Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako varattuna mennä treffeille (jonkun muun kanssa)?

Vierailija
24.09.2017 |

Olen ollut avomieheni kanssa yhdessä nyt viisi vuotta. Viime perjantaina tapasin ystäväni kautta mukavan miehen yökerhossa ja vietimme koko illan yhdessä, siis kaverijoukon seassa. Mies pyysi nyt minua treffeille, ja mahanpohjassa kutkuttaa että minun ei pitäisi jättää tätä mahdollisuutta ottamatta. Mutta siis samaan aikaan kotona minulla möllöttää oma avokki, jolle tietenkin haluan olla uskollinen. Olisinpa sinkku!

Mitä tällaisessa tilanteessa pitäisi tehdä?

Saako varattuna mennä treffeille (jonkun muun kanssa)?

Vaihtoehdot

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään voi myös olla oman kumppanin lisäksi seurustelukumppani, ihan normaalia.

Vierailija
2/50 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin ei ja että unohdat koko jutun. En ymmärrä miksi lähtisit treffeille ellet ole eroamassa avokistasi ja jos olet, niin hoida se ero ensin ja ala vasta sitten tapailla muita.

Avokkia on turha kiusata kertomalla, että toinen mies vonkaa treffeille. Kaikki sympatiani ovat muutenkin hänen puolellaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä luulisit että avokkisi on mieltä? Se on aika oleellinen kysymys mielestäni. Jos teillä on avoin suhde niin mene ihmeessä. Muutoin tietysti et.

Miten teillä menee avomiehesi kanssa? Onko suhde hiipumaan päin kun muut miehet alkavat kiinnostaa?

Esim. itse tilanteessasi kertoisin uudelle miehelle automaattisesti, että seurustelen eikä tulisi mieleenikään lähteä treffeille. Ystävinä voisin kyllä miestä nähdä. Itse myös kertoihin miehelleni tapahtuneesta, mitä sitä salailemaankaan kun mitään salattavaa ei ole.

Vierailija
4/50 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristiriitaisia vastauksia. Järjellä ajateltuna en ikinä lähtisi uusille treffeille koska en haluaisi avokkini tekevän niin myöskään. Samalla mieleen tulee että mitä harmia yhdestä elokuvasta ja kahvikupillisesta on. Meillä ei kotona ole mennyt viime aikoina hirveän hyvin kun mies on paljon töissä ja opiskelee ja kaikki jännite on ollut pois suhteesta jo monta vuotta. Uusi mies vaikuttaa mukavalta ja samanhenkiseltä tyypiltä kuin nykyiset ystäväni. Ja onhan se kivaa käydä tuulettumassa, en vain halua johdattaa ketään tai satuttaa avokkia.

-ap

Vierailija
5/50 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä luulisit että avokkisi on mieltä? Se on aika oleellinen kysymys mielestäni. Jos teillä on avoin suhde niin mene ihmeessä. Muutoin tietysti et.

Miten teillä menee avomiehesi kanssa? Onko suhde hiipumaan päin kun muut miehet alkavat kiinnostaa?

Esim. itse tilanteessasi kertoisin uudelle miehelle automaattisesti, että seurustelen eikä tulisi mieleenikään lähteä treffeille. Ystävinä voisin kyllä miestä nähdä. Itse myös kertoihin miehelleni tapahtuneesta, mitä sitä salailemaankaan kun mitään salattavaa ei ole.

Hyviä kysymyksiä.

Avokki ei tiedä perjantaista muuta kuin että tapasin paljon hauskoja uusia tyyppejä ja että ihan kiltin tytön ilta oli (mikä onkin totta). Tämä oli hänelle tietenkin ok, menemme useinkin menoillemme eikä toisella ole nokan koputtamista. Kerran (miespuolinen) lapsuudenystäväni oli meillä yötä kun hän ei ollut kotona ja tämäkin oli ok. Luottamus siis pelaa. Emme ole avoimessa suhteessa.

Meillä ei ole mennyt viime vuosina hirveän hyvin opiskelu/työkiireiden ja kai myös erilleen kasvamisen takia. Minusta tuntuu etten ole enää sama tyyppi jonka kanssa hän alkoi seurustelemaan, koska viime vuodet ovat opettaneet minulle paljon itsestäni (opiskelu, työ, uudet harrastukset ja kaveripiirit) ja muuttaneet minua. Olen miettinyt eroa jo pari vuotta mutta mukavuuden ja helppouden takia en ole tehnyt mitään asialle. Mies tietää jo että puolen vuoden päästä joudun muuttamaan työn perässä pois, joten ehkä olen jo henkisesti prosessoinut tämän.

En ole varma olenko kiinnostunut uudesta miehestä, uudesta kaverista vai ihan vaan sosiaalisesta menosta. Tykkään tavata uusia ihmisiä ja aika harvassa on tapaukset milloin uusi tuttavuus kysyy näin suoraan tekemään jotain. Kyseessä näyttäisi olevan tosin treffit, mikä onkin ongelmana.

-ap

Vierailija
6/50 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites luulet treffikumppanin suhtautuvan, kun kerrot että sulla on kotona avomies?

Vierailija
7/50 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä eropäätökset kannattaa kyllä tehdä ihan omina itsenäisinä ratkaisuinaan, eikä silloin, kun joku kevytihastuminen kutkuttaa vatsanpohjassa. Keskity nyt alkuun päättämään, haluatko olla nykyisessä suhteessa vai et.

Vierailija
8/50 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tyhmä pitää olla että  pitää täältä kysyä asiaa?

Vierailija
9/50 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri asia, jos mietit eroa vakavasti. Siis ehkä tuo on osa irtautumisprosessia. Millaisia ongelmia teillä on ollut? Jotkut alistetussa ja väkivaltaisessa suhteessa elävät pystyvät riuhtaisemaan itsensä irti vain toisen miehen avulla.

Vierailija
10/50 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja kerrot molemmille miehille missä mennään.

Omalle miehelle, että haluat tutustua tähän mieheen ja sille toiselle, kerrot olevasi varattu ja haluat tutustua ystävänä? Ja vain ystävänä, vau halyaisitko enemmän? Nyt kun luin tuon vikan lauseen aloin miettii.

Mut kummallekkin peli selväks

Vierailija
11/50 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et rakasta nykyistä miestäsi tarpeeksi, koska kiinnität huomioita myös muihin miehiin tuolla tavoin. Itse rakastan omaa miestäni, enkä edes halua millään lailla ketään toista.

Vierailija
12/50 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset voi heti vastata, että kitos, mutta ei kiitos treffeille mutta kavereina, tai ystävinä voitte kyllä jatkaa. - Vai hävettääkö sinua se, että taisit eilen onnistua antamaan miehelle mielikuvan, että saattaist olla hänestä kiinnostunut muussakin mielessä kuin "vain" ystävinä. joka minusta on kyllä jo paljon. - Vaikka, jonkun kerran tällaisen pyynnön tai toiveen naiselta itse miehenä saaneena se on kyllä joskus "hivenen" turhauttanut, eikä vähiten siksi, että nainen on saattanut saada "jo" sukkani pyörimään jaloissa. - Mutta eipä tässä mitään  arvostan ja jkunnioitan ystävyyttä ja parhaimmillaan meistä on oikeasti voinut näinkin tulla, ainakin kaverit, ellei ylimpiä ystävyksiä. Mutta toki jonkun kerran asia on jäänyt vain sanahelinäksi.       

Vierailija
13/50 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot miehellesi asiata, niin sitten voit mennä.

Vierailija
14/50 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot kyllä idiootti ei voi muuta sanoa. Mieti jos tilanne ois toisinpäin oisko kivaa?sinuna lähtisin suhteesta kerta et voi olla uskollinen. Miehes ansaitsee paremman ku sinä.

Vierailija
15/50 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vähän vastaava tilanne. Tuo toinen mies on kai jollain tapaa ihastunut. Olen kertonut että olen varattu mutta yrittää silti saada lähempää tuttavuutta.

Kerroin omalle miehelle suoraan, kuitenkin yhteinen kaveriporukka niin että vietän aikaa tuon toisen miehen lähellä. En näe mitään syytä miksi en olisi kertonut, enemminkin parempi kertoa ettei tule mitään epäilyksiä myöhemmin.

Vierailija
16/50 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla vähän vastaava tilanne. Tuo toinen mies on kai jollain tapaa ihastunut. Olen kertonut että olen varattu mutta yrittää silti saada lähempää tuttavuutta.

Kerroin omalle miehelle suoraan, kuitenkin yhteinen kaveriporukka niin että vietän aikaa tuon toisen miehen lähellä. En näe mitään syytä miksi en olisi kertonut, enemminkin parempi kertoa ettei tule mitään epäilyksiä myöhemmin.

Niin ja en lähde treffeille etten anna tälle toiselle miehelle jotain toivoa mitä ei ole olemassa. Se olisi väärin myös häntä kohtaan.

Vierailija
17/50 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä moraalikysymykset ovat aina helppoja, eikä näiden tueksi tarvita uskontoja eikä muita auktoriteettejä. Teet vain niin kuin toivoisit miehesi tekevän, jos olisi samassa tilanteessa. 

Eikö ollutkin yksinkertaista? Eipä kestä kiittää.

Vierailija
18/50 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna menisin. Työstät kuitenkin jo eroasi avokistasi.

Vaikka uudesta treffikumppanistasi ei tulisikaan mitään, on se erosi lopullinen sinetti.

Vierailija
19/50 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä sä tahdot tämän kaverin kanssa ulos, kun oot kuitenki muuttamassa pois puolen vuoden päästä? Sinuna eroaisin ensin ja etsisin sitten uuden

Vierailija
20/50 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinuna menisin. Työstät kuitenkin jo eroasi avokistasi.

Vaikka uudesta treffikumppanistasi ei tulisikaan mitään, on se erosi lopullinen sinetti.

Erot hoidetaan ensin loppuun ja sitten aletaan virittelemään uutta. Vai miksi pitää tarkoituksella loukata sitä nykyistä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme