailija
34/56 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi varmaan katsella luonnossa jos ei nettinysväriä (viestittelijää) halua.

Jep. Kasvotusten tosimies punnitaan. Kuka tahansa uskaltaa appsissa heitellä ehdotteluja ja ties mitä naisille. Mutta menepä kysymään päin naamaa. Pikkukikkeli kutistuu yllättävän monella.

Mä menin kerran juttelemaan lenkkipolulla olleelle naiselle kuka hymyili mulle. Juttelun päätteeksi kysyin numeroa. Ei halunnut antaa tuntemattomalle.

Live-elämässä heti kysymällä saa tietää, onko kiinnostusta. Netissä eletään kuukausi tolkulla mielikuvissa, sitten tavataan. Pettymykset edessä, kun treffeille saapuu jotain ihan muuta kuin on kuvitellut. Eikä sitten natsaa edes niiden ok tapausten kanssakaan.

Vierailija
35/56 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä on kauhean kiusallisia viestejä, joissa ihminen esittelee mittansa ja raskausarpensa tuntemattomille ihmisille. Tämä tursuaa ilmeisesti Tinderistä nyt jo muuallekin. Lopettakaa hyvät ihmiset.

No jos alottaja ei ois kertonu mittojaan ni varmasti osa ois vastannu, että kannattaa laihduttaa tmv. Varma en voi olla, mutta tän palstan tietäen..

Vierailija
36/56 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pointsit kuitenkin sulle tosta. Naiset on hirveän usein tuollaisia hätävarjelun liioittelijoita. Kaiken maailman arvontoihin kyllä uskalletaan antaa oma numero, mutta ei normaalin näköiselle liikunnalliselle miehelle.

No, multa olisit ainakin numeron saanut. Jatka vaan samaan malliin, suomalaisten olisi aika oppia vähän relaamaan.

Vierailija
37/56 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en koe kiusalliseksi, jos joku anonyymisti kertoo raskausarvistaan. Mutta sen aloitus ja myöhempi kommentti (miehelle tietysti, heille aina kommentoidaan nöyrästi) paljastavat, että aloittaja on sisäistänyt naisille tarjotun ulkonäkökriittisyyden osaksi ihmiskuvaansa. Hän etsii siis miestä tositarkoituksella, ja lähtee ensimmäisenä luettelemaan ulkonäköönsä liittyviä seikkoja. Mielenkiintoisempaa olisi, mitä tarjottavaa hänellä henkisesti olisi parisuhteeseen? Kun kerran tositarkoituksella on liikkeellä? Millainen ihminen hän on?

Vierailija
38/56 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit antanut oman nimesi ja numerosi ja käskenyt stalkata sinut Facebookista etukäteen.

Vierailija
39/56 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kysymys kuin edellisellä: mitä annettavaa sinulla on huolittelemattoman ulkonäkösi ja raskausarpiesi lisäksi? Miksi minun pitäisi miehenä kiinnostua juuri sinusta niin paljon, että haluan kanssasi pitkään suhteeseen?

Vierailija
40/56 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pointsit kuitenkin sulle tosta. Naiset on hirveän usein tuollaisia hätävarjelun liioittelijoita. Kaiken maailman arvontoihin kyllä uskalletaan antaa oma numero, mutta ei normaalin näköiselle liikunnalliselle miehelle.

No, multa olisit ainakin numeron saanut. Jatka vaan samaan malliin, suomalaisten olisi aika oppia vähän relaamaan.

Niin, tuli kuitenkin sellanen olo et hän olisi halunnut antaa muttei uskaltanut tai ilme oli sellanen ainaki kun sanoin, että lähden jatkamaan juoksua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme